Dat is logisch, ze zitten daar geheel afgeschermt van de werkelijkheid...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik noem even een dwarsstraat hier, en neem als voorbeeld Brian en Natasia, weet niet waarom juist die 2 bij me opkomen.
![]()
Beide weten dat ze totaal niet geliefd zijn buitenshuis. (lol en binnenshuis)
Toch ziet het ernaar uit dat ze daar schijt aan hebben want ze gaan gewoon door met hetzelfde gedrag.
Tja....
Brian word toch nog wel een keer opgepakt voor verkrachting, fraude met belastingen, loverboy praktijken ofzo en Natasia voor kindermishandeling. Een week nadat DGK is afgelopen vinden we Natasia's levensverhaal in de prive waarop ze met een paar donkerblauw geslagen ogen staat en doodleuk vertelt dat ze zo geliefd is buiten het huis..vervolgens vertelt ze dat er geen rek meer zat in de relatie met Wilgo die 2 jaar lang op haar kinderen heeft gepast en ze nu een relatie heeft met een klusjesman die inmiddels bezig is met het opknappen van haar huis. Hij begint met de voordeur want door de onterechte behandeling van Gouden kooi winnares transexuele lesbische gehandicapte Rita uit Klazinaveen heeft ze zich klem gegeten in het huis. Haar dochter is inmiddels zwanger en haar zoontje zit in de cel wegens drugshandel. Natasie vertelt over het drama wat in het huis plaatsvond waarbij er silliconen in haar clitoris werden gepompt, een foutje van de dokter en over haar dromen voor de toekomst. Natasia wil lerares worden en pedagoge en ouders met raad en daad (lees klappen) bijstaan bji het opvoeden van hun kinderen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik noem even een dwarsstraat hier, en neem als voorbeeld Brian en Natasia, weet niet waarom juist die 2 bij me opkomen.
![]()
Beide weten dat ze totaal niet geliefd zijn buitenshuis. (lol en binnenshuis)
Toch ziet het ernaar uit dat ze daar schijt aan hebben want ze gaan gewoon door met hetzelfde gedrag.
Tja....
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:00 schreef Elounda het volgende:
Ze willen een deel drie van de Gouden Vlooi.
Leuk, ze hebben wel zelfspot, dat valt me weer mee, met name van Natasia.
Dankjewel itsme, ik vond het heel leuk!
Of hij kent zijn vriendin zo goed, dat hij weet dat er geen beginnen aan is?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:03 schreef Utrecht het volgende:
Iedereen heeft toch zijn prijs.
Kijk hoe iedereen zich laat bespelen in het huis om maar kans op die miljoen en het huis te maken.
Bart had er geen zin meer in en gaat (terecht) weg.
Bij Natasia vindt ik het helemaal vreemd. Wilgo wil haar eerst met alle geweld uit huis halen, 1 gesprekje zonder camera;s en het is weer ok.
Als je echt van je vrouw houdt, behoed je haar ook voor alle negatieve shit die na het programma gaat komen en zorg je dat ze weer thuis is, zodat ze niet langer uitgebuit wordt.
Maar blijkbaar heeft Wilgo ook zijn prijs en vindt hij het OK dat zijn vrouw volledig voor schut gezet wordt in het programma. Zal wel echte liefde zijn.
Dan had hij waarschijnlijk voet bij stuk gehouden en de relatie verbroken. (Als ie echt een vent is dan)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Of hij kent zijn vriendin zo goed, dat hij weet dat er geen beginnen aan is?![]()
Na al die spanning, Ik weet niet, dat kan je niet altijd volhouden denk ik, dan komt de ontlading?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:06 schreef anno-i-mus het volgende:
En waarom is iedereen zo godsvergeven lief voor elkaar??????????
Om te kotsen ...... Dit slaat echt nergens op
Katie Melua - Closest thing to crazyquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:06 schreef pluisje78 het volgende:
wie staat er nu op ???
Om de nwe bewoners niet te hard af te schrikken....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:06 schreef anno-i-mus het volgende:
En waarom is iedereen zo godsvergeven lief voor elkaar??????????
Om te kotsen ...... Dit slaat echt nergens op
Naast zijn inmiddels uitgesproken liefde voor Sylvia is het Huubsel nu ook al een beetje flieft op Katie, zo lijkt het.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:13 schreef Ashrak het volgende:
Katie Melua - Crawling up a Hill
Nee niet om dat het sneller gedaan is met dgk maar om het wat spannender te maken, het schiet totaal niet op zo. Via de stemming gaat bijna niemand weg, als jezelf gaat komt er weer nee nieuwe terug.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Is gisteren gezegd dat de stekker er sneller uit word getrokken omdat de stemmingsrondes nu om de 2 weken zijn?
Ja volgens mij wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee niet om dat het sneller gedaan is met dgk maar om het wat spannender te maken, het schiet totaal niet op zo. Via de stemming gaat bijna niemand weg, als jezelf gaat komt er weer nee nieuwe terug.
Nu vraag ik me eigenlijk af kan eric nu net zoveel winnen als brainless ? Hij zit er veel korter in. Hoe zit dat nu eigenlijk of staat er talpa minded nog niks vast?
en daar doet ze straks natuurlijk 4 uur over ....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:22 schreef Clank het volgende:
Over 5 minuten vertrekt Natasia naar Almere om haar rijbewijs aan te melden bij het gemeentekantoor.
Met het zaad van Wilgo druipend uit haar neusgaten komt ze dalijk gillend binnen met een gekopieerd rijbewijsje in haar handen.."Ik heb hem! Yes! YEEEEEEEEES ik heb hem !!!"quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:24 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
en daar doet ze straks natuurlijk 4 uur over ....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Met het zaad van Wilgo druipend uit haar neusgaten komt ze dalijk gillend binnen met een gekopieerd rijbewijsje in haar handen.."Ik heb hem! Yes! YEEEEEEEEES ik heb hem !!!"
Op het moment is Sylvia ook enige persoon in huis waar ik nog voor kijk, want Huub en Erik vallen me zwaar tegen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:25 schreef itsme het volgende:
Ik las dat Syl een trillerig stemmetje had tijdens de stemronde. Ik zit nu te kijken en zie een sterke vrouw die even lik op stuk geeft.![]()
wat dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:28 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Op het moment is Sylvia ook enige persoon in huis waar ik nog voor kijk, want Huub en Erik vallen me zwaar tegen.
1 avond actie en het lijkt wel op ze 10 dagen nodig hebben om bij te komen
Zwaar saai
Dat ben ik met je eens, maar later gaf ze toch wel blijk van onzekerheid door te vragen aan Huub hoe ze het had gedaan tijdens te stemronde.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:25 schreef itsme het volgende:
Ik las dat Syl een trillerig stemmetje had tijdens de stemronde. Ik zit nu te kijken en zie een sterke vrouw die even lik op stuk geeft.![]()
Eén avond actie en een exit is materiaal voor 3 uitzendingen dus ze mogen nu rustig aan doen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:28 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
1 avond actie en het lijkt wel op ze 10 dagen nodig hebben om bij te komen
Actie ondernemen ... als je wilt winnen in deze kooi moet je wat forseren en dat doe je niet door te knuffelen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:29 schreef itsme het volgende:
[..]
wat dan?
Als Huub er niet in zat dan was Syl al weg.
Logisch toch? Ik denk dat ik wel een beetje op Syl lijk. Houd helemaal niet van confrontaties.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar later gaf ze toch wel blijk van onzekerheid door te vragen aan Huub hoe ze het had gedaan tijdens te stemronde.
Ik vond zelf het hele rustige en zuigende 'Kom maar, kom maar', uitgesproken met een keiharde blik naar Natasia een ijzersterk moment.
Dat is een voorstel dat de bewoners zelf gedaan hebben omdat met een maand ertussen de spanningsboog te lang wordt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Is gisteren gezegd dat de stekker er sneller uit word getrokken omdat de stemmingsrondes nu om de 2 weken zijn?
Huub heeft al aan iedereen verteld dat hij om 3 over 7 weer mag drinken. Hiermee geeft hij Brian nog de kans om alle drank te verstoppen.. en kan hij de grap met de glassex uit gaan halen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:36 schreef Ashley1 het volgende:
Hoewel iedereen in de veronderstelling was dat Huub pas vanavond om klokslag tien uur weer mag drinken, vertelt de 25-jarige Miljonair dat het anders is. “Het is niet tien uur vanavond, het is drie over zeven”, laat de Oldenzaler weten. En precies om die tijd mag hij weer genieten van de alcoholische consumpties in de Villa. Dus nog 8 uur te gaan Huub!
Bron tien.tv
Ok begrijp ik hieruit dat Huub eerder mag drinken of klopt dit ook niet en zit ie weer gewoon te fokken
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Godverdegodver ... moet er gestemd worden krijg ik VISITE !!!!!! Snel het licht uit doen hielp niet meer .... eindelijk de gasten de deur uit gewerkt. Nou heb ik verdomme vanalles gemist.
Ah da's mooi want dan vind ie gelijk de contact punten van bartquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:38 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub heeft al aan iedereen verteld dat hij om 3 over 7 weer mag drinken. Hiermee geeft hij Brian nog de kans om alle drank te verstoppen.. en kan hij de grap met de glassex uit gaan halen.
Huub zegt terecht, dat dat pas zin heeft als het jaar voorbij is. Nu komt er toch iemand voor terug en deze mensen kent hij en weet hij hoe ze reageren etc. Nieuwe mensen zijn fris en moet je maar afwachten wat je daar aan hebt. Na een jaar heeft treiteren pas echt zin. Als je 24/7 doorgaat trek je het zelf ook niet 2 jaar daar in dat huis.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:32 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Actie ondernemen ... als je wilt winnen in deze kooi moet je wat forseren en dat doe je niet door te knuffelen.
Nee ... je moet je tegenstander 24 bij 7 op hun tenen trappen en daarmee ze uit hun tent lokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |