Zielig tochquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde Brian, ik zag hem net weer even in het wastafelputje loeren en schrok
ze worden tegengehouden door de plasma boyquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:12 schreef raggende_annie het volgende:
hoe houden ze die vissen eigelijk daar in dat kooitje? lijkt net alsof ze er steeds uitzwemmen maar ik zie ze niet vallen
Hahaha!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:11 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dat ie speciaal voor ons wat meer informatie over amanda moet verzamelen
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:12 schreef raggende_annie het volgende:
hoe houden ze die vissen eigelijk daar in dat kooitje? lijkt net alsof ze er steeds uitzwemmen maar ik zie ze niet vallen
nou haal je braaajens gedachtengang en die van huub door elkaarquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:14 schreef Prospera het volgende:
Huub, ga es wat sneller, dat duurt minstens 1.5 uur voordat ze in je bed ligt.
Maakt hij avances naar het putje.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde Brian, ik zag hem net weer even in het wastafelputje loeren en schrok
idd, die neptieten duren ook zeker nog een uur.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:14 schreef Prospera het volgende:
Huub, ga es wat sneller, dat duurt minstens 1.5 uur voordat ze in je bed ligt.
Hij begon een goed gesprek, maar het duurde niet langquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:15 schreef Black_king het volgende:
[..]
Maakt hij avances naar het putje.....![]()
Ik baal ook echt van de negatieve aandacht aan Brian.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:14 schreef kleinzusje het volgende:
prospera, bong, partb, bright thx ( slapend, woelend, zonder bewegende dekens) arme brother
Nee joh, daaruit krijgt Braaaajen zijn informatie van de buitenwereld doorquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:15 schreef Black_king het volgende:
[..]
Het putje zweeg, verbolgen over zoveel domheid.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij begon een goed gesprek, maar het duurde niet lang
Hij moet van z'n mammie tegen het putje zeggen dat ze een "break" hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:15 schreef Black_king het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:19 schreef My_ het volgende:
Die handdoek schuift steeds verder naar benenden...
Idd, wil de redactie daar iets over zeggen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:19 schreef My_ het volgende:
Die handdoek schuift steeds verder naar benenden...
Het wordt interessant als Brain denkt dat Amanda naast hem ligtquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:21 schreef kleinzusje het volgende:
Huub vindt met kinderen werken heel leuk.
Info voor in de Monsterbedroom , weer 180 graden omdraai verhaal
Senks voor het antwoorden, was ff ergens anders mee bezig, maar dat bedoelde ik inderdaadquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:11 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dat ie speciaal voor ons wat meer informatie over amanda moet verzamelen
En er dan achterkomt dat het niet zo isquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het wordt interessant als Brain denkt dat Amanda naast hem ligt![]()
En daar gaat ie al de fout in....quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het wordt interessant als Brain denkt dat Amanda naast hem ligt![]()
Hopelijk morgen pas, bij het ontwakenquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En er dan achterkomt dat het niet zo is![]()
Huub: Bel SBS6 misschien hebben ze wel een belspelletje voor jequote:Op donderdag 22 februari 2007 00:26 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Amoebe: "misschien wil ik wel tv-presentatrice worden".
nee die visjes vallen toch ook niet. das allemaal dure meuk daar. daar hebben ze vast wel een of ander ingenieus snufje voorquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:20 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Idd, wil de redactie daar iets over zeggen?
Dalijk valtie kapot op de grond.
Kansloos. Zeker haar IQ, en EQ.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:26 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Amoebe: "misschien wil ik wel tv-presentatrice worden".
trustequote:Op donderdag 22 februari 2007 00:29 schreef BwennieBren het volgende:
Nou lieve Fokkertjes, de gesprekken van beide streams hebben voor mij dezelfde werking als diazepam voor Braaaaaaaajen dus ik ga mijn mandje in.![]()
![]()
Voor strakkies een wel en terusten
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:29 schreef BwennieBren het volgende:
Nou lieve Fokkertjes, de gesprekken van beide streams hebben voor mij dezelfde werking als diazepam voor Braaaaaaaajen dus ik ga mijn mandje in.![]()
![]()
![]()
Wil hij het doesssss putje uitbaggeren dan ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:17 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee joh, daaruit krijgt Braaaajen zijn informatie van de buitenwereld door
dan gaan ze beiden een stemronde aanvragen en beiden eruit. volgens mij hebben ze dat gedeelte voor het gemak nog maar even niet in de regels opgenomen. als die situatie zich ooit al gaat voordoen duurt dat nog wel n paar jaar. tegen die tijd hebben ze daar wel n oplossing voorquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:32 schreef Maanvis het volgende:
wat gebeurt er eigenlijk als er nog 2 mensen over zijn? Hoe wordt dan bepaald wie wint?
Nog een flesje wijn...quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:32 schreef partyyboyy het volgende:
Zo omdraaien die Amoebe en afwerken.
Ben er ook weg van.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:29 schreef BwennieBren het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |