Je zou me ook kunnen bedanken omdat je dankzij mij deze geweldige band gaat zienquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:17 schreef Goover het volgende:
Ik ga ze zien
(MaJo heeft mij overgehaald na OK Go.. nu ben ik arm door haar schuld..)
Ik vind het echt zo ontzettend top dat ze op Pinkpop staan!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga ze zien op de Pinkpopzondag.
Elektronisch / rock / dancequote:Op woensdag 28 februari 2007 15:28 schreef JeroenV het volgende:
Wat is Goose voor muziek? Had er wel goede verhalen over gehoord...
Zie prachtige OP.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wanneer komt de nieuwe CD eigenlijk?
Juweel vliegt denk ik ff tegen het plafondquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:29 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Juweel moet 'm maar ff laten lekken.
WIj ook hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:27 schreef Juweel het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo ontzettend top dat ze op Pinkpop staan!
Dezelfde dag speelt er nog een bandje van ons, ook erg leuk; Goose!
hmmm, nie zo geweldig...quote:Op zondag 4 maart 2007 00:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Oeh, waar? Warez request, ik weet het...
Your Urge iig op stream.
gelekt en hij is fijnquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wanneer komt de nieuwe CD eigenlijk?
kuchquote:Op zondag 4 maart 2007 14:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Binnen nog geen 2 minuten binnengehaald
oeh, geef eens aan mij?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Binnen nog geen 2 minuten binnengehaald
Ik ben pas bij het eerste nummer, karaoke playsquote:Op zondag 4 maart 2007 14:23 schreef JeroenV het volgende:
[..]
En en en en en?
Bij mij duurt t nog een uur ofzo
Hmm, die vond ik het eerste album ook niet echt hebben hoor... Op een paar nummers na.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:33 schreef lienelien het volgende:
't klinkt leuk enzo hoor, maar ik mis de leuke heel hard meegil-refreintjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |