ik ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:08 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik krijg meer hekel aan brain dan aan natasia
Nee die reprimandes zijn leuk om steeds te lezenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weer zo'n voorbeeld van iemand die niet de moeite neemt om Cossen te lezen of op de Tien site te kijken![]()
jaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:08 schreef Dark het volgende:
Brian hoopt zo dat de buitenwereld niet met shit komt!
Tijd voor een nieuwe aktie?!
Heel veel brieven met leuke fakes?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:09 schreef Vakkie_W het volgende:
Brieven naar Amanda sturen?
Jammer dat we het geluid niet kunnen na doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:08 schreef Elounda het volgende:
uhuhuhuhuuhhuhuhuhh lacht Amanda
Ja, zeker jammerquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jammer dat we het geluid niet kunnen na doen
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef BwennieBren het volgende:
Ik vind het verbazingwekkend dat niemand, maar dan ook niemand van Amanda's familie haar aan de haren die villa uittrekt om haar te beschermen tegen die psyco. Dat zegt toch weer wat meer van haar familie. Ik als moeder zou dit nooit tolereren als zo'n hond als Braaaaajen mijn dochter zo manipuleert. Ik zou gek worden! Sterker nog...... [afbeelding]
En Brian moet vooral tegen Brian beschermd worden. Ooit moeten ze toch echt weer naar buiten toe...quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef Vakkie_W het volgende:
Amanda moet echt beschermd worden tegen Brain.
Tijd voor het grote toneelstuk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef jakees het volgende:
over 10 min stemmen
maar blablasia zal niet blij zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:11 schreef kleinzusje het volgende:
tegen, tegen, voor, voor, voor ..................... klaar
Ik denk denk dat de rest van Amandel d'r famillie net zo dom zijn. Die zus spoorde haarquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef BwennieBren het volgende:
Ik vind het verbazingwekkend dat niemand, maar dan ook niemand van Amanda's familie haar aan de haren die villa uittrekt om haar te beschermen tegen die psyco. Dat zegt toch weer wat meer van haar familie. Ik als moeder zou dit nooit tolereren als zo'n hond als Braaaaajen mijn dochter zo manipuleert. Ik zou gek worden! Sterker nog...... [afbeelding]
Haar eigen zus vertelde haar nog dat Brian wel te vertrouwen wasquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef BwennieBren het volgende:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:12 schreef demins het volgende:
Natasia schreeuwt zich al wat in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |