Ik snap wel dat ze gisteren mee stemde. Als ze ja had gestemd dan had ze zichzelf enorm veel problemen (ruzie) op de hls gehaald en waarvoor? voor niets, daar NoBrain al nee had gezegd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:44 schreef henkmobiel het volgende:
Als AmanDel bij het groepje Huub etc. zit heeft ze lol en wordt er over andere zaken als taktiek gesproken. Als zij bij NatBran zit gaat het over hun doen dit en hun doen dat, constant negatief!
Toch stemt zij mee met NatBran, bah! Misschien wel tijd voor Huub etc. om Amandel eens uit te kotsen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:00 schreef BwennieBren het volgende:
Goedenmiddag Fokkertjes(nog 1 min)
Er gebeurd weer geen flikker in t huis, ik zie zelfs Eric nergens lopen.![]()
Iig. eentjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor net van Brian dat er weer een klok loopt in het huis. Nieuwe bewoners dus vanavond.
Nee dan mag Huub weer drinken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor net van Brian dat er weer een klok loopt in het huis. Nieuwe bewoners dus vanavond.
Of is dat de klok die aftelt tot wanneer Huub weer mag drinken?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Iig. eentje
Al ben ik bang wie er komt.
Vriendin van Natasia?
Of Palma?![]()
lol. Kan me dat niet voorstellen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of is dat de klok die aftelt tot wanneer Huub weer mag drinken?
Misschien wel beide ... Huub mag weer drinken en een nieuwe bewoner.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:17 schreef itsme het volgende:
[..]
lol. Kan me dat niet voorstellen.
Iemand die de tijd ziet?
Dank je. Dat was ik inderdaad vergeten. Dus de klok is voor Huub's alchoholquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:21 schreef pluisje78 het volgende:
er staat op de talpa site dat de nieuwe bewoner pas begin vd week komt
Zag ik maar iets, de streams doen het nog steeds heeeeeeeeeeeeeel slechtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:17 schreef itsme het volgende:
[..]
lol. Kan me dat niet voorstellen.
Iemand die de tijd ziet?
Yep. Ik heb de streams niet aan hoor, dus weet het niet echt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:24 schreef Elounda het volgende:
Tjee... ff naar de kapper geweest en de COS is nog niet volgekletst.
Het is saai in huis zeker?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Palma zal het huis niet ingaan.
Hopelijk is het niet die trut Yvonne.
Ik denk dat het of een megamegamegavette negerin is, een dwerg of Sheggy uit de bus.
Ik ga lunchen.
Jullie mogen bellen als Natasie of Brian vermoord zijn.
Oyquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Hopelijk is het niet die trut Yvonne.
asjeblieft.quote:
Een Surinaamse met een nog grotere bekquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:32 schreef itsme het volgende:
[..]
asjeblieft.
OK Wat voor een bewoner willen we wel?
Intelligent? een tokkie? een vrouw, een man?
Zoiets is inderdaad wel leuk!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:33 schreef Crush65 het volgende:
Misschien wel een érg knappe man, iemand die alle dames meteen om z'n vingers wind...inclusief N...en ze er vervolgens één voor één keihard laat vallen...
neeeeeeeeeeeeee. Niet nog zo eentje.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een Surinaamse met een nog grotere bek![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEE. Echt? Een nieuwe dikkequote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:38 schreef tuinfluiter het volgende:
De pool-boy zei, minder als pool-boy te gaan werken?
De nieuwe bewoner? Hij bleef gister wel lang hangen en dook zelfs de sauna in,
personeel die dat mag ? Dat zie ik Herma niet gauw doen?
Patricia de kapster gaf door dat er een andere donkere dame in de Kooi kwam te wonen ?
Dus toch een Surinaamse met een nog grotere bekquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:39 schreef itsme het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE. Echt? Een nieuwe dikkevriendin voor Natasia.
Nou my worst fear is dat.
Alsjeblieft niet hoor. Ik ga huilen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus toch een Surinaamse met een nog grotere bek![]()
Janine uit BB6 krijgt een tweede kans in dit huisquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus toch een Surinaamse met een nog grotere bek![]()
Dat zou ik wel erg tof vindenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Janine uit BB6 krijgt een tweede kans in dit huis
Onzin ... hoe sneller je brianless en Natasia uit elkaar kan drijven des te beter .... je gaat toch geen 7 maanden afwachten totdat je het andere pact gaat aanpakken??? En 24/7 hoef je niet alleen te doen ... HES kan afwisselen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:43 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huub zegt terecht, dat dat pas zin heeft als het jaar voorbij is. Nu komt er toch iemand voor terug en deze mensen kent hij en weet hij hoe ze reageren etc. Nieuwe mensen zijn fris en moet je maar afwachten wat je daar aan hebt. Na een jaar heeft treiteren pas echt zin. Als je 24/7 doorgaat trek je het zelf ook niet 2 jaar daar in dat huis.
Of het moet een leuke Surinaamse zijn. Daar heb je er zat van.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:52 schreef Ashrak het volgende:
Als ze nog een surinaamse erin zetten haak ik echt af.
Daar doel ik ook op ...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Of het moet een leuke Surinaamse zijn. Daar heb je er zat van.![]()
Als het maar geen vriendin is voor Natasia en daar is dan wel veel meer kans op.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Daar doel ik ook op ...
Ze wordt al genoeg gesteund en het is zo opzichtig dat het gewoon niet leuk meer is.
zal wel weer personeel zijn voor Natasiaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:57 schreef logout het volgende:
het hek gaat open!
Hehe ik lig in een stuipquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:57 schreef StefanPeeters het volgende:
DE hit van 2007................trust me......
http://www.evilshare.com/18a166b2-1485-102a-847b-00a0c993e9d6
Wil je hem ALSJEBLIEFT opsturen naar de diverse radiozenders?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:57 schreef StefanPeeters het volgende:
Ik heb hier (nog) geen lastquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:04 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Gelukkig haperen mijn streams zo erg, dat ik nasty en brain niet kan horen
Jammer dat het niet vocal only is... anders had ik er wat mee gekunt....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:57 schreef StefanPeeters het volgende:
Dan mag er ook gelijk wel een coke-dealer ingezet wordenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Janine uit BB6 krijgt een tweede kans in dit huis
Dan loopt het alcokolverbod voor Huub afquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:11 schreef scanman01 het volgende:
Wil heel wat zeggen als ze daarvoor een klok gebruiken, denk dat Huubje ook weer behoorlijk los zal gaan vanavond (iig zal het een keer weer volledig escaleren)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:11 schreef kissa het volgende:
[..]
Dan loopt het alcokolverbod voor Huub af![]()
Vara?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:13 schreef a_leeuwtje het volgende:
wat doet dat VARA beeld op stream 2???????????????
Ja denk dat het niet zo goed is voor SHE als huub weer gaat zuipen. Zal zijn ondergang in DGK kunnen zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wil heel wat zeggen als ze daarvoor een klok gebruiken, denk dat Huubje ook weer behoorlijk los zal gaan vanavond (iig zal het een keer weer volledig escaleren)
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja denk dat het niet zo goed is voor SHE als huub weer gaat zuipen. Zal zijn ondergang in DGK kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:16 schreef a_leeuwtje het volgende:
[..]
Op stream 2 heb ik een programma van de VARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga je gang !!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:05 schreef Lieve het volgende:
[..]
Wil je hem ALSJEBLIEFT opsturen naar de diverse radiozenders?![]()
jammer dat de stem van de muziekleraar er nog wat van maakt! Maar dit is DE hit van het jaar.
daar ben ik het helemaal mee eens. Slechte zangleraar dusquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:17 schreef pullup het volgende:
Als je zoiets voor je krijgt behoor je toch als zangleraar met een beetje zelfrespect na 5 minuten de klant te melden dat het nooit maar dan ook nooit wat gaat worden![]()
Dit is geldklopperij, en mijn oren kunnen het niet aan
Ramptoerismequote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:17 schreef LuNaTiC het volgende:
Het luisteren/kijken naar Natasia is net zoiets als het kijken naar een ernstig auto-ongeluk. Je wil eigenlijk niet kijken, maar op de een of andere manier doe je het toch.... brrr
soort van massagebed, maar dat is bijna hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Is dat een vibratorbed waar Amanda op ligt
ben ik een paar dagen weggeweest, is brian alweer beter geworden met zingen, het is ongelooflijk!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:17 schreef Elounda het volgende:
Lig hier gevouwen, zit dat linkje te luisteren waarin Brian zingt.. There wil be no other sheeeeee....
Ik kom niet meer bij, hij zingt net zo beroerd als dat hij lult....
Mwah, heen en weer rijden, in de rij staanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:58 schreef anno-i-mus het volgende:
1,5 uur voor het halen van je rijbewijs in almere vanaf eemnes.
Een beetje lang toch?
helemaal op het eind..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:25 schreef Pulu het volgende:
ff een vraagje....is het toeval of lijkt het alsof sylvia's opmerking over brians kwakie eruit ge-edited is in de filmpjes die beschikbaar zijn?
Ja!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:25 schreef Kinga het volgende:
holy shit is natasia weer aant krijsen?
Bedoel je het "tuffen naar Stephan"of heb je het (weerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:25 schreef Pulu het volgende:
ff een vraagje....is het toeval of lijkt het alsof sylvia's opmerking over brians kwakie eruit ge-edited is in de filmpjes die beschikbaar zijn?
Je realiseert je wel dat de meest achterlijke dingen (Anton aus Tirol, Schnappie) tegenwoordig een hit worden hè.... wil je dat op je geweten hebben????quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:18 schreef StefanPeeters het volgende:
Ga je gang !!![]()
![]()
Over een half uurtje volgt natasias 'gezang'
Ik dacht het nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:31 schreef 2live het volgende:
heeft Amanda deze week haar haren gewassen? [ben op vakantie geweest, dus heb dat heugelijke moment gemist, mss]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |