Zo te zien is Bart juist op tijd vertrokken .....quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Hier kotste Bart zo op.... elkaar eerst verbaal afmaken.... en 5 minutenlater weer vriendelijk tegen elkaar doen.
Hij heeft groot gelijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Hier kotste Bart zo op.... elkaar eerst verbaal afmaken.... en 5 minutenlater weer vriendelijk tegen elkaar doen.
Denk het niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:10 schreef Black_king het volgende:
De stekker gaat eruit !
Lijkt wel op...Bat ballen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:10 schreef Black_king het volgende:
De stekker gaat eruit !
En terecht. Wat ik niet snap is dat na elke exit gelijk na 2 uur een interview met achter op de site staat en ik van Bart nog helemaal niets zie. Ik was toch wel benieuwd wat hij te zeggen had.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik help het je hopen....quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:12 schreef Wireless het volgende:
[..]
Denk het niet.
Dit doen ze alleen om het zooitje scherp te houden. Nu blijven ze nonstop bezig met snode plannen en niet alleen de laatste twee weken van de maand.
Kunnen ze heel lang over nadenken he. Syl had dit in haar hoofd echt wel voorbereid hoor, en dan is 't niet zo moeilijk. Als je precies wéét wat je kwijt wil, kun je 't makkelijk mooi zeggen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vraag me iedere keer weer af hoe ze hun verhaal zo goed kunnen doen tijdens die ontslagronde...ze spreken het hele riedeltje uit alsof ze het vd autcue aflezen![]()
alleen braaajen weet nooit zo goed wat ie wilt zeggen en vooral hoe hij het wilt brengen. daarom probeert ie gewoon alle mogelijke manieren en dan snapt iedereen het waarschijnlijk welquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vraag me iedere keer weer af hoe ze hun verhaal zo goed kunnen doen tijdens die ontslagronde...ze spreken het hele riedeltje uit alsof ze het vd autcue aflezen![]()
Dit doen ze maar om 1 reden en dat is uitzendmateriaal.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:12 schreef Wireless het volgende:
[..]
Denk het niet.
Dit doen ze alleen om het zooitje scherp te houden. Nu blijven ze nonstop bezig met snode plannen en niet alleen de laatste twee weken van de maand.
Denk het ook maar ik heb wel met hem te doen als het programma al over 2 maanden stopt en de bewoners er met een leuk geldbedrag uit lopen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:13 schreef Sporti het volgende:
Wat zal Bart ongeloofelijk blij zijn dat die niets meer met dit hypocriete zooitje te maken heeft![]()
Begin van de nieuwe week.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:11 schreef raggende_annie het volgende:
denk dat er geen nieuw volk meer bij gaat komen
Dat denk ik ook .... er gebeurt nu soms weken helemaal niets. En er is ook teveel ruimte om vriendjes te worden/zijn/blijven. Zeker met nieuwe miljonairs erbij kan dit best spanningen opleveren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:12 schreef Wireless het volgende:
[..]
Denk het niet.
Nou was ik al niet van plan daar naartoe te gaan maar goed, er zijn ook goede Antilianen, Surinamers en Turken en Marokkanen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:12 schreef Lieve het volgende:
Ik ga echt NOOIT naar de antillen! NOOIT meer! ( wat heb ik een kolere hekel aan antiliaans gekregen. Wat een antireclame! )
Oh, het is dat ik een heel fatsoenlijke lieve en leuke Surinaamse familie ken...... anders ging ik daar ook nooit naar toe ( maar waarschijnlijk.... ga ik daar ook liever niet heen.) We hebben een grote wereld en dit soort tuig tegenkomen? Nee dank je!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:16 schreef Black_king het volgende:
Eric geeft aan dat hij Cheyenne in een moederrol geduwd vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |