quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:06 schreef lady1 het volgende:
het is allemaal geacteerd, hebben jullie niet gezien hoe sylvia lachte naar die heks allemaal fake
Ja, en Sylvia en Natasia lopen ook alweer te kleffen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En nu Brian en Hupert buiten weer praten alsof er geen vuiltje aan de lucht is![]()
Vond ik ook, had veel meer vuurwerk verwacht, ondanks dat de uitslag al bekend was.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:06 schreef kleinzusje het volgende:
Alle toespraken vielen me tegen
vreemde mensen zijn het toch hequote:Op donderdag 22 februari 2007 22:07 schreef noekje het volgende:
Nu lachen ze allemaal weer samen. Well done!
Ja. My heart skipped a beat.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dat méén je niet !!! ... heeft ze dat tegen Eric gezegd? ..... daar word ik stil van
ja dus vind ik ook een toneelstuk fake fake fakequote:Op donderdag 22 februari 2007 22:04 schreef LiisaB het volgende:
heb ik naar een toneelstukje zitten kijken
Ik zei het toch.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:04 schreef partyyboyy het volgende:
zoooo en nu weer samen theen drinken!
Wat een neppe zooi is het geworden![]()
![]()
![]()
![]()
Ik waarschuwde jullie toch.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:07 schreef crohntje het volgende:
En nu gewoon weer praten met elkaar...![]()
Behalve dat ik wat meer ben gaan geloven in jouw nachtmerrie annex afkickmethode van begin deze avond: Natasia en Brian als laatste in het huis.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:05 schreef kleinzusje het volgende:
Nou, niks gebeurd dus
Dat is maar goed ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze gaan snel stoppen met het programma![]()
Yep. mijn ideequote:Op donderdag 22 februari 2007 22:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Helemaal mee eens, hoe jammer ik het ook vind: Natasia heeft niet verloren vanavond.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:07 schreef Gert het volgende:
Laten we trouwens wél even beseffen dat Natasia alleen maar doet, wat wij al MAANDEN willen dat er bij Natasia zelf gedaan wordt., namelijk: haar op alle mogelijke manieren raken, zo hard mogelijk!
Ik haat de klotesnol, maar ze pakt iedereen keihard terug, en heeft niet verloren vanavond. Hooguit heeft de beschaving definitief verloren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |