Ben 26 man. Grow up!quote:
Is ie weg?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:20 schreef jna het volgende:
Iedereen nog gefeliciteerd met Mauro trouwens
Ohquote:
quote:
Hehe, HW stond zich al in de handjes te wrijven en het rondje bier koud te zetten.quote:
Mag je dat wel zeggen van ome Dirk, Louis? Dat een speler die az ook wou nu gewoon bij Ajax zit?quote:--------------------------------------------------------------------------------
Van Gaal: ook wij wilden Davids
--------------------------------------------------------------------------------
23 februari 2007
Als Edgar Davids had gewild, had hij in plaats van bij Ajax ook bij AZ kunnen spelen. Coach Louis van Gaal is nog altijd fan van de middenvelder, met wie hij in het midden van de jaren negentig grote successen vierde bij Ajax. "Edgar kan altijd bij me aankloppen. Maar dat heeft hij niet gedaan. Dat is een foutje van hem", zei een lachende Van Gaal vrijdag op de persconferentie in de aanloop naar de topper tussen AZ en Ajax van komende zondag.
Davids start zondag waarschijnlijk weer in de basis bij Ajax. De routinier kwam donderdag niet in het veld tegen Werder Bremen. Hij was niet speelgerechtigd voor het UEFA Cup-duel.
quote:Ole Tobiasen vertrekt vrijwel zeker naar MVV. Alleen de medische keuring kan de komst van de Deense verdediger nog in de weg staan.
Tobiasen en MVV kwamen al eerder tot een mondeling akkoord. Enkele weken geleden was de verdediger nog op proef bij ADO Den Haag, maar bij de club uit de hofstad kreeg hij geen contract aangeboden.
Nee, want dat is toch gezichtsverlies. Alle spelers willen immers liever naar AZ dan naar Ajaxquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:18 schreef jna het volgende:
[..]
Mag je dat wel zeggen van ome Dirk, Louis? Dat een speler die az ook wou nu gewoon bij Ajax zit?
Haha misschien kom ik hem straks wel tegen als ik naar de stad gaquote:
Het is nog maar een vermoedelijke opstelling hé, al hebben ze het wel vaak goed. Ik zie ook liever Perez erin, en De Mul ipv Leonardo.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:21 schreef kevin6188 het volgende:
Ik had Perez toch wel in de basis verwacht![]()
En wie wou je dan eruit laten behalve Leonardo?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het is nog maar een vermoedelijke opstelling hé, al hebben ze het wel vaak goed. Ik zie ook liever Perez erin, en De Mul ipv Leonardo.
Komt die opstelling uit De Telegraaf/Sportweek/AD?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het is nog maar een vermoedelijke opstelling hé, al hebben ze het wel vaak goed. Ik zie ook liever Perez erin, en De Mul ipv Leonardo.
Babel - Huntelaar - De Mulquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:40 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
En wie wou je dan eruit laten behalve Leonardo?
Hmmsz.. staat er niet bijquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Komt die opstelling uit De Telegraaf/Sportweek/AD?
Zelfmoord is dit. Met Perez en Sneijder op een 3 mans middenveld ga je problemen krijgen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:46 schreef S-Two het volgende:
[..]
Babel - Huntelaar - De Mul
Sneijder - Perez - Gabri
Davids - Heitinga - Stam - Ogararu
Steek
En als Grygera weer hersteld dan kan hij wel spelen ipv Ogararu of Heitinga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |