misschien is ze toch slimmer dan wij denkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wehehehehe ze verzwijgt de massage maar even voor t gemak HOERRRRRRRRRRRR
Van Natas ! Die zei ffe subtiel tegen Brian"Ik snap niet dat Silvia Huub met yogurt gaat masseren"quote:
hahahaha ja en Bonny stClair speelde valsquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:19 schreef snetje het volgende:
[..]
misschien is ze toch slimmer dan wij denken
GAAP GAAP wat een sukkel die Brainlostquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:20 schreef raggende_annie het volgende:
braaajen praat zijn bezitterigheid tov amanda goed door haar er op te wijzen dat haar ex ook zo was
omdat het geweldig is om te horen hoe iemand de domste dingen kan zeggen en denkt dat ie serieus overkomtquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:20 schreef My_ het volgende:
Waarom luisteren jullie eigenlijk allemaal naar Brian, terwijl jullie het allemaal om te kosten vinden?!
Ik luister naar Huub en Sylvia, dat is wel leuk!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:12 schreef StefanPeeters het volgende:
(uit spreekwoordenboek)
"OM DE BRIAN HEENDRAAIEN" -
Betekent hetzelfde als 'om de pot heen draaien' maar in dit geval
is er sprake van iemand die spreekt zonder enige inhoud, zonder
logica en zonder daar gebruik bij te maken van begrijpelijke taal.
succesquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:11 schreef BwennieBren het volgende:
Kom ik uit de douche en ik zie dit?
Brian wat ben jij een eersteklas hypocriete, vieze, vuile, uit de baarmoeder getrokken, manipulatieve, vet fokking looser, een huichelaar, een hond, een vreselijk slechte DJ, jij vet, vies, smerig stuk leugenachtig onderkruipsel!!! Ik hoop dat Rogier je heel hard op je smoel mept als je uit de villa komt!
Vanaf nu ben ik officeel Anti Liaan![]()
![]()
En nu ga ik echt slapen
serieus?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:20 schreef tipsch het volgende:
Brian:Vergelijk het met je ex-vriend. Alles wat je met Huub gedaan hebt, zou je ex-vriend dat trekken?![]()
![]()
![]()
LAAT DIT STOPPEN!
Ik vind het geweldig om te horen hoe kut Brian Huub's gedrag vindt. Dat belooft echt wat voor de komende dagen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:20 schreef My_ het volgende:
Waarom luisteren jullie eigenlijk allemaal naar Brian, terwijl jullie het allemaal om te kosten vinden?!
Ik heb niet geluisterd, maar ik gok dat hij nu ongeveer 6 keer (als het niet meer is) hetzelfde heeft gezegd in andere woorden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:22 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
omdat het geweldig is om te horen hoe iemand de domste dingen kan zeggen en denkt dat ie serieus overkomt
Omdat ik het mezelf niet zou kunnen vergeven dat ik ongenuanceerd een hekel heb aan een überrat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:20 schreef My_ het volgende:
Ik luister naar Huub en Sylvia, dat is wel leuk!
Persoonlijk denk ik dat Rogier denkt "Liever verlies ik van Huub dan van dat onderkruipsel van een rat. MAAK HEM PARA!"quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:20 schreef yellowfirst het volgende:
Nu gaat Brian wel heel erg ver, hoe zou je vriend het vinden zoals jij met Huub omgaat......
Huub houdt echt van haar, zo gek als hij is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik geniet van de relatie Huub/Sylvia. Prachtig
kan dr een meer of minder zijn maar in grote lijnen klopt het volgens mij wel. het is vrij moeilijk te ontcijferen wat hij nou steeds bedoeld en waar zijn ene verhaal eindigd en het volgende begintquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:23 schreef My_ het volgende:
[..]
Ik heb niet geluisterd, maar ik gok dat hij nu ongeveer 6 keer (als het niet meer is) hetzelfde heeft gezegd in andere woorden.
En in slecht Nederlands uiteraard. Op een monotone toon.
Zit ik in de buurt?![]()
Olie op het vuurtje!quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
kut zegt nu wel opeens over de massage
Het gaat er niet om dat Amanda nu van hem is. Het gaat er om dat ze niet van Huub is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:21 schreef avonne het volgende:
Brian "Als wij niets intiems hadden gedeeld had ik er geen enkele moeite mee"
maw. "we hebben geneukt, dus nu ben je van mij"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |