Wat voor geluid maakt een konijn ( in nood) ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja in z'n hol.
Of zou ie dan gewoon doorblaten?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:30 schreef PokerJoker het volgende:
Brian: Als ik hier uit ga ik altijd verder als zelfstandig ondermer....![]()
![]()
in de bijlmerbajes ja, handelaar in zeepbellen
'Nooit meer naar huis!' krijgt toch een wrange bijsmaak als je je daarbij Huub in een Zuid-Amerikaanse nor visualiseert.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:28 schreef Scrupules het volgende:
brian: "ik ga niet alles verklappen wat ik in mn achterwereld heb"
in je onderwereld bedoel je brian
dat valt me zwaar tegen hoor. Ik had van Huub verwacht juist niet schijnheilig te zijn maar het is dus echt gescripte ruziequote:
Mag ik ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat voor geluid maakt een konijn ( in nood) ?![]()
Dank je, had al zo'n vermoedenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:28 schreef Black_king het volgende:
Brian voldoet volledig aan de TT.....
Wat een zot !
Triest ja.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:31 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat valt me zwaar tegen hoor. Ik had van Huub verwacht juist niet schijnheilig te zijn maar het is dus echt gescripte ruzie
Ik begin het wel een beetje te snappen denk ik, hoe dat siegologisch werkt.quote:
braaajen had het net over jequote:Op donderdag 22 februari 2007 22:33 schreef Sporti het volgende:
Alles maar dan ook echt alles wat er net aan tafel is besproken of gezegd , is volkomen ongeloofwaardig nu ze weer zo met elkaar omgaan gatver zum kotzen![]()
Die is op zwemles toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Ik mis zn gitaar
Dat hij nog niet in een dwangbuisje zit zal hij bedoelenquote:
van Huub krijg je op dit moment gelijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik begin het wel een beetje te snappen denk ik, hoe dat siegologisch werkt.
Die keiharde aanvallen tijdens de stemming waren heus wel echt.
Maar geen mens wil de hele tijd in een heftige conflictsituatie rondlopen, dus individuen zullen altijd op zoek gaan naar een stabiele situatie. Ze hebben daar simpelweg allemaal behoefte aan. Maar het venijn zit er nog vlak onder hoor....
Mooiste is dat jullie er elke keer weer opnieuw intrappen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:31 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat valt me zwaar tegen hoor. Ik had van Huub verwacht juist niet schijnheilig te zijn maar het is dus echt gescripte ruzie
Zelfs Sylvia stelt teleur..ok, in haar geval is het ietsjes anders omdat ze geen keus meer had. Maar toch...Je kan beter naar GTST kijken, dan heb je in ieder geval goede acteurs...quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:31 schreef n1ek het volgende:
ze doen er wel lang over he om nieuwe te vinden, maargoed maandag of dinsdag dusquote:Nu Bart weg is wordt De Gouden Kooi vertegenwoordigd door zes Miljonairs en na vanavond misschien wel door vijf... Je begrijpt het al, het is dus de hoogste tijd voor vers bloed! Begin van de aankomende week zal er een spraakmakend karakter De Gouden Kooi betreden. Dit beloven we je! Bij welk kamp zal hij of zij zich aansluiten? Misschien is het wel een einzelgänger. Je gaat het meemaken. Hou de streams goed in de gaten, de nieuwe Miljonair zal het wachten meer dan waard zijn…
Voor de zittende Miljonairs hebben we één boodschap: Maak plaats!
bron: DGK site
Uhm.... "bewerkstelligen"?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat voor geluid maakt een konijn ( in nood) ?![]()
nee dat is een rat. iets kleiner, kortere oren en een ongewassen uiterlijkquote:
Iedereen was zijn agressie al kwijt in de vorige Cos.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:36 schreef henk.jansen het volgende:
Applaus voor iedereen, 1e pagina ging helemaal zonder ziektes
![]()
![]()
![]()
Maar dit gaat wel heel erg rap steeds dat omschakelen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Toch is dat wel een beetje zo. Na jaren in zusterflats te hebben vertoeft ging je alsnog weer praten met degene waar je een stinkhekel aan had. Zo tussen de orgieën en de bitchfights door.
Die wilde niet meer in de Daniel den Hoed komenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:36 schreef petraa het volgende:
waarom komt dgk redactie hier niet meer??? nog steeds Boos ?
Ja maar geen posts meerquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:37 schreef agter het volgende:
DGK_REDACTIE:
Laatste bezoek: 56 seconden geleden.
wel een beetje in de gaten houden of ze het script niet moeten aan passenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:37 schreef agter het volgende:
DGK_REDACTIE:
Laatste bezoek: 56 seconden geleden.
Sorry maar ik was vergeten om Natasia nog even de vinketering te wensenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:36 schreef henk.jansen het volgende:
![]()
![]()
![]()
Tiefushoer !quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:36 schreef henk.jansen het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
Amanda wil het over iets anders hebben dan uiterlijk...
Ach laat ook maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |