hmmm...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Voorprogramma 19 april is de Nederlandse band Hasselhoff.
Kun je je pas twee weken van tevoren voor opgeven.. Dat zou eigenlijk wel tof zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:40 schreef Juweel het volgende:
[..]
Probeer dan via de VPRO op de lijst te komen voor Club 3Voor12 Presents op 29 maart.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Voorprogramma 19 april is de Nederlandse band Hasselhoff.
Maar die is ook gewoon geweldig!quote:Op zondag 11 maart 2007 20:32 schreef lienelien het volgende:
als er net zoals voor de ipod ook voor een creative zo'n hippe plugin zou zijn voor last.fm, dan zou mijn lijstje er ook verdacht anders uitzien![]()
Ik had gisteren per ongeluk The Unshockable op repeat one staan en daar kwam ik pas na een tijdje achter![]()
Is die er nog? En hoe werkt dat?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
ooit eens gezien in het last.fm topic
Mij ook, heb zo'n 30+ plays per nummer, dus dat zou de lijstjes wel behoorlijk beinvloedenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:32 schreef lienelien het volgende:
als er net zoals voor de ipod ook voor een creative zo'n hippe plugin zou zijn voor last.fm, dan zou mijn lijstje er ook verdacht anders uitzien![]()
Ik had gisteren per ongeluk The Unshockable op repeat one staan en daar kwam ik pas na een tijdje achter![]()
Wat bestaat dat? Dat wil ik al tijden en toen kon ik het niet vinden. Maar eens op zoek gaan of dat inderdaad bestaat.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:32 schreef lienelien het volgende:
zoals ik net al zei las ik eens dat iemand het er over had in het last.fm topic, verder weet ik van nietsquote:Op zondag 11 maart 2007 21:53 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Wat bestaat dat? Dat wil ik al tijden en toen kon ik het niet vinden. Maar eens op zoek gaan of dat inderdaad bestaat.
Ja, die heb ik idd ook net opgezocht. Maar of hij dan ook echt de nummers die je afspeelt op je iPod naar Last.fm synchroniseert vraag ik me af...quote:Op zondag 11 maart 2007 21:57 schreef mordradead het volgende:
maar goed, dit is denk ik die iPod plugin
Maar goed, vet offtopic. Maximo Park, woehoeee.quote:The last.fm client software is currently NOT supported. Sad, but it's simply not possible. The protocol that is set up by last.fm to communicate between player (Winamp in our case) and the client does not provide the necessary interface. It is simply not possible to submit tracks from past times. Maybe that will change in the future, but it is last.fm that has to provide better support for portable players.
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:04 schreef Wepeel2 het volgende:
Maar goed, vet offtopic. Maximo Park, woehoeee.
Nee.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:15 schreef JelleS het volgende:
Vind tot nu toe Books From Boxes veruit het beste nummer, ben ik daar alleen in?
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:47 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het album nog maar 1x geluisterdGa hem vanavond ook eens op repeat zetten. Wel tof al di positieve reacties
Wordt waarschijnlijk de nieuwe singlequote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:15 schreef JelleS het volgende:
Vind tot nu toe Books From Boxes veruit het beste nummer, ben ik daar alleen in?
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:18 schreef Juweel het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk de nieuwe single![]()
Tssk, het 4e nummer is nog wel Russian Literature, een retecatchy nummer.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:35 schreef CG het volgende:
de eerste 3 nummers zijn lekker en daarna zakt het snel af. matig album![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |