Ja, alleen die flessen hebben inhoud...quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:22 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Mooie compositie zo met die twee flessen
geen idee ............. mannipulatiequote:Op donderdag 22 februari 2007 01:22 schreef Missy_1974 het volgende:
oh dit soort teksten geven echt weer hoe ver die gast heen is om zich te gaan vergelijken met rogier, na 1 fucking week
quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:26 schreef neferhone het volgende:
uit respect voor nena -ik neuk je beste vriendin
quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Respect voor Nena, aan me hoela, snap je
nee ze heeft eens verteld aan dacht syl dat ze dat haatte, maarja misschien is brian overtuigend genoegquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
Voor Amanda is jaloersheid waarschijnlijk een teken dat hij van haar houdt.... zulke meisjes heb je......
Nee, en Amanda ook niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:29 schreef yellowfirst het volgende:
Zou Brian nu niet doorhebben hoe belachelijk hij zich maakt?![]()
wordt je begraven?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
pffff die gast is zooooo vermoeiend
ik ga zo de maaien voeren.....
ja en wij zitten er naar te kijken... wie is er nou dom eigenlijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:29 schreef LuNaTiC het volgende:
wat een domme lui, ze praten al meer dan een half uur langs elkaar heen over iets wat binnen een paar zinne uit te praten is
lijkt mij sterkquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:29 schreef Mika25 het volgende:
Zou mama Brian nog steeds beweren dat haar zoon respect voor vrouwen heeft?
hoe komt hij daar nou bij JALOERS HIJ!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:29 schreef raggende_annie het volgende:
braaajen is bang dat hij overkomt als "de jaloerse gast"
hahaha wat 'n ei
jepquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:30 schreef Suikeroom het volgende:
Brian gaat het nog zo moeilijk krijgen heh.. Huub moet straks ff met Amanda gaan praten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |