Heeft toch geen zin?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:03 schreef PLAE@ het volgende:
Dat ken je wel op je buik schrijven (die titel).
De tweede helft dan hèquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:03 schreef Bananenman het volgende:
Als ze nou altijd spelen zoals ze gisteravond speelden. Echt ervoor gestreden
Als henk het niet verpest.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:00 schreef denthemen het volgende:
Zondag winnen
Zwartkijker!quote:
We weten dat jij hem niet mag, maar dan moet je als we prijzen winnen ook niet vooraan gaan staan héquote:
En dan ook nog na de 2-1quote:
Plek zat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:03 schreef PLAE@ het volgende:
Dat ken je wel op je buik schrijven (die titel).
Hij heeft gewoon gelijk hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
We weten dat jij hem niet mag, maar dan moet je als we prijzen winnen ook niet vooraan gaan staan hé
Doe je goedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Aanvoerder is eindelijk thuis. Mooie wedstrijd gezien. Ben trots op deze prestatie.
Latertje!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Aanvoerder is eindelijk thuis. Mooie wedstrijd gezien. Ben trots op deze prestatie.
daar had ik nooit aan gedachtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:42 schreef Nashje het volgende:
-------------- Steek --------------
Ogararu ---- Stam ---- Sjonnie
------- Gabri ------ Davids ------
----- Perez --------- Sneijder ---
Leo ---------- KJH -------- Babel
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:24 schreef toma het volgende:
3-4-3 !
-----steek--------
--Oga--Stam--Johny--
---------Davids--------
---Gabri---------------
--------------Sneijder--
---------Perez---------
-Leo---KJH---Babel-
Helemaal mee eens. Misschien is Gryga weer fit. Dan Ogararu eruit, Johnny op zijn plek en Gryga links in het centrum. Komt helemaal goed dan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:24 schreef toma het volgende:
3-4-3 !
-----steek--------
--Oga--Stam--Johny--
---------Davids--------
---Gabri---------------
--------------Sneijder--
---------Perez---------
-Leo---KJH---Babel-
kunnen ze uit eten met Terpstraquote:
Ze moeten utrecht juist een boete geven voor de slechte kwaliteit stoeltjes.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Stoeltjes slopen bij utrecht.
en dan Perez doorschuiven naar de rechtsbuiten positiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:51 schreef Nashje het volgende:
Eerst bouwen aan een voorsprong. Dan niet alla minuut je eigen inpakken en met z'n 11en gaan verdedigen, nee Grygera inbrengen voor Leonardo en op de plek van John neerzetten, John doorschuiven naar controlerende middenvelder.
Sjonnie linksback? Weet je dat wel zeker?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:24 schreef toma het volgende:
3-4-3 !
-----steek--------
--Oga--Stam--Johny--
---------Davids--------
---Gabri---------------
--------------Sneijder--
---------Perez---------
-Leo---KJH---Babel-
Davids kan ook nog linksback spelen. En dan Gabri verdedigende middenvelder. 4-3-3 dus.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:59 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Sjonnie linksback? Weet je dat wel zeker?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:40 schreef sanni het volgende:
Hebben jullie de laatste uitspraak gehoord van Louis v.Gaal?
AZ - Ajax is gewoon een subtopper en geen topper. PSV is top![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens Johan is de transfer van Huntelaar naar az zo goed als onhoudbaar
nu in normaal nederlands ?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij bedoelt dat het bijna niet mis kan gaan, toch?quote:
Ik hoop dat ze zelf ook wel beseffen dat ze alle supporters tegen zich krijgen en het team dusdanig verslappen als ze dat doen. Hoeveel geld er ook geboden wordt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:33 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het bijna niet mis kan gaan, toch?
Het is idd niet echt in best Nederlands uitgedrukt![]()
23/2/2007 - Ajax heeft pas deel geld van Rosales binnenquote:
Volgens onze vriend Evert ten Apel keert hij terug naar Argentinië. Maar goed dit zijn de woorden van hemquote:
Hunterlaar heeft een contract tot 2010, dus nog 3 jaar. Waar haalt AZ het geld vandaan dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:50 schreef Cheiron het volgende:
"Volgens Johan is de transfer van Huntelaar naar az zo goed als onhoudbaar"
Kromme zin. Een situatie is onhoudbaar. Een transfer is wel of niet tegen te houden.wtf
Wat denk je?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:55 schreef Shreyas het volgende:
Waar haalt AZ het geld vandaan dan?
Zei ie niet onhaalbaar?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:50 schreef Cheiron het volgende:
"Volgens Johan is de transfer van Huntelaar naar az zo goed als onhoudbaar"
Kromme zin. Een situatie is onhoudbaar. Een transfer is wel of niet tegen te houden.wtf
Ik geloof niet dat Huntelaar voor minder dan 30 miljoen euro verkocht zal worden, ik denk niet dat Scheringa dat ook werkelijk gaat doen.quote:
quote:Van Geel: geen clausule in contract Sneijder
Speculaties zijn er voldoende over de toekomst van Wesley Sneijder. Zelf geeft de middenvelder aan niet te hoeven vertrekken komende zomer, maar wel klaar te zijn voor een eventuele overstap als een topclub zich zou melden. Met name Barcelona wordt steeds genoemd. Technisch directeur Martin van Geel laat in Ajax Life weten dat de middenvelder geen clausule heeft staan in zijn contract. ‘Barcelona heeft zich niet gemeld bij ons. Er is ook geen sprake van speciale clausule in zijn contract, waardoor Wesley voor een beperkt bedrag weg zou mogen.’ Sneijder heeft een doorlopend contract tot de zomer van 2009.
quote:Ook PSV wil Nederlanders shoppen bij concurrentie
In een reactie op Marcel Brands dat AZ wil gaan shoppen bij de Nederlandse topclubs voor Nederlandse voetballers, liet Ronald Koeman weten niet uit te sluiten dat PSV dat zelf ook gaat doen. 'Waarom niet? In het verleden zijn er genoeg spelers van Ajax hier naar toe gekomen. Als je de Nederlandse kern wil versterken, kom je terecht bij Ajax en AZ.'
Om de continuiteit van de selectie te waarborgen wil Koeman het aantal Nederlanders bij PSV vergroten. De club vreest dat anders een bepaalde basis onder het succes kan verdwijnen. Tegelijkertijd wil PSV alvast anticiperen op de mogelijke maatregel dat elke club een bepaald aantal spelers in de selectie moet hebben. 'Daar moet je rekening mee houden, zodat je niet voor het blok wordt gezet op het moment dat die regel wordt ingevoerd,' aldus Koeman in het Algemeen Dagblad.
vind je het gek, was ook een kutsfeer de eerste 30 minuten, met zo'n wedstrijd hoe je je smoel toch niet? sommige kregen voor de wedstrijd nog klappen ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:11 schreef super-mario het volgende:
3-1, mooie wedstrijd, jammer van die kansen van Ryan, Wes en KJH maar gevochten als leeuwen! Trots op de dappere strijders! Actie 410 was wel aardig wel wat gezeik op het vak van anderen
Hey Aanvoerder, zat jij op zuid tegen Weder en had je je aanvoedersband om in combinatie met een ajax shirt, een groene trui met capuchon en een zwarte trainingsbroek?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Zucht, het lijkt wel komkommertijd. AZ die Huntelaar wil. Die jongen zit pas net bij AJAX. Bovendien scoort 'ie toch weer 2 wedstrijden op rij.
Volgens Johan ging Huntelaar niet naar Ajax terwijl bijna alle journalisten al wisten dat he rond was. Volgens Johan kwam Stam nooit naar Ajax, omdat Stam niet wouquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Van der Gijp zegt dat az een stap terug is![]()
waar is Perez?quote:Vermoedelijke opstelling Ajax: Grygera linksback
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenurg
Ogararu, Heitinga, Stam, Grygera
Gabri, Sneijder, Davids,
Leonardo, Huntelaar en Babel.
Laten we het er maar op houden dat het nog niet zeker is. Anders mag henk andermaal door de stront zakken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:12 schreef Vivoex het volgende:
Wat heeft Ten Cate toch tegen PerezPerez hoort er gewoon in...
misschien de helft..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Huntelaar voor minder dan 30 miljoen euro verkocht zal worden,
30 miljoen is teveel inderdaad, maar rond de 20 zal hij gewoon op moeten leveren. Anders is het een ontzettend slechte investering geweest. Dan hou je er, als je het salaris en de clausules van Heerenveen meerekent, namelijk bar weinig aan over.quote:
Vindt Henk niet belangrijk. Net zo min als trainen op vrije trappen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:22 schreef Silenus het volgende:
Zou Henk weten dat PSV thuís speelt tegen FC Groningen?
Dat was ik niet. Had geen AJAX-shirt aan en stond op 410!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:16 schreef Panic_A het volgende:
[..]
Hey Aanvoerder, zat jij op zuid tegen Weder en had je je aanvoedersband om in combinatie met een ajax shirt, een groene trui met capuchon en een zwarte trainingsbroek?![]()
Volgens mij heb ik je gespot.
Hadden we zonder Huntelaar uberhaupt dit jaar wel UEFA kunnen spelen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:35 schreef twi het volgende:
[..]
30 miljoen is teveel inderdaad, maar rond de 20 zal hij gewoon op moeten leveren. Anders is het een ontzettend slechte investering geweest. Dan hou je er, als je het salaris en de clausules van Heerenveen meerekent, namelijk bar weinig aan over.
Gewoon een hekel aan allebei.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:46 schreef Luco het volgende:
Ik begin zo langzamerhand een nog grotere hekel aan AZ te krijgen dan aan Feyenoord...
Nou ja, ik las in dat bericht over Huntelaar en AZ dat AZ dan ook 9 miljoen zou neertellen. Dan heeft Huntelaar je enkel salaris gekocht, maar wel Ajax uiteindelijk naar de voorrondes CL gekregen en in de beker natuurlijk dingen zoals die omhaal in de blessuretijd etc. Wat dat betreft heeft hij dan veel opgeleverd tegen een relatief lage prijs.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:35 schreef twi het volgende:
[..]
30 miljoen is teveel inderdaad, maar rond de 20 zal hij gewoon op moeten leveren. Anders is het een ontzettend slechte investering geweest. Dan hou je er, als je het salaris en de clausules van Heerenveen meerekent, namelijk bar weinig aan over.
Nee, Scheringa wil echt prijzen pakken met de club, in tegenstelling tot b.v. vd Herik. Die wil nog de UEFA Cup pakken, CL spelen en landskampioen worden. Daarna zal misschien wel de lol er vanaf zijn, maar ik heb het gevoel dat Scheringa niet rust totdat AZ echt prijzen pakt. En aangezien dat nog wel even kan duren en Scheringa persé z'n zin wil hebben zal ie nog wel even blijven zitten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:18 schreef twi het volgende:
Ach, eigenlijk moeten we ons niet zo laten opnaaien door een provincieclubje. Het doel van Scheringa was om winst te gaan draaien met AZ, en dat punt was nu bijna genaderd. Dan gaat 'ie er echt niet WEER miljoenen tegenaan gooien.
quote:Als die opzienbarende namen die AZ wilde aantrekken inderdaad blijven bij Drenthe en Vincken van Feyenoord, dan kan je ze best wel uitlachen eigenlijk. Het is ze zelfs niet gelukt om Bruins bij Feyenoord weg te krijgen. Zullen ze vast niet leuk vinden in Alkmaar, maar uitstraling en aanzien kan je niet bij elkaar kopen.
Niet helemaal natuurlijk. Die CL hebben we niet eens gehaald uiteindelijk (met andere woorden, die hele fucking inhaalrace de tweede helft van vorig seizoen hebben we voor de katse kut gespeeld) en met de Gatorade cup heeft Ajax ook geen miljoenen verdiend.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, ik las in dat bericht over Huntelaar en AZ dat AZ dan ook 9 miljoen zou neertellen. Dan heeft Huntelaar je enkel salaris gekocht, maar wel Ajax uiteindelijk naar de voorrondes CL gekregen en in de beker natuurlijk dingen zoals die omhaal in de blessuretijd etc. Wat dat betreft heeft hij dan veel opgeleverd tegen een relatief lage prijs.
had je een vuilniszak aanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Gewoon een hekel aan allebei.
Ben 26 man. Grow up!quote:
Is ie weg?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:20 schreef jna het volgende:
Iedereen nog gefeliciteerd met Mauro trouwens
Ohquote:
quote:
Hehe, HW stond zich al in de handjes te wrijven en het rondje bier koud te zetten.quote:
Mag je dat wel zeggen van ome Dirk, Louis? Dat een speler die az ook wou nu gewoon bij Ajax zit?quote:--------------------------------------------------------------------------------
Van Gaal: ook wij wilden Davids
--------------------------------------------------------------------------------
23 februari 2007
Als Edgar Davids had gewild, had hij in plaats van bij Ajax ook bij AZ kunnen spelen. Coach Louis van Gaal is nog altijd fan van de middenvelder, met wie hij in het midden van de jaren negentig grote successen vierde bij Ajax. "Edgar kan altijd bij me aankloppen. Maar dat heeft hij niet gedaan. Dat is een foutje van hem", zei een lachende Van Gaal vrijdag op de persconferentie in de aanloop naar de topper tussen AZ en Ajax van komende zondag.
Davids start zondag waarschijnlijk weer in de basis bij Ajax. De routinier kwam donderdag niet in het veld tegen Werder Bremen. Hij was niet speelgerechtigd voor het UEFA Cup-duel.
quote:Ole Tobiasen vertrekt vrijwel zeker naar MVV. Alleen de medische keuring kan de komst van de Deense verdediger nog in de weg staan.
Tobiasen en MVV kwamen al eerder tot een mondeling akkoord. Enkele weken geleden was de verdediger nog op proef bij ADO Den Haag, maar bij de club uit de hofstad kreeg hij geen contract aangeboden.
Nee, want dat is toch gezichtsverlies. Alle spelers willen immers liever naar AZ dan naar Ajaxquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:18 schreef jna het volgende:
[..]
Mag je dat wel zeggen van ome Dirk, Louis? Dat een speler die az ook wou nu gewoon bij Ajax zit?
Haha misschien kom ik hem straks wel tegen als ik naar de stad gaquote:
Het is nog maar een vermoedelijke opstelling hé, al hebben ze het wel vaak goed. Ik zie ook liever Perez erin, en De Mul ipv Leonardo.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:21 schreef kevin6188 het volgende:
Ik had Perez toch wel in de basis verwacht![]()
En wie wou je dan eruit laten behalve Leonardo?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het is nog maar een vermoedelijke opstelling hé, al hebben ze het wel vaak goed. Ik zie ook liever Perez erin, en De Mul ipv Leonardo.
Komt die opstelling uit De Telegraaf/Sportweek/AD?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het is nog maar een vermoedelijke opstelling hé, al hebben ze het wel vaak goed. Ik zie ook liever Perez erin, en De Mul ipv Leonardo.
Babel - Huntelaar - De Mulquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:40 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
En wie wou je dan eruit laten behalve Leonardo?
Hmmsz.. staat er niet bijquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Komt die opstelling uit De Telegraaf/Sportweek/AD?
Zelfmoord is dit. Met Perez en Sneijder op een 3 mans middenveld ga je problemen krijgen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:46 schreef S-Two het volgende:
[..]
Babel - Huntelaar - De Mul
Sneijder - Perez - Gabri
Davids - Heitinga - Stam - Ogararu
Steek
En als Grygera weer hersteld dan kan hij wel spelen ipv Ogararu of Heitinga.
Daarom noemde ik ook die drie publicaties, want die vertrouw ik sowieso. En Het Parool dan. AT5 en RTNVH brengen over het algemeen alleen maar ontkenningen van geruchten of 'updates' in transfers van Mauro.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hmmsz.. staat er niet bij, had verwacht dat het uit AD zou komen, die hebben het meestal wel goed dacht ik.
De tegenstander wel ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Zelfmoord is dit. Met Perez en Sneijder op een 3 mans middenveld ga je problemen krijgen.
quote:
Davids zou eventueel door kunnen schuiven naar het middenveld, en dan met een andere linksback spelen. Maar wie we anders op linksback moeten zetten zou ik niet weten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Zelfmoord is dit. Met Perez en Sneijder op een 3 mans middenveld ga je problemen krijgen.
Waarschijnlijk Grygera.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:58 schreef S-Two het volgende:
[..]
Davids zou eventueel door kunnen schuiven naar het middenveld, en dan met een andere linksback spelen. Maar wie we anders op linksback moeten zetten zou ik niet weten.
Ja lachen ja. Maar goed Perez doet het niet zo goed volgens jou, dus hoe serieus moet ik je nemen...quote:
Niet zo goed dat hij ten koste van iedereen hoort te spelen. Babel/leonardo/de mul spelen ook goed. En daarnaast heeft Perez bij lange na nog niet het niveau die hij had voor de winterstop.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:02 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja lachen ja. Maar goed Perez doet het niet zo goed volgens jou, dus hoe serieus moet ik je nemen...
Werder ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Ajax - Utrecht: niet gespeeldquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:04 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Niet zo goed dat hij ten koste van iedereen hoort te spelen. Babel/leonardo/de mul spelen ook goed. En daarnaast heeft Perez bij lange na nog niet het niveau die hij had voor de winterstop.
Je bent niet echt serieus te nemen zo.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:27 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Uit invalbeurten kun je ook conclusies trekken. Tegen Werder speelde hij al een stuk beter maar daarvoor vond ik hem niet de Perez van voor de winterstop/schorsing.
ik ook niet, zat gewoon in me Ajax shirtquote:
Ik zou inderdaad zo gaan spelen, maar dan met Grygera op de plek van Heitinga. Kan Davids doorschuiven zoals je zegt. Eventueel Heitinga op de plek van Ogararu, want die komt tegen een Boukhari te voetballen. Die moet 'ie wel aan kunnen en dan speel je gewoon 3-4-3.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:46 schreef S-Two het volgende:
[..]
Babel - Huntelaar - De Mul
Sneijder - Perez - Gabri
Davids - Heitinga - Stam - Ogararu
Steek
En als Grygera weer hersteld dan kan hij wel spelen ipv Ogararu of Heitinga.
wat een tering bende, sneu voor die echte Boerenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:30 schreef Nashje het volgende:
Was ook wel weer te verwachten dat dat hoerenpsv door zo'n kutgoal toch nog zou winnen.
Je zag ze echt genieten op de tribune ja..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor de psv'er zijn dit soort wedstrijden genieten joh... Als er maar punten gepakt worden.
ja daar hadden ze nog leuke beelden vanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:39 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Je zag ze echt genieten op de tribune ja..
Oh Godverdomme ja... 12:30. Fuck it, ik ben juist van plan om uit te gaan. Na ja, 12:30 lig ik wel weer te kijken vanuit m'n nest denk ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:39 schreef Houniet het volgende:
eerst maar even de wekker zetten voor morgen
"weet je nog toen we die cup helemaal met vodka hadden gevuld?" -"dat was lachen ja, maar ik kan me er vrij weinig van herinneren." -"Ja, jij gaat gekke dingen doen na een paar flinke scheuten vodka!". -"Whehehehe... Gouden tijden waren dat!".quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:04 schreef Houniet het volgende:
Urby en Grygera doen hopelijk mee, is helaas nog een vraagteken
[afbeelding]
PEREZ HENK PEREZ!!!!!!!quote:---------------- Stekelenburg -------------
-- Ogararu -- Heitinga -- Stam -- Grygera --
---------- Gabri -- Sneijder -- Davids -----------
------ Leonardo ---- Huntelaar ---- Babel ------
quote:Ajax geeft River Plate opnieuw uitstel voor transfer Rosales
In De Telegraaf laat Martin van Geel weten dat hij River Plate opnieuw uitstel geeft om het gehele bedrag voor Rosales over te maken. Ajax heeft besloten geen ultimatum te stellen. "Omdat Mauro zelf graag terug wil naar zijn vaderland. Bovendien hebben we een akkoord met River Plate. Daarom kunnen we nog wel even geduldig blijven. Ik ga ervan uit dat het dinsdag afgesloten is", aldus technisch directeur Martin van Geel.
Ze kunnen allebei gewoon zwerven. Met Davids in de rug van Sneijder en Gabri in de rug van Perez moet dat geen groot probleem zijn. Zeker niet met 3 echte verdedigers erachter (Heitinga, Stam, Grygera).quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:18 schreef toma het volgende:
Perez moet je laten zwerven achter de spitsen, maar daar staat Sneijder al
Tuurlijk, Ajax wil het liefste dat iedereen gaat dokken voor dat afzetterige Ajax TV. Laat ze eens een voorbeeld nemen aan PSV. Heb begrepen dat je daar zelfs gratis klassieke wedstrijden kan downloaden.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:48 schreef Ayaxola het volgende:
http://www.ajaxgoal.com/Beste site was dat altijd
Hup Ajax!
Ben jij 16?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:51 schreef Riro het volgende:
[..]
Al was je tien jaar jonger, dan nog. Lompe onzin![]()
Zekerquote:Op zondag 25 februari 2007 12:13 schreef F1Bas het volgende:
Perez en Huntelaar, misschien wordt Erwtensoep nog blij ook
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:25 schreef twi het volgende:
Kut Westerman
Belachelijk ja.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:17 schreef StarGazer het volgende:
Hoelang moeten wij deze naaierij nog pikken? Tis werkelijk niet te geloven
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Godverdomme kanker wegereef!
Dat vind ik nog zijn grootste foutquote:Op zondag 25 februari 2007 13:25 schreef Black-Death het volgende:
Ook dat affluiten van Wegereef terwijl Ajax een kenkergroot voordeel kreeg met een counter
Nee dat ie hier geel voor krijgt, allez! maar die eerste was gewoon GEEN prentquote:Op zondag 25 februari 2007 13:29 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
Mjah, ook niet echt snugger als je al geel hebt, toch..?
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:54 schreef Black-Death het volgende:
Ik mag aannemen dat Perez zich nu wel definitief in de basis speelt.
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:09 schreef twi het volgende:
Je hebt wel eens dat spelers in elkaar zakken tijdens de wedstrijd. Ik ga juichen wanneer het met Wegereef gebeurt.
Ik vind het schandalig, maar ja.quote:
Geen ziektes.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:15 schreef Black-Death het volgende:
Wat een vieze partijdige k*nkerhomo die Wegereef
Hij raakte de balquote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen ziektes.
Die overtreding van babel net was trouwens ook niet echt netjes![]()
Kankerzooi!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen ziektes.
Hij is zeker niet partijdig. Maar zulke mensen mogen gewoon niet fluiten. Die moeten in een instelling geplaatst worden.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:15 schreef Black-Death het volgende:
Wat een vieze partijdige k*nkerhomo die Wegereef
je bent een toffe user maar je moet echt je doppen open doen manquote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen ziektes.
Hij was toch weer belangrijk met die assist.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:20 schreef BoNi het volgende:
Ik ben nooit echt blij met hem geweest, maar ik word nu echt schijt- en schijtziek van die Leonardo!
Is 'ie? Nooit opgevallen. Maar dan ook echt helemaal nooit.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
je bent een toffe user maar je moet echt je doppen open doen man![]()
Jack van Gelder in hoogst eigen persoon.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:07 schreef Black-Death het volgende:
Wie gaat er nou die brandbom bij Wegereef in de tuin gooien?
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:23 schreef Westlife-fan het volgende:
Van Gaal: Beste ploeg wint helaas niet altijd.
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:24 schreef twi het volgende:
[..]
Is 'ie? Nooit opgevallen. Maar dan ook echt helemaal nooit.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
Er is ook zo te zien niks mis tussen Henk en Klaas Jan.
Als hij eens verder kijkt dan die maatje 33 van hem, dan had hij nog zo twee/ drie keer iemand vrij voor het goal kunnen zetten.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij was toch weer belangrijk met die assist.
Valt toch wel op die bolle kop in een bivakmuts:Dquote:Op zondag 25 februari 2007 14:24 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Jack van Gelder in hoogst eigen persoon.
Hou een op zeg. Hou en ik zijn stagebroedersquote:Op zondag 25 februari 2007 14:24 schreef twi het volgende:
[..]
Is 'ie? Nooit opgevallen. Maar dan ook echt helemaal nooit.
Toen ie gewisseld werd was er geen gezeur tussen beide, meestal gunnen een coach een speler elkaar geen blik als er iets mis isquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
Er is ook zo te zien niks mis tussen Henk en Klaas Jan.
Donder nou gewoon is op, je begint weer te zuigen... Krijg je straks weer gescheld op je, moet je weer op topic report drukken als een echte NSB-erquote:Op zondag 25 februari 2007 14:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou een op zeg. Hou en ik zijn stagebroeders![]()
Mooie uitslag voor mijn cluppie trouwens![]()
Stagebroeders. Is 'ie op stage ook zo'n irritant kutventje, Houniet?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou een op zeg. Hou en ik zijn stagebroeders![]()
Mooie uitslag voor mijn cluppie trouwens![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit accepteer ik ECHT NIET, die WEGEREEF moet gewoon een schorsing krijgen van de rest van zijn leven, STUURT NU EEN MAIL NAAR KNVB.
Lekker kansloosquote:Op zondag 25 februari 2007 14:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit accepteer ik ECHT NIET, die WEGEREEF moet gewoon een schorsing krijgen van de rest van zijn leven, STUURT NU EEN MAIL NAAR KNVB.
Ach, Dick Jol is ook een uitzondering. Noem ze maar op: Bossen, Vink, Blom, Wegereef, Van Hulten. Het zijn toch allemaal nietsnutten? Als je Braamhaar Europees ook weer zo ziet stuntelen. We kunnen godverdomme gewoon beter zonder scheidsrechters gaan voetballen.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:28 schreef Urquhart het volgende:
En Dick Jol zit verdomme thuis. Waar is die KNVB mee bezig?
Oke, dacht dat je het misschien sarcastisch bedoelde.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Toen ie gewisseld werd was er geen gezeur tussen beide, meestal gunnen een coach een speler elkaar geen blik als er iets mis is
Een bom onder z'n auto ja.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iets dramatischer?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wegereef heeft ook nadelige fouten gemaakt voor AZ, alleen voor Ajax waren ze iets dramatischer..
Neuh, mss dat Klaas Jan het wel niet een is met hem, maar goed KJH gaat dan vechten (positief) om z'n gelijk te bewijzen ipv ook persoonlijk te gaan strijden tegen ten Cate.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oke, dacht dat je het misschien sarcastisch bedoelde.
Klopt, maar het is helemaal triest dat je enige goede scheidsrechter dan niet laat fluitenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, Dick Jol is ook een uitzondering. Noem ze maar op: Bossen, Vink, Blom, Wegereef, Van Hulten. Het zijn toch allemaal nietsnutten? Als je Braamhaar Europees ook weer zo ziet stuntelen. We kunnen godverdomme gewoon beter zonder scheidsrechters gaan voetballen.
knjb jeweettochquote:Op zondag 25 februari 2007 14:28 schreef Urquhart het volgende:
En Dick Jol zit verdomme thuis. Waar is die KNVB mee bezig?
Is het ook, maar het is tenminste iets. Je kunt ook gewoon week na week genaaid blijven worden zonder je mond open te trekken.quote:
-iets danquote:
Had gemoeten inderdaad, maar hij was dapper om te blijven staan nadat 'ie doormidden werd gehakt door De Zeeuw.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:33 schreef SCH het volgende:
Moet Stekelenburg zo langzamerhand niet eens vervangen worden?
Niet op basis van deze wedstrijd hoor, maar van mij mag er idd een andere keeper komenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:33 schreef SCH het volgende:
Jaquote:Op zondag 25 februari 2007 14:33 schreef S-Two het volgende:
Ik word net wakker met een keiharde kater, maar hoor ik dus dat we weer eens lekker genaaid zijn?![]()
Stekelenburg heeft niks fout gedaan deze wedstrijd.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:33 schreef SCH het volgende:
Ik zei dat het enige wat positieve was aan die goal dat Gentenaar een goede kans zou krijgen..quote:Op zondag 25 februari 2007 14:33 schreef SCH het volgende:
Lijkt me wel ja. Maar Louis had weer niets gezien zeker?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:33 schreef venomsnake het volgende:
Volgens Ten Cate gaat deze goal de wereld over als ''meest schandalige goal van het jaar''
Is nog niet aan het woord geweest komt zo welquote:Op zondag 25 februari 2007 14:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Maar Louis had weer niets gezien zeker?
Die moet nog komenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mwah, ik ken nog wel een ergere bij ADO uit, van PSV. Maar hij had nooit goedgekeurd mogen worden. Het zou me echt weinig verbazen wanneer vandaag of morgen toch blijkt dat de scheidsrechters bij bosjes zijn omgekocht. Het kan toch gewoon niet dat het structureel zo fout gaat bij het fluiten? Niet alleen vandaag, maar gewoon wekelijks is het bij meerdere wedstrijden raak.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:33 schreef venomsnake het volgende:
Volgens Ten Cate gaat deze goal de wereld over als ''meest schandalige goal van het jaar''
persconferentie begint zoquote:Op zondag 25 februari 2007 14:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
"Ja, dat is een nieuwe tactiek van de keepers: als je loslaat kermen van de pijn zodat de tegenstander de aanval stopt. Nou, ik ben van Gaal en doe daar niet aan mee. Met een gebroken hand kun je de bal ook vasthouden hoor"quote:Op zondag 25 februari 2007 14:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk wist je dat gisteren al met die lucky goal een paar minuten voor tijd.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:35 schreef F1Bas het volgende:
Die k*t boeren zijn weer de lachende derde.
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
"Ja, dat is een nieuwe tactiek van de keepers: als je loslaat kermen van de pijn zodat de tegenstander de aanval stopt. Nou, ik ben van Gaal en doe daar niet aan mee. Met een gebroken hand kun je de bal ook vasthouden hoor"
"Maar ik moet wel even terugkomen op die actie van Ajax in de tweede helft, waarbij ze gewoon doorspeelden toen Boukhari geblesseerd op de grond lag. Schandalig en laf dat je de bal op zo'n moment niet buiten de lijnen speelt!".
Idd, nooit gedacht dat dat nog zou gebeuren.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:40 schreef StarGazer het volgende:
Krijg echt een teringhekel aan die gast
Ach vanuit zijn perspectief kan ik hem geen ongelijk gevenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:41 schreef venomsnake het volgende:
V Gaal vind dat we in Nederland goede scheidsrechters hebben![]()
Blijft een heldquote:Op zondag 25 februari 2007 14:41 schreef StarGazer het volgende:
Respect voor zijn prestaties bij Ajax. Maar hij heeft bij mij echt afgedaan.
Klootzak
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:41 schreef StarGazer het volgende:
Respect voor zijn prestaties bij Ajax. Maar hij heeft bij mij echt afgedaan.
Klootzak
Hij zegt nog min of meer hetzelfde ookquote:Op zondag 25 februari 2007 14:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
"Ja, dat is een nieuwe tactiek van de keepers: als je loslaat kermen van de pijn zodat de tegenstander de aanval stopt. Nou, ik ben van Gaal en doe daar niet aan mee. Met een gebroken hand kun je de bal ook vasthouden hoor"
Wat een kutkneus is dat geworden zeg.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:41 schreef venomsnake het volgende:
V Gaal vind dat we in Nederland goede scheidsrechters hebben![]()
Jup.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:42 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Wat een kutkneus is dat geworden zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |