Van de hatch-explosie dacht ik.quote:
Nee hoor, dat komt doordat de schrijvers gebruik maken van een random scriptgenerator.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Idd, dat was echt barslecht gespeeld/bedacht![]()
Hij kon op het strand blijven zitten, zich zorgen makend over wanneer en hoe hij dood zal gaan, of hij kon Magere Hein in het gezicht kijken en zeggen: Whatever man, en zo weer controle krijgen over zijn eigen lot.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:21 schreef Molluck het volgende:
Wat was dat nou met Charly die meewilde in die van?
Right, dus hij gaat nu niet meer dood?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Hij kon op het strand blijven zitten, zich zorgen makend over wanneer en hoe hij dood zal gaan, of hij kon Magere Hein in het gezicht kijken en zeggen: Whatever man, en zo weer controle krijgen over zijn eigen lot.
Als je het zelf maar leuk vindtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:01 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Nee hoor, dat komt doordat de schrijvers gebruik maken van een random scriptgenerator.
In dit geval:
SAYWER
ENCOUNTERS
A DART
IN THE JUNGLE
WHICH CAUSES
HARM
Ik las ergens dat er oorspronkelijk stond:
SAYWER
ENCOUNTERS
A CARNIVAL
IN THE JUNGLE
WHICH CAUSES
HEMORRHOIDS
...maar dat de schrijvers dat niet in de main story van die episode konden passen en dat ze daarom nog een keer op het derde en zesde knopje hebben gedrukt![]()
Goeie humor man!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:01 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Nee hoor, dat komt doordat de schrijvers gebruik maken van een random scriptgenerator.
In dit geval:
SAYWER
ENCOUNTERS
A DART
IN THE JUNGLE
WHICH CAUSES
HARM
Ik las ergens dat er oorspronkelijk stond:
SAYWER
ENCOUNTERS
A CARNIVAL
IN THE JUNGLE
WHICH CAUSES
HEMORRHOIDS
...maar dat de schrijvers dat niet in de main story van die episode konden passen en dat ze daarom nog een keer op het derde en zesde knopje hebben gedrukt![]()
Daar gaat het om hequote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:42 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:
[..]
Als je het zelf maar leuk vindt.
Iedereen gaat dood. Alleen maakt Charlie zich nu niet meer druk om het grote wanneer en hoe.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:37 schreef Molluck het volgende:
[..]
Right, dus hij gaat nu niet meer dood?
Ik vond dat niet echt liefdevolle blikken, maar blikken van wat spijt/pijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:27 schreef Symer het volgende:
Ik denk ook niet dat Kate en Sawyer nu echt klaar met elkaar zijn, getuige de betekenisvolle blikken toen ze voor het eerst weer in het kamp kwamen en toen Sawyer later met Jin terugkwam.
Convenient plot devicequote:
Ik zei ook niet dat het liefdevolle blikken waren, maar betekenisvolle blikken. Vooral hoe Sawyer keek naar Charlie/Clair en Sun/Jin sprak boekdelen en daarom denk ik niet dat Sawyer en Kate's relatie nu echt afgelopen is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:21 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik vond dat niet echt liefdevolle blikken, maar blikken van wat spijt/pijn.
Oh sorry, ik las even verkeerdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:33 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het liefdevolle blikken waren, maar betekenisvolle blikken. Vooral hoe Sawyer keek naar Charlie/Clair en Sun/Jin sprak boekdelen en daarom denk ik niet dat Sawyer en Kate's relatie nu echt afgelopen is.
Dat zou blijken uit het feit dat hij de autorit overleeft heeft? Ik denk meer dat je zelf niet kunt bepalen wanneer en hoe je aan je einde komt en dat Charlie dus nog gewoon in de agenda van Magere Hein staat.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:51 schreef Myers het volgende:
Ik vind het echt onzin dat Charlie nu ineens niet meer dood zou gaan.
Extreem vergezochtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:35 schreef Charles.Darwin het volgende:
Een leuke theorie (zie link), ik denk dat er wel waarheid in zit, op deze manier kunnen ze heel wat vastgelopen verhaallijnen verklaren
Link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |