ik ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:08 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik krijg meer hekel aan brain dan aan natasia
Nee die reprimandes zijn leuk om steeds te lezenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weer zo'n voorbeeld van iemand die niet de moeite neemt om Cossen te lezen of op de Tien site te kijken![]()
jaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:08 schreef Dark het volgende:
Brian hoopt zo dat de buitenwereld niet met shit komt!
Tijd voor een nieuwe aktie?!
Heel veel brieven met leuke fakes?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:09 schreef Vakkie_W het volgende:
Brieven naar Amanda sturen?
Jammer dat we het geluid niet kunnen na doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:08 schreef Elounda het volgende:
uhuhuhuhuuhhuhuhuhh lacht Amanda
Ja, zeker jammerquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jammer dat we het geluid niet kunnen na doen
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef BwennieBren het volgende:
Ik vind het verbazingwekkend dat niemand, maar dan ook niemand van Amanda's familie haar aan de haren die villa uittrekt om haar te beschermen tegen die psyco. Dat zegt toch weer wat meer van haar familie. Ik als moeder zou dit nooit tolereren als zo'n hond als Braaaaajen mijn dochter zo manipuleert. Ik zou gek worden! Sterker nog...... [afbeelding]
En Brian moet vooral tegen Brian beschermd worden. Ooit moeten ze toch echt weer naar buiten toe...quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef Vakkie_W het volgende:
Amanda moet echt beschermd worden tegen Brain.
Tijd voor het grote toneelstuk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef jakees het volgende:
over 10 min stemmen
maar blablasia zal niet blij zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:11 schreef kleinzusje het volgende:
tegen, tegen, voor, voor, voor ..................... klaar
Ik denk denk dat de rest van Amandel d'r famillie net zo dom zijn. Die zus spoorde haarquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef BwennieBren het volgende:
Ik vind het verbazingwekkend dat niemand, maar dan ook niemand van Amanda's familie haar aan de haren die villa uittrekt om haar te beschermen tegen die psyco. Dat zegt toch weer wat meer van haar familie. Ik als moeder zou dit nooit tolereren als zo'n hond als Braaaaajen mijn dochter zo manipuleert. Ik zou gek worden! Sterker nog...... [afbeelding]
Haar eigen zus vertelde haar nog dat Brian wel te vertrouwen wasquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef BwennieBren het volgende:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:12 schreef demins het volgende:
Natasia schreeuwt zich al wat in...
Volgens haar zus krijgt ze 'liefde' van Brian. Als de rest van de familie net zo denkt, dan is er toch geen enkele reden om haar eruit te willen halen? En dan even verder denkend op hetzelfde niveau: ze kan haar doeltjes hier bereiken EN ze wordt een bekende Nederlander. Waarom zou je haar als familie er dan uitwillen???quote:
Cool icoonquote:
Mummie dearest woont in Belgie en heeft haar dochter zelf zo opgevoed. 2 zussen , de een gehandicapt door een hersenbloeding en de ander schat ik net zo in als Snollie. Dusssssssssssssquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef BwennieBren het volgende:
Die Nena is zo dom nog niet, die wist heel goed hoe dit zou lopen met Amanda. Die moeder kijkt niet, dus die weet niet eens wat daar allemaal gebeurd, haar vriend heeft ze heel snel weggejaagd en ik denk niet dat we nu van haar zus die in elkaar gerost is door haar ex-vriend kunnen vragen, te doorzien wat Brian aan het doen is. Dus tsja... wie moet haar beschermen. En dan nog.... wie zal ze geloven?????quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef Vakkie_W het volgende:
Amanda moet echt beschermd worden tegen Brain.
EN HAAR MOEDER VOND het harstikke leuk dat ze op haar 15e voor teasers werkte vertelde amanda gisteren aan huubquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:12 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Ik denk denk dat de rest van Amandel d'r famillie net zo dom zijn. Die zus spoorde haar
nog aan met Brain te gaan.![]()
Ik heb het steeds geschrevenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:13 schreef n1ek het volgende:
20:51 - Het feest kan beginnen...
Morgen om 19:05 uur is het voor Huub dan eindelijk zo ver, het alcoholverbod zal om die tijd verlopen. Er zal dus weer onrust, feest en wie weet wel een hele hoop ruzie komen in de Villa. Lieve kijkers, prepare yourself; Huub will be back!
dat is vroeg
Jouw Franse slag maakt het waarschijnlijk een stuk beter te pruimen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:12 schreef Myriam1978 het volgende:
"Dat ik mijzelf duidelijk heb gemaakt bij jou."
Tsjonge jonge jonge...Ik snap dat niet alleen Nederlands zijn moedertaal is maar kom op! Ik spreek sinds 8 jaar NL maar als ik als hem word, jullie moeten me waarschuwen hoor!
"Ik trek de stekker terug!"![]()
En dat Stéphane woord: "stukje dit, stukje dat"![]()
Haar moeder schijnt het oudste beroep ter wereld uit te oefenen. Schijnt, want dat is een gerucht wat in Amsterdam Noord de rondte doet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
EN HAAR MOEDER VOND het harstikke leuk dat ze op haar 15e voor teasers werkte vertelde amanda gisteren aan huub![]()
bijna jammer... ik vond het aangenamer om hem nuchter te zien. Veel sluwerquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:13 schreef n1ek het volgende:
20:51 - Het feest kan beginnen...
Morgen om 19:05 uur is het voor Huub dan eindelijk zo ver, het alcoholverbod zal om die tijd verlopen. Er zal dus weer onrust, feest en wie weet wel een hele hoop ruzie komen in de Villa. Lieve kijkers, prepare yourself; Huub will be back!
dat is vroeg
Jaloers dus....quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian is volgens mij niet eens jaloers, maar hij vindt het voor zichelf gewoon niet cool om een vrouwtje te hebben die makkelijk met iedereen is...
excuus dan want huub zei van de week echt wat anders, na een belletje met de redactiequote:Op donderdag 22 februari 2007 21:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb het steeds geschreven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:15 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
excuus dan want huub zei van de week echt wat anders, na een belletje met de redactie
Net goed dan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:14 schreef demins het volgende:
Brian en Natasia gaan de rest finaal van de tafel vegen, ben ik bang!
Weet niet wat voor type die moeder en stiefpa van haar zijn...quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef BwennieBren het volgende:
denk ik ook die hebben namelijk echt geen moeite de andere helemaal verrot te scheldenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:14 schreef demins het volgende:
Brian en Natasia gaan de rest finaal van de tafel vegen, ben ik bang!
Amanda vertelde dus gisteren dat haar moeder hartstikke leuk vond dat Amanda bij de Teasers werkte (nb: sinds haar 15de) en ging met haar winkelen voor leuke accessoires...quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mummie dearest woont in Belgie en heeft haar dochter zelf zo opgevoed. 2 zussen , de een gehandicapt door een hersenbloeding en de ander schat ik net zo in als Snollie. Dusssssssssssss
Oh ja in België hebben ze geen internet, wassik vergetuquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mummie dearest woont in Belgie en heeft haar dochter zelf zo opgevoed. 2 zussen , de een gehandicapt door een hersenbloeding en de ander schat ik net zo in als Snollie. Dusssssssssssss
Haar moeder schijnt het oudste beroep ter wereld uit te oefenen. Schijnt, want dat is een gerucht wat in Amsterdam Noord de rondte doet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:17 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Amanda vertelde dus gisteren dat haar moeder hartstikke leuk vond dat Amanda bij de Teasers werkte (nb: sinds haar 15de) en ging met haar winkelen voor leuke accessoires...
In het interview van o.a. Nena in een roddelblad zei Nena dat Amanda heel vaak bij Nena haar ouders logeerde want haar moeder verwaaloosde haar...Maar dan vraag ik me af waar al haar geld vandaan komt als haar vader overleden is...Wat doet haar moeder eigenlijk?
Het gaat hem alleen om zijn ego die griet kan hem z'n reet roesten, niet jaloers dus hij maakt zich alleen zorgen om gezichtsverliesquote:
Letsssssssssss rumble!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:19 schreef Kinga het volgende:
Ik moet nu al kotsen om die Natasia. Tering wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |