Mijn fles ook ! Nix te beleven verder stap... Ga ook maar plat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:52 schreef partyyboyy het volgende:
Ik schakel net (weer) in. Is er nog iemand op?
Mijn fles wijn is in ieder geval wel (bijna) op.
Nee, gewoon volgende fles openmaken natuurlijkquote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn fles ook ! Nix te beleven verder stap... Ga ook maar plat.![]()
Adios le pidoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:15 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb net ff de hond voor de 5e keer uitgelaten. Ze ligt lekker te slapen nu en ik ga ook mn bedje opzoeken. Trustuh allen (moewhahaha, zullen er weinig zijn moewahahaha)
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 06:43 schreef FSR het volgende:
Goden morgen allemaal
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:14 schreef Elounda het volgende:
Cossen bijgelezen en let the games begin..
12 wordt ze.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:27 schreef FSR het volgende:
Word Zdngmw nou 14 jaar zondag...?
voor al dat: maak plaats.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:29 schreef beequeen het volgende:
Voor de zittende Miljonairs hebben we één boodschap: Maak plaats
Bron: Tien.
Vind het zo frappant dat iedereen uiteindelijk maatjes met dat mens wordt:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:32 schreef Kaleddis het volgende:
Godsamme, denk je dat Natasia wel een flinke kater zal hebben en haar stem kwijt is, zet je je streams aan die je gelijk weer kan muten omdat ze zo loopt te schreeuwen.![]()
Bedankt Palma ! (heeft Natasia een mini-VW Tourag gegeven)![]()
Snap het inderdaad ook niet. Van Eric zou het nog een siegologisch spelletje kunnen zijn, maar Palma begrijp ik totaal niet en kwam volgens mij toch ook het huis in om een beetje tegengas te geven aan Natasiaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:33 schreef Elounda het volgende:
[..]
Vind het zo frappant dat iedereen uiteindelijk maatjes met dat mens wordt:
Herma, Yvonne, Palma en zelfs Diva Eric (soms).
Maar moet natuurlijk wakker zijn om met Herma even de laatste nieuwtjes van het thuisfront het vriendje door te nemen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:36 schreef pullup het volgende:
Ik had gehoopt dat dat mens nog wel even voor pampus zou blijven liggen na dat geauip gisteren![]()
Gisterenavond niet gekeken ofzo ? M'n oren doen er nog pijn vanquote:
Dat wijf is van staaldraad eerlijk waar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:36 schreef pullup het volgende:
Ik had gehoopt dat dat mens nog wel even voor pampus zou blijven liggen na dat gezuip gisteren![]()
O krijgen we dat weer vandaag, krijgen we dat weer?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:43 schreef maikel112 het volgende:
Kreeg meer hoofdpijn van die stotterende streams
Hier nergens last van. Sinds gisteren na de reset loopt alles weer soepel.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:44 schreef Elounda het volgende:
[..]
O krijgen we dat weer vandaag, krijgen we dat weer?
*Natasia Mode*
Valt bij mij nog wel mee. Nog wel...
Gelukkig dan maar want van dat gebuffer wordt niemand vrolijkquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hier nergens last van. Sinds gisteren na de reset loopt alles weer soepel.![]()
Tegen wie spreekt u?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:47 schreef Dogga het volgende:
hou je bek man mens...wij hebben we een leven
Bonnie st. Claire (ow, dat kan lachen worden samen met Amanda)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:49 schreef maikel112 het volgende:
Jah wat is spraakmakend??
'n skinhead?
'n KKK'r?
'n Pedo; Ad van de Berg?
'n huisdier?
Ohja of een zwaarverminkt persoon?
neeh tuurlijk nie, alles draait om sterren tegenwoordig dus een bekende Nederlander??
pffff aub niet, dan houd ik het kijken echt nie meer volquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:50 schreef Elounda het volgende:
[..]
Bonnie st. Claire (ow, dat kan lachen worden samen met Amanda)
En Viola Holt als Sparring Partner voor Natas.![]()
![]()
![]()
Tegen Herma, die zei net dat we gek zijn en geen leven hebben (24/7 streamers)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:48 schreef Elounda het volgende:
[..]
Tegen wie spreekt u?
Ik hoop tegen Natas?
aber naturlichquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:48 schreef Elounda het volgende:
[..]
Tegen wie spreekt u?
Ik hoop tegen Natas?
Dat ging over het briefje wat Herma die avond dat ze langs kwam in haar zak had gestopt. Dat was volgens haar iets over de schoonmaak.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:52 schreef FSR het volgende:
[..]
Tegen Herma, die zei net dat we gek zijn en geen leven hebben (24/7 streamers)
Hetgeen dat helemaal niet waar isquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat ging over het briefje wat Herma die avond dat ze langs kwam in haar zak had gestopt. Dat was volgens haar iets over de schoonmaak.
Nee klopt en als het zo door gaat: geen man huis auto en ander onderkomen ook meer.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:52 schreef FSR het volgende:
[..]
Kewl, een echte Diva.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:56 schreef Clank het volgende:
Natasia is weer in haar bed gedoken en ligt daar nu met de zonnebril op.
Zit gewoon op me werk, krijg er dus betaald voorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:52 schreef FSR het volgende:
[..]
ik ben wat aan het typen hier maar kan prima multi-taskenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:57 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Zit gewoon op me werk, krijg er dus betaald voor![]()
Echt wel...quote:
Ze is echt bang aan het worden...vandaar LiFo.....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:59 schreef Clank het volgende:
Nou Natasia heeft toch ineens een goed plan. Elkaar eruit stemmen gaat toch niet lukken dus de nieuwe miljonair die binnenkomt moet er direct weer uit!!
Hebben we dat al niet eerder gehoord.
Maar ze was te dronken om het huwelijk te consumeren en dat vond Brian niet zo leuk...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:05 schreef beequeen het volgende:
Snollie heeft dus toch weer bij Braaaaaaaajen geslapen.
Brian gaat daar niet in mee (hij is tot nu toe altijd tegen deze regel geweest). Dus mischien toch een kleine ruzie tussen Brian en Natasia vandaag.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:59 schreef Clank het volgende:
Nou Natasia heeft toch ineens een goed plan. Elkaar eruit stemmen gaat toch niet lukken dus de nieuwe miljonair die binnenkomt moet er direct weer uit!!
Hebben we dat al niet eerder gehoord.
OT, ik begin pas om 10.00 uur, en mijn toko'tje is om de hoekquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:06 schreef Elounda het volgende:
[..]
Maar ze was te dronken om het huwelijk te consumeren en dat vond Brian niet zo leuk...
Nog niet aan 't werk?![]()
Lekkere werktijden heb je dan..
Een soort bionische vrouwquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:42 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat wijf is van staaldraad eerlijk waar.
Mwah ze lag "out and out" en hij is er als volleerde Etienne bijgekropenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:05 schreef beequeen het volgende:
Snollie heeft dus toch weer bij Braaaaaaaajen geslapen.
OT:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT, ik begin pas om 10.00 uur, en mijn toko'tje is om de hoek![]()
Zei ze vent en niet ventje?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:11 schreef Clank het volgende:
11 uur moet Natasia naar Almere.. ze zegt ik zal m'n vent wel niet zien, jammer!
Las ik het nu goed dat ie uit frustratie dan maar met een kussen ging smijten?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:06 schreef Elounda het volgende:
Maar ze was te dronken om het huwelijk te consumeren en dat vond Brian niet zo leuk...
Klopt, zegt veel over zijn mooie, poetische karakter n'est pas?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Las ik het nu goed dat ie uit frustratie dan maar met een kussen ging smijten?
Die had ik op mijn trouwdag niet eens om me heen lopen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:14 schreef Clank het volgende:
Zondag komen er 5 mensen.. visagist, kapper, en 3 andere mensen die gaan helpen met haar haar.
Ja, het heeft wat voeten in de aarde om er een beetje uit te zien.
Het is niet voor niets dat ze om de 2 weken een ontslagronde gaan doen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:05 schreef Dynabite het volgende:
Donderdag 22-2-2007 19.29 Goudenkooi 295.000![]()
Met deze cijfers valt er binnenkort niks meer te stemmen.![]()
maw, normaal ziet ze hem wel op haar uitjes??quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:11 schreef Clank het volgende:
11 uur moet Natasia naar Almere.. ze zegt ik zal m'n vent wel niet zien, jammer!
Jammer dat AmeDel het niet weet...omdat ze out was (alweer)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Las ik het nu goed dat ie uit frustratie dan maar met een kussen ging smijten?
aleen jammer dat har stem nogal onzeker klonk, een beetje trillend, bibberend, je kunt zien dat ze deze nieuwe aanpak niet leuk vindtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dwvKaZo_2WQ
De speach van Sylvia gisteren![]()
Kwestie van prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:24 schreef beequeen het volgende:
Gaat Snollie zich nou opmaken zonder te wassen of douchen?????????????![]()
Doet me niks hoor, zo loop ik ook rond als ik uit bed kom, jij niet dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:25 schreef T-lex het volgende:
Verslik me gewoon in m'n bak koffie...Eric loopt weer in z'n blote reet door dat huis. Dat hij d'r geen probleem mee heeft is wel duidelijk, maar wij streamers hebben ook gevoel.Redactie doe er is wat aan, sanctie voor Eric.
![]()
Dank je wel!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dwvKaZo_2WQ
De speach van Sylvia gisteren![]()
Yepquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
Staat Huub samen met Eric onder de douche?
Dat vroeg ik me net ook al af, zo euforisch.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:32 schreef pluisje78 het volgende:
zijn die gasten nu nog dronken ofzo
Daar heb je een punt, maar de mannen mogen van mij gewoon hun onderbroek aan houden hoor...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet me niks hoor, zo loop ik ook rond als ik uit bed kom, jij niet dan?![]()
Wilgo is het hoereren en pooier zijn gewend. Dit is zijn normale leven. Met de hoer Natasja samen leven is pooiertje spelen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:21 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
maw, normaal ziet ze hem wel op haar uitjes??
Werkt die vent niet trouwens, of heeft ie ivm uitzicht op het prijzengeld vast zijn baan opgezegd en is ie nu de ho van JdM.![]()
Ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien is een actie om Herma te laten ontslaan wel leuk....? Het is overduidelijk dat ze met briefjes communiceren en die slet van een Herma kwam van de week ook 's avonds een keertje langs om lekker te kleppen met de verliefde Natasia...mijn god die Herma is ontoerekeningsvatbaar, je zou er maar mee geassocieerd worden met de slechtste moeder van Nederland. Misschien wisselen ze tips uit hoe je het beste je kinderen kunt negeren of psychisch kunt mishandelen. Palma komt me ook mijn strot uit. Ze was zo gepikeerd over mijn opmerking op gay.nl dat ze telkens op het verkeerde moment binnenkomt en nu zit ze de ster van Natasia nog te likken ook..hoe nep
ben het HE LE MAAL met je eens!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien is een actie om Herma te laten ontslaan wel leuk....? Het is overduidelijk dat ze met briefjes communiceren en die slet van een Herma kwam van de week ook 's avonds een keertje langs om lekker te kleppen met de verliefde Natasia...mijn god die Herma is ontoerekeningsvatbaar, je zou er maar mee geassocieerd worden met de slechtste moeder van Nederland. Misschien wisselen ze tips uit hoe je het beste je kinderen kunt negeren of psychisch kunt mishandelen. Palma komt me ook mijn strot uit. Ze was zo gepikeerd over mijn opmerking op gay.nl dat ze telkens op het verkeerde moment binnenkomt en nu zit ze de ster van Natasia nog te likken ook..hoe nep
Inderdaad, je had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:44 schreef Lieve het volgende:
[..]
ben het HE LE MAAL met je eens!Had het niet beter kunnen verwoorden!
Volgens mij heeft Natas ook van Patricia gehoord dat Eric de stemming heeft aangevraagd, ook criptisch!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:51 schreef FSR het volgende:
Zdngmw geef t nu zelf toe dat er Criptisch
gesproken werd (lees: informatie verstrekt betreffende de game) met de kaptser, en vandaar voorbereid...
DGK... RODE KAART !!!!
Klopt!! Ik heb gisteren ook al gezegd dat het niet echt met woorden heeft plaatsgevonden, maar blikken kunnen ook veel zeggen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:55 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Natas ook van Patricia gehoord dat Eric de stemming heeft aangevraagd, ook criptisch!![]()
Daarna begon Natas hard te gillen; jij hebt niks gezegd toch, jij hebt niks gezegd toch, jij hebt niks gezegd toch!
Nou echt wel!
Kon je z'n flubber anusje zien?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:25 schreef T-lex het volgende:
Verslik me gewoon in m'n bak koffie...Eric loopt weer in z'n blote reet door dat huis. Dat hij d'r geen probleem mee heeft is wel duidelijk, maar wij streamers hebben ook gevoel.Redactie doe er is wat aan, sanctie voor Eric.
![]()
Thnx, maar dat versta ik niet!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:01 schreef FSR het volgende:
Het was in het surinaams... niet cryptisch....
Nu volgt een boodschap van Minister-President Amanda:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:13 schreef Dark het volgende:
A; hoe wordt je minister?
Het schaap wil minister worden, ze wil de mensheid toespreken!![]()
Linkje?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:13 schreef itsme het volgende:
OMG. Net wakker en zie filmpje op YouTube waar de bewoners de Gouden Vlooi 1 en 2 bekijken.
O wat is dacht lachen. Brian is niet zo blij ?
Buffert hier ook weer!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:19 schreef DainBramage het volgende:
We kijken naar een programma met miljonairs. Duizenden euro's worden uitgegeven aan zinloze dingen, Maar iets geld voor het inhuren van een automatiseerder om de streams te komen fixen kan er niet uit.
We kunnen ICT-er Brian wel laten kijken, maar ik ben dan bang dat we 4 streams met p0rn0 krijgen en dat het oplever document door niemand te begrijpen is.
Ik dacth Brian in DGK zolang mogelijk wilde blijven zitten zodat hij van zijn schulden af kon komen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian heeft een appartement in Japan..zou de belastingdienst dat weten?
Thanx! Maar deze had ik zelf al.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=BmlWR5GU424
http://www.youtube.com/watch?v=t2BpyQ2GhLY
hij heeft al 50.000 euro gewonnen..om die werkloze moeder van hem uit de antillen hierheen te krijgen, die vieze ouwe slet Hetty ofzo. Die haar zoon tot loverboy opvoede (waarschijnlijk een vicueuze cirkel)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:24 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik dacth Brian in DGK zolang mogelijk wilde blijven zitten zodat hij van zijn schulden af kon komen?
(krijgt namelijk een dagvergoeding en dat liep lekker op, zei hij vorige week nog tegen Bart).
Zijn moeder heet Netty.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
hij heeft al 50.000 euro gewonnen..om die werkloze moeder van hem uit de antillen hierheen te krijgen, die vieze ouwe slet Hetty ofzo. Die haar zoon tot loverboy opvoede (waarschijnlijk een vicueuze cirkel)
hij heeft 5000 of 10.000 euro kosten voor de telefoon nog te betalen en zijn internetsites liggen plat omdat ze niet betaald zijn.
Hij zal dgk-r wel voorgelogen hebben qua laatste salaris en kosten, de huur van zjin japanse flatje zal wel heeeel hoog zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:24 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik dacth Brian in DGK zolang mogelijk wilde blijven zitten zodat hij van zijn schulden af kon komen?
(krijgt namelijk een dagvergoeding en dat liep lekker op, zei hij vorige week nog tegen Bart).
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:33 schreef FSR het volgende:
Amanda krijgt wel een plofkop viel me net op....
Ik bedoelde dat ze een dik gezicht krijgt...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:40 schreef Dark het volgende:
[..]
En wat ze ook doet met dat haar, het blijft stro.
Gewoon dichtnaaien!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:35 schreef Clank het volgende:
De klok komt in beeld.. hij gaat aftellen tot 3 minuten over 7 dan mag Huub weer drinken.
Amanda vraagt of hij nog een speech gaat houden. Dat wil Huub wel doen over alcoholgebruik.
Volgende gespreksonderwerp Amanda wil een ander voorbehoedsmiddel dan de pil want die vergeet ze steeds.
Jaha, een plofkop met stro, zou ze ook zulk schaamhaar hebben?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:41 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze een dik gezicht krijgt...
vind je het gek, dat kind zit om 13.30 uur al aan de Chardonnay en dat al dagen achter elkaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:41 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze een dik gezicht krijgt...
zie in updatesquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:26 schreef Elounda het volgende:
[..]
Thanx! Maar deze had ik zelf al.
itsme had het over een filmpje waarin de bewoners zélf dus naar de bewuste filmpjes op Joe Tjoep kijken...
Meisjes van die generatie hebben geen schaamhaar meer, dat wordt voor de geboorte met toestemming van de moeder al behandeld..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaha, een plofkop met stro, zou ze ook zulk schaamhaar hebben?
Zoiets heeft Brain al geprobeerd (maar dan met een kleverig goedje dichtplakken)quote:
Merciquote:
Beter, want dat valt niet te scheren!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:45 schreef Elounda het volgende:
[..]
Meisjes van die generatie hebben geen schaamhaar meer, dat wordt voor de geboorte met toestemming van de moeder al behandeld..
Ik noem even een dwarsstraat hier, en neem als voorbeeld Brian en Natasiaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:47 schreef FSR het volgende:
eigenlijk best wel sneu om mensen zo kapot te zien gaan...
het erge is dat de baas JdM zijn zakken gevult worden, en hun dalijk in een keiharde wereld terug komen, met allen positieve en ook veel negatieve kanten.
Dat is logisch, ze zitten daar geheel afgeschermt van de werkelijkheid...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik noem even een dwarsstraat hier, en neem als voorbeeld Brian en Natasia, weet niet waarom juist die 2 bij me opkomen.
![]()
Beide weten dat ze totaal niet geliefd zijn buitenshuis. (lol en binnenshuis)
Toch ziet het ernaar uit dat ze daar schijt aan hebben want ze gaan gewoon door met hetzelfde gedrag.
Tja....
Brian word toch nog wel een keer opgepakt voor verkrachting, fraude met belastingen, loverboy praktijken ofzo en Natasia voor kindermishandeling. Een week nadat DGK is afgelopen vinden we Natasia's levensverhaal in de prive waarop ze met een paar donkerblauw geslagen ogen staat en doodleuk vertelt dat ze zo geliefd is buiten het huis..vervolgens vertelt ze dat er geen rek meer zat in de relatie met Wilgo die 2 jaar lang op haar kinderen heeft gepast en ze nu een relatie heeft met een klusjesman die inmiddels bezig is met het opknappen van haar huis. Hij begint met de voordeur want door de onterechte behandeling van Gouden kooi winnares transexuele lesbische gehandicapte Rita uit Klazinaveen heeft ze zich klem gegeten in het huis. Haar dochter is inmiddels zwanger en haar zoontje zit in de cel wegens drugshandel. Natasie vertelt over het drama wat in het huis plaatsvond waarbij er silliconen in haar clitoris werden gepompt, een foutje van de dokter en over haar dromen voor de toekomst. Natasia wil lerares worden en pedagoge en ouders met raad en daad (lees klappen) bijstaan bji het opvoeden van hun kinderen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik noem even een dwarsstraat hier, en neem als voorbeeld Brian en Natasia, weet niet waarom juist die 2 bij me opkomen.
![]()
Beide weten dat ze totaal niet geliefd zijn buitenshuis. (lol en binnenshuis)
Toch ziet het ernaar uit dat ze daar schijt aan hebben want ze gaan gewoon door met hetzelfde gedrag.
Tja....
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:00 schreef Elounda het volgende:
Ze willen een deel drie van de Gouden Vlooi.
Leuk, ze hebben wel zelfspot, dat valt me weer mee, met name van Natasia.
Dankjewel itsme, ik vond het heel leuk!
Of hij kent zijn vriendin zo goed, dat hij weet dat er geen beginnen aan is?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:03 schreef Utrecht het volgende:
Iedereen heeft toch zijn prijs.
Kijk hoe iedereen zich laat bespelen in het huis om maar kans op die miljoen en het huis te maken.
Bart had er geen zin meer in en gaat (terecht) weg.
Bij Natasia vindt ik het helemaal vreemd. Wilgo wil haar eerst met alle geweld uit huis halen, 1 gesprekje zonder camera;s en het is weer ok.
Als je echt van je vrouw houdt, behoed je haar ook voor alle negatieve shit die na het programma gaat komen en zorg je dat ze weer thuis is, zodat ze niet langer uitgebuit wordt.
Maar blijkbaar heeft Wilgo ook zijn prijs en vindt hij het OK dat zijn vrouw volledig voor schut gezet wordt in het programma. Zal wel echte liefde zijn.
Dan had hij waarschijnlijk voet bij stuk gehouden en de relatie verbroken. (Als ie echt een vent is dan)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Of hij kent zijn vriendin zo goed, dat hij weet dat er geen beginnen aan is?![]()
Na al die spanning, Ik weet niet, dat kan je niet altijd volhouden denk ik, dan komt de ontlading?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:06 schreef anno-i-mus het volgende:
En waarom is iedereen zo godsvergeven lief voor elkaar??????????
Om te kotsen ...... Dit slaat echt nergens op
Katie Melua - Closest thing to crazyquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:06 schreef pluisje78 het volgende:
wie staat er nu op ???
Om de nwe bewoners niet te hard af te schrikken....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:06 schreef anno-i-mus het volgende:
En waarom is iedereen zo godsvergeven lief voor elkaar??????????
Om te kotsen ...... Dit slaat echt nergens op
Naast zijn inmiddels uitgesproken liefde voor Sylvia is het Huubsel nu ook al een beetje flieft op Katie, zo lijkt het.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:13 schreef Ashrak het volgende:
Katie Melua - Crawling up a Hill
Nee niet om dat het sneller gedaan is met dgk maar om het wat spannender te maken, het schiet totaal niet op zo. Via de stemming gaat bijna niemand weg, als jezelf gaat komt er weer nee nieuwe terug.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Is gisteren gezegd dat de stekker er sneller uit word getrokken omdat de stemmingsrondes nu om de 2 weken zijn?
Ja volgens mij wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee niet om dat het sneller gedaan is met dgk maar om het wat spannender te maken, het schiet totaal niet op zo. Via de stemming gaat bijna niemand weg, als jezelf gaat komt er weer nee nieuwe terug.
Nu vraag ik me eigenlijk af kan eric nu net zoveel winnen als brainless ? Hij zit er veel korter in. Hoe zit dat nu eigenlijk of staat er talpa minded nog niks vast?
en daar doet ze straks natuurlijk 4 uur over ....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:22 schreef Clank het volgende:
Over 5 minuten vertrekt Natasia naar Almere om haar rijbewijs aan te melden bij het gemeentekantoor.
Met het zaad van Wilgo druipend uit haar neusgaten komt ze dalijk gillend binnen met een gekopieerd rijbewijsje in haar handen.."Ik heb hem! Yes! YEEEEEEEEES ik heb hem !!!"quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:24 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
en daar doet ze straks natuurlijk 4 uur over ....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Met het zaad van Wilgo druipend uit haar neusgaten komt ze dalijk gillend binnen met een gekopieerd rijbewijsje in haar handen.."Ik heb hem! Yes! YEEEEEEEEES ik heb hem !!!"
Op het moment is Sylvia ook enige persoon in huis waar ik nog voor kijk, want Huub en Erik vallen me zwaar tegen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:25 schreef itsme het volgende:
Ik las dat Syl een trillerig stemmetje had tijdens de stemronde. Ik zit nu te kijken en zie een sterke vrouw die even lik op stuk geeft.![]()
wat dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:28 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Op het moment is Sylvia ook enige persoon in huis waar ik nog voor kijk, want Huub en Erik vallen me zwaar tegen.
1 avond actie en het lijkt wel op ze 10 dagen nodig hebben om bij te komen
Zwaar saai
Dat ben ik met je eens, maar later gaf ze toch wel blijk van onzekerheid door te vragen aan Huub hoe ze het had gedaan tijdens te stemronde.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:25 schreef itsme het volgende:
Ik las dat Syl een trillerig stemmetje had tijdens de stemronde. Ik zit nu te kijken en zie een sterke vrouw die even lik op stuk geeft.![]()
Eén avond actie en een exit is materiaal voor 3 uitzendingen dus ze mogen nu rustig aan doen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:28 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
1 avond actie en het lijkt wel op ze 10 dagen nodig hebben om bij te komen
Actie ondernemen ... als je wilt winnen in deze kooi moet je wat forseren en dat doe je niet door te knuffelen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:29 schreef itsme het volgende:
[..]
wat dan?
Als Huub er niet in zat dan was Syl al weg.
Logisch toch? Ik denk dat ik wel een beetje op Syl lijk. Houd helemaal niet van confrontaties.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar later gaf ze toch wel blijk van onzekerheid door te vragen aan Huub hoe ze het had gedaan tijdens te stemronde.
Ik vond zelf het hele rustige en zuigende 'Kom maar, kom maar', uitgesproken met een keiharde blik naar Natasia een ijzersterk moment.
Dat is een voorstel dat de bewoners zelf gedaan hebben omdat met een maand ertussen de spanningsboog te lang wordt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Is gisteren gezegd dat de stekker er sneller uit word getrokken omdat de stemmingsrondes nu om de 2 weken zijn?
Huub heeft al aan iedereen verteld dat hij om 3 over 7 weer mag drinken. Hiermee geeft hij Brian nog de kans om alle drank te verstoppen.. en kan hij de grap met de glassex uit gaan halen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:36 schreef Ashley1 het volgende:
Hoewel iedereen in de veronderstelling was dat Huub pas vanavond om klokslag tien uur weer mag drinken, vertelt de 25-jarige Miljonair dat het anders is. “Het is niet tien uur vanavond, het is drie over zeven”, laat de Oldenzaler weten. En precies om die tijd mag hij weer genieten van de alcoholische consumpties in de Villa. Dus nog 8 uur te gaan Huub!
Bron tien.tv
Ok begrijp ik hieruit dat Huub eerder mag drinken of klopt dit ook niet en zit ie weer gewoon te fokken
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Godverdegodver ... moet er gestemd worden krijg ik VISITE !!!!!! Snel het licht uit doen hielp niet meer .... eindelijk de gasten de deur uit gewerkt. Nou heb ik verdomme vanalles gemist.
Ah da's mooi want dan vind ie gelijk de contact punten van bartquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:38 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub heeft al aan iedereen verteld dat hij om 3 over 7 weer mag drinken. Hiermee geeft hij Brian nog de kans om alle drank te verstoppen.. en kan hij de grap met de glassex uit gaan halen.
Huub zegt terecht, dat dat pas zin heeft als het jaar voorbij is. Nu komt er toch iemand voor terug en deze mensen kent hij en weet hij hoe ze reageren etc. Nieuwe mensen zijn fris en moet je maar afwachten wat je daar aan hebt. Na een jaar heeft treiteren pas echt zin. Als je 24/7 doorgaat trek je het zelf ook niet 2 jaar daar in dat huis.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:32 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Actie ondernemen ... als je wilt winnen in deze kooi moet je wat forseren en dat doe je niet door te knuffelen.
Nee ... je moet je tegenstander 24 bij 7 op hun tenen trappen en daarmee ze uit hun tent lokken.
Ik snap wel dat ze gisteren mee stemde. Als ze ja had gestemd dan had ze zichzelf enorm veel problemen (ruzie) op de hls gehaald en waarvoor? voor niets, daar NoBrain al nee had gezegd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:44 schreef henkmobiel het volgende:
Als AmanDel bij het groepje Huub etc. zit heeft ze lol en wordt er over andere zaken als taktiek gesproken. Als zij bij NatBran zit gaat het over hun doen dit en hun doen dat, constant negatief!
Toch stemt zij mee met NatBran, bah! Misschien wel tijd voor Huub etc. om Amandel eens uit te kotsen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:00 schreef BwennieBren het volgende:
Goedenmiddag Fokkertjes(nog 1 min)
Er gebeurd weer geen flikker in t huis, ik zie zelfs Eric nergens lopen.![]()
Iig. eentjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor net van Brian dat er weer een klok loopt in het huis. Nieuwe bewoners dus vanavond.
Nee dan mag Huub weer drinken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor net van Brian dat er weer een klok loopt in het huis. Nieuwe bewoners dus vanavond.
Of is dat de klok die aftelt tot wanneer Huub weer mag drinken?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Iig. eentje
Al ben ik bang wie er komt.
Vriendin van Natasia?
Of Palma?![]()
lol. Kan me dat niet voorstellen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of is dat de klok die aftelt tot wanneer Huub weer mag drinken?
Misschien wel beide ... Huub mag weer drinken en een nieuwe bewoner.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:17 schreef itsme het volgende:
[..]
lol. Kan me dat niet voorstellen.
Iemand die de tijd ziet?
Dank je. Dat was ik inderdaad vergeten. Dus de klok is voor Huub's alchoholquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:21 schreef pluisje78 het volgende:
er staat op de talpa site dat de nieuwe bewoner pas begin vd week komt
Zag ik maar iets, de streams doen het nog steeds heeeeeeeeeeeeeel slechtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:17 schreef itsme het volgende:
[..]
lol. Kan me dat niet voorstellen.
Iemand die de tijd ziet?
Yep. Ik heb de streams niet aan hoor, dus weet het niet echt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:24 schreef Elounda het volgende:
Tjee... ff naar de kapper geweest en de COS is nog niet volgekletst.
Het is saai in huis zeker?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Palma zal het huis niet ingaan.
Hopelijk is het niet die trut Yvonne.
Ik denk dat het of een megamegamegavette negerin is, een dwerg of Sheggy uit de bus.
Ik ga lunchen.
Jullie mogen bellen als Natasie of Brian vermoord zijn.
Oyquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Hopelijk is het niet die trut Yvonne.
asjeblieft.quote:
Een Surinaamse met een nog grotere bekquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:32 schreef itsme het volgende:
[..]
asjeblieft.
OK Wat voor een bewoner willen we wel?
Intelligent? een tokkie? een vrouw, een man?
Zoiets is inderdaad wel leuk!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:33 schreef Crush65 het volgende:
Misschien wel een érg knappe man, iemand die alle dames meteen om z'n vingers wind...inclusief N...en ze er vervolgens één voor één keihard laat vallen...
neeeeeeeeeeeeee. Niet nog zo eentje.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een Surinaamse met een nog grotere bek![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEE. Echt? Een nieuwe dikkequote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:38 schreef tuinfluiter het volgende:
De pool-boy zei, minder als pool-boy te gaan werken?
De nieuwe bewoner? Hij bleef gister wel lang hangen en dook zelfs de sauna in,
personeel die dat mag ? Dat zie ik Herma niet gauw doen?
Patricia de kapster gaf door dat er een andere donkere dame in de Kooi kwam te wonen ?
Dus toch een Surinaamse met een nog grotere bekquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:39 schreef itsme het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE. Echt? Een nieuwe dikkevriendin voor Natasia.
Nou my worst fear is dat.
Alsjeblieft niet hoor. Ik ga huilen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus toch een Surinaamse met een nog grotere bek![]()
Janine uit BB6 krijgt een tweede kans in dit huisquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus toch een Surinaamse met een nog grotere bek![]()
Dat zou ik wel erg tof vindenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Janine uit BB6 krijgt een tweede kans in dit huis
Onzin ... hoe sneller je brianless en Natasia uit elkaar kan drijven des te beter .... je gaat toch geen 7 maanden afwachten totdat je het andere pact gaat aanpakken??? En 24/7 hoef je niet alleen te doen ... HES kan afwisselen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:43 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huub zegt terecht, dat dat pas zin heeft als het jaar voorbij is. Nu komt er toch iemand voor terug en deze mensen kent hij en weet hij hoe ze reageren etc. Nieuwe mensen zijn fris en moet je maar afwachten wat je daar aan hebt. Na een jaar heeft treiteren pas echt zin. Als je 24/7 doorgaat trek je het zelf ook niet 2 jaar daar in dat huis.
Of het moet een leuke Surinaamse zijn. Daar heb je er zat van.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:52 schreef Ashrak het volgende:
Als ze nog een surinaamse erin zetten haak ik echt af.
Daar doel ik ook op ...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Of het moet een leuke Surinaamse zijn. Daar heb je er zat van.![]()
Als het maar geen vriendin is voor Natasia en daar is dan wel veel meer kans op.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Daar doel ik ook op ...
Ze wordt al genoeg gesteund en het is zo opzichtig dat het gewoon niet leuk meer is.
zal wel weer personeel zijn voor Natasiaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:57 schreef logout het volgende:
het hek gaat open!
Hehe ik lig in een stuipquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:57 schreef StefanPeeters het volgende:
DE hit van 2007................trust me......
http://www.evilshare.com/18a166b2-1485-102a-847b-00a0c993e9d6
Wil je hem ALSJEBLIEFT opsturen naar de diverse radiozenders?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:57 schreef StefanPeeters het volgende:
Ik heb hier (nog) geen lastquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:04 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Gelukkig haperen mijn streams zo erg, dat ik nasty en brain niet kan horen
Jammer dat het niet vocal only is... anders had ik er wat mee gekunt....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:57 schreef StefanPeeters het volgende:
Dan mag er ook gelijk wel een coke-dealer ingezet wordenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Janine uit BB6 krijgt een tweede kans in dit huis
Dan loopt het alcokolverbod voor Huub afquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:11 schreef scanman01 het volgende:
Wil heel wat zeggen als ze daarvoor een klok gebruiken, denk dat Huubje ook weer behoorlijk los zal gaan vanavond (iig zal het een keer weer volledig escaleren)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:11 schreef kissa het volgende:
[..]
Dan loopt het alcokolverbod voor Huub af![]()
Vara?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:13 schreef a_leeuwtje het volgende:
wat doet dat VARA beeld op stream 2???????????????
Ja denk dat het niet zo goed is voor SHE als huub weer gaat zuipen. Zal zijn ondergang in DGK kunnen zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wil heel wat zeggen als ze daarvoor een klok gebruiken, denk dat Huubje ook weer behoorlijk los zal gaan vanavond (iig zal het een keer weer volledig escaleren)
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja denk dat het niet zo goed is voor SHE als huub weer gaat zuipen. Zal zijn ondergang in DGK kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:16 schreef a_leeuwtje het volgende:
[..]
Op stream 2 heb ik een programma van de VARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga je gang !!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:05 schreef Lieve het volgende:
[..]
Wil je hem ALSJEBLIEFT opsturen naar de diverse radiozenders?![]()
jammer dat de stem van de muziekleraar er nog wat van maakt! Maar dit is DE hit van het jaar.
daar ben ik het helemaal mee eens. Slechte zangleraar dusquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:17 schreef pullup het volgende:
Als je zoiets voor je krijgt behoor je toch als zangleraar met een beetje zelfrespect na 5 minuten de klant te melden dat het nooit maar dan ook nooit wat gaat worden![]()
Dit is geldklopperij, en mijn oren kunnen het niet aan
Ramptoerismequote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:17 schreef LuNaTiC het volgende:
Het luisteren/kijken naar Natasia is net zoiets als het kijken naar een ernstig auto-ongeluk. Je wil eigenlijk niet kijken, maar op de een of andere manier doe je het toch.... brrr
soort van massagebed, maar dat is bijna hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Is dat een vibratorbed waar Amanda op ligt
ben ik een paar dagen weggeweest, is brian alweer beter geworden met zingen, het is ongelooflijk!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:17 schreef Elounda het volgende:
Lig hier gevouwen, zit dat linkje te luisteren waarin Brian zingt.. There wil be no other sheeeeee....
Ik kom niet meer bij, hij zingt net zo beroerd als dat hij lult....
Mwah, heen en weer rijden, in de rij staanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:58 schreef anno-i-mus het volgende:
1,5 uur voor het halen van je rijbewijs in almere vanaf eemnes.
Een beetje lang toch?
helemaal op het eind..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:25 schreef Pulu het volgende:
ff een vraagje....is het toeval of lijkt het alsof sylvia's opmerking over brians kwakie eruit ge-edited is in de filmpjes die beschikbaar zijn?
Ja!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:25 schreef Kinga het volgende:
holy shit is natasia weer aant krijsen?
Bedoel je het "tuffen naar Stephan"of heb je het (weerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:25 schreef Pulu het volgende:
ff een vraagje....is het toeval of lijkt het alsof sylvia's opmerking over brians kwakie eruit ge-edited is in de filmpjes die beschikbaar zijn?
Je realiseert je wel dat de meest achterlijke dingen (Anton aus Tirol, Schnappie) tegenwoordig een hit worden hè.... wil je dat op je geweten hebben????quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:18 schreef StefanPeeters het volgende:
Ga je gang !!![]()
![]()
Over een half uurtje volgt natasias 'gezang'
Ik dacht het nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:31 schreef 2live het volgende:
heeft Amanda deze week haar haren gewassen? [ben op vakantie geweest, dus heb dat heugelijke moment gemist, mss]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |