Minimaal....quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:26 schreef Gert het volgende:
de kuthoer.
Ik ben het ook met Huub eens: het is een geoorloofde manier om het spel te beinvloeden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:25 schreef Scrupules het volgende:
nou brian wordt niet echt flink afgebrand op die brief, slap
Rarara, bij welk groepje zal die zich aansluiten...quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:27 schreef kissa het volgende:
...en dat er een Turk of een Marokkaan in DGK komt?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Brian wil Huub in ZIJN talkshow
Hij bedoelde eigenlijk onderwereld....quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:28 schreef pullup het volgende:
Brian gaat niet alles veklappen wat hij in zijn achterwereld eeh ...achtergrond.....
Hij zei het echt zo![]()
Ja in z'n hol.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Ik mis zn gitaar
Maakt niet uit wel ras, als het iemand is met een normaal karakter zeker niet bij Brian en Natasiaquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:29 schreef Wireless het volgende:
[..]
Rarara, bij welk groepje zal die zich aansluiten...![]()
ja maar....quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben het ook met Huub eens: het is een geoorloofde manier om het spel te beinvloeden.
Bij Huub had iedereen het briljant gevonden.
Het is gewoon jammer dat zo'n poep lullend serpent als Brian dit verzonnen heeft.
Hoor 'm nu toch weer eens bláten!
Wat voor geluid maakt een konijn ( in nood) ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja in z'n hol.
Of zou ie dan gewoon doorblaten?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:30 schreef PokerJoker het volgende:
Brian: Als ik hier uit ga ik altijd verder als zelfstandig ondermer....![]()
![]()
in de bijlmerbajes ja, handelaar in zeepbellen
'Nooit meer naar huis!' krijgt toch een wrange bijsmaak als je je daarbij Huub in een Zuid-Amerikaanse nor visualiseert.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:28 schreef Scrupules het volgende:
brian: "ik ga niet alles verklappen wat ik in mn achterwereld heb"
in je onderwereld bedoel je brian
dat valt me zwaar tegen hoor. Ik had van Huub verwacht juist niet schijnheilig te zijn maar het is dus echt gescripte ruziequote:
Mag ik ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat voor geluid maakt een konijn ( in nood) ?![]()
Dank je, had al zo'n vermoedenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:28 schreef Black_king het volgende:
Brian voldoet volledig aan de TT.....
Wat een zot !
Triest ja.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:31 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat valt me zwaar tegen hoor. Ik had van Huub verwacht juist niet schijnheilig te zijn maar het is dus echt gescripte ruzie
Ik begin het wel een beetje te snappen denk ik, hoe dat siegologisch werkt.quote:
braaajen had het net over jequote:Op donderdag 22 februari 2007 22:33 schreef Sporti het volgende:
Alles maar dan ook echt alles wat er net aan tafel is besproken of gezegd , is volkomen ongeloofwaardig nu ze weer zo met elkaar omgaan gatver zum kotzen![]()
Die is op zwemles toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Ik mis zn gitaar
Dat hij nog niet in een dwangbuisje zit zal hij bedoelenquote:
van Huub krijg je op dit moment gelijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik begin het wel een beetje te snappen denk ik, hoe dat siegologisch werkt.
Die keiharde aanvallen tijdens de stemming waren heus wel echt.
Maar geen mens wil de hele tijd in een heftige conflictsituatie rondlopen, dus individuen zullen altijd op zoek gaan naar een stabiele situatie. Ze hebben daar simpelweg allemaal behoefte aan. Maar het venijn zit er nog vlak onder hoor....
Mooiste is dat jullie er elke keer weer opnieuw intrappen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:31 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat valt me zwaar tegen hoor. Ik had van Huub verwacht juist niet schijnheilig te zijn maar het is dus echt gescripte ruzie
Zelfs Sylvia stelt teleur..ok, in haar geval is het ietsjes anders omdat ze geen keus meer had. Maar toch...Je kan beter naar GTST kijken, dan heb je in ieder geval goede acteurs...quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:31 schreef n1ek het volgende:
ze doen er wel lang over he om nieuwe te vinden, maargoed maandag of dinsdag dusquote:Nu Bart weg is wordt De Gouden Kooi vertegenwoordigd door zes Miljonairs en na vanavond misschien wel door vijf... Je begrijpt het al, het is dus de hoogste tijd voor vers bloed! Begin van de aankomende week zal er een spraakmakend karakter De Gouden Kooi betreden. Dit beloven we je! Bij welk kamp zal hij of zij zich aansluiten? Misschien is het wel een einzelgänger. Je gaat het meemaken. Hou de streams goed in de gaten, de nieuwe Miljonair zal het wachten meer dan waard zijn…
Voor de zittende Miljonairs hebben we één boodschap: Maak plaats!
bron: DGK site
Uhm.... "bewerkstelligen"?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat voor geluid maakt een konijn ( in nood) ?![]()
nee dat is een rat. iets kleiner, kortere oren en een ongewassen uiterlijkquote:
Iedereen was zijn agressie al kwijt in de vorige Cos.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:36 schreef henk.jansen het volgende:
Applaus voor iedereen, 1e pagina ging helemaal zonder ziektes
![]()
![]()
![]()
Maar dit gaat wel heel erg rap steeds dat omschakelen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Toch is dat wel een beetje zo. Na jaren in zusterflats te hebben vertoeft ging je alsnog weer praten met degene waar je een stinkhekel aan had. Zo tussen de orgieën en de bitchfights door.
Die wilde niet meer in de Daniel den Hoed komenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:36 schreef petraa het volgende:
waarom komt dgk redactie hier niet meer??? nog steeds Boos ?
Ja maar geen posts meerquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:37 schreef agter het volgende:
DGK_REDACTIE:
Laatste bezoek: 56 seconden geleden.
wel een beetje in de gaten houden of ze het script niet moeten aan passenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:37 schreef agter het volgende:
DGK_REDACTIE:
Laatste bezoek: 56 seconden geleden.
Sorry maar ik was vergeten om Natasia nog even de vinketering te wensenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:36 schreef henk.jansen het volgende:
![]()
![]()
![]()
Tiefushoer !quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:36 schreef henk.jansen het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
Amanda wil het over iets anders hebben dan uiterlijk...
Ach laat ook maar...
Kunnen ze beter een agressie COS openenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Iedereen was zijn agressie al kwijt in de vorige Cos.![]()
er is zoveel meer dan dat....quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
Ach laat ook maar...
Omdat het opgelegd is. Men moet die ontslagronde doen en een uitgebreide argumentatie gaan geven. Als het spontaan is dan schakelt men niet zo snel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Maar dit gaat wel heel erg rap steeds dat omschakelen...
Volgens mij gebruiken ze hetzelfde script als vorige maand hoor, zoveel verschillen zijn er niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:38 schreef raggende_annie het volgende:
wel een beetje in de gaten houden of ze het script niet moeten aan passen
Ja, hahaha.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Amanda wil dat er niet meer over haar uiterlijk gesproken moet worden.
Moet ze dan maar helemaal doodgezwegen worden?
knipquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
Ach laat ook maar...
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoorde eerder ook nog Brian tegen Hupert zeggen dat hij het rascistisch vond dat Hupert een opmerking had gemaakt dat vrouwen achter het fornuis moesten![]()
Ja, gewoon flink dissen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:39 schreef StefanPeeters het volgende:
Ze zouden toch gewoon BINNEN gaan roken ? Vind het jammer dat dat soort
plannetjes niet uitgevoerd wordener moet es wat AKTIE in dat huis
Het gaat ook altijd over haar uitelijk...wat vreemd toch...quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:41 schreef noekje het volgende:
Amanda is boos en vindt het niet leuk.
Tuurlijk, maar niet vijf minuten nadat je elkaar voor alles hebt uitgemaakt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Toch is dat wel een beetje zo. Na jaren in zusterflats te hebben vertoeft ging je alsnog weer praten met degene waar je een stinkhekel aan had. Zo tussen de orgieën en de bitchfights door.
Goedmaken heet dat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:42 schreef My_ het volgende:
Brian:"Ik verontschuldig me nu ook..."
Neuken?!
En het ergste is nog dat er elke dag zo`n 300.000 mensen zijn die denken dat het allemaal echt isquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef Kaleddis het volgende:
Ik heb aan deze avond een hele vieze bijsmaak overgehouden. Zo nep als vanavond heb ik het zelden gezien![]()
Nou, dat heeft ze inderdaad. Ik vond haar de ster van de avond.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk heeft Sylvia zojuist via 'achter' gehoord, dat ze het goed heeft gedaan .......
Brian natasja en amanda koken vanzelf wel over, maar er moet VUUR onder die pan !!quote:
Wat denk van Huub en Syl voor ons??????quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:42 schreef Prospera het volgende:
Jij wordt mijn valkuil hier, Huub tegen Syl.
Wat denk je van jij voor mij.
Ja dit was inderdaad het toppuntquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef Kaleddis het volgende:
Ik heb aan deze avond een hele vieze bijsmaak overgehouden. Zo nep als vanavond heb ik het zelden gezien![]()
Mag ook niet van de redactie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef Peter6000 het volgende:
Een boycot/ verstoring van Natasia`s verjaardag zit er niet in zondag.
Daarvoor is iedereen alweer te aardig voor elkaar.
Het is opgelegd. Men moet vuurwerk gaan maken omdat het de laatste donderdag van de maand is. Er is niks spontaans aan. Op het moment dat er spontaan vuurwerk is dan speelt dat heel lang door en dat hebben we al vaker gezien.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:42 schreef doesss het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar niet vijf minuten nadat je elkaar voor alles hebt uitgemaakt.![]()
Gisteren had je gelijk: Uit schuldgevoel het goedmaken via sex................quote:
Veel te veel nep !quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef Kaleddis het volgende:
Dat realisatiemoment had ik vorige week, volgens mij ook op donderdag.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef Kaleddis het volgende:
Is nou toch ook zou. brainless voelde zich schuldig dat hij even meedeed met de rest.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gisteren had je gelijk: Uit schuldgevoel het goedmaken via sex................
Wat jammer is, want dat levert veel leukere beelden op dan een vlekkeloos verlopend gezellig verjaardagsfeestje.quote:
Het ergste is dat er iedere keer weer mensen opduiken die denken dat alles nep is en gescript is, maar wel non stop hier blijven posten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:42 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En het ergste is nog dat er elke dag zo`n 300.000 mensen zijn die denken dat het allemaal echt is
Nu ga je te ver.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:44 schreef noekje het volgende:
Waarom moet nu iedereen elke keer het over mijn uiterlijk hebben?
Ik wil niet lullig doen maar haar rechtertiet hangt er bijna uit. Voor de kijkers links.
Ik hoop dat ze weer lekker tegendraads wordtquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef pullup het volgende:
Brian neemt van de gelegenheid gebruik om haar het drinken van alcohol af te raden
grammaticaal is hier iets niet helemaal in de haakquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef pullup het volgende:
Brian neemt van de gelegenheid gebruik om haar het drinken van alcohol af te raden
Je vergeet nog te vertellen dat ze (vrijwel) altijd dé kleding aantrekt waardoor je totale aandacht uitgaan naar een ding!quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:45 schreef LoveProfusion het volgende:
lol "er is zoveel meer in de wereld dan uiterlijk" zegt Amanda die Huub klein en lelijk noemde, die dankzij haar tieten bij de hoeters kwam, ,die elkeseconden haar tieten tegen de camera's aandrukt.
Vanavond had ik dat niet. Het ging tijdens de stemming écht hard tegen hard. Alleen dat adrenaline opgepompte satansgezicht van Natasia al.. dat vrolijk doen daarna kan ik wel begrijpen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat realisatiemoment had ik vorige week, volgens mij ook op donderdag.
Toen er na een ruzie ook vrijwel meteen weer vrolijk gedaan werd.
Maar dan ga je toch nog effe door.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ergste is dat er iedere keer weer mensen opduiken die denken dat alles nep is en gescript is, maar wel non stop hier blijven posten.
Ik ben zo iemand die denkt dat het wel degelijk echt is. Okee, de bewoners weten dat ze TV moeten maken en hebben vast wel te horen gekregen dat ruzie's door de redactie zeer op prijs worden gesteld. Dus zullen ze daar wat meer moeite voor doen en zullen zich tijdens zo'n stemronde zeker niet gan inhouden. Het voorbestaan van het programma hangt heel erg van de bewoners af natuurlijk en dat hebben ze ook door. Dus ja, ze worden gepushed.... maar verder is er niets nep. Daar ben ik van overtuigd.
ik ook scanquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ergste is dat er iedere keer weer mensen opduiken die denken dat alles nep is en gescript is, maar wel non stop hier blijven posten.
Ik ben zo iemand die denkt dat het wel degelijk echt is. Okee, de bewoners weten dat ze TV moeten maken en hebben vast wel te horen gekregen dat ruzie's door de redactie zeer op prijs worden gesteld. Dus zullen ze daar wat meer moeite voor doen en zullen zich tijdens zo'n stemronde zeker niet gan inhouden. Het voorbestaan van het programma hangt heel erg van de bewoners af natuurlijk en dat hebben ze ook door. Dus ja, ze worden gepushed.... maar verder is er niets nep. Daar ben ik van overtuigd.
uiteraard wordt ze niet voor VOL aangezien, ze is gewoon FOKvee....quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:47 schreef Miraaa het volgende:
Ongelovelijk, dat loopt dan in een blousje door het huis, waar de tieten alleen maar in blijven hangen omdat het silliconen zijn.
Heeft meer openlijke sex voor de camera`s gehad dan alle mensen in alle BB bij elkaar.
En klaagt dan dat ze niet voor vol aangezien wordt...........![]()
Labiel is een beter woord denk ikquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:47 schreef agter het volgende:
Amanda is gewoon SUPER naief.
En toch doet ie hetquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:47 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
grammaticaal is hier iets niet helemaal in de haak
Brian gaat Amanda (voor de camera's) niet slaan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:48 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat Brian en a-Del ruzie krijgen, Brian iemand mept en er uit moet
daar ging het immers omquote:
Volgens Huub en Eric zijn ze dus echt (ze mochten voelen)quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:47 schreef Miraaa het volgende:
Ongelovelijk, dat loopt dan in een blousje door het huis, waar de tieten alleen maar in blijven hangen omdat het silliconen zijn.
Zelfs met de kleding die ze heeft is het wel mogelijk jezelf niet neer te zetten als een 10 ¤uro hoertje achter CS.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:48 schreef Copycat het volgende:
Wil Amanda dat ze meer dan tiet is in het huis, moet ze eisen dat ze kleding krijgt waar haar tieten en/of kont niet uitpuilen.
Maar dat snapt ze dan weer niet![]()
he verdomme... hou er nou is over op... Amanda heeft echt inhoud !!!quote:
kan ik deels met je eens zijn scanman, maar ik ga er ook vanuit dat er veel gescript is en dat de winnaar(res) eigenlijk al bepaald is, anders had ze er al eerder uitgelegen. Kijk naar wat bijvoorbeeld syl deed en niet meer mag doen. ZDHNGMW mag alles en wordt niet gekort, is toch raar niet soms...maar laten we maar gauw weer on topic gaan. JdM heeft zich toch wel ingedekt hiertegen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus mensen die geloven wat ze zien en horen mogen hier niet meer posten van jouquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Je ziet bv. wat een nachtje Natasia wakker houden al met haar doet (en levert bovendoen top TV opquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch nog effe door.
En niet meteen weer aardig doen.
juist als je doorgaat kan je mensen breken.
Ja, 80 C ongeveer.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:50 schreef robinotc het volgende:
he verdomme... hou er nou is over op... Amanda heeft echt inhoud !!!![]()
Zoals je weet, was ik fan van DGK. Net als jij dat nu nog steeds bent. Alleen DGK is veranderd, het is niet meer het SPEL met hoofdletters. Spelers zijn veranderd, de opstelling van de redactie is veranderd. Naarmate meer ervaring is opgedaan met DGK en de fluctuaties in de kijkcijfers weten ze een beetje wat wel/niet een piek op TV kan veroorzaken - daar sturen ze nu helemaal op. En -helaas- gaat het ten koste van het spontane spel op de streams.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ik hoop dat de stem dadelijk meld:quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian gaat Amanda (voor de camera's) niet slaan.
Maar morgenavond gaat Huub weer drinken.![]()
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
of gewoon in en in gemeenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:51 schreef agter het volgende:
Oh, die ogen van Brian...echt aan de medicijnen of drugs. Iedereen die ook zulke ogen gezien heeft, herkent dat, altijd!!!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
Zelfs met de kleding die ze heeft is het wel mogelijk jezelf niet neer te zetten als een 10 ¤uro hoertje achter CS.
Ja, en dat stopt brainless erin onder de dekens.............................quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:50 schreef robinotc het volgende:
[..]
he verdomme... hou er nou is over op... Amanda heeft echt inhoud !!!![]()
hij zegt juist het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dus mensen die geloven wat ze zien en horen mogen hier niet meer posten van jou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tja ze is toch een nep nenaquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:53 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ja ik dacht even dat ik een deja vu had
kijk en dan pas geloof ik het.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Precies. Je ziet bv. wat een nachtje Natasia wakker houden al met haar doet (en levert bovendoen top TV op), waarom niet gewoon een weekje Natasia continue dissen. Daar breek je iemand echt wel mee hoor. En als je dat ik ploegendienst doet dan raak je zelf ook niet te vermoeid.
Ik snap het niet hoor![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach Amanda, Brian maakt meer stuk dan alcohol goed kan maken.
zeker weten!quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tja ze is toch een nep nena
Ik kan je verzekeren dat het al zo was vanaf dag 1quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoals je weet, was ik fan van DGK. Net als jij dat nu nog steeds bent. Alleen DGK is veranderd, het is niet meer het SPEL met hoofdletters. Spelers zijn veranderd, de opstelling van de redactie is veranderd. Naarmate meer ervaring is opgedaan met DGK en de fluctuaties in de kijkcijfers weten ze een beetje wat wel/niet een piek op TV kan veroorzaken - daar sturen ze nu helemaal op. En -helaas- gaat het ten koste van het spontane spel op de streams.
niksnichtquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:55 schreef Copycat het volgende:
Don't flatter yourself, Eric.
Zo'n relnicht ben je niet. Meer een niksnicht.
Duhhhhhhhhh, z'n reet is al zo vreselijk uitgerekt, er kan bijna niks meer bij, ik ben niet zo'n shopper, maar ik zie een leuke fake!quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja hoor Brian steek maar weer eens wat veren in je eigen reet
Is het de vervangster van Natasia?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:47 schreef Myriam1978 het volgende:
Nieuw Miljonair in aantocht op de site!![]()
Ik vind gewoon dat mensen die DGK volgen hier te allen tijde mogen posten of ze nu denken dat het allemaal of half gescript is of niet dat doet er toch helemaal niet toequote:Op donderdag 22 februari 2007 22:54 schreef n1ek het volgende:
[..]
hij zegt juist het tegenovergestelde.
Maar ik weet het niet. Als bijv Natasia er echt niet uit gestemd kan dan is dat gewoon nep.
Ik wil echt weten waarom Bart eruit ging. Er zijn veel theorien maar nergens is een antwoord van hem. En waarom geen interview met hem 'achter' na zijn exit?
En inderdaad, dat interview met Ilona en Nena, die haten ook Natasia en Brian maar je moet dus gewoon 24 uur per dag met ze leven terwijl je in de buitenwereld weg kan lopen. Maar vanavond zag het er weel heel nep uit.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef noekje het volgende:
Da's echt een 19 jarig luxeprobleem die Amanda.
Ik zou willen dat iemand het eens over mijn dikke tieten zou hebben want dan had ik ze ook. Oh God, volgens mij wil ik er even over praten.
Hebben jullie even?![]()
Jij hebt het niet helemaal begrepenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dus mensen die geloven wat ze zien en horen mogen hier niet meer posten van jou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat belachelijk dat jij die niet van je moeder hebt gekregen toen je 15 wasquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef noekje het volgende:
Ik zou willen dat iemand het eens over mijn dikke tieten zou hebben want dan had ik ze ook. Oh God, volgens mij wil ik er even over praten.
Hebben jullie even?![]()
Brian heeft alleen KWAKheden!quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef Myriam1978 het volgende:
Iedereen hebben hun zwakheden!![]()
Eric: ik zie het niet als een zwaakheid![]()
Gelukkig bepaal ik zelf wel of ik wel of niet ga posten ook al denk ik dat er erg veel gescript wordt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat mensen die DGK volgen hier te allen tijde mogen posten of ze nu denken dat het allemaal of half gescript is of niet dat doet er toch helemaal niet toe![]()
Zal ik Brian even naar je sturen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef noekje het volgende:
Hebben jullie even?![]()
Dat hoeft niet persee, iedereen dacht ook dat Kelly en Tanja zouden gaan winnen, maar die zaten daar maar voor 1 ding en dat was TV maken. Ze werden voorgetrokken omdat de makers ze niet kwijt wilden, maar die 2 personen zouden het programma nooit gaan winnen. Ik denk dat hetzelfde met Natasia aan de hand is. De redaktie zal alles doen om haar in het programma te houden maar ze zullen haar niet laten winnen. Dat kunnen ze niet doen, want als ze het programma willen doorverkopen aan meerdere landen hebben ze een winnaar nodig voor promotie taken die toch normaal met mensen om kan gaan, en dan wil je niet met Natasia geassocieerd worden...quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:50 schreef brabander01 het volgende:
en dat de winnaar(res) eigenlijk al bepaald is, anders had ze er al eerder uitgelegen.
Heeej Noekje , mag ik even aan je dikke tieten zitten?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef noekje het volgende:
Hebben jullie even?![]()
Noem het maar een luxe probleem tis te triest voor woordenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef noekje het volgende:
Hebben jullie even?![]()
Issie niet, hij doet het alleen maar om geoorloofd de badkamer in te kunnen lopen bij Amanda als ze staat te douchenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:58 schreef partyyboyy het volgende:
Eric lijkt trouwens wel een nicht zeg, hoe hij praat enzo.
dat bomt mij ook nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat mensen die DGK volgen hier te allen tijde mogen posten of ze nu denken dat het allemaal of half gescript is of niet dat doet er toch helemaal niet toe![]()
volgens mij is Amanda ook echt geen leeghoofd hoor...quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef Lieve het volgende:
Amoebe..... Je BENT een leeghoofd! Kijk nu bij wat voor tuig je je aansluit!
Vind ik ook natuurlijk. Maar ik snap alleen niet dat mensen nog de moeite nemen hier te posten als ze toch denken dat het allemaal nep is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Issie niet, hij doet het alleen maar om geoorloofd de badkamer in te kunnen lopen bij Amanda als ze staat te douchen
If it walks like a duck, quacks like a duck...quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:58 schreef partyyboyy het volgende:
Eric lijkt trouwens wel een nicht zeg, hoe hij praat enzo.
It must be..............quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:01 schreef noekje het volgende:
[..]
If it walks like a duck, quacks like a duck...
Dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet persee, iedereen dacht ook dat Kelly en Tanja zouden gaan winnen, maar die zaten daar maar voor 1 ding en dat was TV maken. Ze werden voorgetrokken omdat de makers ze niet kwijt wilden, maar die 2 personen zouden het programma nooit gaan winnen. Ik denk dat hetzelfde met Natasia aan de hand is. De redaktie zal alles doen om haar in het programma te houden maar ze zullen haar niet laten winnen. Dat kunnen ze niet doen, want als ze het programma willen doorverkopen aan meerdere landen hebben ze een winnaar nodig voor promotie taken die toch normaal met mensen om kan gaan, en dan wil je niet met Natasia geassocieerd worden...
Niemand zegt dat ze hier niet meer mogen posten. De vraag wordt alleen opgeworpen waarom je het programma nog volgt, als je denkt dat het allemaal doorgestoken kaart is en de winnaar al vast staat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:59 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Heeej Noekje , mag ik even aan je dikke tieten zitten?![]()
Waarom zou je dat willen snappen, laat iedereen gewoon lekker zijn/haar eigen bevindingen van het programma hebbenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind ik ook natuurlijk. Maar ik snap alleen niet dat mensen nog de moeite nemen hier te posten als ze toch denken dat het allemaal nep is.
ach...Dolly Part 'one' en Dolly Part ' two' krijgen aandacht... hoe zielig kun je zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o god gaat amanda nou de hele avond over d'r tieten janken
![]()
Ja, ik heb het vertrek van Bart gemist, en tijdens de stemmingsronde als een gek tussen de 4 streams zitten switchen, zodat iig het geluid hoorbaar was.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Eindelijk geen gebuffer meer ... ik
Zullen we een fles wijn opentrekken en elkaars lichaam bewonderen?quote:
lieverd, doe niet joh, er is niks gebeurd. Bart is weg, thats itquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Eindelijk geen gebuffer meer ... ik heb sinds een week of twee pas die problemen. Overdag ook tegenwoordig en vanavond was echt een dieptepunt. Echt op alle links gekloot .... grrrrrrr.
Eerst visite (fout moment) dan gebuffer (fout moment) ..... nou kan ik al die COSsen weer terug gaan lezen verdomme.
Dat zijn niet de brainles termen hier kom je vast verder meequote:Op donderdag 22 februari 2007 23:04 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Zullen we een fles wijn opentrekken en elkaars lichaam bewonderen?![]()
Ik ken dat gevoelquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
en tijdens de stemmingsronde als een gek tussen de 4 streams zitten switchen, zodat iig het geluid hoorbaar was.
Ik dacht juist dat dat twee sterke punten van haar waren.......quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
Ik zeg niet dat ik het wél wil snappen hoor. je legt me weer woorden in de mond. Ik zeg dat ik het niet snap en dat was een reactie op een post van iemand die mensen die het allemaal wel geloven vergeleek met koeien.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen snappen, laat iedereen gewoon lekker zijn/haar eigen bevindingen van het programma hebben
Ik kijk eigenlijk alleen maar om mijn doelen te bereiken. 12,7 Kg aankomen, omdat ik niet meer beweeg, en minder slapen omdat de streams lang doorgaan. Als mijn gezin zou roepen dat ze me nooit meer zien, dat stop ik natuurlijk meteen .....quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Niemand zegt dat ze hier niet meer mogen posten. De vraag wordt alleen opgeworpen waarom je het programma nog volgt, als je denkt dat het allemaal doorgestoken kaart is en de winnaar al vast staat.
Een motivatie kan zijn (en die hebben sommigen): proberen de redactie te betrappen op een fout waardoor het bedrog onweerlegbaar bewezen wordt.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen maar om mijn doelen te bereiken. 12,7 Kg aankomen, omdat ik niet meer beweeg, en minder slapen omdat de streams lamg doorgaan. Als mijn gezin zou roepen dat ze me nooit meer zien, dat stop ik natuurlijk meteen .....
Brainless is mijn grote idoolquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat zijn niet de brainles termen hier kom je vast verder mee
Ja...idd...ach...dit is voor haar een gesprek voeren!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
Ga ik even aan mijn man vragen. Kom zo terug!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:04 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Zullen we een fles wijn opentrekken en elkaars lichaam bewonderen?![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:07 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Brainless is mijn grote idool![]()
Waar??quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:07 schreef Kinga het volgende:
Natasia eet ondertussen een croissantje om 23.06.
Heeft zij de afgelopen dagen nog in dat sportzaaltje gestaan uberhaupt?
oeiquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:07 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Oh nou dan ben jij niet mijn Idoolquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:07 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ok .... ik laat het los klein zusje. Dank je, dit was een leermomentje.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
lieverd, doe niet joh, er is niks gebeurd. Bart is weg, thats it
Dat zijn ze al aan het vergeten hoor, zo langzamerhand, wie hun biologische moeder is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:08 schreef Lieve het volgende:
Natasja: Je moet je piemel volspuiten met botox om hem dikker te krijgen?¿¿¿¿ Wat een maffe viespeuk.
Het zal je moeder maar zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |