abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46613333
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:52 schreef MrX1982 het volgende:
In HOC is altijd ruimte voor kwaliteitposts.
Jup, ook voor jouw topic hè. .
Maar over ind. rev. hoef je om het even nergens door te gaan.
Wedden dat Pim Fortuyn, als rasechte materialistisch dialecticus, nogwel een robbertje had willen door discussiëren daarover.
I´m back.
pi_46613383
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:53 schreef Apropos het volgende:
Ruimte is niet gelijk aan behoefte.
Dat laatste is iets voor de mods aldaar.
pi_46613508
Nou, tante ome Aahtje is weer uitgeluld zeker.
I´m back.
pi_46613624
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:55 schreef Ryan3 het volgende:
Jup, ook voor jouw topic hè. .
Maar over ind. rev. hoef je om het even nergens door te gaan.
Wedden dat Pim Fortuyn, als rasechte materialistisch dialecticus, nogwel een robbertje had willen door discussiëren daarover.
Dat zou goed mogelijk kunnen zijn. Hoewel mijn topic een combinatie is van subfora. Vandaar dat het tot op de dag van vandaag het levenslicht nog niet heeft gezien .
pi_46613665
Laffaard (sic). .
I´m back.
pi_46613687
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 01:02 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat zou goed mogelijk kunnen zijn. Hoewel mijn topic een combinatie is van subfora. Vandaar dat het tot op de dag van vandaag het levenslicht nog niet heeft gezien .
Plaats nog onzeker, maar text heb je al, of general idea dan?
I´m back.
pi_46613978
'Tante ome Aahtje en alle homo's', leuk nieuw topic.
Zonde dat PJ verstek moet laten. .
I´m back.
pi_46614039
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
Plaats nog onzeker, maar text heb je al, of general idea dan?
Niet echt. Het is ook niet zo dat ik er mee bezig ben om tot het summum der threads te komen .

Ik ga nu in ieder geval slapen. Straks weer werken .
pi_46614142
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 01:14 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Niet echt. Het is ook niet zo dat ik er mee bezig ben om tot het summum der threads te komen .

Ik ga nu in ieder geval slapen. Straks weer werken .
Okee, maar het is toch nog iets waar je een topic over moet plaatsen, vind ik, toch. Ben benieuwd, want hoe je het destijds formuleerde, ben ik het niet mee eens. Niets zo gek ook als je nu ziet dat CU het aandurft met PvdA.
Kga ook pittenstein, morgen zeer vroeg op. .
Slaap ze.
I´m back.
pi_46614231
Overigens wil ik Pietverdriet, Rm-rf, MrX1982, apropos e.v.a. bedanken dat jullie het fatsoen hadden om niet gezellig met sjunnie, ondanks zijn aandringen daarop, op fok!discussie te gaan discussiëren.
Ik ben het niet altijd met jullie eens geweest, maar fatsoenlijk kunnen we gelukkig nogwel tegenelkaar zijn.
Waarvoor bedankt.
I´m back.
pi_46614441
Okee, I declare: 'PJ is the winner'.
Anders had-ie allang lopen fucken met tante ome Aah dat ik het was.
Nou ja, PJ, sigme vindt het geloof ik toch allemaal niet zo erg, dus what the heck! Misschien is ze nu wel blij. .
We zullen het morgen weten.
I´m back.
pi_46617186
Goeiemorgen!

En Ryan, ik ben kritischer dan dat. De enige manier waarop ik zal weten wie het was is als diegene het me meldt, of Yvonne dat doet. Ik hoop dat de persoon zelf mans genoeg is, en ik neem aan dat Yvonne het mij niet meldt.

En wat ik er verder mee doe hangt van mijn buikgevoel af. Voorlopig voel ik me een heel stuk beter .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Admin zaterdag 24 februari 2007 @ 08:51:27 #288
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46617221
Ik meld het in ieder geval niet, ik heb de daders eraf gegooid, zonder dat iemand me daarom vroeg btw, en hoe klinisch het ook klinkt, dat is dan dat
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_46617243
quote:
Cheney sluit aanval op Iran niet uit

Uitgegeven: 24 februari 2007 08:27
Laatst gewijzigd: 24 februari 2007 08:41

SYDNEY - De Verenigde Staten en hun bondgenoten mogen niet toestaan dat Iran een nucleaire mogendheid wordt. Dat heeft de Amerikaanse vicepresident Dick Cheney zaterdag gezegd tijdens een bezoek aan Australië.

Cheney zei dat de VS de voorkeur geven aan een diplomatieke oplossing van het conflict over de nucleaire ambities van Iran, maar hij sloot een militair ingrijpen niet uit. "Alle opties zijn open", zei hij dreigend.

Het Internationaal Atoomenergieagentschap IAEA meldde donderdag dat Iran is doorgegaan met het verrijken van uranium en zich niet geeft gevoegd naar een resolutie van de VN waarin werd gevraagd om stopzetting van de verrijking.

De vijf permanente leden van de VN-Veiligheidsraad en Duitsland gaan daarom maandag in Londen een nieuwe resolutie tegen Iran te bespreken.
http://www.nu.nl/news/987(...)p_Iran_niet_uit.html
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 09:08:02 #290
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46617296
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 08:51 schreef yvonne het volgende:
Ik meld het in ieder geval niet, ik heb de daders eraf gegooid, zonder dat iemand me daarom vroeg btw, en hoe klinisch het ook klinkt, dat is dan dat
Integer optreden. Weet je zeker dat die bebaarde zeikdweil daar ook akkoord mee is?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 09:14:46 #291
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46617344
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:51 schreef Ryan3 het volgende:
ik snap het ook niet eerlijk gezegd, tante ome Aah, ik heb verder geen beef met jou, waarom leg je alles on the line om zo'n bijgoochem als sjunnieboy te verdedigen?
Ik weet niet wat je allemaal brabbelt hierboven, soort taaltje dat je met je slachtoffertjes spreekt?
Eén ding weet ik zeker, dat sjun een onmeetbare grotere waarde heeft bijgedragen aan dit forum dan jij met je google-geschiedenisfeitjes. Langzamerhand komen we steeds meer van je ware aard te weten: homohater, pedofiel en nazi tot op het bot, met jood als vermomming. Maar zuivering, tja, daar hebben alleen notoire nazi's het over...
  zaterdag 24 februari 2007 @ 09:41:53 #292
66825 Reya
Fier Wallon
pi_46617506
Ehm, ander onderwerp dan maar?
  zaterdag 24 februari 2007 @ 09:47:47 #293
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_46617552
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 09:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
...dat sjun een onmeetbare grotere waarde heeft bijgedragen aan dit forum...
.

Mensen die écht wat hebben bijgedragen zijn (in willekeurige volgorde):
- Rm-rf
- Floripas
- Pietverdriet
- Kozzmic
- sigme
- SCH (tussen het gros van zijn irritante ad-hominems door)
- HenriOsewoudt

En nog een aantal die wat minder gepost hebben of al een tijd niet meer over de vloer komen waardoor hun naam me ontschoten is. Sjun, noch het clubje rancuneuze treurwilgen wat daar omheen hangt (jij incluis) heeft écht iets toegevoegd aan een open, eerlijke en diverse discussie op niveau in dit forum.

Maar goed, blijkbaar vinden de admins het niveau waarop er nu gepost wordt wel goed aangezien jullie hier nog steeds rond mogen lopen. Is ook een keuze natuurlijk.
pi_46618077
quote:
24 februari 1991
Amerikaanse grondtroepen onder leiding van Norman Schwarzkopf beginnen aan Operatie Desert Sable in Irak om de Iraakse troepen uit Koeweit te verdrijven. De operatie is het grootste grondoffensief sinds de Tweede Wereldoorlog. Drie dagen later bereiken de geallieerden Koeweit en komt er een einde aan de Golfoorlog. Saddam blijft aan de macht tot 2003.
ik las 'grondstoffenoffensief'
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 10:36:29 #295
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46618095
Jouw mening, dat mag. Ik ben het deels met je eens wat je keuze betreft. Deels ook niet, Yvonne is bezig met de promotie van mijn flamehoekje.
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 10:38:14 #296
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46618126
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 09:41 schreef Reya het volgende:
Ehm, ander onderwerp dan maar?
Wat mij betreft 2 jaar geleden al, maar ja, soms moet je "mensen" als Ryan3, die overigens het portret van Clinton al jaren misbruikt, een spiegel voorhouden. Uiteraard pleit ik mijzelf niet vrij, zoals een Lithion wellicht denkt. Waar komt toch die zelfingenomenheid van dat soort figuren vandaan?
  zaterdag 24 februari 2007 @ 10:40:16 #297
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_46618155
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Yvonne is bezig met de promotie van mijn flamehoekje.
Haha, naïef kind. Een zoethouder. Je zuigt wel érg gewillig aan elke speen die je geboden wordt.
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 10:51:04 #298
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46618327
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:40 schreef Lithion het volgende:

[..]

Haha, naïef kind. Een zoethouder. Je zuigt wel érg gewillig aan elke speen die je geboden wordt.
Denk je dat ik geloof voordat ik het gezien heb?
Ben geen moslim of zo.
pi_46618694
http://www.youtube.com/watch?v=_fB-NWtAZB8

"I tell you to enjoy life I wish I could but it's too late"
pi_46618983
Moge
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')