Jawel, hij gaat eerst haar benen doen, billetjes, ik kan je ook een bodymassage geven zegt Huub.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:57 schreef scanman01 het volgende:
Vannacht gaat het gebeuren tussen Amanda en Huub?
Ja vind het ook jammer dat ie gaat, heb de laatste tijd erg gelachen om hem en Huub 's avonds/'s nachts.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:01 schreef Black_king het volgende:
Bart's laatste dag. Triest hoor. A winner leaves the cage....
ja het blijft erg vaag....quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:03 schreef PumaStreamer het volgende:
misschien is het wel een list...een truct...komt bartje terug...
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:05 schreef Gollemrulez het volgende:
Jeetje wat ben je boeiend Amandel...
bij mij is dat juist andersom. als ik ga drinken, word ik dronkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:05 schreef Prospera het volgende:
Als ik dronken ben, dan ga ik drinken![]()
Heeft ie morgen een goed vehaal voor Brian....quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:05 schreef partyyboyy het volgende:
Huub maakt er zo te zien wel nachtwerk van.
Het slaapt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:09 schreef kleinzusje het volgende:
Slaapt hij ?
De dekens bewegen niet meer ......quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:09 schreef kleinzusje het volgende:
Slaapt hij ?
ze zei net weer iets en toen gaf huub daar een wederwoord op en toen kwam amanda weer aan het woord waarop zij weer werd afgelost door huub.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:08 schreef BwennieBren het volgende:
Hoe hoger mijn budget, hoe meer ik ga opmaken zegt Amanda
Ja ik denk ik typ maar wat want anders staat er niets in de COS
Waar slaat dat nou weer op?!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:08 schreef KimiK het volgende:
Huub klinkt een beetje...... gescript????
dat ie speciaal voor ons wat meer informatie over amanda moet verzamelenquote:
ik heb zowaar het idee dat amanda heel veel van huub gaat leren ..... die komt er heel anders uit dan dat ze er in is gegaan ... qua intelligentie dan he !!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:06 schreef Black_king het volgende:
Huub luistert naar Amanda. Dat is het verschil met Brian.
Brian bedoel je? Die slaapt niet, die ligt te woelen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:09 schreef kleinzusje het volgende:
Slaapt hij ?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:10 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ze zei net weer iets en toen gaf huub daar een wederwoord op en toen kwam amanda weer aan het woord waarop zij weer werd afgelost door huub.
ik help ff mee
ze kunnen best leuke bedragen verdienen inderdaad,... untill they hit 30!,..... then it's over!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:08 schreef raggende_annie het volgende:
toch vreemd hoe dat soort mensen zo makkelijk geld maken
aaah het slapt al af van 2500 per week naar 2500 per maand
Ja ik bedoelde Brian, ik zag hem net weer even in het wastafelputje loeren en schrokquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Brian bedoel je? Die slaapt niet, die ligt te woelen.
Ik kreeg het idee ook alquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:11 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dat ie speciaal voor ons wat meer informatie over amanda moet verzamelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |