nee dat natasia groote hadquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:39 schreef GoldenGuy het volgende:
Zei Huub nu dat amanda heel mooie schaamlippen heeft??? Praat eens iets harder daarzo!!!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:47 schreef tipsch het volgende:
die 2 gaan toch niet liggen hokken waar de anderen bij zijn?
nix mis meequote:Op donderdag 22 februari 2007 01:46 schreef avonne het volgende:
Huub "het lijkt wel een getrouwd stel. Errug, zeg"
Ik denk het wel helaasch...quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:47 schreef tipsch het volgende:
die 2 gaan toch niet liggen hokken waar de anderen bij zijn?
Dit is te walgelijk van die 2 - ik hoop dat Huub hier op gaat inspelenquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huubje kan hier op inspelen. Maar doet hij dat ook??
Die doos is niet meer te redden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:50 schreef Mika25 het volgende:
Jahoor, de konijntjes zijn weer bezig...arme domme AmanDEL...
En dat vraag ik me nu al een tijdje af dus...quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:50 schreef Fikkert het volgende:
en bart is volgens mij ook nog wakker![]()
lag al vanaf 23:00 te maffen maar wordt wakker van die 2 konijnenquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En dat vraag ik me nu al een tijdje af dus...![]()
ach ja ze geven zeer veel om nenaquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:49 schreef My_ het volgende:
[..]
Ik denk het wel helaasch...![]()
De dekens maken nu al véél beweging!
Slo-mo? die uitdrukking kennen rammelaars niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:53 schreef GoldenGuy het volgende:
Zal Stampertje vannacht nog zijn opwachting maken??? Of wordt het meer slo-mo...
Haha, jij was eerderquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:53 schreef Mika25 het volgende:
Zou leuk zijn als Huub en Sylvia net doen alsof ze ook sex hebben, maar dan op een heel overdreven manier
hoeft niet, morgen gaat bij amanda doordringen in welke positie zij zich heeft gemanouvreerd en die positie is niet leuk, vanaf het moment dat brian wakker was heeft ze niet meer gelachen, weg lol, en morgen wordt het nog moeilijker want ná dit gesprek met brian zal ze afstand moeten nemen van huub, syl en erik en eigenlijk wil ze dat helemaal niet, want ze wil gewoon lekker lol hebben,quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huubje kan hier op inspelen. Maar doet hij dat ook??
Hey wannabe, het wordt het ouderwetse missionarissenneukmodel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:53 schreef GoldenGuy het volgende:
Zal Stampertje vannacht nog zijn opwachting maken??? Of wordt het meer slo-mo...
Ja, daar dacht ik ook aan en Eric zich erbij aftrekt... (alsof) ... of echt (ik zie hem overal voor aan) In ieder geval van zich laat horen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:53 schreef Mika25 het volgende:
Zou leuk zijn als Huub en Sylvia net doen alsof ze ook sex hebben, maar dan op een heel overdreven manier
Ik denk dat Amanda en Brian dat wel voor ze doen. Dat arme kind moet toch tegen zichzelf beschermd worden.quote:
muough denk niet dat hem veel uitmaaktquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:54 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben benieuwd of Huub er nu nog overheen wil.
Niks mis meequote:Op donderdag 22 februari 2007 01:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hey wannabe, het wordt het ouderwetse missionarissenneukmodel.
ik dacht dat ik de enige was, ik wilde dan ook posten dat er wel een soort van spanning was...quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:59 schreef Mika25 het volgende:
Valt me op dat Huub al een eeuwigheid naar Sylvia zit te staren (hij heeft z`n ogen open).
En eerder in de keuken al de vraag aan Sylvia "zou je verliefd kunnen worden in dit huis".
Wie weet waar dat heen gaat op de lange termijn
kan hij vanuit daar niet net bij natas op bed kijken ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:00 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was, ik wilde dan ook posten dat er wel een soort van spanning was...
Hij kan de wereld aan hoeren binnenhalen, maar hij houdt van Syl.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:59 schreef Mika25 het volgende:
Valt me op dat Huub al een eeuwigheid naar Sylvia zit te staren (hij heeft z`n ogen open).
En eerder in de keuken al de vraag aan Sylvia "zou je verliefd kunnen worden in dit huis".
Wie weet waar dat heen gaat op de lange termijn
Sorry tis te laat..quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:02 schreef tipsch het volgende:
eigenlijk zou aDEL die rat er heel plotseling uit moeten trappen - hem toch nog even afwijzen
Denk ik wel want dekbed gaat nu weer heen en weer.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:07 schreef GoldenGuy het volgende:
pakt amanda nu een condoom?
Ja en Brain lacht ze dan allebei uit. "Ik heb jullie allebei geneukt, dus fock jullie"quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:05 schreef STAP01 het volgende:
Het zou toch wel erg leuk zijn als Amanda en Nena dit hebben afgesproken. De hele boel op stelten zetten, eerst Nena doet of ze echt helemaal in love is en all of a sudden....Uit DGK daarna Amanda helemaal in love op Brian.... en all of a sudden...Huub, jij bent veel leuker! Wishfull thinking ben ik bang.
Cum dat shot ..quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:37 schreef avonne het volgende:
Echt jammer dat Huub en Eric slapen.
Ik had me zo verheugd op wat commentaar van de zijlijn
Uhm, geilheid ? Huub is echt niet verliefd op Amanda, ze is totaal geen partij voor Huub.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:27 schreef niksnutje het volgende:
Huub is duidelijk verliefd op Amanda, echt niet op Syl
Na de massage had Huub een knalrode kop en kon zijn ogen niet van haar afhouden![]()
Nee, ze ging even wassen. Brian proefde de yoghurtsmaak van Huubs massage.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:07 schreef GoldenGuy het volgende:
pakt amanda nu een condoom?
eensquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Uhm, geilheid ? Huub is echt niet verliefd op Amanda, ze is totaal geen partij voor Huub.
Het totaalplaatje is inderdaad te genant voor woorden. Hoop op nog een pittig briefje van mama Brian.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat er -tig camera's op gericht zijn daar valt mee te leven maar om nou een uitgebreide neuksessie te gaan houden met nog 4 kamergenoten erbij gaat me toch echt een beetje te ver![]()
Waarom hij is toch te vertrouwenquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:07 schreef Missy_1974 het volgende:
pil slikken ?
Jemig ik hen intussen CSI gekeken. Zijn ze nog steeds bezigquote:
op dit moment is er 1 ding niet rood bij huub !!quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:27 schreef niksnutje het volgende:
Huub is duidelijk verliefd op Amanda, echt niet op Syl
Na de massage had Huub een knalrode kop en kon zijn ogen niet van haar afhouden![]()
Huub is de oorzaak van dit. Die ziekt net zo lang met AmanDel zodat Brain jaloers is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Uhm, geilheid ? Huub is echt niet verliefd op Amanda, ze is totaal geen partij voor Huub.
Die krijgen ze met bakken als ze weer hun smoel in de buitenwereld vertonen...quote:
Ik ook ben er helaas niet bij het ontbijt aanwezigquote:Op donderdag 22 februari 2007 03:01 schreef snetje het volgende:
ben heel benieuwd hoe natasia hier op gaat reageren![]()
De schijnheiligheid zelve zou na de sex met Amanda het beste naar zn eigen nest moeten kruipen...Want anders krijgt hij de wind van voren!quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het totaalplaatje is inderdaad te genant voor woorden. Hoop op nog een pittig briefje van mama Brian.
Overigens word het morgenochtend natuurlijk ook leuk. Natasia ligt nu boven alleen te slapen in dat zaadbed, terwijl Brian nu haar bed ligt te bevuilen. En dat Brian na het gesprek met Natasia weer met Amanda gaat liggen krikken kan ze vast ook niet waarderen. Leuke gesprekstof voor morgenochtend aan de ontbijttafel![]()
ik hoop dat hij daar blijft liggen ...dan wordt het morgen echt kanonnen !! natasia is niet voor niks naast brian gekropen om hem te beschermen tegen amanda ..... ligt die rat nu notabene op haar plek naast die snol !! ff filmen morgen !!quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
De schijnheiligheid zelve zou na de sex met Amanda het beste naar zn eigen nest moeten kruipen...Want anders krijgt hij de wind van voren!
Hopelijk, dan zit zij haar weer es goed.quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
De schijnheiligheid zelve zou na de sex met Amanda het beste naar zn eigen nest moeten kruipen...Want anders krijgt hij de wind van voren!
dat beslis ik zelluf wel dat beslis ik zelluf wel dat beslis ik zelluf wel dat beslis ik zelluf wel ehehehequote:Op donderdag 22 februari 2007 03:26 schreef Soury het volgende:
Snetje en Stap01 ik ga jullie in bescherming nemen. Ga lekker slapen ga ik ook doen.
Gniffel tot ziens![]()
Good doggiequote:Op donderdag 22 februari 2007 08:13 schreef blomst het volgende:
Natasia is alweer op en heeft Palma binnen gelaten.
Brian heeft natasia vanacht nog wel om toestemming gevraagd of het goed was dat hij bij Amanda ging slapen.
Uitgeslapen?quote:
/ot: Was al om 06.30 wakker, maar me ochtendritueel is weer klaar...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |