Bonnie st. Claire (ow, dat kan lachen worden samen met Amanda)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:49 schreef maikel112 het volgende:
Jah wat is spraakmakend??
'n skinhead?
'n KKK'r?
'n Pedo; Ad van de Berg?
'n huisdier?
Ohja of een zwaarverminkt persoon?
neeh tuurlijk nie, alles draait om sterren tegenwoordig dus een bekende Nederlander??
pffff aub niet, dan houd ik het kijken echt nie meer volquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:50 schreef Elounda het volgende:
[..]
Bonnie st. Claire (ow, dat kan lachen worden samen met Amanda)
En Viola Holt als Sparring Partner voor Natas.![]()
![]()
![]()
Tegen Herma, die zei net dat we gek zijn en geen leven hebben (24/7 streamers)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:48 schreef Elounda het volgende:
[..]
Tegen wie spreekt u?
Ik hoop tegen Natas?
aber naturlichquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:48 schreef Elounda het volgende:
[..]
Tegen wie spreekt u?
Ik hoop tegen Natas?
Dat ging over het briefje wat Herma die avond dat ze langs kwam in haar zak had gestopt. Dat was volgens haar iets over de schoonmaak.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:52 schreef FSR het volgende:
[..]
Tegen Herma, die zei net dat we gek zijn en geen leven hebben (24/7 streamers)
Hetgeen dat helemaal niet waar isquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat ging over het briefje wat Herma die avond dat ze langs kwam in haar zak had gestopt. Dat was volgens haar iets over de schoonmaak.
Nee klopt en als het zo door gaat: geen man huis auto en ander onderkomen ook meer.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:52 schreef FSR het volgende:
[..]
Kewl, een echte Diva.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:56 schreef Clank het volgende:
Natasia is weer in haar bed gedoken en ligt daar nu met de zonnebril op.
Zit gewoon op me werk, krijg er dus betaald voorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:52 schreef FSR het volgende:
[..]
ik ben wat aan het typen hier maar kan prima multi-taskenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:57 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Zit gewoon op me werk, krijg er dus betaald voor![]()
Echt wel...quote:
Ze is echt bang aan het worden...vandaar LiFo.....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:59 schreef Clank het volgende:
Nou Natasia heeft toch ineens een goed plan. Elkaar eruit stemmen gaat toch niet lukken dus de nieuwe miljonair die binnenkomt moet er direct weer uit!!
Hebben we dat al niet eerder gehoord.
Maar ze was te dronken om het huwelijk te consumeren en dat vond Brian niet zo leuk...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:05 schreef beequeen het volgende:
Snollie heeft dus toch weer bij Braaaaaaaajen geslapen.
Brian gaat daar niet in mee (hij is tot nu toe altijd tegen deze regel geweest). Dus mischien toch een kleine ruzie tussen Brian en Natasia vandaag.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:59 schreef Clank het volgende:
Nou Natasia heeft toch ineens een goed plan. Elkaar eruit stemmen gaat toch niet lukken dus de nieuwe miljonair die binnenkomt moet er direct weer uit!!
Hebben we dat al niet eerder gehoord.
OT, ik begin pas om 10.00 uur, en mijn toko'tje is om de hoekquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:06 schreef Elounda het volgende:
[..]
Maar ze was te dronken om het huwelijk te consumeren en dat vond Brian niet zo leuk...
Nog niet aan 't werk?![]()
Lekkere werktijden heb je dan..
Een soort bionische vrouwquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:42 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat wijf is van staaldraad eerlijk waar.
Mwah ze lag "out and out" en hij is er als volleerde Etienne bijgekropenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:05 schreef beequeen het volgende:
Snollie heeft dus toch weer bij Braaaaaaaajen geslapen.
OT:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT, ik begin pas om 10.00 uur, en mijn toko'tje is om de hoek![]()
Zei ze vent en niet ventje?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:11 schreef Clank het volgende:
11 uur moet Natasia naar Almere.. ze zegt ik zal m'n vent wel niet zien, jammer!
Las ik het nu goed dat ie uit frustratie dan maar met een kussen ging smijten?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:06 schreef Elounda het volgende:
Maar ze was te dronken om het huwelijk te consumeren en dat vond Brian niet zo leuk...
Klopt, zegt veel over zijn mooie, poetische karakter n'est pas?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Las ik het nu goed dat ie uit frustratie dan maar met een kussen ging smijten?
Die had ik op mijn trouwdag niet eens om me heen lopen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:14 schreef Clank het volgende:
Zondag komen er 5 mensen.. visagist, kapper, en 3 andere mensen die gaan helpen met haar haar.
Ja, het heeft wat voeten in de aarde om er een beetje uit te zien.
Het is niet voor niets dat ze om de 2 weken een ontslagronde gaan doen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:05 schreef Dynabite het volgende:
Donderdag 22-2-2007 19.29 Goudenkooi 295.000![]()
Met deze cijfers valt er binnenkort niks meer te stemmen.![]()
maw, normaal ziet ze hem wel op haar uitjes??quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:11 schreef Clank het volgende:
11 uur moet Natasia naar Almere.. ze zegt ik zal m'n vent wel niet zien, jammer!
Jammer dat AmeDel het niet weet...omdat ze out was (alweer)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Las ik het nu goed dat ie uit frustratie dan maar met een kussen ging smijten?
aleen jammer dat har stem nogal onzeker klonk, een beetje trillend, bibberend, je kunt zien dat ze deze nieuwe aanpak niet leuk vindtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dwvKaZo_2WQ
De speach van Sylvia gisteren![]()
Kwestie van prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:24 schreef beequeen het volgende:
Gaat Snollie zich nou opmaken zonder te wassen of douchen?????????????![]()
Doet me niks hoor, zo loop ik ook rond als ik uit bed kom, jij niet dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:25 schreef T-lex het volgende:
Verslik me gewoon in m'n bak koffie...Eric loopt weer in z'n blote reet door dat huis. Dat hij d'r geen probleem mee heeft is wel duidelijk, maar wij streamers hebben ook gevoel.Redactie doe er is wat aan, sanctie voor Eric.
![]()
Dank je wel!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dwvKaZo_2WQ
De speach van Sylvia gisteren![]()
Yepquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
Staat Huub samen met Eric onder de douche?
Dat vroeg ik me net ook al af, zo euforisch.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:32 schreef pluisje78 het volgende:
zijn die gasten nu nog dronken ofzo
Daar heb je een punt, maar de mannen mogen van mij gewoon hun onderbroek aan houden hoor...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet me niks hoor, zo loop ik ook rond als ik uit bed kom, jij niet dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |