Een Surinaamse met een nog grotere bekquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:32 schreef itsme het volgende:
[..]
asjeblieft.
OK Wat voor een bewoner willen we wel?
Intelligent? een tokkie? een vrouw, een man?
Zoiets is inderdaad wel leuk!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:33 schreef Crush65 het volgende:
Misschien wel een érg knappe man, iemand die alle dames meteen om z'n vingers wind...inclusief N...en ze er vervolgens één voor één keihard laat vallen...
neeeeeeeeeeeeee. Niet nog zo eentje.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een Surinaamse met een nog grotere bek![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEE. Echt? Een nieuwe dikkequote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:38 schreef tuinfluiter het volgende:
De pool-boy zei, minder als pool-boy te gaan werken?
De nieuwe bewoner? Hij bleef gister wel lang hangen en dook zelfs de sauna in,
personeel die dat mag ? Dat zie ik Herma niet gauw doen?
Patricia de kapster gaf door dat er een andere donkere dame in de Kooi kwam te wonen ?
Dus toch een Surinaamse met een nog grotere bekquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:39 schreef itsme het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE. Echt? Een nieuwe dikkevriendin voor Natasia.
Nou my worst fear is dat.
Alsjeblieft niet hoor. Ik ga huilen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus toch een Surinaamse met een nog grotere bek![]()
Janine uit BB6 krijgt een tweede kans in dit huisquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus toch een Surinaamse met een nog grotere bek![]()
Dat zou ik wel erg tof vindenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Janine uit BB6 krijgt een tweede kans in dit huis
Onzin ... hoe sneller je brianless en Natasia uit elkaar kan drijven des te beter .... je gaat toch geen 7 maanden afwachten totdat je het andere pact gaat aanpakken??? En 24/7 hoef je niet alleen te doen ... HES kan afwisselen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:43 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huub zegt terecht, dat dat pas zin heeft als het jaar voorbij is. Nu komt er toch iemand voor terug en deze mensen kent hij en weet hij hoe ze reageren etc. Nieuwe mensen zijn fris en moet je maar afwachten wat je daar aan hebt. Na een jaar heeft treiteren pas echt zin. Als je 24/7 doorgaat trek je het zelf ook niet 2 jaar daar in dat huis.
Of het moet een leuke Surinaamse zijn. Daar heb je er zat van.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:52 schreef Ashrak het volgende:
Als ze nog een surinaamse erin zetten haak ik echt af.
Daar doel ik ook op ...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Of het moet een leuke Surinaamse zijn. Daar heb je er zat van.![]()
Als het maar geen vriendin is voor Natasia en daar is dan wel veel meer kans op.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Daar doel ik ook op ...
Ze wordt al genoeg gesteund en het is zo opzichtig dat het gewoon niet leuk meer is.
zal wel weer personeel zijn voor Natasiaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:57 schreef logout het volgende:
het hek gaat open!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |