Doen het even slecht....................quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:01 schreef Lieve het volgende:
[..]
En daar kom je NU mee?
ZE DOEN HET!!!!
Sarren, jennen en jairo was het toch??quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:55 schreef pronkjewail het volgende:
Sarren,jennen, plagen, kloten, klieren, ze gekmaken: dat is vanaf nu de enige manier om ze uit elkaar te krijgen.
Misschien komt Nathanael terugquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Van de Tien site :
[..]
Ja hoor, dat zeiden ze bij Eric ook al
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:03 schreef Sporti het volgende:
Iedereen kookt in het huis en voor de buis .................. maar Nastasi blijft nog en krijgt van de febo nog een extra premie omdat ze weer voor extra kijkcijfers gezorgd heeft![]()
![]()
Een aantal fokkers hebben zelf niet door dat ze geen haar beter zijn dan Brain en Natasia.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:03 schreef koppiesoep het volgende:
Huhh???? Na aanleiding van wat is de agressie in dit topic ontstaan???? Volgens mij heb ik wat gemist?![]()
Ja ik moet toegeven die 2 halen wel het slechtste in me bovenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:04 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Een aantal fokkers hebben zelf niet door dat ze geen haar beter zijn dan Brain en Natasia.
Aan de vele scheldwoorden kun je misschien zien dat het ERRUG LAAG is om over iemands Moeder tequote:Op donderdag 22 februari 2007 22:02 schreef Dlocks het volgende:
Aan de vele scheldwoorden in dit topic te zien zitten veel fokkers op nog een lager niveau dan dat Natasia zit![]()
Waar zit je elke keer mee op de tribune danquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:02 schreef Vakkie_W het volgende:
Tyfus kut wijf..... echt waar ik heb nog nooit in mijn leven zo'n vieze vuile stinkhoer mee gemaakt.
Dat méén je niet !!! ... heeft ze dat tegen Eric gezegd? ..... daar word ik stil vanquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dat dat kutwijf tegen iemand die zijn moeder aan kanker heeft verloren durft te zeggen jij kan daar niet over oordelen want jouw moeder is dood.
LKIG WNGLSNVRSV:LN!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |