Feit is wel dat het enorm ingekakt is sinds seizoen 1 hoor. Die afleveringen met Ethan in 1 waren bijvoorbeeld bloedstollend spannend. Dat niveau hebben ze sindsdien nooit meer kunnen bereiken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:37 schreef magrec het volgende:
Goede aflevering weer.
Dit is een drama/avonturen serie geen hap/slik actie serie zoals 24. Wel grappig elke keer zoveel commentaar maar elke keer wel weer kijken.....
Ik denk dat dat meer aan de kijker ligt dan aan de schrijvers. De afleveringen met Ethan waren vooral spannend omdat we niet wisten wie of wat hij was. Nu we dat wel weten is hij (en de rest van de others) minder eng.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:58 schreef Jivis het volgende:
[..]
Feit is wel dat het enorm ingekakt is sinds seizoen 1 hoor. Die afleveringen met Ethan in 1 waren bijvoorbeeld bloedstollend spannend. Dat niveau hebben ze sindsdien nooit meer kunnen bereiken.
Slechter dan seizoen 1 vind ik wel, maar wel beter dan seizoen 2. Die was op 4 afleveringen na echt dramatisch.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:42 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer aan de kijker ligt dan aan de schrijvers. De afleveringen met Ethan waren vooral spannend omdat we niet wisten wie of wat hij was. Nu we dat wel weten is hij (en de rest van de others) minder eng.
Veel mensen vinden dit seizoen minder dan het eerste en denken dat het komt doordat we te weinig antwoorden krijgen, maar volgens mij zorgen die antwoorden er juist voor dat die magie en mysterie van seizoen 1 verdwijnt.
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:28 schreef Devano het volgende:
Wat denken jullie?
[afbeelding]
White smokey of gewoon iets voor de lens?
Check het in de ep vanaf 06:33 voor vloeiend beeld.
Ik zeg: White smokey!
Sluit wel aan bij het hele good/bad white/black concept van met name seizoen 1. Het lijkt een hele simpele, komische aflevering, maar dat zijn juist de ideale eps om er zoiets in te verbergen. Denk maar aan de aflevering Numbers uit seizoen 1. Het lijkt grappig en nietszeggend, totdat er in het laatste shot ineens wordt ingezoomd op de Hatch, en daar de getallen staan. Het kan dat het white smokey is, en dat hij Hurley geluk heeft gebracht.
Ja whatever, this is bullshit, dudequote:Op zondag 4 maart 2007 14:49 schreef Devano het volgende:
Let ook op de schaduw ervan op Hurley's schouder.
Ik heb het ook van een ander forum, hoor! Mij was het totaal niet opgevallen.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:53 schreef Xurk het volgende:
Ik heb het net ook even gecheckt en het lijkt me niet dat het iets voor de lens was, daarvoor beweegt het teveel, terwijl de camera niet zoveel beweegt. En het lijkt me dat de makers zo een foutje wel weg zouden poetsen anders in post-production...
Cool opgemerkt
Inderdaad.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Die schaduw overtuigt mij.
Ik geloof trouwens wel in een theorie met op het eiland alleen goede en slechte mensen.
*kuch* mompelt iets over een paard en een hand *kuch*quote:Op zondag 4 maart 2007 14:56 schreef Devano het volgende:
[..]
Maar inderdaad, de makers zouden echt wel zorgen dat zoiets eruit was geknipt of gepoetst als het per ongeluk was, ze weten dat de fans alles van tot tot teen bestuderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |