een zelfmastruberende genotstafelquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:49 schreef My_ het volgende:
Wat is dat voor geel (geil?) ding in de kapsalon?!
quote:
Soort massage-apparaatquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:49 schreef My_ het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaah laat het zo zijn PLEASEquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:45 schreef Kaleddis het volgende:
OK, laatste strohalm(pje). De redactie zegt na de stemming dat unaniem-1 bindend is.
Natasia![]()
![]()
En zo kunnen we weer een maand wachtenquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:49 schreef Kaleddis het volgende:
Toch jammer dat er al geen reet meer aan is met die hele stemmingsronde. We kunnen exact voorspellen hoe het zal verlopen![]()
Massagestoel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:49 schreef My_ het volgende:
ze heeft het vandaag nog gewassen....quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:52 schreef Kinga het volgende:
Hoe vet kan haar zijn. Heeft iémand Amanda ooit eens haar haren zien wassen?
Ja, vanmiddag na het zwemmenquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:52 schreef Kinga het volgende:
vandaag nogquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:52 schreef Kinga het volgende:
Fietsen ze nog?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:52 schreef Kinga het volgende:
Zoals ik al eerder zei, het pact moet verbroken worden. Of Brian dmv uitlokking van fysiek geweld eruit of Natasia breken totdat ze eruit gaat. Dat laatste is vrijwel onmogelijk, dus dan moet het maar Brian worden die Huub op z'n bek ramt omdat hij met Amanda staat te zoenen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:50 schreef crohntje het volgende:
[..]
En zo kunnen we weer een maand wachten![]()
Ze moeten echt geweld gaan uitlokken![]()
Ehm, als je geen streams kijkt, hoe weet je het dan van dat gele dingquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Massagestoel.
En nee, ik kijk de streams niet ,want ik word er zwaar onpasselijk van. Die Brian en Natasia moeten echt oppassen als ze dat huis uitkomen denk ik, want zelfs ik krijg als hele vervelende gedachtes en dan ben ik nog wars van geweld. En als het zo door gaat dan worden die gevoelens alleen maar erger de komende tijd bij veel mensen lijkt me. Zeer gevaarlijke ontwikkeling.
Neequote:Op donderdag 22 februari 2007 20:53 schreef jakees het volgende:
Is die stemming al geweest???
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:55 schreef tipsch het volgende:
alo alo, is Bert nog aanwezig? Doet hij mee aan de stemming?
Rantsoen van pindakaas en uienquote:
Boer Bert Bart is sinds vanmiddag 16 uur wegquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:55 schreef tipsch het volgende:
alo alo, is Bert nog aanwezig? Doet hij mee aan de stemming?
Hoeveel kan ik winnen ??quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:56 schreef Gert het volgende:
Raadseltje.
Van welk zelfiongenomen pychopatisch stuk vuil is dit zojuist uitgesproken citaat:
"Weet je wat ik belangrijk vind wat je weet en wat je hoort, weet je, van mij naar jou toe, is dat je begrijpt dat je te allen tijde ..... eh.. willen ze mij onderuit halen bij jou, elke avond willen ze jou onderuit halen en jou in twijfel zetten bij mij. Misschien ben ik er wel te druk mee bezig om ehhh..... dat tegen je te zeggen en eh...... in hoeverre ik de angst heb dat jij daarin mee zal gaan."
Helder toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:56 schreef Gert het volgende:
Raadseltje.
Van welk zelfingenomen pychopatisch stuk vuil is dit zojuist uitgesproken citaat:
"Weet je wat ik belangrijk vind wat je weet en wat je hoort, weet je, van mij naar jou toe, is dat je begrijpt dat je te allen tijde ..... eh.. willen ze mij onderuit halen bij jou, elke avond willen ze jou onderuit halen en jou in twijfel zetten bij mij. Misschien ben ik er wel te druk mee bezig om ehhh..... dat tegen je te zeggen en eh...... in hoeverre ik de angst heb dat jij daarin mee zal gaan."
Niet van die moeilijke vragen stellen hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:56 schreef Gert het volgende:
Raadseltje.
Van welk zelfingenomen pychopatisch stuk vuil is dit zojuist uitgesproken citaat:
Ze doet haar best toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:55 schreef Kinga het volgende:
My god, een kapster niet eens haar eigen haar kan doen.![]()
Die jongen lult echt stront. Ik begrijp er geen hol van.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:56 schreef Gert het volgende:
Raadseltje.
goed zo! carmaba, haperstreams - is het ook mogelijk alleen de audio te ontvangen, maar dan vloeiend?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |