ik twijfelde even tussen hoofd kantelen, of laptop oppakken en omdraaienquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:27 schreef mordradead het volgende:
Ik ben benieuwd naar het nieuwe album
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:28 schreef lienelien het volgende:
![]()
Kabouter_pluizebol, je jat mijn bezigheidtherapie voor op m'n stage morgen![]()
![]()
Dan issie al lang weer vol en draai je laptop maar :")quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:28 schreef lienelien het volgende:
![]()
Kabouter_pluizebol, je jat mijn bezigheidtherapie voor op m'n stage morgen![]()
![]()
Nee, zolang jij je daar aan irriteert, blijf ik dat doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
en wil je het woord herbergt nooit meer gebruiken icm met nummers en een album?
limmasolquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:47 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Nee, zolang jij je daar aan irriteert, blijf ik dat doen![]()
Je bedoelt waar is de ï met puntjes enzo? Dat had ik eerst zo, maar toen ik de OP en TT previewde kwamen er op de plek van de ï vage tekens.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:36 schreef Skanqua het volgende:
Maxïmo Park?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:32 schreef lienelien het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
mjaquote:
Is dat een tour in Augustus? Had er wat van gehoord dat de Duitse MTV had verteld dat er een hele grote tour aan zat te komen.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:14 schreef Juweel het volgende:
Hou komende week de media in de gaten, er wordt snel weer een optreden bevestigd
En op 29 maart spelen ze bij Club 3Voor12 Presents een set van een uur. Our velocity is deze week single van de week bij VPRO en Coen van 3FM is er helemaal weg van. Dat is mooi want de single kan alle steun gebruiken op 3FM gebied
Ja, van 5 days off iddquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:07 schreef SlagerKorrel het volgende:
Die foto's van Lienelien, zijn die van 5 Days Off?
Of heeft die zanger vaker zo'n strakke witte broek aan?
Dat was dan ook direct het enige minpuntje van het concert, de liedjes waren supergoed. Bij elk nummer dacht ik "oh ja, dít vind ik het best nummer van het album", "oh, nee, deze!", "oh, deze bestond inderdaad ook nog", "ja, deze!"
Echt waar, ik ben het album door het concert nog meer gaan waarderen.
Nouja, ze zijn wel heel leuk enzo hoor, maar ik ga geen kaartjes kopen voor een concert waar ik al kaartjes voor heb liggen en wat dus nog in de toekomst isquote:Op maandag 26 februari 2007 18:14 schreef Juweel het volgende:
Hou komende week de media in de gaten, er wordt snel weer een optreden bevestigd
Oeh, daar kan je jezelf toch vaak voor inschrijven, dat je erbij kan zijn in de studio?quote:En op 29 maart spelen ze bij Club 3Voor12 Presents een set van een uur. Our velocity is deze week single van de week bij VPRO en Coen van 3FM is er helemaal weg van. Dat is mooi want de single kan alle steun gebruiken op 3FM gebied
Dat heb ik bijna altijd na een concert, de week(en) daarna kan ik sommige nummers in eens een stuk beter waarderen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:26 schreef MaJo het volgende:
Ik had trouwens ook dat ik door het concert de cd nog meer ben gaan waarderen.
Klopt ja, ik geloof dat er in totaal iets van 200 prijswinnaars en genodigden (?) heen kunnen. Even vpro.nl in de gaten houden mocht je er heen willen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:37 schreef lienelien het volgende:
Oeh, daar kan je jezelf toch vaak voor inschrijven, dat je erbij kan zijn in de studio?![]()
hhmm, ja hier dan toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:06 schreef Juweel het volgende:
[..]
Klopt ja, ik geloof dat er in totaal iets van 200 prijswinnaars en genodigden (?) heen kunnen. Even vpro.nl in de gaten houden mocht je er heen willen.
Het album heet A Certain Triggerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:16 schreef Sethje het volgende:
Apply Some Pressure.....echt zoo'n goede heerlijke plaat
Nee ik bedoel dat specifieke nummer/plaatje...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
Het album heet A Certain Trigger![]()
Oh, tsjah, de meeste mensen verwijzen met het woord plaat naar een albumquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:28 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat specifieke nummer/plaatje...
Mwah, het is nog een maand voor de retail he. Kaiser Chiefs was ook pas enkele dagen er voor te vinden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:49 schreef Juweel het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat het me meevalt dat ie nog niet ergens te vinden is
En met die watermerken tegenwoordig zal het ook eens stuk minder lekkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mwah, het is nog een maand voor de retail he. Kaiser Chiefs was ook pas enkele dagen er voor te vinden.
Ja maar dat is dan ook wel weer uniek. Kijk maar naar Bloc Party en the Arcade Fire bijvoorbeeld, die waren al weken vantevoren gelekt (volgens mij is die van the Arcade Fire nog niet eens officieel uit...)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mwah, het is nog een maand voor de retail he. Kaiser Chiefs was ook pas enkele dagen er voor te vinden.
quote:
Je zou me ook kunnen bedanken omdat je dankzij mij deze geweldige band gaat zienquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:17 schreef Goover het volgende:
Ik ga ze zien
(MaJo heeft mij overgehaald na OK Go.. nu ben ik arm door haar schuld..)
Ik vind het echt zo ontzettend top dat ze op Pinkpop staan!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga ze zien op de Pinkpopzondag.
Elektronisch / rock / dancequote:Op woensdag 28 februari 2007 15:28 schreef JeroenV het volgende:
Wat is Goose voor muziek? Had er wel goede verhalen over gehoord...
Zie prachtige OP.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wanneer komt de nieuwe CD eigenlijk?
Juweel vliegt denk ik ff tegen het plafondquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:29 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Juweel moet 'm maar ff laten lekken.
WIj ook hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:27 schreef Juweel het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo ontzettend top dat ze op Pinkpop staan!
Dezelfde dag speelt er nog een bandje van ons, ook erg leuk; Goose!
hmmm, nie zo geweldig...quote:Op zondag 4 maart 2007 00:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Oeh, waar? Warez request, ik weet het...
Your Urge iig op stream.
gelekt en hij is fijnquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wanneer komt de nieuwe CD eigenlijk?
kuchquote:Op zondag 4 maart 2007 14:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Binnen nog geen 2 minuten binnengehaald
oeh, geef eens aan mij?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Binnen nog geen 2 minuten binnengehaald
Ik ben pas bij het eerste nummer, karaoke playsquote:Op zondag 4 maart 2007 14:23 schreef JeroenV het volgende:
[..]
En en en en en?
Bij mij duurt t nog een uur ofzo
Hmm, die vond ik het eerste album ook niet echt hebben hoor... Op een paar nummers na.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:33 schreef lienelien het volgende:
't klinkt leuk enzo hoor, maar ik mis de leuke heel hard meegil-refreintjes![]()
quote:
A Fortnight's Time is ook een erg goed nummer.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:23 schreef lienelien het volgende:
Our VelocityGirl Who Play Guitars en Books from Boxes zijn leuk
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:14 schreef Goover het volgende:
kan iemand mijn pmemem
Thnx, ik heb ondertussen 3 links, dus moet goed gaan komen. Nu nog een keer thuis op mijn pc zitten en tijd hebbenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:16 schreef Sautor het volgende:
[..]
![]()
Weet niet of iemand al had gedaan, maarja..
CD gaat echt steeds beter klinken
nee man.. ik vind m heerlijk. a fortnight's time? our velocity... russian literature... lekkerrr! sommigen zijn wel rustig jah.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:54 schreef -skippybal- het volgende:
Eerste luisterbeurt neigt behoorlijk naar een kutplaat![]()
Probeer dan via de VPRO op de lijst te komen voor Club 3Voor12 Presents op 29 maart.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:20 schreef Bellah het volgende:
[..]
nee man.. ik vind m heerlijk. a fortnight's time? our velocity... russian literature... lekkerrr! sommigen zijn wel rustig jah.
(te laat met kaartjes voor t concert) (ik ben stom, want allesscschhch waar ik heen zou willen is uitverkocht...
)
Hijs is ook zeker goedquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:18 schreef MaJo het volgende:
Oeh is ie gelektIk loop weer eens lekker achter
Vanavond maar eens naar luisteren dan
Maar klinkt wel goed wat ik zo lees
Ben echt superbenieuwdquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben echt superbenieuwd
Kan iemand een PM mijn richting uit sturen?
*Checkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:50 schreef Evertje het volgende:
Nog altijd benieuwd. Kan niemand mij een PM sturen?
Uw wens is mijn bevelquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:10 schreef stijgende_ster het volgende:
"A Certain Trigger" was voor mij al een van de beste albums die ik ooit gehoord heb. "Missing songs" niet eens veel minder goed!Ben benieuwd hoe ze nu klinken, al vind ik our velocity niet direct top.. Heb zin in 19 april!
![]()
![]()
verkapte pm-aanvraag-post![]()
ohhquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:33 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hehe, dat is geen ep, maar een dvd. En Missing Songs vind ik niet zo geweldig. De demo's van de singles zijn gewoon matig. En van de overige nummers is alleen A19 echt leuk.
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:44 schreef JeroenV het volgende:
Hij wordt steeds beter, vind het echt een lekker album
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:19 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:Vanaf 2 april 2007 ligt hun nieuwe album 'Our Earthly Pleasures' in de winkels:
afbeelding
Track listing
1. "Girls Who Play Guitars"
2. "Our Velocity" eerste single Bekijk de clip
3. "Books From Boxes"
4. "Russian Literature"
5. "Karaoke Plays"
6. "Your Urge"
7. "The Unshockable"
8. "By The Monument"
9. "Nosebleed"
10. "A Fortnight's Time"
11. "Sandblasted And Set Free"
12. "Parisian Skies"
19 april staan ze in de Melkweg in Amsterdam
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:40 schreef Ventilator het volgende:
2 kaarten over voor 19 April in de Melkweg.PM me maar, en dan kijken we of we het eens kunnen worden over een prijs.
hmmm...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Voorprogramma 19 april is de Nederlandse band Hasselhoff.
Kun je je pas twee weken van tevoren voor opgeven.. Dat zou eigenlijk wel tof zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:40 schreef Juweel het volgende:
[..]
Probeer dan via de VPRO op de lijst te komen voor Club 3Voor12 Presents op 29 maart.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Voorprogramma 19 april is de Nederlandse band Hasselhoff.
Maar die is ook gewoon geweldig!quote:Op zondag 11 maart 2007 20:32 schreef lienelien het volgende:
als er net zoals voor de ipod ook voor een creative zo'n hippe plugin zou zijn voor last.fm, dan zou mijn lijstje er ook verdacht anders uitzien![]()
Ik had gisteren per ongeluk The Unshockable op repeat one staan en daar kwam ik pas na een tijdje achter![]()
Is die er nog? En hoe werkt dat?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
ooit eens gezien in het last.fm topic
Mij ook, heb zo'n 30+ plays per nummer, dus dat zou de lijstjes wel behoorlijk beinvloedenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:32 schreef lienelien het volgende:
als er net zoals voor de ipod ook voor een creative zo'n hippe plugin zou zijn voor last.fm, dan zou mijn lijstje er ook verdacht anders uitzien![]()
Ik had gisteren per ongeluk The Unshockable op repeat one staan en daar kwam ik pas na een tijdje achter![]()
Wat bestaat dat? Dat wil ik al tijden en toen kon ik het niet vinden. Maar eens op zoek gaan of dat inderdaad bestaat.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:32 schreef lienelien het volgende:
zoals ik net al zei las ik eens dat iemand het er over had in het last.fm topic, verder weet ik van nietsquote:Op zondag 11 maart 2007 21:53 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Wat bestaat dat? Dat wil ik al tijden en toen kon ik het niet vinden. Maar eens op zoek gaan of dat inderdaad bestaat.
Ja, die heb ik idd ook net opgezocht. Maar of hij dan ook echt de nummers die je afspeelt op je iPod naar Last.fm synchroniseert vraag ik me af...quote:Op zondag 11 maart 2007 21:57 schreef mordradead het volgende:
maar goed, dit is denk ik die iPod plugin
Maar goed, vet offtopic. Maximo Park, woehoeee.quote:The last.fm client software is currently NOT supported. Sad, but it's simply not possible. The protocol that is set up by last.fm to communicate between player (Winamp in our case) and the client does not provide the necessary interface. It is simply not possible to submit tracks from past times. Maybe that will change in the future, but it is last.fm that has to provide better support for portable players.
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:04 schreef Wepeel2 het volgende:
Maar goed, vet offtopic. Maximo Park, woehoeee.
Nee.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:15 schreef JelleS het volgende:
Vind tot nu toe Books From Boxes veruit het beste nummer, ben ik daar alleen in?
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:47 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het album nog maar 1x geluisterdGa hem vanavond ook eens op repeat zetten. Wel tof al di positieve reacties
Wordt waarschijnlijk de nieuwe singlequote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:15 schreef JelleS het volgende:
Vind tot nu toe Books From Boxes veruit het beste nummer, ben ik daar alleen in?
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:18 schreef Juweel het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk de nieuwe single![]()
Tssk, het 4e nummer is nog wel Russian Literature, een retecatchy nummer.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:35 schreef CG het volgende:
de eerste 3 nummers zijn lekker en daarna zakt het snel af. matig album![]()
Je kende de teksten gelijk? Of hebben ze nieuwe deuntjes met de teksten van de 1e cd?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:53 schreef MaJo het volgende:
Ben het album nu voor de tweede keer aan het beluisteren. De songs zijn wel catchy, kon ze meteen weer meezingen
Ik heb zelfs bij de eerste cd soms nog geen idee wat er gezongen wordtquote:Op maandag 12 maart 2007 18:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kende de teksten gelijk? Of hebben ze nieuwe deuntjes met de teksten van de 1e cd?![]()
haha nee, ik bedoel dat ik de melodieën herken en mee kan neuriënquote:Op maandag 12 maart 2007 18:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kende de teksten gelijk? Of hebben ze nieuwe deuntjes met de teksten van de 1e cd?![]()
Over dat 3voor12 concert dag ze gaan geven, juist in mijn slotweekquote:In de steeds langer wordende lijn van succesvolle showcases, organiseert VPRO’s 3VOOR12 op 29 maart al weer een nieuwe “3VOOR12 Presenteert” in Desmet Studio’s Amsterdam. Deze keer
met de Britse poprock band Maxïmo Park, als voorproefje op de release (2 april) van het nieuwe, tweede album Our Earthly Pleasures.
De band uit Newcastle heeft voor dit album Pixies en Foo Fighters producent Gil Norton binnengehaald, om het geluid strakker en gespierder en nog opwindender te laten klinken. Maxïmo Park is met Our Earthly Pleasures in hun tweede fase van volwassenheid terechtgekomen.
Maxïmo Park zanger Paul Smith over het album: "It sounds like Smashing Pumpkins crossed with The Smiths. And it's definitely heavier than our first." 3VOOR12’s Leonieke Daalder over het album: "Alsof er overal weerhaakjes in je vel worden geslagen. En wat een stem!" Vanaf 26 maart is het album te beluisteren in de luisterpaal en op 3FM als Album van de week.
De showcase 3VOOR12 Presenteert… Maxïmo Park! is alleen toegankelijk voor een klein publiek dat hoofdzakelijk bestaat uit prijswinnaars en genodigden. Vanaf 16 maart geeft 3VOOR12 kaarten weg in de nieuwsbrief en op 3FM.
Vanaf 31 maart is deze showcase ook voor de rest van de wereld te bekijken en beluisteren, want dan is het concert te zien op 3VOOR12TV (digitale TV). En op 1 april zendt de VPRO een stuk van het concert uit in 3VOOR12.TV ( Nederland 3). In het programma 3VOOR12FM op 3FM is op maandag 2 april het interview met Paul Smith te horen en op donderdag 5 april is het concert van Maxïmo Park te beluisteren. Het concert kun je dan ook vinden op de site van 3VOOR12.
Ja klopt, ik vond het eerst ook niet zo'n heel geweldig album. Maar zodra je een beetje kan meezingen dan begin je het steeds leuker tte vindenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:39 schreef MaJo het volgende:
Hmm ik heb hem vanavond nog een keer geluisterd en weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Er staan wel een paar leuke nummers tussen maar ik heb nog niet zoiets van ´wat een superalbum´. Books from Boxes vind ik maar vrij saai eigenlijkGirls who play Guitars, Our Velocity en The Unshockable klinken dan wel weer leuk. Maar goed, nog maar wat vaker luisteren denk ik
Our Velocity vond ik ook pas na een keer of 5 écht goed.
Mee eens je komt er na een paar luisterbeurten pas achter wat voor een goede plaat dit isquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:16 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vond het eerst ook niet zo'n heel geweldig album. Maar zodra je een beetje kan meezingen dan begin je het steeds leuker tte vinden
Neeee... dat word geen lowlandsquote:Maximo Park will be making a long-overdue return to Australia this August!
August
14 - The Zoo, Brisbane TICKETS
15 - Metro, Sydney TICKETS
17 - Prince of Wales, Melbourne TICKETS
18 - Fowlers, Adelaide TICKETS<...
Is nog ruimte voor:quote:
Maar lijkt me sterk dat ze vanuit West-Amerika via Europa naar Australië gaan...quote:28 JUL 2007 Casbah, San Diego
14 AUG 2007 The Zoo, Brisbane
Nee na Australie doen ze Reading en Leeds, dus lijkt me niet dat ze daarvoor ff terugkomen naar Europa. Alhoewel ze wel hebben gezegd op een aantal festivals te spelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is nog ruimte voor:
[..]
Maar lijkt me sterk dat ze vanuit West-Amerika via Europa naar Australië gaan...
quote:Did we go too far, is that why your nose is bleeding?
Last night I dreamt we kissed on a bench in the evening
I was the one who followed
And you were the one who was leading
When last night I dreamt we kissed on a bench in the evening
Ahhhquote:Would you like to go on a date with me?
And I know, it's old fashioned to say so
Five times five equals twenty five
Don't you know your times tables by now?
Don't you know?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef Juweel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RYF8jZRjqls Books From Boxes acoustisch
hmm, wat, waar?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:56 schreef Sautor het volgende:
Vind het trouwens wel grappig dat ze een show gaan spelen op het dak van een museum
quote:
Misschien niet echt een museum, maar ze spelen op een dakquote:19 MAR 2007 Posted by top
Some big news for you Parkfans!
There have been some rumblings about an album launch party for a while, and we are delighted to announce that the Park have confirmed a show on the roof of Newcastle's Baltic Center for Contemporary Art on Wednesday 28th March.
Tickets (well, wristbands) are ONLY available from the RPM record shop in Newcastle-upon-Tyne (NE1 1EW). The wristbands go onsale at 10am on Tuesday 27th March, are restricted to one per person and are priced at £5.00 (+ BF of 50p).
The band are delighted to officially launch the album in their home town, and on (!) a venue that has significantly revitalised art in the region.
Not many people can squeeze in. Early start required.
Album komt toch pas op 2 April uitquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:20 schreef JelleS het volgende:
Nu de cd ook echt binnen. Niet echt bijzonder, maar toch altijd leuk om het alsnog op cd af te spelen.
Recensie-exemplaar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Album komt toch pas op 2 April uit
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:30 schreef Juweel het volgende:
Willen jullie ook allemaal even stemmen op Maximo Park? http://www.metmichiel.nl/page/
Hoe meer mensen er stemmen, hoe groter de kans op een playlist!
Je kende ze niet? Dan moet je zeker ook A Certrain Trigger beluisteren. Die is ook geniaalquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:53 schreef Proper_fucked het volgende:
Kende ze helemaal niet, maar heb het album nu flink geluisterd en vind het heel leuk
Zou wel tof zijn als ze op Werchter staan
Wat staat er in godsnaam dan op 1?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:33 schreef Juweel het volgende:
Our Earthley Pleasures is op 2!! binnengekomen in de UK Charts!
Take That?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Wat staat er in godsnaam dan op 1?
Voor het begin van de tweede helft stond het al 5-0 hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:23 schreef belsen het volgende:
Ik heb hem.
Maxïmo Park - Kaiser Chiefs 2-0
Wat een opvolger.
Oh, die zijn volgende week wel wegquote:Op woensdag 4 april 2007 12:31 schreef Juweel het volgende:
Op 1 in UK staat het nieuwe album van Kings of Leon.
Ik vind hem alles behalve veilig. Wel gelikt, terwijl ik het eerste album soms juist vervaarlijk naar het demoniveau vond schurken.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:20 schreef Grobbel het volgende:
http://www.pitchforkmedia(...)ur-earthly-pleasures
Pitchfork geeft het slechts een 6,3. De reviewer vindt het album net wat te veilig, klaarblijkelijk.
19e lijkt me een goede poging, ja.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:38 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik wil al maanden een bandshirt van ze, maar de shop van de offciële website is uitverkocht, behalve de S'jes en XL'etjes. Weet iemand waar ik anders kan kijken? (19 april wordt er in de Melkweg sowieso eea verkocht neem ik aan)
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Bij cd-wow? Daar heb ik 'm nl besteld.
Ze zeggen ook dat Our Velocity in de live-uitvoering vele malen sterker is. Ik ben benieuwd de 19e!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:03 schreef belsen het volgende:
Ik vind hem alles behalve veilig. Wel gelikt, terwijl ik het eerste album soms juist vervaarlijk naar het demoniveau vond schurken.
Ik wil ook een shirtjequote:Op woensdag 4 april 2007 20:38 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik wil al maanden een bandshirt van ze, maar de shop van de offciële website is uitverkocht, behalve de S'jes en XL'etjes. Weet iemand waar ik anders kan kijken? (19 april wordt er in de Melkweg sowieso eea verkocht neem ik aan)
Ahh, bij mij is-ie ook verzonden. Maar kan nog wel wat daagjes duren.quote:
2 meestal ofzo, meestal vrij snel iigquote:Op donderdag 5 april 2007 16:10 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ahh, bij mij is-ie ook verzonden. Maar kan nog wel wat daagjes duren.
Nee, was nog niet gezegd dacht ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:15 schreef MaJo het volgende:
Our Earthly Pleasures staat trouwens ook op de luisterpaal deze weekOf was dat al gezegd?
Added March 31, 2007quote:Op donderdag 5 april 2007 20:18 schreef Blupp het volgende:
mailde een schotse vriend me net, die zat daar in de vip-lounge champagne te zuipen
http://www.youtube.com/watch?v=-8el23DwdcE
welk nummer is dit?? lekker tempo!
okay dat is dus de titel.. thanksquote:Op donderdag 5 april 2007 20:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Added March 31, 2007
From CalvinoHFC
Apply Some Pressure
Hun bekendste nummerquote:Op donderdag 5 april 2007 20:18 schreef Blupp het volgende:
mailde een schotse vriend me net, die zat daar in de vip-lounge champagne te zuipen
http://www.youtube.com/watch?v=-8el23DwdcE
welk nummer is dit?? lekker tempo!
Nog niet binnen hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 16:16 schreef Goover het volgende:
[..]
2 meestal ofzo, meestal vrij snel iig
Hoezo dequote:
Ik heb zo'n vermoeden van wel jaquote:Op woensdag 11 april 2007 14:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
Eens kijken of Paul wéér uit z´n boekje voor gaat lezen
Discman? 90'squote:Op woensdag 11 april 2007 14:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hoezo de?
Wil je de cd in je discman doen zodat je heel hip ergens onderweg naar de cd kan luisteren?![]()
Wow, heb jij tegenwoordig punten enzoquote:
Och, af en toequote:Op woensdag 11 april 2007 16:32 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Wow, heb jij tegenwoordig punten enzo![]()
Na mijn (3equote:Luister het meest naar mp3. Maar vind het ook leuk om 'm met vol geluid uit de cd-speler-boxen te horen![]()
Ik speel cd's in mijn DVD speler, die op zijn beurt weer aan mijn pc hangt. En in een discmanquote:Op woensdag 11 april 2007 16:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Och, af en toe
[..]
Na mijn (3e) verhuizing heb ik eigenlijk nooit meer de moeite genomen om m'n cd-speler uit te pakken
Waar woon jij dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:33 schreef mordradead het volgende:
Ik ook niet..... eerst maar naar het concert dan moet ik ongeveer 60 euro aan treinkaartjes kopen dus dat eerst maar even afwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |