Mijn fles ook ! Nix te beleven verder stap... Ga ook maar plat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:52 schreef partyyboyy het volgende:
Ik schakel net (weer) in. Is er nog iemand op?
Mijn fles wijn is in ieder geval wel (bijna) op.
Nee, gewoon volgende fles openmaken natuurlijkquote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn fles ook ! Nix te beleven verder stap... Ga ook maar plat.![]()
Adios le pidoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:15 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb net ff de hond voor de 5e keer uitgelaten. Ze ligt lekker te slapen nu en ik ga ook mn bedje opzoeken. Trustuh allen (moewhahaha, zullen er weinig zijn moewahahaha)
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 06:43 schreef FSR het volgende:
Goden morgen allemaal
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:14 schreef Elounda het volgende:
Cossen bijgelezen en let the games begin..
12 wordt ze.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:27 schreef FSR het volgende:
Word Zdngmw nou 14 jaar zondag...?
voor al dat: maak plaats.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:29 schreef beequeen het volgende:
Voor de zittende Miljonairs hebben we één boodschap: Maak plaats
Bron: Tien.
Vind het zo frappant dat iedereen uiteindelijk maatjes met dat mens wordt:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:32 schreef Kaleddis het volgende:
Godsamme, denk je dat Natasia wel een flinke kater zal hebben en haar stem kwijt is, zet je je streams aan die je gelijk weer kan muten omdat ze zo loopt te schreeuwen.![]()
Bedankt Palma ! (heeft Natasia een mini-VW Tourag gegeven)![]()
Snap het inderdaad ook niet. Van Eric zou het nog een siegologisch spelletje kunnen zijn, maar Palma begrijp ik totaal niet en kwam volgens mij toch ook het huis in om een beetje tegengas te geven aan Natasiaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:33 schreef Elounda het volgende:
[..]
Vind het zo frappant dat iedereen uiteindelijk maatjes met dat mens wordt:
Herma, Yvonne, Palma en zelfs Diva Eric (soms).
Maar moet natuurlijk wakker zijn om met Herma even de laatste nieuwtjes van het thuisfront het vriendje door te nemen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:36 schreef pullup het volgende:
Ik had gehoopt dat dat mens nog wel even voor pampus zou blijven liggen na dat geauip gisteren![]()
Gisterenavond niet gekeken ofzo ? M'n oren doen er nog pijn vanquote:
Dat wijf is van staaldraad eerlijk waar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:36 schreef pullup het volgende:
Ik had gehoopt dat dat mens nog wel even voor pampus zou blijven liggen na dat gezuip gisteren![]()
O krijgen we dat weer vandaag, krijgen we dat weer?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:43 schreef maikel112 het volgende:
Kreeg meer hoofdpijn van die stotterende streams
Hier nergens last van. Sinds gisteren na de reset loopt alles weer soepel.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:44 schreef Elounda het volgende:
[..]
O krijgen we dat weer vandaag, krijgen we dat weer?
*Natasia Mode*
Valt bij mij nog wel mee. Nog wel...
Gelukkig dan maar want van dat gebuffer wordt niemand vrolijkquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hier nergens last van. Sinds gisteren na de reset loopt alles weer soepel.![]()
Tegen wie spreekt u?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:47 schreef Dogga het volgende:
hou je bek man mens...wij hebben we een leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |