Jawel, hij gaat eerst haar benen doen, billetjes, ik kan je ook een bodymassage geven zegt Huub.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:57 schreef scanman01 het volgende:
Vannacht gaat het gebeuren tussen Amanda en Huub?
Ja vind het ook jammer dat ie gaat, heb de laatste tijd erg gelachen om hem en Huub 's avonds/'s nachts.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:01 schreef Black_king het volgende:
Bart's laatste dag. Triest hoor. A winner leaves the cage....
ja het blijft erg vaag....quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:03 schreef PumaStreamer het volgende:
misschien is het wel een list...een truct...komt bartje terug...
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:05 schreef Gollemrulez het volgende:
Jeetje wat ben je boeiend Amandel...
bij mij is dat juist andersom. als ik ga drinken, word ik dronkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:05 schreef Prospera het volgende:
Als ik dronken ben, dan ga ik drinken![]()
Heeft ie morgen een goed vehaal voor Brian....quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:05 schreef partyyboyy het volgende:
Huub maakt er zo te zien wel nachtwerk van.
Het slaapt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:09 schreef kleinzusje het volgende:
Slaapt hij ?
De dekens bewegen niet meer ......quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:09 schreef kleinzusje het volgende:
Slaapt hij ?
ze zei net weer iets en toen gaf huub daar een wederwoord op en toen kwam amanda weer aan het woord waarop zij weer werd afgelost door huub.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:08 schreef BwennieBren het volgende:
Hoe hoger mijn budget, hoe meer ik ga opmaken zegt Amanda
Ja ik denk ik typ maar wat want anders staat er niets in de COS
Waar slaat dat nou weer op?!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:08 schreef KimiK het volgende:
Huub klinkt een beetje...... gescript????
dat ie speciaal voor ons wat meer informatie over amanda moet verzamelenquote:
ik heb zowaar het idee dat amanda heel veel van huub gaat leren ..... die komt er heel anders uit dan dat ze er in is gegaan ... qua intelligentie dan he !!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:06 schreef Black_king het volgende:
Huub luistert naar Amanda. Dat is het verschil met Brian.
Brian bedoel je? Die slaapt niet, die ligt te woelen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:09 schreef kleinzusje het volgende:
Slaapt hij ?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:10 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ze zei net weer iets en toen gaf huub daar een wederwoord op en toen kwam amanda weer aan het woord waarop zij weer werd afgelost door huub.
ik help ff mee
ze kunnen best leuke bedragen verdienen inderdaad,... untill they hit 30!,..... then it's over!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:08 schreef raggende_annie het volgende:
toch vreemd hoe dat soort mensen zo makkelijk geld maken
aaah het slapt al af van 2500 per week naar 2500 per maand
Ja ik bedoelde Brian, ik zag hem net weer even in het wastafelputje loeren en schrokquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Brian bedoel je? Die slaapt niet, die ligt te woelen.
Ik kreeg het idee ook alquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:11 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dat ie speciaal voor ons wat meer informatie over amanda moet verzamelen
Zielig tochquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde Brian, ik zag hem net weer even in het wastafelputje loeren en schrok
ze worden tegengehouden door de plasma boyquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:12 schreef raggende_annie het volgende:
hoe houden ze die vissen eigelijk daar in dat kooitje? lijkt net alsof ze er steeds uitzwemmen maar ik zie ze niet vallen
Hahaha!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:11 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:12 schreef raggende_annie het volgende:
hoe houden ze die vissen eigelijk daar in dat kooitje? lijkt net alsof ze er steeds uitzwemmen maar ik zie ze niet vallen
nou haal je braaajens gedachtengang en die van huub door elkaarquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:14 schreef Prospera het volgende:
Huub, ga es wat sneller, dat duurt minstens 1.5 uur voordat ze in je bed ligt.
Maakt hij avances naar het putje.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde Brian, ik zag hem net weer even in het wastafelputje loeren en schrok
idd, die neptieten duren ook zeker nog een uur.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:14 schreef Prospera het volgende:
Huub, ga es wat sneller, dat duurt minstens 1.5 uur voordat ze in je bed ligt.
Hij begon een goed gesprek, maar het duurde niet langquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:15 schreef Black_king het volgende:
[..]
Maakt hij avances naar het putje.....![]()
Ik baal ook echt van de negatieve aandacht aan Brian.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:14 schreef kleinzusje het volgende:
prospera, bong, partb, bright thx ( slapend, woelend, zonder bewegende dekens) arme brother
Nee joh, daaruit krijgt Braaaajen zijn informatie van de buitenwereld doorquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:15 schreef Black_king het volgende:
[..]
Het putje zweeg, verbolgen over zoveel domheid.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij begon een goed gesprek, maar het duurde niet lang
Hij moet van z'n mammie tegen het putje zeggen dat ze een "break" hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:15 schreef Black_king het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:19 schreef My_ het volgende:
Die handdoek schuift steeds verder naar benenden...
Idd, wil de redactie daar iets over zeggen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:19 schreef My_ het volgende:
Die handdoek schuift steeds verder naar benenden...
Het wordt interessant als Brain denkt dat Amanda naast hem ligtquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:21 schreef kleinzusje het volgende:
Huub vindt met kinderen werken heel leuk.
Info voor in de Monsterbedroom , weer 180 graden omdraai verhaal
Senks voor het antwoorden, was ff ergens anders mee bezig, maar dat bedoelde ik inderdaadquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:11 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
En er dan achterkomt dat het niet zo isquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het wordt interessant als Brain denkt dat Amanda naast hem ligt![]()
En daar gaat ie al de fout in....quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het wordt interessant als Brain denkt dat Amanda naast hem ligt![]()
Hopelijk morgen pas, bij het ontwakenquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En er dan achterkomt dat het niet zo is![]()
Huub: Bel SBS6 misschien hebben ze wel een belspelletje voor jequote:Op donderdag 22 februari 2007 00:26 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Amoebe: "misschien wil ik wel tv-presentatrice worden".
nee die visjes vallen toch ook niet. das allemaal dure meuk daar. daar hebben ze vast wel een of ander ingenieus snufje voorquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:20 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Idd, wil de redactie daar iets over zeggen?
Dalijk valtie kapot op de grond.
Kansloos. Zeker haar IQ, en EQ.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:26 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Amoebe: "misschien wil ik wel tv-presentatrice worden".
trustequote:Op donderdag 22 februari 2007 00:29 schreef BwennieBren het volgende:
Nou lieve Fokkertjes, de gesprekken van beide streams hebben voor mij dezelfde werking als diazepam voor Braaaaaaaajen dus ik ga mijn mandje in.![]()
![]()
Voor strakkies een wel en terusten
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:29 schreef BwennieBren het volgende:
Nou lieve Fokkertjes, de gesprekken van beide streams hebben voor mij dezelfde werking als diazepam voor Braaaaaaaajen dus ik ga mijn mandje in.![]()
![]()
![]()
Wil hij het doesssss putje uitbaggeren dan ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:17 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee joh, daaruit krijgt Braaaajen zijn informatie van de buitenwereld door
dan gaan ze beiden een stemronde aanvragen en beiden eruit. volgens mij hebben ze dat gedeelte voor het gemak nog maar even niet in de regels opgenomen. als die situatie zich ooit al gaat voordoen duurt dat nog wel n paar jaar. tegen die tijd hebben ze daar wel n oplossing voorquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:32 schreef Maanvis het volgende:
wat gebeurt er eigenlijk als er nog 2 mensen over zijn? Hoe wordt dan bepaald wie wint?
Nog een flesje wijn...quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:32 schreef partyyboyy het volgende:
Zo omdraaien die Amoebe en afwerken.
Ben er ook weg van.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:29 schreef BwennieBren het volgende:
![]()
![]()
Volgens mij gaat het heel snel zodra d'r nog maar 4 of 3 over zijn.. Dan heb je al heel gauw een driehoeksopstelling tegen 1 persoon en hupsakee zakelijk worden en d'r uit!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:33 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dan gaan ze beiden een stemronde aanvragen en beiden eruit. volgens mij hebben ze dat gedeelte voor het gemak nog maar even niet in de regels opgenomen. als die situatie zich ooit al gaat voordoen duurt dat nog wel n paar jaar. tegen die tijd hebben ze daar wel n oplossing voor
ja maar 2 is een heel ander verhaalquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het heel snel zodra d'r nog maar 4 of 3 over zijn.. Dan heb je al heel gauw een driehoeksopstelling tegen 1 persoon en hupsakee zakelijk worden en d'r uit!
Als ze snugger zijn dan kijken ze in de geschiedenis om te weten te komen welke sites Brian heeft bezocht.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:34 schreef raggende_annie het volgende:
wat zitten die 2 daar achter het pctje te doen?
ojaquote:
Wie is dat ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:40 schreef Maanvis het volgende:
Sylvia doet me bij sommige gesprekken bij tijd en wijle aan Aventura denken. vraag me niet waarom!
Iemand op fok!quote:
Geef je gelijk, hij is best leuk om te zien, al heeft ie wel sinds vandaag zo'n balkenende kapsel (das nou weer jammer )quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:38 schreef tajine het volgende:
eigenlijk is huub best wel geil om te zien!! hij lijkt op robbie williams
Brian en a-Del hebben even een korte pauzequote:Op donderdag 22 februari 2007 00:41 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Wat is er mis gegaan tussen Brainless en Amoebe en waarom hangt ze nu de hele tijd bij Huub?
zelfde reden als nenaquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:41 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Wat is er mis gegaan tussen Brainless en Amoebe en waarom hangt ze nu de hele tijd bij Huub?
Kan je wat aan je avatar doen, dat het niet zo smerig lijkt?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb dezelfde fobie als Amanda haha..alleen mijn iq is 4 keer zo hoog.
Een break !quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Brian en a-Del hebben even een korte pauze
Amanda had een weddenschap afgesloten dat ze geen sex meer zou hebben voorlopig, en toen ging ze om dat te voorkomen bij Natasia in bed slapen. Waarop Brian het uit heeft gemaakt. Immers, hij heeft natasia toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:41 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Ik zit er ook al aan te denken om de frietpan aan te zettenquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
* mrSPLIFFY pakt ff wat kaas blokkies
brainless ligt al in bed en heeft amanda inmiddels al gedumpt na een boze brief van zijn moeder ...quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:41 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Whehehe, staat hier ook net aan ....quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:45 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik zit er ook al aan te denken om de frietpan aan te zetten
Hier nog eentje ???? Worden we allen uitgelachten of komt er nog een verklaring zodat we nog rooier worden ?quote:
en neemt amanda meequote:Op donderdag 22 februari 2007 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
Het konijn komt zn batterijen wisselen
LIJKT ?quote:
Ja, vreselijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wie speelt hier nou de Para Brodder?
Nee, hij staat nog een weekje droog. (de volgende afspraak met de dokter is pas in maart..)quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:47 schreef Maanvis het volgende:
hahahaha brian heeft zijn medicijnen vergeten
IK ZAT ER NAASTquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:48 schreef LuNaTiC het volgende:
JA MAAR IK HEB HET ZELF GEHOORD
Daar ben ik wel een beetje bang voor.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:51 schreef Wireless het volgende:
Amanda lijkt me wel zo'n type die zich nu verplicht voelt om sex te hebben.
Absoluutquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:50 schreef Missy_1974 het volgende:
is dit bewust ruzie maken met aman, ? omdat hij afstand wil, omdat mama boos is
Hij zoekt bewust ruzie omdat hij zo para is, wat een looserquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:50 schreef avonne het volgende:
Dit heeft helemaal niets te maken met slecht luisteren en para zijn.
Hij zoekt gewoon een manier om van haar af te komen, en doet dat door haar dingen te verwijten.
DE LUL
"Wie is hier nou de slet"quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wat zou ze nou gezegd hebben???
En het lukt hem ook nog................gatverquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Absoluut
En hij wil het zo draaien dat het haar schuld is
cry baby cryquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Absoluut
En hij wil het zo draaien dat het haar schuld is
PROESTquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:53 schreef Loserkid het volgende:
Amanda, schat, ga je frikandellen eten, daar zitten meer hesennen in dan in brian
thnx... en? heeft ze t gezegd?quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:53 schreef Loserkid het volgende:
Amanda, schat, ga je frikandellen eten, daar zitten meer hesennen in dan in brian
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
dat is het "kanker para brada" moment hequote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:56 schreef Missy_1974 het volgende:
nu gaat ie zeker vertellen dat ze niet zo mag omgaan met de rest, tenminste via wat omwegen
huub flirt teveel![]()
Dat is dus mijn deja vuquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het NENA-SYNDROOM herhaalt zich.
heeft hij denk ik op de lange duur toch een fout pesoon getroffenquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:57 schreef My_ het volgende:
Het komt er dus op neer dat Amanda geen lol mag maken als het niet met Brian is...
Brian is jaloers!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:57 schreef Maanvis het volgende:
Huub heeft brian dus precies waar ie hem hebben wil.
Ik heb haar ook nog geen lol zien maken met Brianquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:57 schreef My_ het volgende:
Het komt er dus op neer dat Amanda geen lol mag maken als het niet met Brian is...
potentiele pooier ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:59 schreef Gigageil het volgende:
Bezitterige klootzak.......potentiéle stalker......![]()
Hij is fijn die Huubquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft de volgende stap gezet in het volkomen paranoide maken van Brian ....
[afbeelding]
hoop van niet. meer dat ze krom ligt van het lachenquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:00 schreef snetje het volgende:
mocht nena nu kijken zit ze zeker weten met gekrulde teennagels nu![]()
misschien is huub of eric bereid om een spiegel voor te houden of zullen ze daar niet aan denken, het ligt er maar helemaal aan wat aman huub verteld van dit gesprekquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:00 schreef avonne het volgende:
Brian "ik heb het al eens eerder meegemaakt en wil het niet een tweede keer meemaken. Nena... nena..."
toch grappig dat hij er niet bij vermeld dat Rogier het vast ook niet leuk vond om het op TV te zien hoe hij met Amanda flirte en voosde
quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft de volgende stap gezet in het volkomen paranoide maken van Brian ....
[afbeelding]
zeg kan jij brA.I.n van een super hero pakje voorzien? met zo'n mooie P van parabrother op zn borst ? (aangezien je vaak met photoshop knoeit)quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brain loverboytalkin Amanda:
Jij verschilt in vele optiek anders dan Nena
gewoon even heel bescheiden zeggen als hij langs loopt is meer dan genoegquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:04 schreef Nicoss het volgende:
Laat Huub aub Brian uitschelden voor LOSER als ie naar boven komt en naar zijn bed wil gaan..................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |