Brian: als ik boos op jou ben, dan sla ik je normaal gesproken het hele huis door, tot je om genade smeekt en dan schop ik je. Alleen nu niet want er zijn camera's.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:56 schreef BwennieBren het volgende:
Brian: als ik boos ben op jou dan ben ik boos op jou en niet via een omweg
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rantsoen van pindakaas en uien
Troost je, je bent niet de enige. Ik sta erom bekend dat ik niet vloek en niet scheld en dat ik een onmens enorm begrip voor mensen en hun daden heb.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:53 schreef BwennieBren het volgende:
Weet je, voor dat ik DGK keek, was ik best heel voorzichtig met scheldwoorden hier op FOK maar nu........ ik schaam me een beetje en zal BEWERKSTELLIGEN mezelf hierin te verbeteren
Kent niemand hier Prison Break of moet ik de vraag nogmaals bewerkstelligen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:51 schreef IkWeetNiets het volgende:
(maar nogmaals) Even wat anders, ik heb hier seizoen 1 van Prison Break. Heb ik nog nooit wat van gezien. Is dat tubewaardig te bewerkstelligen (snap je?) want die stemming wordt toch niets (etc etc).
Wordt vaak over gesproken hier (aiaiai)
Weer zo'n voorbeeld van iemand die niet de moeite neemt om Cossen te lezen of op de Tien site te kijkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:55 schreef tipsch het volgende:
alo alo, is Bert nog aanwezig? Doet hij mee aan de stemming?
Je kon het niet beter voor me verwoorden. Die halen het slechtste in me naar boven. MAAR, er is hoop. Gewoon consequent de streams muten waarop zij te vinden zijn, scheelt echt een hele hoopquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:59 schreef Lieve het volgende:
[..]
Troost je, je bent niet de enige. Ik sta erom bekend dat ik niet vloek en niet scheld en dat ik een onmens enorm begrip voor mensen en hun daden heb.
De twee mensen ( want ik weet voor mezelf zeker dat het er twee zijn) maken dit zo in mij wakker..... blijk ik toch..... vrij eenvoudig en best makkelijk....... schuimbekkend te willen schelden. Stompen, slaan, trappen, spugen, duwen, bijten, krabben tot bloedens toe, schelden en schelden en schelden. Op DOESJE en zijn klerewijf mamafiguur
Ed Gein!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:56 schreef Gert het volgende:
Raadseltje.
Van welk zelfingenomen pychopatisch stuk vuil is dit zojuist uitgesproken citaat:
"Weet je wat ik belangrijk vind wat je weet en wat je hoort, weet je, van mij naar jou toe, is dat je begrijpt dat je te allen tijde ..... eh.. willen ze mij onderuit halen bij jou, elke avond willen ze jou onderuit halen en jou in twijfel zetten bij mij. Misschien ben ik er wel te druk mee bezig om ehhh..... dat tegen je te zeggen en eh...... in hoeverre ik de angst heb dat jij daarin mee zal gaan."
Mail het me even dan kan ik voor je kijken!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Kent niemand hier Prison Break of moet ik de vraag nogmaals bewerkstelligen?
En nog even iets... Ik legde, ten tijde van Brians Para Brodder, niet de associatie met paranoïde maar met paranormaal, waarschijnlijk onder invloed van Syls tarot instralingen. Dat heeft zeker 2 dagen geduurd.
Daarom koester ik het moment als het mooiste dat me de afgelopen 8 jaar is overkomen (gelogen hoor).
Heeft Huub die aan je gegevenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Kent niemand hier Prison Break of moet ik de vraag nogmaals bewerkstelligen?
En nog even iets... Ik legde, ten tijde van Brians Para Brodder, niet de associatie met paranoïde maar met paranormaal, waarschijnlijk onder invloed van Syls tarot instralingen. Dat heeft zeker 2 dagen geduurd.
Daarom koester ik het moment als het mooiste dat me de afgelopen 8 jaar is overkomen (gelogen hoor).
Mmmm, niet slecht, dat zou nog wel eens kunnen helpen ja !quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:01 schreef kleinzusje het volgende:
Is dan het enige redmiddel om van deze verslaving af te komen, me voor te stellen dat die Rat en die vreselijke genomineerde takkentrol nog ( met zn 2en) samen in het huis zitten ?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weer zo'n voorbeeld van iemand die niet de moeite neemt om Cossen te lezen of op de Tien site te kijken![]()
Zou kunnen , maar kan nog ff durenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:01 schreef kleinzusje het volgende:
Is dan het enige redmiddel om van deze verslaving af te komen, me voor te stellen dat die Rat en die vreselijke genomineerde takkentrol nog ( met zn 2en) samen in het huis zitten ?
Klopt, dat valt mij ook op .quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:54 schreef BwennieBren het volgende:
Amanda wordt steeds meer koeler tegen Braaaaaaaajen of lijkt dat maar zo?
Ik kan zo pissig worden om die posts van jou. Alsof iemand 20 COSsen door gaat lezen, kolere.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weer zo'n voorbeeld van iemand die niet de moeite neemt om Cossen te lezen of op de Tien site te kijken![]()
Dat heb ik al vaak gedacht en willen verzoeken. tis namelijk zo dat de OP eigenlijk beschrijft waar de vorige COS geeindigd is...quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:50 schreef My_ het volgende:
Is het misschien een ideetje om in de openingspost van het COS-topic de titel van het topic te verklaren?!
Dan kan je snel zien waar we zijn gebleven in het 'verhaal'.
Zit je ergens mee?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieve, zullen wij dan alvast een knokploeg samen stellen om te bewerkstelligen... ik bedoel, hetgeen ik eigenlijk wil bewerskstelligen dat wij, samen,....kijk me aan en luister, want ik laat me door niemand om de tuin luiden, zeker niet om de tuin van de Gouden Kooi, om Braaaaaaajen als hij de villa verlaat te verwelkomen met een grote ploeg mensen met als leider Rogier om hem dan ehhhh.. snap je?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:59 schreef Lieve het volgende:
[..]
Troost je, je bent niet de enige. Ik sta erom bekend dat ik niet vloek en niet scheld en dat ik een onmens enorm begrip voor mensen en hun daden heb.
De twee mensen ( want ik weet voor mezelf zeker dat het er twee zijn) maken dit zo in mij wakker..... blijk ik toch..... vrij eenvoudig en best makkelijk....... schuimbekkend te willen schelden. Stompen, slaan, trappen, spugen, duwen, bijten, krabben tot bloedens toe, schelden en schelden en schelden. Op DOESJE en zijn klerewijf mamafiguur
Of is het geen dubbelspel, niet met Brian meelullen, maar gewoonweg geen eigen mening ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
Speelt Amanda echt een dubbelspel? Het ene moment denk je dat ze zich heeft aangesloten bij Huub.... en nu lult ze weer met Brian mee.
sla ze dan overquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik kan zo pissig worden om die posts van jou. Alsof iemand 20 COSsen door gaat lezen, kolere.
Aan wie zouden we dit moeten voorleggen, zodat dit gebeurd?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:03 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaak gedacht en willen verzoeken. tis namelijk zo dat de OP eigenlijk beschrijft waar de vorige COS geeindigd is...
Ja en niet zo'n beetje ook!! En dat laat hij nu goed merken, ze mag zich niet meer laten masseren door Huub en wie dan ook.quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:03 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Lieve, zullen wij dan alvast een knokploeg samen stellen om te bewerkstelligen... ik bedoel, hetgeen ik eigenlijk wil bewerskstelligen dat wij, samen,....kijk me aan en luister, want ik laat me door niemand om de tuin luiden, zeker niet om de tuin van de Gouden Kooi, om Braaaaaaajen als hij de villa verlaat te verwelkomen met een grote ploeg mensen met als leider Rogier om hem dan ehhhh.. snap je?
mn nieuwe sigquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:05 schreef tutjehola het volgende:
Als ik in jouw schoenen zou zitten zou er een alarm klok ratelen????????????
Ze is toch zijn eigendom?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
brian is nu amanda aan het chanteren als zij zich nog eens laat maseren door huub dan is hij klaar met haar.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK HAAT DIE GOSER !!!!!!!!!!!![]()
Toch nog een beetje zelfkennis.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
OOOOOOO WAT ERG DIE BRIAN,
tegen amanda,
je gaat brieven krijgen van mensen, die je gaan zeggen, brian wil je inpalmen, brian wil alleen sex met je......
Ik hoop dat Nasty deze nacht zo gedist gaat worden dat we genoeg stuff hebben voor het aNasty discussie topic!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:05 schreef Elounda het volgende:
Oeee, Brian klinkt op mijn streams nu als een soort anoniem figuur die bij Peter R. de Vries zijn verhaal doet.
Lachen dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |