een zelfmastruberende genotstafelquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:49 schreef My_ het volgende:
Wat is dat voor geel (geil?) ding in de kapsalon?!
quote:
Soort massage-apparaatquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:49 schreef My_ het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaah laat het zo zijn PLEASEquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:45 schreef Kaleddis het volgende:
OK, laatste strohalm(pje). De redactie zegt na de stemming dat unaniem-1 bindend is.
Natasia![]()
![]()
En zo kunnen we weer een maand wachtenquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:49 schreef Kaleddis het volgende:
Toch jammer dat er al geen reet meer aan is met die hele stemmingsronde. We kunnen exact voorspellen hoe het zal verlopen![]()
Massagestoel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:49 schreef My_ het volgende:
ze heeft het vandaag nog gewassen....quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:52 schreef Kinga het volgende:
Hoe vet kan haar zijn. Heeft iémand Amanda ooit eens haar haren zien wassen?
Ja, vanmiddag na het zwemmenquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:52 schreef Kinga het volgende:
vandaag nogquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:52 schreef Kinga het volgende:
Fietsen ze nog?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:52 schreef Kinga het volgende:
Zoals ik al eerder zei, het pact moet verbroken worden. Of Brian dmv uitlokking van fysiek geweld eruit of Natasia breken totdat ze eruit gaat. Dat laatste is vrijwel onmogelijk, dus dan moet het maar Brian worden die Huub op z'n bek ramt omdat hij met Amanda staat te zoenen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:50 schreef crohntje het volgende:
[..]
En zo kunnen we weer een maand wachten![]()
Ze moeten echt geweld gaan uitlokken![]()
Ehm, als je geen streams kijkt, hoe weet je het dan van dat gele dingquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Massagestoel.
En nee, ik kijk de streams niet ,want ik word er zwaar onpasselijk van. Die Brian en Natasia moeten echt oppassen als ze dat huis uitkomen denk ik, want zelfs ik krijg als hele vervelende gedachtes en dan ben ik nog wars van geweld. En als het zo door gaat dan worden die gevoelens alleen maar erger de komende tijd bij veel mensen lijkt me. Zeer gevaarlijke ontwikkeling.
Neequote:Op donderdag 22 februari 2007 20:53 schreef jakees het volgende:
Is die stemming al geweest???
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:55 schreef tipsch het volgende:
alo alo, is Bert nog aanwezig? Doet hij mee aan de stemming?
Rantsoen van pindakaas en uienquote:
Boer Bert Bart is sinds vanmiddag 16 uur wegquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:55 schreef tipsch het volgende:
Hoeveel kan ik winnen ??quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:56 schreef Gert het volgende:
Raadseltje.
Van welk zelfiongenomen pychopatisch stuk vuil is dit zojuist uitgesproken citaat:
"Weet je wat ik belangrijk vind wat je weet en wat je hoort, weet je, van mij naar jou toe, is dat je begrijpt dat je te allen tijde ..... eh.. willen ze mij onderuit halen bij jou, elke avond willen ze jou onderuit halen en jou in twijfel zetten bij mij. Misschien ben ik er wel te druk mee bezig om ehhh..... dat tegen je te zeggen en eh...... in hoeverre ik de angst heb dat jij daarin mee zal gaan."
Helder toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:56 schreef Gert het volgende:
Raadseltje.
Van welk zelfingenomen pychopatisch stuk vuil is dit zojuist uitgesproken citaat:
"Weet je wat ik belangrijk vind wat je weet en wat je hoort, weet je, van mij naar jou toe, is dat je begrijpt dat je te allen tijde ..... eh.. willen ze mij onderuit halen bij jou, elke avond willen ze jou onderuit halen en jou in twijfel zetten bij mij. Misschien ben ik er wel te druk mee bezig om ehhh..... dat tegen je te zeggen en eh...... in hoeverre ik de angst heb dat jij daarin mee zal gaan."
Niet van die moeilijke vragen stellen hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:56 schreef Gert het volgende:
Raadseltje.
Van welk zelfingenomen pychopatisch stuk vuil is dit zojuist uitgesproken citaat:
Ze doet haar best toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:55 schreef Kinga het volgende:
My god, een kapster niet eens haar eigen haar kan doen.![]()
Die jongen lult echt stront. Ik begrijp er geen hol van.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:56 schreef Gert het volgende:
Raadseltje.
goed zo! carmaba, haperstreams - is het ook mogelijk alleen de audio te ontvangen, maar dan vloeiend?quote:
Brian: als ik boos op jou ben, dan sla ik je normaal gesproken het hele huis door, tot je om genade smeekt en dan schop ik je. Alleen nu niet want er zijn camera's.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:56 schreef BwennieBren het volgende:
Brian: als ik boos ben op jou dan ben ik boos op jou en niet via een omweg
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rantsoen van pindakaas en uien
Troost je, je bent niet de enige. Ik sta erom bekend dat ik niet vloek en niet scheld en dat ik een onmens enorm begrip voor mensen en hun daden heb.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:53 schreef BwennieBren het volgende:
Weet je, voor dat ik DGK keek, was ik best heel voorzichtig met scheldwoorden hier op FOK maar nu........ ik schaam me een beetje en zal BEWERKSTELLIGEN mezelf hierin te verbeteren
Kent niemand hier Prison Break of moet ik de vraag nogmaals bewerkstelligen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:51 schreef IkWeetNiets het volgende:
(maar nogmaals) Even wat anders, ik heb hier seizoen 1 van Prison Break. Heb ik nog nooit wat van gezien. Is dat tubewaardig te bewerkstelligen (snap je?) want die stemming wordt toch niets (etc etc).
Wordt vaak over gesproken hier (aiaiai)
Weer zo'n voorbeeld van iemand die niet de moeite neemt om Cossen te lezen of op de Tien site te kijkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:55 schreef tipsch het volgende:
Je kon het niet beter voor me verwoorden. Die halen het slechtste in me naar boven. MAAR, er is hoop. Gewoon consequent de streams muten waarop zij te vinden zijn, scheelt echt een hele hoopquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:59 schreef Lieve het volgende:
[..]
Troost je, je bent niet de enige. Ik sta erom bekend dat ik niet vloek en niet scheld en dat ik een onmens enorm begrip voor mensen en hun daden heb.
De twee mensen ( want ik weet voor mezelf zeker dat het er twee zijn) maken dit zo in mij wakker..... blijk ik toch..... vrij eenvoudig en best makkelijk....... schuimbekkend te willen schelden. Stompen, slaan, trappen, spugen, duwen, bijten, krabben tot bloedens toe, schelden en schelden en schelden. Op DOESJE en zijn klerewijf mamafiguur
Ed Gein!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:56 schreef Gert het volgende:
Raadseltje.
Mail het me even dan kan ik voor je kijken!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Kent niemand hier Prison Break of moet ik de vraag nogmaals bewerkstelligen?
En nog even iets... Ik legde, ten tijde van Brians Para Brodder, niet de associatie met paranoïde maar met paranormaal, waarschijnlijk onder invloed van Syls tarot instralingen. Dat heeft zeker 2 dagen geduurd.
Daarom koester ik het moment als het mooiste dat me de afgelopen 8 jaar is overkomen (gelogen hoor).
Heeft Huub die aan je gegevenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Kent niemand hier Prison Break of moet ik de vraag nogmaals bewerkstelligen?
En nog even iets... Ik legde, ten tijde van Brians Para Brodder, niet de associatie met paranoïde maar met paranormaal, waarschijnlijk onder invloed van Syls tarot instralingen. Dat heeft zeker 2 dagen geduurd.
Daarom koester ik het moment als het mooiste dat me de afgelopen 8 jaar is overkomen (gelogen hoor).
Mmmm, niet slecht, dat zou nog wel eens kunnen helpen ja !quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:01 schreef kleinzusje het volgende:
Is dan het enige redmiddel om van deze verslaving af te komen, me voor te stellen dat die Rat en die vreselijke genomineerde takkentrol nog ( met zn 2en) samen in het huis zitten ?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weer zo'n voorbeeld van iemand die niet de moeite neemt om Cossen te lezen of op de Tien site te kijken![]()
Zou kunnen , maar kan nog ff durenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:01 schreef kleinzusje het volgende:
Is dan het enige redmiddel om van deze verslaving af te komen, me voor te stellen dat die Rat en die vreselijke genomineerde takkentrol nog ( met zn 2en) samen in het huis zitten ?
Klopt, dat valt mij ook op .quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:54 schreef BwennieBren het volgende:
Amanda wordt steeds meer koeler tegen Braaaaaaaajen of lijkt dat maar zo?
Ik kan zo pissig worden om die posts van jou. Alsof iemand 20 COSsen door gaat lezen, kolere.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weer zo'n voorbeeld van iemand die niet de moeite neemt om Cossen te lezen of op de Tien site te kijken![]()
Dat heb ik al vaak gedacht en willen verzoeken. tis namelijk zo dat de OP eigenlijk beschrijft waar de vorige COS geeindigd is...quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:50 schreef My_ het volgende:
Is het misschien een ideetje om in de openingspost van het COS-topic de titel van het topic te verklaren?!
Dan kan je snel zien waar we zijn gebleven in het 'verhaal'.
Zit je ergens mee?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieve, zullen wij dan alvast een knokploeg samen stellen om te bewerkstelligen... ik bedoel, hetgeen ik eigenlijk wil bewerskstelligen dat wij, samen,....kijk me aan en luister, want ik laat me door niemand om de tuin luiden, zeker niet om de tuin van de Gouden Kooi, om Braaaaaaajen als hij de villa verlaat te verwelkomen met een grote ploeg mensen met als leider Rogier om hem dan ehhhh.. snap je?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:59 schreef Lieve het volgende:
[..]
Troost je, je bent niet de enige. Ik sta erom bekend dat ik niet vloek en niet scheld en dat ik een onmens enorm begrip voor mensen en hun daden heb.
De twee mensen ( want ik weet voor mezelf zeker dat het er twee zijn) maken dit zo in mij wakker..... blijk ik toch..... vrij eenvoudig en best makkelijk....... schuimbekkend te willen schelden. Stompen, slaan, trappen, spugen, duwen, bijten, krabben tot bloedens toe, schelden en schelden en schelden. Op DOESJE en zijn klerewijf mamafiguur
Of is het geen dubbelspel, niet met Brian meelullen, maar gewoonweg geen eigen mening ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
Speelt Amanda echt een dubbelspel? Het ene moment denk je dat ze zich heeft aangesloten bij Huub.... en nu lult ze weer met Brian mee.
sla ze dan overquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik kan zo pissig worden om die posts van jou. Alsof iemand 20 COSsen door gaat lezen, kolere.
Aan wie zouden we dit moeten voorleggen, zodat dit gebeurd?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:03 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaak gedacht en willen verzoeken. tis namelijk zo dat de OP eigenlijk beschrijft waar de vorige COS geeindigd is...
Ja en niet zo'n beetje ook!! En dat laat hij nu goed merken, ze mag zich niet meer laten masseren door Huub en wie dan ook.quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:03 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Lieve, zullen wij dan alvast een knokploeg samen stellen om te bewerkstelligen... ik bedoel, hetgeen ik eigenlijk wil bewerskstelligen dat wij, samen,....kijk me aan en luister, want ik laat me door niemand om de tuin luiden, zeker niet om de tuin van de Gouden Kooi, om Braaaaaaajen als hij de villa verlaat te verwelkomen met een grote ploeg mensen met als leider Rogier om hem dan ehhhh.. snap je?
mn nieuwe sigquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:05 schreef tutjehola het volgende:
Als ik in jouw schoenen zou zitten zou er een alarm klok ratelen????????????
Ze is toch zijn eigendom?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
brian is nu amanda aan het chanteren als zij zich nog eens laat maseren door huub dan is hij klaar met haar.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK HAAT DIE GOSER !!!!!!!!!!!![]()
Toch nog een beetje zelfkennis.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
OOOOOOO WAT ERG DIE BRIAN,
tegen amanda,
je gaat brieven krijgen van mensen, die je gaan zeggen, brian wil je inpalmen, brian wil alleen sex met je......
Ik hoop dat Nasty deze nacht zo gedist gaat worden dat we genoeg stuff hebben voor het aNasty discussie topic!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:05 schreef Elounda het volgende:
Oeee, Brian klinkt op mijn streams nu als een soort anoniem figuur die bij Peter R. de Vries zijn verhaal doet.
Lachen dit.
ik ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:08 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik krijg meer hekel aan brain dan aan natasia
Nee die reprimandes zijn leuk om steeds te lezenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:08 schreef Dark het volgende:
Brian hoopt zo dat de buitenwereld niet met shit komt!
Tijd voor een nieuwe aktie?!
Heel veel brieven met leuke fakes?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:09 schreef Vakkie_W het volgende:
Brieven naar Amanda sturen?
Jammer dat we het geluid niet kunnen na doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:08 schreef Elounda het volgende:
uhuhuhuhuuhhuhuhuhh lacht Amanda
Ja, zeker jammerquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jammer dat we het geluid niet kunnen na doen
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef BwennieBren het volgende:
Ik vind het verbazingwekkend dat niemand, maar dan ook niemand van Amanda's familie haar aan de haren die villa uittrekt om haar te beschermen tegen die psyco. Dat zegt toch weer wat meer van haar familie. Ik als moeder zou dit nooit tolereren als zo'n hond als Braaaaajen mijn dochter zo manipuleert. Ik zou gek worden! Sterker nog...... [afbeelding]
En Brian moet vooral tegen Brian beschermd worden. Ooit moeten ze toch echt weer naar buiten toe...quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef Vakkie_W het volgende:
Amanda moet echt beschermd worden tegen Brain.
Tijd voor het grote toneelstuk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef jakees het volgende:
over 10 min stemmen
maar blablasia zal niet blij zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:11 schreef kleinzusje het volgende:
tegen, tegen, voor, voor, voor ..................... klaar
Ik denk denk dat de rest van Amandel d'r famillie net zo dom zijn. Die zus spoorde haarquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef BwennieBren het volgende:
Ik vind het verbazingwekkend dat niemand, maar dan ook niemand van Amanda's familie haar aan de haren die villa uittrekt om haar te beschermen tegen die psyco. Dat zegt toch weer wat meer van haar familie. Ik als moeder zou dit nooit tolereren als zo'n hond als Braaaaajen mijn dochter zo manipuleert. Ik zou gek worden! Sterker nog...... [afbeelding]
Haar eigen zus vertelde haar nog dat Brian wel te vertrouwen wasquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef BwennieBren het volgende:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:12 schreef demins het volgende:
Natasia schreeuwt zich al wat in...
Volgens haar zus krijgt ze 'liefde' van Brian. Als de rest van de familie net zo denkt, dan is er toch geen enkele reden om haar eruit te willen halen? En dan even verder denkend op hetzelfde niveau: ze kan haar doeltjes hier bereiken EN ze wordt een bekende Nederlander. Waarom zou je haar als familie er dan uitwillen???quote:
Cool icoonquote:
Mummie dearest woont in Belgie en heeft haar dochter zelf zo opgevoed. 2 zussen , de een gehandicapt door een hersenbloeding en de ander schat ik net zo in als Snollie. Dusssssssssssssquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef BwennieBren het volgende:
Die Nena is zo dom nog niet, die wist heel goed hoe dit zou lopen met Amanda. Die moeder kijkt niet, dus die weet niet eens wat daar allemaal gebeurd, haar vriend heeft ze heel snel weggejaagd en ik denk niet dat we nu van haar zus die in elkaar gerost is door haar ex-vriend kunnen vragen, te doorzien wat Brian aan het doen is. Dus tsja... wie moet haar beschermen. En dan nog.... wie zal ze geloven?????quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef Vakkie_W het volgende:
Amanda moet echt beschermd worden tegen Brain.
EN HAAR MOEDER VOND het harstikke leuk dat ze op haar 15e voor teasers werkte vertelde amanda gisteren aan huubquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:12 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Ik denk denk dat de rest van Amandel d'r famillie net zo dom zijn. Die zus spoorde haar
nog aan met Brain te gaan.![]()
Ik heb het steeds geschrevenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:13 schreef n1ek het volgende:
20:51 - Het feest kan beginnen...
Morgen om 19:05 uur is het voor Huub dan eindelijk zo ver, het alcoholverbod zal om die tijd verlopen. Er zal dus weer onrust, feest en wie weet wel een hele hoop ruzie komen in de Villa. Lieve kijkers, prepare yourself; Huub will be back!
dat is vroeg
Jouw Franse slag maakt het waarschijnlijk een stuk beter te pruimen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:12 schreef Myriam1978 het volgende:
"Dat ik mijzelf duidelijk heb gemaakt bij jou."
Tsjonge jonge jonge...Ik snap dat niet alleen Nederlands zijn moedertaal is maar kom op! Ik spreek sinds 8 jaar NL maar als ik als hem word, jullie moeten me waarschuwen hoor!
"Ik trek de stekker terug!"![]()
En dat Stéphane woord: "stukje dit, stukje dat"![]()
Haar moeder schijnt het oudste beroep ter wereld uit te oefenen. Schijnt, want dat is een gerucht wat in Amsterdam Noord de rondte doet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
EN HAAR MOEDER VOND het harstikke leuk dat ze op haar 15e voor teasers werkte vertelde amanda gisteren aan huub![]()
bijna jammer... ik vond het aangenamer om hem nuchter te zien. Veel sluwerquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:13 schreef n1ek het volgende:
20:51 - Het feest kan beginnen...
Morgen om 19:05 uur is het voor Huub dan eindelijk zo ver, het alcoholverbod zal om die tijd verlopen. Er zal dus weer onrust, feest en wie weet wel een hele hoop ruzie komen in de Villa. Lieve kijkers, prepare yourself; Huub will be back!
dat is vroeg
Jaloers dus....quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian is volgens mij niet eens jaloers, maar hij vindt het voor zichelf gewoon niet cool om een vrouwtje te hebben die makkelijk met iedereen is...
excuus dan want huub zei van de week echt wat anders, na een belletje met de redactiequote:Op donderdag 22 februari 2007 21:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb het steeds geschreven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:15 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
excuus dan want huub zei van de week echt wat anders, na een belletje met de redactie
Net goed dan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:14 schreef demins het volgende:
Brian en Natasia gaan de rest finaal van de tafel vegen, ben ik bang!
Weet niet wat voor type die moeder en stiefpa van haar zijn...quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef BwennieBren het volgende:
denk ik ook die hebben namelijk echt geen moeite de andere helemaal verrot te scheldenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:14 schreef demins het volgende:
Brian en Natasia gaan de rest finaal van de tafel vegen, ben ik bang!
Amanda vertelde dus gisteren dat haar moeder hartstikke leuk vond dat Amanda bij de Teasers werkte (nb: sinds haar 15de) en ging met haar winkelen voor leuke accessoires...quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mummie dearest woont in Belgie en heeft haar dochter zelf zo opgevoed. 2 zussen , de een gehandicapt door een hersenbloeding en de ander schat ik net zo in als Snollie. Dusssssssssssss
Oh ja in België hebben ze geen internet, wassik vergetuquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mummie dearest woont in Belgie en heeft haar dochter zelf zo opgevoed. 2 zussen , de een gehandicapt door een hersenbloeding en de ander schat ik net zo in als Snollie. Dusssssssssssss
Haar moeder schijnt het oudste beroep ter wereld uit te oefenen. Schijnt, want dat is een gerucht wat in Amsterdam Noord de rondte doet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:17 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Amanda vertelde dus gisteren dat haar moeder hartstikke leuk vond dat Amanda bij de Teasers werkte (nb: sinds haar 15de) en ging met haar winkelen voor leuke accessoires...
In het interview van o.a. Nena in een roddelblad zei Nena dat Amanda heel vaak bij Nena haar ouders logeerde want haar moeder verwaaloosde haar...Maar dan vraag ik me af waar al haar geld vandaan komt als haar vader overleden is...Wat doet haar moeder eigenlijk?
Het gaat hem alleen om zijn ego die griet kan hem z'n reet roesten, niet jaloers dus hij maakt zich alleen zorgen om gezichtsverliesquote:
Letsssssssssss rumble!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:19 schreef Kinga het volgende:
Ik moet nu al kotsen om die Natasia. Tering wijf.
De streams hè?quote:
Dat zie je wel vaker bij loverboys,hopelijk gaat ie slaan....quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het gaat hem alleen om zijn ego die griet kan hem z'n reet roesten, niet jaloers dus hij maakt zich alleen zorgen om gezichtsverlies
Is ie toch ook?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kan iemand Brian wat fatsoenlijkere kleren laten aantrekken, hij ziet eruit als een landloper.......
Dat klopt, in haar gezicht is ze mooier als ze wat zwaarder is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:22 schreef pronkjewail het volgende:
Ik vind het verschrikkelijk om iets positiefs te zeggen over Nasty, maar: ze ziet er in haar gezicht echt een stuk beter uit nu ze weer een aantal kilo is aangekomen. Een stuk vriendelijker.
Johquote:
Heeft ook niets te vrezen,ze moeten nu allemaal een peuk opsteken en massaal de rook in haar gezicht uitblazen.....quote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:26 schreef crimescene het volgende:
ik neem aandat iemand dit ook opneemt, want ik kan er twee woorden van verstaan. laatstaan zien.
Zooooooooooooooo mooie capquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:27 schreef Black_king het volgende:
Natasja is stoned van zelfappreciatie....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |