quote:
A Fortnight's Time is ook een erg goed nummer.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:23 schreef lienelien het volgende:
Our VelocityGirl Who Play Guitars en Books from Boxes zijn leuk
![]()

quote:Op maandag 5 maart 2007 16:14 schreef Goover het volgende:
kan iemand mijn pmemem
Thnx, ik heb ondertussen 3 links, dus moet goed gaan komen. Nu nog een keer thuis op mijn pc zitten en tijd hebbenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:16 schreef Sautor het volgende:
[..]
![]()
Weet niet of iemand al had gedaan, maarja..
CD gaat echt steeds beter klinken
nee man.. ik vind m heerlijk. a fortnight's time? our velocity... russian literature... lekkerrr! sommigen zijn wel rustig jah.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:54 schreef -skippybal- het volgende:
Eerste luisterbeurt neigt behoorlijk naar een kutplaat![]()
Probeer dan via de VPRO op de lijst te komen voor Club 3Voor12 Presents op 29 maart.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:20 schreef Bellah het volgende:
[..]
nee man.. ik vind m heerlijk. a fortnight's time? our velocity... russian literature... lekkerrr! sommigen zijn wel rustig jah.
(te laat met kaartjes voor t concert) (ik ben stom, want allesscschhch waar ik heen zou willen is uitverkocht...
)
Hijs is ook zeker goedquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:18 schreef MaJo het volgende:
Oeh is ie gelektIk loop weer eens lekker achter
Vanavond maar eens naar luisteren dan
Maar klinkt wel goed wat ik zo lees
Ben echt superbenieuwdquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben echt superbenieuwd
Kan iemand een PM mijn richting uit sturen?
*Checkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:50 schreef Evertje het volgende:
Nog altijd benieuwd. Kan niemand mij een PM sturen?
Uw wens is mijn bevelquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:10 schreef stijgende_ster het volgende:
"A Certain Trigger" was voor mij al een van de beste albums die ik ooit gehoord heb. "Missing songs" niet eens veel minder goed!Ben benieuwd hoe ze nu klinken, al vind ik our velocity niet direct top.. Heb zin in 19 april!
![]()
![]()
verkapte pm-aanvraag-post![]()
ohhquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:33 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hehe, dat is geen ep, maar een dvd. En Missing Songs vind ik niet zo geweldig. De demo's van de singles zijn gewoon matig. En van de overige nummers is alleen A19 echt leuk.
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:44 schreef JeroenV het volgende:
Hij wordt steeds beter, vind het echt een lekker album
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |