nee.. Rails all the way.. nja stukje bus dan naar t station..quote:Op maandag 26 februari 2007 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
Ook even met de boot over vanuit stavoren?
Al mijn foto's zijn verkleind en van geringe grootte (ong. 17kB gemiddeld per stuk) vanaf een behoorlijke snelle server gelinkt, dus daar ligt het niet aan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik stel tumbnails voor.. die worden aanzienlijk sneller geladen...
Vaart die nu?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
Ook even met de boot over vanuit stavoren?
Een DM'90 met gedeklasseerde 1e klas coupé?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:10 schreef MREn het volgende:
Voor de liefhebbers van zoekplaatjes, hier nog twee foto's waarvan men mag raden welke trein, danwel welk station er op de plaat staat.
[afbeelding]
Ha, die stond gisteren de hele tijd op de HTMU in Utrecht, en vanmorgen binnen in het werkplaatsje, gekoppeld aan de NedTrain hippel aldaar.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:05 schreef Zug-Chef het volgende:
Station is volgens mij Deventer
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:10 schreef Duvel het volgende:
Een DM'90 met gedeklasseerde 1e klas coupé?
Tof, da's ongeveer eens per drie jaar, en de laatste keer had ik er geloof ik een Lint.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:36 schreef MREn het volgende:
Een gratis armleuning en voetsteun als je met een 2e klas kaartje op Arnhem-Tiel reist!
Nope dat niet, ik zou zelf via utrecht reizen in dat geval, duurt even lang .quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:35 schreef Boschkabouter het volgende:
Kun je bij werkzaamheden eigenlijk ook geld terugvragen, aangezien ik volgens de NS routeplanner grote kans op vertraging ga hebben zondag?
[afbeelding]
Zou het echt zoveel moeite zijn voor die planner om te kijken of de werkzaamheid in kwestie op het te bereizen traject ligt?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:39 schreef MREn het volgende:
GTBV is alleen bij onaangekondigde vertragingen.
Bovendien heb je geen last van die werkzaamheden omdat die allemaal op andere gedeelten zijn van de trajecten waar je reist.
Vandaag ook weer wat vreemds de 3600 mat'64, en de 3700 V-IRM (VI) . Waar de stammen zijn geblevenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:18 schreef MREn het volgende:
Vervanging voor ICRm in de 3600-serie wellicht?
Niet dit weekend, dan kun je van Ehv niet naar Vl/Wt met de trein.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:40 schreef Brembo het volgende:
[..]
Nope dat niet, ik zou zelf via utrecht reizen in dat geval, duurt even lang .
Er staat een stam aan de kant omdat daar een persoon uit de buffers en andere onderdelen van de loc gespoten/gepeuterd moet worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:42 schreef Brembo het volgende:
[..]
Vandaag ook weer wat vreemds de 3600 mat'64, en de 3700 V-IRM (VI) . Waar de stammen zijn gebleven
De route over Utrecht is een stukje sneller (maar 2 overstaps), maar langer. En helaas ligt in die route een stuk opengebroken rond die tijd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:39 schreef MREn het volgende:
GTBV is alleen bij onaangekondigde vertragingen.
Bovendien heb je geen last van die werkzaamheden omdat die allemaal op andere gedeelten zijn van de trajecten waar je reist. Het enige minpunt is dat je niet de comfortabele route over Utrecht kan nemen, hoewel die wel langer is volgens mij.
Rijenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:13 schreef Yankee_One het volgende:
[afbeelding]
wat deed die koploper daar?
Ik ben eigenlijk van plan om zondag een mooie ronde te maken.. Maar dat wordt verregaand onmogelijk begrijp ik? Waar ik ook heen ga ongeveer?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:43 schreef MREn het volgende:
[..]
Niet dit weekend, dan kun je van Ehv niet naar Vl/Wt met de trein.
Dan moet je hem ff ergens anders neerplempen dan op dat verkankerde sterf hoere imageshackquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:57 schreef Wadloper het volgende:
Nee, wadloper!!
Da's netjes Nog wat spannends beleefd onderweg?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
zo
519 tarief eenheden geclockt
heerenveen - enkhuizen - alkmaar - deventer - heerenveen
Ohja, die doet het hier niet ik maak die post wel leegquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je hem ff ergens anders neerplempen dan op dat verkankerde sterf hoere imageshack
een ATB remmingquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's netjes Nog wat spannends beleefd onderweg?
Het komt idd soms voor , maar houd het statistisch maar bij een enkele trein op de hele lijn . Zo rijdt er ook een dubbele Plan V, en dat is echt een ramp .quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:44 schreef MREn het volgende:
[..]
Er staat een stam aan de kant omdat daar een persoon uit de buffers en andere onderdelen van de loc gespoten/gepeuterd moet worden.
Geen mat'64 in de 3700 komt gelukkig regelmatig voor, ik laat me daar regelmatig verrassen door ICM of IRM
Staat nu te Tilburgquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ja leuk, en waar is die 3119 nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |