Ja, alleen die flessen hebben inhoud...quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:22 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Mooie compositie zo met die twee flessen
geen idee ............. mannipulatiequote:Op donderdag 22 februari 2007 01:22 schreef Missy_1974 het volgende:
oh dit soort teksten geven echt weer hoe ver die gast heen is om zich te gaan vergelijken met rogier, na 1 fucking week
quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:26 schreef neferhone het volgende:
uit respect voor nena -ik neuk je beste vriendin
quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Respect voor Nena, aan me hoela, snap je
nee ze heeft eens verteld aan dacht syl dat ze dat haatte, maarja misschien is brian overtuigend genoegquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
Voor Amanda is jaloersheid waarschijnlijk een teken dat hij van haar houdt.... zulke meisjes heb je......
Nee, en Amanda ook niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:29 schreef yellowfirst het volgende:
Zou Brian nu niet doorhebben hoe belachelijk hij zich maakt?![]()
wordt je begraven?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
pffff die gast is zooooo vermoeiend
ik ga zo de maaien voeren.....
ja en wij zitten er naar te kijken... wie is er nou dom eigenlijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:29 schreef LuNaTiC het volgende:
wat een domme lui, ze praten al meer dan een half uur langs elkaar heen over iets wat binnen een paar zinne uit te praten is
lijkt mij sterkquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:29 schreef Mika25 het volgende:
Zou mama Brian nog steeds beweren dat haar zoon respect voor vrouwen heeft?
hoe komt hij daar nou bij JALOERS HIJ!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:29 schreef raggende_annie het volgende:
braaajen is bang dat hij overkomt als "de jaloerse gast"
hahaha wat 'n ei
jepquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:30 schreef Suikeroom het volgende:
Brian gaat het nog zo moeilijk krijgen heh.. Huub moet straks ff met Amanda gaan praten![]()
ja zo goed als.. ga slapen.. ( is mn vaste uitdrukking... slaap nogal vastquote:
Nou drie woorden is al voldoende Ik wil NEUKENquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:29 schreef LuNaTiC het volgende:
wat een domme lui, ze praten al meer dan een half uur langs elkaar heen over iets wat binnen een paar zinne uit te praten is
Die kennen Brian ondertussen, dit gaat nog wel ff duren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:31 schreef mootie het volgende:
Echt jammer dat HES niet even op Amanda wacht.
Maanden, ik ga ff kotsen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:31 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij wil amanda het gesprek nu toch echt afkappen. Brian natuurlijk niet, die kan nog uren zo doorlullen...
Leuk verhaal voor aan de ontbijttafelquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:32 schreef Maanvis het volgende:
Vreemd hoe Amanda zo ombuigt als een blad aan een boom. Een paar uur geleden wou ze nog sexen met huub als ze met z'n 2-en over bleven.
kansloos, want Huub wringt zich er toch wel weer tussen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:32 schreef Missy_1974 het volgende:
ik voorspelde het toch, aman mag niet meer alleen met hun zijn, en vooral geen plezier maken.
en weg is het kleine stukje lachen wat er weer was weg.
Ik hoop niet dat ie eindigt als die film die laatst op de VPRO was.. dan heeft ze een kuiltje aan beide wangetjes.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:34 schreef Nicoss het volgende:
Je kan hier zo een docu van draaien met als tilel: hoe gaat een loverboy te werk
HUH ?quote:
Mag ik dan aub degene zijn die hem aan het eind van de docu door zijn kop schietquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:34 schreef Nicoss het volgende:
Je kan hier zo een docu van draaien met als tilel: hoe gaat een loverboy te werk
Gekonijnt wordt er, zet ik 100 CP's voor inquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:36 schreef Carlaa het volgende:
Ze gaan nu toch niet DAAR de konijnendans doen he!
Balen!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:36 schreef avonne het volgende:
Ik versta niks van SHE
200 !! Naast Natasiaquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gekonijnt wordt er, zet ik 100 CP's voor in
Nee ze zoenden echt...quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]Ze waren aan het fluisteren geloof ik, ze kwamen er achter dat Natasia er niet was ofzo...
En TIEN maakt zich op dit moment medeschuldig als ze dit zo aan blijven zien.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:39 schreef yellowfirst het volgende:
Gelukkig is de Justitie fel op loverboys maar Brian ontsnapt de dans...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |