Brian.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat is er met die brieven aan de hand? Ken de voorgeschiedenis niet, heeft Huub een brief vervalst?
Er komt dus een hele dikke in....quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:18 schreef lady1 het volgende:
Voor de zittende Miljonairs hebben we één boodschap: Maak plaats
ja ben ook nieuwsgierig,quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:13 schreef n1ek het volgende:
[..]
En terecht. Wat ik niet snap is dat na elke exit gelijk na 2 uur een interview met achter op de site staat en ik van Bart nog helemaal niets zie. Ik was toch wel benieuwd wat hij te zeggen had.
Of hij boycot de hele redactie
brian, om eric slecht af te schilderenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat is er met die brieven aan de hand? Ken de voorgeschiedenis niet, heeft Huub een brief vervalst?
Nee Brian heeft dat gedaan om Eric in diskrediet te brengen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ze herhalen dezelfde ruzie 20 keer per maand, alle oude koeien, paarden, varkens en de hele boerderij wordt elke "stemming" te voren getoverd. Na verloop leer je ze allemaal uit je hoofd kennen en dan gaat het dus vrij makkelijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vraag me iedere keer weer af hoe ze hun verhaal zo goed kunnen doen tijdens die ontslagronde...ze spreken het hele riedeltje uit alsof ze het vd autocue aflezen![]()
Dit kwam na dat Huub had gezegd dat hij de mogelijkheid openhield om in de toekomst nog een pact met Brian te kunnen sluiten, omdat het een type jongen is die ook in zijn honkbalteam had kunnen zitten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:17 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia: "En wat voor type ben ik dan?"
Huub: "Mijn allerbeste vriend"
Palmaquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:19 schreef Black_king het volgende:
[..]
Er komt dus een hele dikke in....![]()
Altijd he! Vage shit...quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:19 schreef Gert het volgende:
Rúiken mensen het of zo, zodra het weer wat interessanter wordt op de streams? Ze gaan meteen bufferen zodra er wat leuks gebeurt.
zal me nix verbazen, h ij heeft nooit wat gedaan, de ratquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:23 schreef Scrupules het volgende:
zegt brian nu gewoon it wasn't me??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |