Kunnen ze beter een agressie COS openenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Iedereen was zijn agressie al kwijt in de vorige Cos.![]()
er is zoveel meer dan dat....quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
Amanda wil het over iets anders hebben dan uiterlijk...
Ach laat ook maar...
Omdat het opgelegd is. Men moet die ontslagronde doen en een uitgebreide argumentatie gaan geven. Als het spontaan is dan schakelt men niet zo snel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Maar dit gaat wel heel erg rap steeds dat omschakelen...
Volgens mij gebruiken ze hetzelfde script als vorige maand hoor, zoveel verschillen zijn er niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:38 schreef raggende_annie het volgende:
wel een beetje in de gaten houden of ze het script niet moeten aan passen
Ja, hahaha.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Amanda wil dat er niet meer over haar uiterlijk gesproken moet worden.
Moet ze dan maar helemaal doodgezwegen worden?
knipquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
Amanda wil het over iets anders hebben dan uiterlijk...
Ach laat ook maar...
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoorde eerder ook nog Brian tegen Hupert zeggen dat hij het rascistisch vond dat Hupert een opmerking had gemaakt dat vrouwen achter het fornuis moesten![]()
Ja, gewoon flink dissen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:39 schreef StefanPeeters het volgende:
Ze zouden toch gewoon BINNEN gaan roken ? Vind het jammer dat dat soort
plannetjes niet uitgevoerd wordener moet es wat AKTIE in dat huis
Het gaat ook altijd over haar uitelijk...wat vreemd toch...quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:41 schreef noekje het volgende:
Amanda is boos en vindt het niet leuk.
Tuurlijk, maar niet vijf minuten nadat je elkaar voor alles hebt uitgemaakt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Toch is dat wel een beetje zo. Na jaren in zusterflats te hebben vertoeft ging je alsnog weer praten met degene waar je een stinkhekel aan had. Zo tussen de orgieën en de bitchfights door.
Goedmaken heet dat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:42 schreef My_ het volgende:
Brian:"Ik verontschuldig me nu ook..."
Neuken?!
En het ergste is nog dat er elke dag zo`n 300.000 mensen zijn die denken dat het allemaal echt isquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef Kaleddis het volgende:
Ik heb aan deze avond een hele vieze bijsmaak overgehouden. Zo nep als vanavond heb ik het zelden gezien![]()
Nou, dat heeft ze inderdaad. Ik vond haar de ster van de avond.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk heeft Sylvia zojuist via 'achter' gehoord, dat ze het goed heeft gedaan .......
Brian natasja en amanda koken vanzelf wel over, maar er moet VUUR onder die pan !!quote:
Wat denk van Huub en Syl voor ons??????quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:42 schreef Prospera het volgende:
Jij wordt mijn valkuil hier, Huub tegen Syl.
Wat denk je van jij voor mij.
Ja dit was inderdaad het toppuntquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef Kaleddis het volgende:
Ik heb aan deze avond een hele vieze bijsmaak overgehouden. Zo nep als vanavond heb ik het zelden gezien![]()
Mag ook niet van de redactie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef Peter6000 het volgende:
Een boycot/ verstoring van Natasia`s verjaardag zit er niet in zondag.
Daarvoor is iedereen alweer te aardig voor elkaar.
Het is opgelegd. Men moet vuurwerk gaan maken omdat het de laatste donderdag van de maand is. Er is niks spontaans aan. Op het moment dat er spontaan vuurwerk is dan speelt dat heel lang door en dat hebben we al vaker gezien.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:42 schreef doesss het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar niet vijf minuten nadat je elkaar voor alles hebt uitgemaakt.![]()
Gisteren had je gelijk: Uit schuldgevoel het goedmaken via sex................quote:
Veel te veel nep !quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef Kaleddis het volgende:
Dat realisatiemoment had ik vorige week, volgens mij ook op donderdag.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef Kaleddis het volgende:
Is nou toch ook zou. brainless voelde zich schuldig dat hij even meedeed met de rest.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gisteren had je gelijk: Uit schuldgevoel het goedmaken via sex................
Wat jammer is, want dat levert veel leukere beelden op dan een vlekkeloos verlopend gezellig verjaardagsfeestje.quote:
Het ergste is dat er iedere keer weer mensen opduiken die denken dat alles nep is en gescript is, maar wel non stop hier blijven posten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:42 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En het ergste is nog dat er elke dag zo`n 300.000 mensen zijn die denken dat het allemaal echt is
Nu ga je te ver.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:44 schreef noekje het volgende:
Waarom moet nu iedereen elke keer het over mijn uiterlijk hebben?
Ik wil niet lullig doen maar haar rechtertiet hangt er bijna uit. Voor de kijkers links.
Ik hoop dat ze weer lekker tegendraads wordtquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef pullup het volgende:
Brian neemt van de gelegenheid gebruik om haar het drinken van alcohol af te raden
grammaticaal is hier iets niet helemaal in de haakquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef pullup het volgende:
Brian neemt van de gelegenheid gebruik om haar het drinken van alcohol af te raden
Je vergeet nog te vertellen dat ze (vrijwel) altijd dé kleding aantrekt waardoor je totale aandacht uitgaan naar een ding!quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:45 schreef LoveProfusion het volgende:
lol "er is zoveel meer in de wereld dan uiterlijk" zegt Amanda die Huub klein en lelijk noemde, die dankzij haar tieten bij de hoeters kwam, ,die elkeseconden haar tieten tegen de camera's aandrukt.
Vanavond had ik dat niet. Het ging tijdens de stemming écht hard tegen hard. Alleen dat adrenaline opgepompte satansgezicht van Natasia al.. dat vrolijk doen daarna kan ik wel begrijpen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat realisatiemoment had ik vorige week, volgens mij ook op donderdag.
Toen er na een ruzie ook vrijwel meteen weer vrolijk gedaan werd.
Maar dan ga je toch nog effe door.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ergste is dat er iedere keer weer mensen opduiken die denken dat alles nep is en gescript is, maar wel non stop hier blijven posten.
Ik ben zo iemand die denkt dat het wel degelijk echt is. Okee, de bewoners weten dat ze TV moeten maken en hebben vast wel te horen gekregen dat ruzie's door de redactie zeer op prijs worden gesteld. Dus zullen ze daar wat meer moeite voor doen en zullen zich tijdens zo'n stemronde zeker niet gan inhouden. Het voorbestaan van het programma hangt heel erg van de bewoners af natuurlijk en dat hebben ze ook door. Dus ja, ze worden gepushed.... maar verder is er niets nep. Daar ben ik van overtuigd.
ik ook scanquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ergste is dat er iedere keer weer mensen opduiken die denken dat alles nep is en gescript is, maar wel non stop hier blijven posten.
Ik ben zo iemand die denkt dat het wel degelijk echt is. Okee, de bewoners weten dat ze TV moeten maken en hebben vast wel te horen gekregen dat ruzie's door de redactie zeer op prijs worden gesteld. Dus zullen ze daar wat meer moeite voor doen en zullen zich tijdens zo'n stemronde zeker niet gan inhouden. Het voorbestaan van het programma hangt heel erg van de bewoners af natuurlijk en dat hebben ze ook door. Dus ja, ze worden gepushed.... maar verder is er niets nep. Daar ben ik van overtuigd.
uiteraard wordt ze niet voor VOL aangezien, ze is gewoon FOKvee....quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:47 schreef Miraaa het volgende:
Ongelovelijk, dat loopt dan in een blousje door het huis, waar de tieten alleen maar in blijven hangen omdat het silliconen zijn.
Heeft meer openlijke sex voor de camera`s gehad dan alle mensen in alle BB bij elkaar.
En klaagt dan dat ze niet voor vol aangezien wordt...........![]()
Labiel is een beter woord denk ikquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:47 schreef agter het volgende:
Amanda is gewoon SUPER naief.
En toch doet ie hetquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:47 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
grammaticaal is hier iets niet helemaal in de haak
Brian gaat Amanda (voor de camera's) niet slaan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:48 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat Brian en a-Del ruzie krijgen, Brian iemand mept en er uit moet
daar ging het immers omquote:
Volgens Huub en Eric zijn ze dus echt (ze mochten voelen)quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:47 schreef Miraaa het volgende:
Ongelovelijk, dat loopt dan in een blousje door het huis, waar de tieten alleen maar in blijven hangen omdat het silliconen zijn.
Zelfs met de kleding die ze heeft is het wel mogelijk jezelf niet neer te zetten als een 10 ¤uro hoertje achter CS.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:48 schreef Copycat het volgende:
Wil Amanda dat ze meer dan tiet is in het huis, moet ze eisen dat ze kleding krijgt waar haar tieten en/of kont niet uitpuilen.
Maar dat snapt ze dan weer niet![]()
he verdomme... hou er nou is over op... Amanda heeft echt inhoud !!!quote:
kan ik deels met je eens zijn scanman, maar ik ga er ook vanuit dat er veel gescript is en dat de winnaar(res) eigenlijk al bepaald is, anders had ze er al eerder uitgelegen. Kijk naar wat bijvoorbeeld syl deed en niet meer mag doen. ZDHNGMW mag alles en wordt niet gekort, is toch raar niet soms...maar laten we maar gauw weer on topic gaan. JdM heeft zich toch wel ingedekt hiertegen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus mensen die geloven wat ze zien en horen mogen hier niet meer posten van jouquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Je ziet bv. wat een nachtje Natasia wakker houden al met haar doet (en levert bovendoen top TV opquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch nog effe door.
En niet meteen weer aardig doen.
juist als je doorgaat kan je mensen breken.
Ja, 80 C ongeveer.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:50 schreef robinotc het volgende:
he verdomme... hou er nou is over op... Amanda heeft echt inhoud !!!![]()
Zoals je weet, was ik fan van DGK. Net als jij dat nu nog steeds bent. Alleen DGK is veranderd, het is niet meer het SPEL met hoofdletters. Spelers zijn veranderd, de opstelling van de redactie is veranderd. Naarmate meer ervaring is opgedaan met DGK en de fluctuaties in de kijkcijfers weten ze een beetje wat wel/niet een piek op TV kan veroorzaken - daar sturen ze nu helemaal op. En -helaas- gaat het ten koste van het spontane spel op de streams.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ik hoop dat de stem dadelijk meld:quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian gaat Amanda (voor de camera's) niet slaan.
Maar morgenavond gaat Huub weer drinken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |