Omdat de rest NIET gemotiveerd zou zijn, en Rousseau WEL. En dat was de twist, meer niet...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan wel ja. Ik vond het einde zo gek, ze brachten het alsof het een enorme twist was, terwijl iedereen dat toch wel al wist wat Kate zei
?
Ik dacht ook dat hij zo geboren was!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hurley heeft heel wat gegeten, hij was helemaal niet zo dik
Dat komt door die reep chocoladequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hurley heeft heel wat gegeten, hij was helemaal niet zo dik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:23 schreef Xurk het volgende:
Voor alle duidelijkheid: Ben is niet Alex' vader!! Dat kan niet eens, want Danielle was al zwanger toen ze op het eiland crashte en Ben woont er al zijn hele leven!
Zo
Inderdaad ja, vrij gekquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Een filler? Dit zou toch de aflevering worden waarover iedereen morgenochtend zou praten?
Maar goed, ik kijk het morgen wel.
De hele serie is bizar, zo kan ik nog wel 10 dingen opnoemen, gewoon lekker kijkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:16 schreef Merkie het volgende:
Vind het overigens wel bizar dat Hurley een paar minuten rondrent in de jungle en vervolgens een nog nooit eerder gevonden busje ontdekt.
Dude, serieus.. bier blijft hooguit een paar maanden goed.. dat busje moet daar jaren hebben gelegen en sawyer heeft al in zn eentje een paar blikjes op..quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gast, serieus, tank, afgesloten, bus slechts plaatselijk verrot... Bovendien heb je echt niet zoveel snelheid nodig voor een busje om hem te starten, maar idd: spanningsopbouw PLUS het weerleggen van het feit dat alles onveranderlijk vast ligt, althans, voor nu... (Charly, Hurley's "vloek")
Was dat niet toevallig zelfde nummer wat er in t begin gespeeld werd toen kleine hurley met zn pa in dat wagentje zat?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:14 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijke aflevering
Echt vanouds.
En dat busje, dat geluid van dat busje, mmmmm zoooo hippy![]()
Het was wel een busje van het merk 'Dharma', misschien een kans dat ze het busje op iets anders laten rijden dan benzine, er vanuit gaande dat het Dharma (zoals ik vermoed) een poging doet het leven te simuleren en daarbij verbeteren.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:35 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
En wat betreft fuel in een afgesloten tank...lost schrijvers hebben helaas geen asic scheikunde gehad of een science advisor, best jammer.. Als je jaren lang benzine bewaart.. ook in een hermetisch afgesloten tank (wat eigenlijk nooit helemaal zo is) dan treden er na een tijd reacties op waardoor benzine niet meer bruikbaar is...
Iemand een idee welk nummer dat was?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:01 schreef Symer het volgende:
Leuke aflevering, eindelijk weer eens gezellig een avontuurtje in de jungle
De muziek was ook weer top
De promo voor deze week was wel erg overdreven, maar dat was te verwachten.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:35 schreef spooky1234 het volgende:
Was dat niet toevallig zelfde nummer wat er in t begin gespeeld werd toen kleine hurley met zn pa in dat wagentje zat?
Moest ik ook aan denken iddquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:29 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Iemand een idee welk nummer dat was?
Klonk als Van Morrison..
En hoe heet die vrouw die Hurley aan het interviewen was?!
Want ik dacht meteen aan Family guy:
Ja, ik ben in de war met de Soprano's!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:00 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
Moest ik ook aan denken iddTricia Tanaka was de naam van Hurley's interviewer.
En dat liedje was Shambala van Three Dog Night.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:17 schreef dapluiz het volgende:Is het niemand opgevallen dat ze in dat busje naar de radio luisterden? Grote kans dat dat FM was en dat zendbereik is maximaal 500 km oid. Oftewel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die naam kwam me al zo bekend voor!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:56 schreef spooky1234 het volgende:
trisha tanaka als duidelijke verwijzing naar asian reporter uit family guy
.. oftewel dan hebben we weer een plothole.. want in season 1 hadden ze al een radio en daarmee konden ze alleen Danielle's boodschap beluisteren en nu ineens is er ook een muziekstation..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Is het niemand opgevallen dat ze in dat busje naar de radio luisterden? Grote kans dat dat FM was en dat zendbereik is maximaal 500 km oid. Oftewel...
Alleen jammer dat die aangekondigd werd met geluid, terwijl die dingen met mach 15 naar beneden komenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:24 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die meteor was echt goed gedaan.
Er kwam toch ook gewoon een tapeplayer in beeld?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:07 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
.. oftewel dan hebben we weer een plothole.. want in season 1 hadden ze al een radio en daarmee konden ze alleen Danielle's boodschap beluisteren en nu ineens is er ook een muziekstation..
Nee laten we hopen dat het gewoon een bandje is wat afgespeeld werd..
dude... dat is een dharma meteoor...die zijn speciaalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die aangekondigd werd met geluid, terwijl die dingen met mach 15 naar beneden komen
Is dat net zoiets als een Dharma bus die over nare ex-mannen heenrijdt?!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:18 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
dude... dat is een dharma meteoor...die zijn speciaal![]()
Werd vroeger veel gebruikt in circussen, bij paardennummers e.d.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft iemand toevallig een mp3tje of filmpje van het briljante muziekje als Sawyer een visje krijgt in de kooi? Als ik op Youtube ga zoeken krijg ik alleen maar de scene tussen Sawyer & Kate
.
edit
gevonden
Dat amha lijkt me eerder een verwijzing naar Dharma...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:35 schreef Charles.Darwin het volgende:
Een leuke theorie (zie link), ik denk dat er wel waarheid in zit, op deze manier kunnen ze heel wat vastgelopen verhaallijnen verklaren
Link
Idd leuk om te lezen, maar ik ben het er compleet mee oneens.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:35 schreef Charles.Darwin het volgende:
Een leuke theorie (zie link), ik denk dat er wel waarheid in zit, op deze manier kunnen ze heel wat vastgelopen verhaallijnen verklaren
Link
Wat een gelul als ik eerlijk ben. Ook die verklaring van Libby. Libby is gewoon de serie uitgeschreven, dat heeft niets te maken met Hurley bang te makne.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:35 schreef Charles.Darwin het volgende:
Link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |