Ik zou liever naar frikandellen luisteren en Brain eten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:54 schreef Loserkid het volgende:
Frikandellen eten of naar Brian luisteren.. Ik zou t wel weten..
scherp! zo is het - hij is te walgelijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:00 schreef avonne het volgende:
Brian "ik heb het al eens eerder meegemaakt en wil het niet een tweede keer meemaken. Nena... nena..."
toch grappig dat hij er niet bij vermeld dat Rogier het vast ook niet leuk vond om het op TV te zien hoe hij met Amanda flirte en voosde
De zak hangt hem er straks weer in, snap je.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:06 schreef n1ek het volgende:
Die Amanda is geen haar beter, of liever gezegd, slimmer. Ze trapt in al die gladde praatjes.
damnnn dat zou mooi zijn......quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:07 schreef avonne het volgende:
Huub wil niet gaan vragen of de massage lekker was (verzoek van Eric en Sylvia)
hij wil geen ruzie met Brian
quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:07 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik zou liever naar frikandellen luisteren en Brain eten.
Was dat maar zo. Al haalt dat niks uit, ook weer een mogelijkheid om de smerigheid van die rat zonder interrupties uit te spreken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:08 schreef tipsch het volgende:
Heeft nou niemand ook even een ontslagronde tegen de rat aangevraagd?
Dat is dus eigenlijk het ergste... Ze mag helemaal geen lol hebben...quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb haar ook nog geen lol zien maken met Brian![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:12 schreef StefanPeeters het volgende:
(uit spreekwoordenboek)
"OM DE BRIAN HEENDRAAIEN" -
Betekent hetzelfde als 'om de pot heen draaien' maar in dit geval
is er sprake van iemand die spreekt zonder enige inhoud, zonder
logica en zonder daar gebruik bij te maken van begrijpelijke taal.
Oooeeee, daar zit een mooi compilatiefilmpje inquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:14 schreef Missy_1974 het volgende:
ik weet zeker als we de beelden terug kijken dat het exact dezelfde woorden zijn als tegen nena:
ik geef je dit me![]()
![]()
Ik vind het wel aardig van hem dat hij dat begrijptquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:14 schreef Marije het volgende:
"ik snap je onschuld".......gadver wat een figuur.....
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:03 schreef BSAP het volgende:
[..]
Netjes, heel netjes.
Slinger je PM/MSN/Mail/Postduif ff aan.
and we love him for itquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:14 schreef raggende_annie het volgende:
naar het schijnt is alles wat huub onderneemt daar in die villa bedoeld om de rat te sarren
misschien is ze toch slimmer dan wij denkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wehehehehe ze verzwijgt de massage maar even voor t gemak HOERRRRRRRRRRRR
Van Natas ! Die zei ffe subtiel tegen Brian"Ik snap niet dat Silvia Huub met yogurt gaat masseren"quote:
hahahaha ja en Bonny stClair speelde valsquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:19 schreef snetje het volgende:
[..]
misschien is ze toch slimmer dan wij denken
GAAP GAAP wat een sukkel die Brainlostquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:20 schreef raggende_annie het volgende:
braaajen praat zijn bezitterigheid tov amanda goed door haar er op te wijzen dat haar ex ook zo was
omdat het geweldig is om te horen hoe iemand de domste dingen kan zeggen en denkt dat ie serieus overkomtquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:20 schreef My_ het volgende:
Waarom luisteren jullie eigenlijk allemaal naar Brian, terwijl jullie het allemaal om te kosten vinden?!
Ik luister naar Huub en Sylvia, dat is wel leuk!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:12 schreef StefanPeeters het volgende:
(uit spreekwoordenboek)
"OM DE BRIAN HEENDRAAIEN" -
Betekent hetzelfde als 'om de pot heen draaien' maar in dit geval
is er sprake van iemand die spreekt zonder enige inhoud, zonder
logica en zonder daar gebruik bij te maken van begrijpelijke taal.
succesquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:11 schreef BwennieBren het volgende:
Kom ik uit de douche en ik zie dit?
Brian wat ben jij een eersteklas hypocriete, vieze, vuile, uit de baarmoeder getrokken, manipulatieve, vet fokking looser, een huichelaar, een hond, een vreselijk slechte DJ, jij vet, vies, smerig stuk leugenachtig onderkruipsel!!! Ik hoop dat Rogier je heel hard op je smoel mept als je uit de villa komt!
Vanaf nu ben ik officeel Anti Liaan![]()
![]()
En nu ga ik echt slapen
serieus?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:20 schreef tipsch het volgende:
Brian:Vergelijk het met je ex-vriend. Alles wat je met Huub gedaan hebt, zou je ex-vriend dat trekken?![]()
![]()
![]()
LAAT DIT STOPPEN!
Ik vind het geweldig om te horen hoe kut Brian Huub's gedrag vindt. Dat belooft echt wat voor de komende dagen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:20 schreef My_ het volgende:
Waarom luisteren jullie eigenlijk allemaal naar Brian, terwijl jullie het allemaal om te kosten vinden?!
Ik heb niet geluisterd, maar ik gok dat hij nu ongeveer 6 keer (als het niet meer is) hetzelfde heeft gezegd in andere woorden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:22 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
omdat het geweldig is om te horen hoe iemand de domste dingen kan zeggen en denkt dat ie serieus overkomt
Omdat ik het mezelf niet zou kunnen vergeven dat ik ongenuanceerd een hekel heb aan een überrat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:20 schreef My_ het volgende:
Ik luister naar Huub en Sylvia, dat is wel leuk!
Persoonlijk denk ik dat Rogier denkt "Liever verlies ik van Huub dan van dat onderkruipsel van een rat. MAAK HEM PARA!"quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:20 schreef yellowfirst het volgende:
Nu gaat Brian wel heel erg ver, hoe zou je vriend het vinden zoals jij met Huub omgaat......
Huub houdt echt van haar, zo gek als hij is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik geniet van de relatie Huub/Sylvia. Prachtig
kan dr een meer of minder zijn maar in grote lijnen klopt het volgens mij wel. het is vrij moeilijk te ontcijferen wat hij nou steeds bedoeld en waar zijn ene verhaal eindigd en het volgende begintquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:23 schreef My_ het volgende:
[..]
Ik heb niet geluisterd, maar ik gok dat hij nu ongeveer 6 keer (als het niet meer is) hetzelfde heeft gezegd in andere woorden.
En in slecht Nederlands uiteraard. Op een monotone toon.
Zit ik in de buurt?![]()
Olie op het vuurtje!quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
kut zegt nu wel opeens over de massage
Het gaat er niet om dat Amanda nu van hem is. Het gaat er om dat ze niet van Huub is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:21 schreef avonne het volgende:
Brian "Als wij niets intiems hadden gedeeld had ik er geen enkele moeite mee"
maw. "we hebben geneukt, dus nu ben je van mij"
Ja, alleen die flessen hebben inhoud...quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:22 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Mooie compositie zo met die twee flessen
geen idee ............. mannipulatiequote:Op donderdag 22 februari 2007 01:22 schreef Missy_1974 het volgende:
oh dit soort teksten geven echt weer hoe ver die gast heen is om zich te gaan vergelijken met rogier, na 1 fucking week
quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:26 schreef neferhone het volgende:
uit respect voor nena -ik neuk je beste vriendin
quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Respect voor Nena, aan me hoela, snap je
nee ze heeft eens verteld aan dacht syl dat ze dat haatte, maarja misschien is brian overtuigend genoegquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
Voor Amanda is jaloersheid waarschijnlijk een teken dat hij van haar houdt.... zulke meisjes heb je......
Nee, en Amanda ook niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:29 schreef yellowfirst het volgende:
Zou Brian nu niet doorhebben hoe belachelijk hij zich maakt?![]()
wordt je begraven?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
pffff die gast is zooooo vermoeiend
ik ga zo de maaien voeren.....
ja en wij zitten er naar te kijken... wie is er nou dom eigenlijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:29 schreef LuNaTiC het volgende:
wat een domme lui, ze praten al meer dan een half uur langs elkaar heen over iets wat binnen een paar zinne uit te praten is
lijkt mij sterkquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:29 schreef Mika25 het volgende:
Zou mama Brian nog steeds beweren dat haar zoon respect voor vrouwen heeft?
hoe komt hij daar nou bij JALOERS HIJ!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:29 schreef raggende_annie het volgende:
braaajen is bang dat hij overkomt als "de jaloerse gast"
hahaha wat 'n ei
jepquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:30 schreef Suikeroom het volgende:
Brian gaat het nog zo moeilijk krijgen heh.. Huub moet straks ff met Amanda gaan praten![]()
ja zo goed als.. ga slapen.. ( is mn vaste uitdrukking... slaap nogal vastquote:
Nou drie woorden is al voldoende Ik wil NEUKENquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:29 schreef LuNaTiC het volgende:
wat een domme lui, ze praten al meer dan een half uur langs elkaar heen over iets wat binnen een paar zinne uit te praten is
Die kennen Brian ondertussen, dit gaat nog wel ff duren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:31 schreef mootie het volgende:
Echt jammer dat HES niet even op Amanda wacht.
Maanden, ik ga ff kotsen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:31 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij wil amanda het gesprek nu toch echt afkappen. Brian natuurlijk niet, die kan nog uren zo doorlullen...
Leuk verhaal voor aan de ontbijttafelquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:32 schreef Maanvis het volgende:
Vreemd hoe Amanda zo ombuigt als een blad aan een boom. Een paar uur geleden wou ze nog sexen met huub als ze met z'n 2-en over bleven.
kansloos, want Huub wringt zich er toch wel weer tussen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:32 schreef Missy_1974 het volgende:
ik voorspelde het toch, aman mag niet meer alleen met hun zijn, en vooral geen plezier maken.
en weg is het kleine stukje lachen wat er weer was weg.
Ik hoop niet dat ie eindigt als die film die laatst op de VPRO was.. dan heeft ze een kuiltje aan beide wangetjes.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:34 schreef Nicoss het volgende:
Je kan hier zo een docu van draaien met als tilel: hoe gaat een loverboy te werk
HUH ?quote:
Mag ik dan aub degene zijn die hem aan het eind van de docu door zijn kop schietquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:34 schreef Nicoss het volgende:
Je kan hier zo een docu van draaien met als tilel: hoe gaat een loverboy te werk
Gekonijnt wordt er, zet ik 100 CP's voor inquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:36 schreef Carlaa het volgende:
Ze gaan nu toch niet DAAR de konijnendans doen he!
Balen!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:36 schreef avonne het volgende:
Ik versta niks van SHE
200 !! Naast Natasiaquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gekonijnt wordt er, zet ik 100 CP's voor in
Nee ze zoenden echt...quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]Ze waren aan het fluisteren geloof ik, ze kwamen er achter dat Natasia er niet was ofzo...
En TIEN maakt zich op dit moment medeschuldig als ze dit zo aan blijven zien.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:39 schreef yellowfirst het volgende:
Gelukkig is de Justitie fel op loverboys maar Brian ontsnapt de dans...![]()
nee dat natasia groote hadquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:39 schreef GoldenGuy het volgende:
Zei Huub nu dat amanda heel mooie schaamlippen heeft??? Praat eens iets harder daarzo!!!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:47 schreef tipsch het volgende:
die 2 gaan toch niet liggen hokken waar de anderen bij zijn?
nix mis meequote:Op donderdag 22 februari 2007 01:46 schreef avonne het volgende:
Huub "het lijkt wel een getrouwd stel. Errug, zeg"
Ik denk het wel helaasch...quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:47 schreef tipsch het volgende:
die 2 gaan toch niet liggen hokken waar de anderen bij zijn?
Dit is te walgelijk van die 2 - ik hoop dat Huub hier op gaat inspelenquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huubje kan hier op inspelen. Maar doet hij dat ook??
Die doos is niet meer te redden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:50 schreef Mika25 het volgende:
Jahoor, de konijntjes zijn weer bezig...arme domme AmanDEL...
En dat vraag ik me nu al een tijdje af dus...quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:50 schreef Fikkert het volgende:
en bart is volgens mij ook nog wakker![]()
lag al vanaf 23:00 te maffen maar wordt wakker van die 2 konijnenquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En dat vraag ik me nu al een tijdje af dus...![]()
ach ja ze geven zeer veel om nenaquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:49 schreef My_ het volgende:
[..]
Ik denk het wel helaasch...![]()
De dekens maken nu al véél beweging!
Slo-mo? die uitdrukking kennen rammelaars niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:53 schreef GoldenGuy het volgende:
Zal Stampertje vannacht nog zijn opwachting maken??? Of wordt het meer slo-mo...
Haha, jij was eerderquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:53 schreef Mika25 het volgende:
Zou leuk zijn als Huub en Sylvia net doen alsof ze ook sex hebben, maar dan op een heel overdreven manier
hoeft niet, morgen gaat bij amanda doordringen in welke positie zij zich heeft gemanouvreerd en die positie is niet leuk, vanaf het moment dat brian wakker was heeft ze niet meer gelachen, weg lol, en morgen wordt het nog moeilijker want ná dit gesprek met brian zal ze afstand moeten nemen van huub, syl en erik en eigenlijk wil ze dat helemaal niet, want ze wil gewoon lekker lol hebben,quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huubje kan hier op inspelen. Maar doet hij dat ook??
Hey wannabe, het wordt het ouderwetse missionarissenneukmodel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:53 schreef GoldenGuy het volgende:
Zal Stampertje vannacht nog zijn opwachting maken??? Of wordt het meer slo-mo...
Ja, daar dacht ik ook aan en Eric zich erbij aftrekt... (alsof) ... of echt (ik zie hem overal voor aan) In ieder geval van zich laat horen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:53 schreef Mika25 het volgende:
Zou leuk zijn als Huub en Sylvia net doen alsof ze ook sex hebben, maar dan op een heel overdreven manier
Ik denk dat Amanda en Brian dat wel voor ze doen. Dat arme kind moet toch tegen zichzelf beschermd worden.quote:
muough denk niet dat hem veel uitmaaktquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:54 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben benieuwd of Huub er nu nog overheen wil.
Niks mis meequote:Op donderdag 22 februari 2007 01:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hey wannabe, het wordt het ouderwetse missionarissenneukmodel.
ik dacht dat ik de enige was, ik wilde dan ook posten dat er wel een soort van spanning was...quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:59 schreef Mika25 het volgende:
Valt me op dat Huub al een eeuwigheid naar Sylvia zit te staren (hij heeft z`n ogen open).
En eerder in de keuken al de vraag aan Sylvia "zou je verliefd kunnen worden in dit huis".
Wie weet waar dat heen gaat op de lange termijn
kan hij vanuit daar niet net bij natas op bed kijken ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:00 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was, ik wilde dan ook posten dat er wel een soort van spanning was...
Hij kan de wereld aan hoeren binnenhalen, maar hij houdt van Syl.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:59 schreef Mika25 het volgende:
Valt me op dat Huub al een eeuwigheid naar Sylvia zit te staren (hij heeft z`n ogen open).
En eerder in de keuken al de vraag aan Sylvia "zou je verliefd kunnen worden in dit huis".
Wie weet waar dat heen gaat op de lange termijn
Sorry tis te laat..quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:02 schreef tipsch het volgende:
eigenlijk zou aDEL die rat er heel plotseling uit moeten trappen - hem toch nog even afwijzen
Denk ik wel want dekbed gaat nu weer heen en weer.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:07 schreef GoldenGuy het volgende:
pakt amanda nu een condoom?
Ja en Brain lacht ze dan allebei uit. "Ik heb jullie allebei geneukt, dus fock jullie"quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:05 schreef STAP01 het volgende:
Het zou toch wel erg leuk zijn als Amanda en Nena dit hebben afgesproken. De hele boel op stelten zetten, eerst Nena doet of ze echt helemaal in love is en all of a sudden....Uit DGK daarna Amanda helemaal in love op Brian.... en all of a sudden...Huub, jij bent veel leuker! Wishfull thinking ben ik bang.
Cum dat shot ..quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:37 schreef avonne het volgende:
Echt jammer dat Huub en Eric slapen.
Ik had me zo verheugd op wat commentaar van de zijlijn
Uhm, geilheid ? Huub is echt niet verliefd op Amanda, ze is totaal geen partij voor Huub.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:27 schreef niksnutje het volgende:
Huub is duidelijk verliefd op Amanda, echt niet op Syl
Na de massage had Huub een knalrode kop en kon zijn ogen niet van haar afhouden![]()
Nee, ze ging even wassen. Brian proefde de yoghurtsmaak van Huubs massage.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:07 schreef GoldenGuy het volgende:
pakt amanda nu een condoom?
eensquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Uhm, geilheid ? Huub is echt niet verliefd op Amanda, ze is totaal geen partij voor Huub.
Het totaalplaatje is inderdaad te genant voor woorden. Hoop op nog een pittig briefje van mama Brian.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat er -tig camera's op gericht zijn daar valt mee te leven maar om nou een uitgebreide neuksessie te gaan houden met nog 4 kamergenoten erbij gaat me toch echt een beetje te ver![]()
Waarom hij is toch te vertrouwenquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:07 schreef Missy_1974 het volgende:
pil slikken ?
Jemig ik hen intussen CSI gekeken. Zijn ze nog steeds bezigquote:
op dit moment is er 1 ding niet rood bij huub !!quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:27 schreef niksnutje het volgende:
Huub is duidelijk verliefd op Amanda, echt niet op Syl
Na de massage had Huub een knalrode kop en kon zijn ogen niet van haar afhouden![]()
Huub is de oorzaak van dit. Die ziekt net zo lang met AmanDel zodat Brain jaloers is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Uhm, geilheid ? Huub is echt niet verliefd op Amanda, ze is totaal geen partij voor Huub.
Die krijgen ze met bakken als ze weer hun smoel in de buitenwereld vertonen...quote:
Ik ook ben er helaas niet bij het ontbijt aanwezigquote:Op donderdag 22 februari 2007 03:01 schreef snetje het volgende:
ben heel benieuwd hoe natasia hier op gaat reageren![]()
De schijnheiligheid zelve zou na de sex met Amanda het beste naar zn eigen nest moeten kruipen...Want anders krijgt hij de wind van voren!quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het totaalplaatje is inderdaad te genant voor woorden. Hoop op nog een pittig briefje van mama Brian.
Overigens word het morgenochtend natuurlijk ook leuk. Natasia ligt nu boven alleen te slapen in dat zaadbed, terwijl Brian nu haar bed ligt te bevuilen. En dat Brian na het gesprek met Natasia weer met Amanda gaat liggen krikken kan ze vast ook niet waarderen. Leuke gesprekstof voor morgenochtend aan de ontbijttafel![]()
ik hoop dat hij daar blijft liggen ...dan wordt het morgen echt kanonnen !! natasia is niet voor niks naast brian gekropen om hem te beschermen tegen amanda ..... ligt die rat nu notabene op haar plek naast die snol !! ff filmen morgen !!quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
De schijnheiligheid zelve zou na de sex met Amanda het beste naar zn eigen nest moeten kruipen...Want anders krijgt hij de wind van voren!
Hopelijk, dan zit zij haar weer es goed.quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
De schijnheiligheid zelve zou na de sex met Amanda het beste naar zn eigen nest moeten kruipen...Want anders krijgt hij de wind van voren!
dat beslis ik zelluf wel dat beslis ik zelluf wel dat beslis ik zelluf wel dat beslis ik zelluf wel ehehehequote:Op donderdag 22 februari 2007 03:26 schreef Soury het volgende:
Snetje en Stap01 ik ga jullie in bescherming nemen. Ga lekker slapen ga ik ook doen.
Gniffel tot ziens![]()
Good doggiequote:Op donderdag 22 februari 2007 08:13 schreef blomst het volgende:
Natasia is alweer op en heeft Palma binnen gelaten.
Brian heeft natasia vanacht nog wel om toestemming gevraagd of het goed was dat hij bij Amanda ging slapen.
Uitgeslapen?quote:
/ot: Was al om 06.30 wakker, maar me ochtendritueel is weer klaar...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |