Dat is natuurlijk ook een manier. De vragen niet beantwoorden en dan een slechte vergelijking maken... We zitten hier niet op Fok!, ofzo.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als jij je zo drukt maakt over de negatieve impact van auto's ben ik benieuwd of je dat ook op andere gebieden vindt en dat de prijs moeten worden verekend voor de ellende die het veroorzaakt. Neem het alcohol gebruik.
[..]
[..]
Dat wordt een duur biertje. Vreemd dat ik je daar nooit over hoor. Wellicht selectief verontwaardigd?
Kijk maar uit straks komen er Marokkaanse kranten bij en dan zul je wat beleven!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een manier. De vragen niet beantwoorden en dan een slechte vergelijking maken... We zitten hier niet op Fok!, ofzo.
Ja leuk hequote:Op donderdag 22 februari 2007 14:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een manier. De vragen niet beantwoorden en dan een slechte vergelijking maken... We zitten hier niet op Fok!, ofzo.
En 1 voor jouquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:59 schreef Monidique het volgende:
Dat is twee euro in de-pot, du_ke.
CIFquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
VIM, is dat een soort van CIF?![]()
Niet van mij hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:10 schreef sigme het volgende:
Mompelt iets dat ik toch eens van de hele goegemeente (pardon; kliek) een tik op de vingers kreeg omdat ik zei dat 'ie nog geen argument van een redenering kon onderscheiden.
Daar zit verschil tussenquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:23 schreef Monidique het volgende:
En New Order geen Joy Division.
http://wiki.fok.nl/index.php/Doodsverwensingquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:38 schreef Autodidact het volgende:
Sterf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |