ik twijfelde even tussen hoofd kantelen, of laptop oppakken en omdraaienquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:27 schreef mordradead het volgende:
Ik ben benieuwd naar het nieuwe album
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:28 schreef lienelien het volgende:
![]()
Kabouter_pluizebol, je jat mijn bezigheidtherapie voor op m'n stage morgen![]()
![]()
Dan issie al lang weer vol en draai je laptop maar :")quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:28 schreef lienelien het volgende:
![]()
Kabouter_pluizebol, je jat mijn bezigheidtherapie voor op m'n stage morgen![]()
![]()
Nee, zolang jij je daar aan irriteert, blijf ik dat doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
en wil je het woord herbergt nooit meer gebruiken icm met nummers en een album?
limmasolquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:47 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Nee, zolang jij je daar aan irriteert, blijf ik dat doen![]()
Je bedoelt waar is de ï met puntjes enzo? Dat had ik eerst zo, maar toen ik de OP en TT previewde kwamen er op de plek van de ï vage tekens.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:36 schreef Skanqua het volgende:
Maxïmo Park?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:32 schreef lienelien het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
mjaquote:
Is dat een tour in Augustus? Had er wat van gehoord dat de Duitse MTV had verteld dat er een hele grote tour aan zat te komen.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:14 schreef Juweel het volgende:
Hou komende week de media in de gaten, er wordt snel weer een optreden bevestigd
En op 29 maart spelen ze bij Club 3Voor12 Presents een set van een uur. Our velocity is deze week single van de week bij VPRO en Coen van 3FM is er helemaal weg van. Dat is mooi want de single kan alle steun gebruiken op 3FM gebied
Ja, van 5 days off iddquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:07 schreef SlagerKorrel het volgende:
Die foto's van Lienelien, zijn die van 5 Days Off?
Of heeft die zanger vaker zo'n strakke witte broek aan?
Dat was dan ook direct het enige minpuntje van het concert, de liedjes waren supergoed. Bij elk nummer dacht ik "oh ja, dít vind ik het best nummer van het album", "oh, nee, deze!", "oh, deze bestond inderdaad ook nog", "ja, deze!"
Echt waar, ik ben het album door het concert nog meer gaan waarderen.
Nouja, ze zijn wel heel leuk enzo hoor, maar ik ga geen kaartjes kopen voor een concert waar ik al kaartjes voor heb liggen en wat dus nog in de toekomst isquote:Op maandag 26 februari 2007 18:14 schreef Juweel het volgende:
Hou komende week de media in de gaten, er wordt snel weer een optreden bevestigd
Oeh, daar kan je jezelf toch vaak voor inschrijven, dat je erbij kan zijn in de studio?quote:En op 29 maart spelen ze bij Club 3Voor12 Presents een set van een uur. Our velocity is deze week single van de week bij VPRO en Coen van 3FM is er helemaal weg van. Dat is mooi want de single kan alle steun gebruiken op 3FM gebied
Dat heb ik bijna altijd na een concert, de week(en) daarna kan ik sommige nummers in eens een stuk beter waarderen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:26 schreef MaJo het volgende:
Ik had trouwens ook dat ik door het concert de cd nog meer ben gaan waarderen.
Klopt ja, ik geloof dat er in totaal iets van 200 prijswinnaars en genodigden (?) heen kunnen. Even vpro.nl in de gaten houden mocht je er heen willen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:37 schreef lienelien het volgende:
Oeh, daar kan je jezelf toch vaak voor inschrijven, dat je erbij kan zijn in de studio?![]()
hhmm, ja hier dan toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:06 schreef Juweel het volgende:
[..]
Klopt ja, ik geloof dat er in totaal iets van 200 prijswinnaars en genodigden (?) heen kunnen. Even vpro.nl in de gaten houden mocht je er heen willen.
Het album heet A Certain Triggerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:16 schreef Sethje het volgende:
Apply Some Pressure.....echt zoo'n goede heerlijke plaat
Nee ik bedoel dat specifieke nummer/plaatje...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
Het album heet A Certain Trigger![]()
Oh, tsjah, de meeste mensen verwijzen met het woord plaat naar een albumquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:28 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat specifieke nummer/plaatje...
Mwah, het is nog een maand voor de retail he. Kaiser Chiefs was ook pas enkele dagen er voor te vinden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:49 schreef Juweel het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat het me meevalt dat ie nog niet ergens te vinden is
En met die watermerken tegenwoordig zal het ook eens stuk minder lekkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mwah, het is nog een maand voor de retail he. Kaiser Chiefs was ook pas enkele dagen er voor te vinden.
Ja maar dat is dan ook wel weer uniek. Kijk maar naar Bloc Party en the Arcade Fire bijvoorbeeld, die waren al weken vantevoren gelekt (volgens mij is die van the Arcade Fire nog niet eens officieel uit...)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mwah, het is nog een maand voor de retail he. Kaiser Chiefs was ook pas enkele dagen er voor te vinden.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |