Kunnen ze beter een agressie COS openenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Iedereen was zijn agressie al kwijt in de vorige Cos.![]()
er is zoveel meer dan dat....quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
Amanda wil het over iets anders hebben dan uiterlijk...
Ach laat ook maar...
Omdat het opgelegd is. Men moet die ontslagronde doen en een uitgebreide argumentatie gaan geven. Als het spontaan is dan schakelt men niet zo snel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Maar dit gaat wel heel erg rap steeds dat omschakelen...
Volgens mij gebruiken ze hetzelfde script als vorige maand hoor, zoveel verschillen zijn er niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:38 schreef raggende_annie het volgende:
wel een beetje in de gaten houden of ze het script niet moeten aan passen
Ja, hahaha.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Amanda wil dat er niet meer over haar uiterlijk gesproken moet worden.
Moet ze dan maar helemaal doodgezwegen worden?
knipquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
Amanda wil het over iets anders hebben dan uiterlijk...
Ach laat ook maar...
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoorde eerder ook nog Brian tegen Hupert zeggen dat hij het rascistisch vond dat Hupert een opmerking had gemaakt dat vrouwen achter het fornuis moesten![]()
Ja, gewoon flink dissen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:39 schreef StefanPeeters het volgende:
Ze zouden toch gewoon BINNEN gaan roken ? Vind het jammer dat dat soort
plannetjes niet uitgevoerd wordener moet es wat AKTIE in dat huis
Het gaat ook altijd over haar uitelijk...wat vreemd toch...quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:41 schreef noekje het volgende:
Amanda is boos en vindt het niet leuk.
Tuurlijk, maar niet vijf minuten nadat je elkaar voor alles hebt uitgemaakt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Toch is dat wel een beetje zo. Na jaren in zusterflats te hebben vertoeft ging je alsnog weer praten met degene waar je een stinkhekel aan had. Zo tussen de orgieën en de bitchfights door.
Goedmaken heet dat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:42 schreef My_ het volgende:
Brian:"Ik verontschuldig me nu ook..."
Neuken?!
En het ergste is nog dat er elke dag zo`n 300.000 mensen zijn die denken dat het allemaal echt isquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef Kaleddis het volgende:
Ik heb aan deze avond een hele vieze bijsmaak overgehouden. Zo nep als vanavond heb ik het zelden gezien![]()
Nou, dat heeft ze inderdaad. Ik vond haar de ster van de avond.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk heeft Sylvia zojuist via 'achter' gehoord, dat ze het goed heeft gedaan .......
Brian natasja en amanda koken vanzelf wel over, maar er moet VUUR onder die pan !!quote:
Wat denk van Huub en Syl voor ons??????quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:42 schreef Prospera het volgende:
Jij wordt mijn valkuil hier, Huub tegen Syl.
Wat denk je van jij voor mij.
Ja dit was inderdaad het toppuntquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef Kaleddis het volgende:
Ik heb aan deze avond een hele vieze bijsmaak overgehouden. Zo nep als vanavond heb ik het zelden gezien![]()
Mag ook niet van de redactie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef Peter6000 het volgende:
Een boycot/ verstoring van Natasia`s verjaardag zit er niet in zondag.
Daarvoor is iedereen alweer te aardig voor elkaar.
Het is opgelegd. Men moet vuurwerk gaan maken omdat het de laatste donderdag van de maand is. Er is niks spontaans aan. Op het moment dat er spontaan vuurwerk is dan speelt dat heel lang door en dat hebben we al vaker gezien.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:42 schreef doesss het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar niet vijf minuten nadat je elkaar voor alles hebt uitgemaakt.![]()
Gisteren had je gelijk: Uit schuldgevoel het goedmaken via sex................quote:
Veel te veel nep !quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef Kaleddis het volgende:
Dat realisatiemoment had ik vorige week, volgens mij ook op donderdag.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef Kaleddis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |