Van de hatch-explosie dacht ik.quote:
Nee hoor, dat komt doordat de schrijvers gebruik maken van een random scriptgenerator.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Idd, dat was echt barslecht gespeeld/bedacht![]()
Hij kon op het strand blijven zitten, zich zorgen makend over wanneer en hoe hij dood zal gaan, of hij kon Magere Hein in het gezicht kijken en zeggen: Whatever man, en zo weer controle krijgen over zijn eigen lot.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:21 schreef Molluck het volgende:
Wat was dat nou met Charly die meewilde in die van?
Right, dus hij gaat nu niet meer dood?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Hij kon op het strand blijven zitten, zich zorgen makend over wanneer en hoe hij dood zal gaan, of hij kon Magere Hein in het gezicht kijken en zeggen: Whatever man, en zo weer controle krijgen over zijn eigen lot.
Als je het zelf maar leuk vindtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:01 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Nee hoor, dat komt doordat de schrijvers gebruik maken van een random scriptgenerator.
In dit geval:
SAYWER
ENCOUNTERS
A DART
IN THE JUNGLE
WHICH CAUSES
HARM
Ik las ergens dat er oorspronkelijk stond:
SAYWER
ENCOUNTERS
A CARNIVAL
IN THE JUNGLE
WHICH CAUSES
HEMORRHOIDS
...maar dat de schrijvers dat niet in de main story van die episode konden passen en dat ze daarom nog een keer op het derde en zesde knopje hebben gedrukt![]()
Goeie humor man!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:01 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Nee hoor, dat komt doordat de schrijvers gebruik maken van een random scriptgenerator.
In dit geval:
SAYWER
ENCOUNTERS
A DART
IN THE JUNGLE
WHICH CAUSES
HARM
Ik las ergens dat er oorspronkelijk stond:
SAYWER
ENCOUNTERS
A CARNIVAL
IN THE JUNGLE
WHICH CAUSES
HEMORRHOIDS
...maar dat de schrijvers dat niet in de main story van die episode konden passen en dat ze daarom nog een keer op het derde en zesde knopje hebben gedrukt![]()
Daar gaat het om hequote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:42 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:
[..]
Als je het zelf maar leuk vindt.
Iedereen gaat dood. Alleen maakt Charlie zich nu niet meer druk om het grote wanneer en hoe.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:37 schreef Molluck het volgende:
[..]
Right, dus hij gaat nu niet meer dood?
Ik vond dat niet echt liefdevolle blikken, maar blikken van wat spijt/pijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:27 schreef Symer het volgende:
Ik denk ook niet dat Kate en Sawyer nu echt klaar met elkaar zijn, getuige de betekenisvolle blikken toen ze voor het eerst weer in het kamp kwamen en toen Sawyer later met Jin terugkwam.
Convenient plot devicequote:
Ik zei ook niet dat het liefdevolle blikken waren, maar betekenisvolle blikken. Vooral hoe Sawyer keek naar Charlie/Clair en Sun/Jin sprak boekdelen en daarom denk ik niet dat Sawyer en Kate's relatie nu echt afgelopen is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:21 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik vond dat niet echt liefdevolle blikken, maar blikken van wat spijt/pijn.
Oh sorry, ik las even verkeerdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:33 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het liefdevolle blikken waren, maar betekenisvolle blikken. Vooral hoe Sawyer keek naar Charlie/Clair en Sun/Jin sprak boekdelen en daarom denk ik niet dat Sawyer en Kate's relatie nu echt afgelopen is.
Dat zou blijken uit het feit dat hij de autorit overleeft heeft? Ik denk meer dat je zelf niet kunt bepalen wanneer en hoe je aan je einde komt en dat Charlie dus nog gewoon in de agenda van Magere Hein staat.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:51 schreef Myers het volgende:
Ik vind het echt onzin dat Charlie nu ineens niet meer dood zou gaan.
Extreem vergezochtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:35 schreef Charles.Darwin het volgende:
Een leuke theorie (zie link), ik denk dat er wel waarheid in zit, op deze manier kunnen ze heel wat vastgelopen verhaallijnen verklaren
Link
Ik zie de schrijvers er echt wel voor aan om het hier bij te laten. Maar Charlie hoort gewoon NU dood te gaan. Zoals die oude vrouw zei tegen Desmond (toen hij die trouwring ging kopen), bij sommige mensen eindigt het pad gewoon hier, en als dat een keer door zo'n timetraveller bijvoorbeeld voorkomen wordt, dan gebeurt het op een andere manier, snel daarna. En daar hoort Charlie gewoon niet aan te kunnen ontkomen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:58 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat zou blijken uit het feit dat hij de autorit overleeft heeft? Ik denk meer dat je zelf niet kunt bepalen wanneer en hoe je aan je einde komt en dat Charlie dus nog gewoon in de agenda van Magere Hein staat.
Haha en hij ging weer in zijn vertrouwde stoeltje zittenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:31 schreef DARKLORD het volgende:
sawyer vond het allemaal al wel weer best. hij had kate toch al geneukt en heeft nu nog bier ook
Daar komen ze in seizoen 10 nog wel een keer op terug. Het is irritant dat elke aflevering maar een dagje duurt, terwijl de afleveringen vaak ver uit elkaar uitgezonden worden. Hierdoor krijgen we een beetje het idee dat alles OK gaat daar, terwijl het nog maar een paar dagen geleden is dat de bunker "implodeerde", de lucht paars werd, Eko dood ging, Jack, Kate, Sawyer ontvoert werden, en nog veel meer levensveranderende ingrijpende gebeurtenissen. En iedereen staat daar maar een beetje te klooien op dat strand, "oeh ... de cornflakes zijn op!"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:51 schreef Myers het volgende:
Ik vind het echt onzin dat Charlie nu ineens niet meer dood zou gaan. Krijg je eerst zo'n hele goede aflevering met Desmond die leert dat zoiets onvermijdelijk is en dat je dat niet kunt ontsnappen, maar dan holt Charlie even van een heuveltje af en dan issie er vanaf? Dat gaat er bij mij niet in. Aflevering 8 maakte het duidelijk genoeg dat dit onvermijdelijk is en je er niet aan kunt ontsnappen. Dus hopelijk gaat hij snel dood, anders is het zonde van die goede aflevering.
Heeft ie Kate geneukt dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:31 schreef DARKLORD het volgende:
sawyer vond het allemaal al wel weer best. hij had kate toch al geneukt en heeft nu nog bier ook
Het hele eieren eten is enkel: is dat zo?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:04 schreef Myers het volgende:
[..]
Ik zie de schrijvers er echt wel voor aan om het hier bij te laten. Maar Charlie hoort gewoon NU dood te gaan. Zoals die oude vrouw zei tegen Desmond (toen hij die trouwring ging kopen), bij sommige mensen eindigt het pad gewoon hier, en als dat een keer door zo'n timetraveller bijvoorbeeld voorkomen wordt, dan gebeurt het op een andere manier, snel daarna. En daar hoort Charlie gewoon niet aan te kunnen ontkomen.
Ja, terwijl Jack vanuit een surveillance-kamer op de TV meekeek. Zijn reactie [tegen Ben]: "I've gotta get the hell offa this island!"quote:
Me tooquote:Charles.Darwin schreef:De passiviteit van de cast is echt tenenkrommend, als ik ooit neerstort op een eiland met deze groep rij ik zo snel mogelijk mijn VW wiet-busje de zee in!
Wel goed spellen hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:42 schreef Richardfun het volgende:
Thanks. Weet inderdaad dat sites zoals tv.com episode guides hebben, maar ik wilde niet de kans nemen spoilers te lezen. Merci Merkie nogmaals, en tot over een tijdje dan maar in dit topic. Ik volg al iets van 15 series, dus dan kan er nog wel eentje bij
Nee zeker nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben het wederom niet met je eens. Dat gezever op dat andere eiland duurt veels te lang zonder ook maar een hint te krijgen wat er aan de gang is. Bovendien vind ik Jack zeer irritant. Nee dan zie ik liever Hurley over een grasveld rijden in een auto.
Volgend mij gaat alleen de intelligentie van de kijkers van lost naar beneden en niet de kwaliteit van de afleveringen... Damn het is toch ZOOOO logisch dat die pijl daar ligt door de implosie van de Hatch???quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Idd, dat was echt barslecht gespeeld/bedacht![]()
Komt allemaal wel in de volgende Kate-aflevering in een flashbackquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:46 schreef Xurk het volgende:
Ik keek zojuist naar de eerste aflevering van seizoen drie op NET5 en er viel me op dat we nog steeds niet weten wat ze allemaal met Kate hebben gedaan tussen het ontbijten en het opsluiten in de kooi tegenover Sawyer... je krijgt geen handboei-wonden van het rustig zitten ontbijten in ieder geval.
Dat bericht wordt verzonden vanaf de radiotoren bij de Black Rock. Die is begin jaren zeventig gebouwd door The Others, zo'n 15 jaar voordat Rousseau daar de nummers veranderde in haar SOS-bericht.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:32 schreef Kantar het volgende:
Ik ben seizoen 1 weer aan het kijken en er viel me net iets op in aflevering 8. Als Rousseau Sayid daar gevangen heeft genomen, en ze hem aan het ondervragen is, zegt Sayid op een gegeven moment: ''Die accu's zullen je SOS-bericht niet lang meer kunnen uitzenden''. Daarop antwoordt Rousseau dat het bericht ergens anders vandaan wordt uitgezonden, maar dat dat nu in handen van The Others is. Dan vraag ik mij dus af of The Others al op het eiland zaten toen Rousseau en haar team daar kwamen te zitten...![]()
Klopt, helemaal vergeten...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:57 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat bericht wordt verzonden vanaf de radiotoren bij de Black Rock. Die is begin jaren zeventig gebouwd door The Others, zo'n 15 jaar voordat Rousseau daar de nummers veranderde in haar SOS-bericht.
Bovendien zegt Ben al z'n hele leven op het eiland te wonen, dus ja, de Others waren er al toen Rousseau daar kwam.
Feit is wel dat het enorm ingekakt is sinds seizoen 1 hoor. Die afleveringen met Ethan in 1 waren bijvoorbeeld bloedstollend spannend. Dat niveau hebben ze sindsdien nooit meer kunnen bereiken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:37 schreef magrec het volgende:
Goede aflevering weer.
Dit is een drama/avonturen serie geen hap/slik actie serie zoals 24. Wel grappig elke keer zoveel commentaar maar elke keer wel weer kijken.....
Ik denk dat dat meer aan de kijker ligt dan aan de schrijvers. De afleveringen met Ethan waren vooral spannend omdat we niet wisten wie of wat hij was. Nu we dat wel weten is hij (en de rest van de others) minder eng.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:58 schreef Jivis het volgende:
[..]
Feit is wel dat het enorm ingekakt is sinds seizoen 1 hoor. Die afleveringen met Ethan in 1 waren bijvoorbeeld bloedstollend spannend. Dat niveau hebben ze sindsdien nooit meer kunnen bereiken.
Slechter dan seizoen 1 vind ik wel, maar wel beter dan seizoen 2. Die was op 4 afleveringen na echt dramatisch.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:42 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer aan de kijker ligt dan aan de schrijvers. De afleveringen met Ethan waren vooral spannend omdat we niet wisten wie of wat hij was. Nu we dat wel weten is hij (en de rest van de others) minder eng.
Veel mensen vinden dit seizoen minder dan het eerste en denken dat het komt doordat we te weinig antwoorden krijgen, maar volgens mij zorgen die antwoorden er juist voor dat die magie en mysterie van seizoen 1 verdwijnt.
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:28 schreef Devano het volgende:
Wat denken jullie?
[afbeelding]
White smokey of gewoon iets voor de lens?
Check het in de ep vanaf 06:33 voor vloeiend beeld.
Ik zeg: White smokey!
Sluit wel aan bij het hele good/bad white/black concept van met name seizoen 1. Het lijkt een hele simpele, komische aflevering, maar dat zijn juist de ideale eps om er zoiets in te verbergen. Denk maar aan de aflevering Numbers uit seizoen 1. Het lijkt grappig en nietszeggend, totdat er in het laatste shot ineens wordt ingezoomd op de Hatch, en daar de getallen staan. Het kan dat het white smokey is, en dat hij Hurley geluk heeft gebracht.
Ja whatever, this is bullshit, dudequote:Op zondag 4 maart 2007 14:49 schreef Devano het volgende:
Let ook op de schaduw ervan op Hurley's schouder.
Ik heb het ook van een ander forum, hoor! Mij was het totaal niet opgevallen.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:53 schreef Xurk het volgende:
Ik heb het net ook even gecheckt en het lijkt me niet dat het iets voor de lens was, daarvoor beweegt het teveel, terwijl de camera niet zoveel beweegt. En het lijkt me dat de makers zo een foutje wel weg zouden poetsen anders in post-production...
Cool opgemerkt
Inderdaad.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Die schaduw overtuigt mij.
Ik geloof trouwens wel in een theorie met op het eiland alleen goede en slechte mensen.
*kuch* mompelt iets over een paard en een hand *kuch*quote:Op zondag 4 maart 2007 14:56 schreef Devano het volgende:
[..]
Maar inderdaad, de makers zouden echt wel zorgen dat zoiets eruit was geknipt of gepoetst als het per ongeluk was, ze weten dat de fans alles van tot tot teen bestuderen.
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:25 schreef rabouter het volgende:
tvp
op welke manier hebben ze daar dan over?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:17 schreef Devano het volgende:
[..]
Inderdaad.
- Denk aan de namen van Rousseau, John Locke en (Desmond) David Hume. Allemaal verwijzen ze naar filosofen die het hebben over de goede, of slechte natuur van de mens.
Hoe komt die schaduw er dan in. Verder zou je gelijk kunnen hebben.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:44 schreef Symer het volgende:
Als je heel goed kijkt, zie je een groene waas onder die witte stip, dat is de stengel. Je ziet ook dat de rest van de planten in de extreme voorgrond (die net zo wazig zijn) precies meebewegen met de witte stip.
Gewoon een out-of-focus plant dus lijkt mij.
Heeft iemand hier nog een foto van? Van dat grote beeld waar ze langsvaren?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:20 schreef Chen het volgende:
Kunnen ze die auto niet gebruiken om even het hele einland om te rijden? En ik zat zo te denken in de season finale van 1 zag je zo'n kapot beeld (zag er grieks of iets dergelijks uit) ik ben benieuwd of daar nog wat mee gaat gebeuren.
Ik denk nog steeds dat dat (een stukje van) de Kolossos van Rhodos isquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat dat (een stukje van) de Kolossos van Rhodos is![]()
Ik kan de tenen niet zien op dat plaatjequote:
Dat is geen schaduw, dat is een deel van die groene waas die ik bedoelde.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:15 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hoe komt die schaduw er dan in. Verder zou je gelijk kunnen hebben.
In een notendop;quote:Op zondag 4 maart 2007 16:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
op welke manier hebben ze daar dan over?
Seizoen 2 danquote:
Of een segway!!quote:Op zondag 4 maart 2007 19:00 schreef steeg het volgende:
Ik wil meer afleveringen met Sayid, die zoetsappige dikzak had met zijn busje mooi die stenen in kunnen rijden dan hadden ze gelijk twee lose-ends kunnen afsluiten maar nee die eeuwige suspense! Ik gok dat ze volgend seizoen een trein vinden. Aangezien ze in seizoen 1 een vliegtuig vinden, in twee een boot en in drie die auto. Seizoen 8 heeft vast een raket met afstandbediening.
Daar gaat zeker nog iets mee gebeurenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:19 schreef Chen het volgende:
[..]
Seizoen 2 danik vroeg me dus af: Gaat daar nog wat mee gebeuren of is dat een dood spoor..
Dan is het idd logisch dat je hierover gaat posten. Elke filosoof heeft wel iets gezegd over het goede of slechte van den mens.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:04 schreef Devano het volgende:
[..]
Ik heb me er verder niet echt in verdiept.
Hmm ben benieuwd, ach nu ze die auto hebben kunnen ze er gewoon even heen rijden?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:31 schreef Symer het volgende:
[..]
Daar gaat zeker nog iets mee gebeuren
Stelregel bij Lost is dat zulke dingen nooit geïntroduceerd worden zonder dat de makers het hoe en waarom ervan weten.
Ik vraag me af waar die wijsheid vandaan gehaald wordt. Er zijn zoveel dingen geïntroduceerd in twee seizoenen tijd zonder dat er ooit op teruggekomen is.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:31 schreef Symer het volgende:
[..]
Daar gaat zeker nog iets mee gebeuren
Stelregel bij Lost is dat zulke dingen nooit geïntroduceerd worden zonder dat de makers het hoe en waarom ervan weten.
Dat maakt het niet minder interessant dat er voor bepaalde namen wordt gekozen van characters...quote:Op zondag 4 maart 2007 19:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dan is het idd logisch dat je hierover gaat posten. Elke filosoof heeft wel iets gezegd over het goede of slechte van den mens.
quote:
Dat is vaak in inteviews en podcasts gezegd en ik zou niet weten waarom ik dat niet zou moeten geloven.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar die wijsheid vandaan gehaald wordt. Er zijn zoveel dingen geïntroduceerd in twee seizoenen tijd zonder dat er ooit op teruggekomen is.
Na 2,5 seizoen toch zeker wel. Walt en Michael? Gaan we die ooit nog terugzien? Er zijn zoveel loze beloften gedaan over dat er dingen uitgelegd zouden worden...quote:Op maandag 5 maart 2007 08:58 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat is vaak in inteviews en podcasts gezegd en ik zou niet weten waarom ik dat niet zou moeten geloven.
Je dacht toch niet dat het echt zo gaat als in dat parodiefilmpje?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |