Volgens mij gaat het heel snel zodra d'r nog maar 4 of 3 over zijn.. Dan heb je al heel gauw een driehoeksopstelling tegen 1 persoon en hupsakee zakelijk worden en d'r uit!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:33 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dan gaan ze beiden een stemronde aanvragen en beiden eruit. volgens mij hebben ze dat gedeelte voor het gemak nog maar even niet in de regels opgenomen. als die situatie zich ooit al gaat voordoen duurt dat nog wel n paar jaar. tegen die tijd hebben ze daar wel n oplossing voor
ja maar 2 is een heel ander verhaalquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het heel snel zodra d'r nog maar 4 of 3 over zijn.. Dan heb je al heel gauw een driehoeksopstelling tegen 1 persoon en hupsakee zakelijk worden en d'r uit!
Als ze snugger zijn dan kijken ze in de geschiedenis om te weten te komen welke sites Brian heeft bezocht.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:34 schreef raggende_annie het volgende:
wat zitten die 2 daar achter het pctje te doen?
ojaquote:
Wie is dat ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:40 schreef Maanvis het volgende:
Sylvia doet me bij sommige gesprekken bij tijd en wijle aan Aventura denken. vraag me niet waarom!
Iemand op fok!quote:
Geef je gelijk, hij is best leuk om te zien, al heeft ie wel sinds vandaag zo'n balkenende kapsel (das nou weer jammer )quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:38 schreef tajine het volgende:
eigenlijk is huub best wel geil om te zien!! hij lijkt op robbie williams
Brian en a-Del hebben even een korte pauzequote:Op donderdag 22 februari 2007 00:41 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Wat is er mis gegaan tussen Brainless en Amoebe en waarom hangt ze nu de hele tijd bij Huub?
zelfde reden als nenaquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:41 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Wat is er mis gegaan tussen Brainless en Amoebe en waarom hangt ze nu de hele tijd bij Huub?
Kan je wat aan je avatar doen, dat het niet zo smerig lijkt?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb dezelfde fobie als Amanda haha..alleen mijn iq is 4 keer zo hoog.
Een break !quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Brian en a-Del hebben even een korte pauze
Amanda had een weddenschap afgesloten dat ze geen sex meer zou hebben voorlopig, en toen ging ze om dat te voorkomen bij Natasia in bed slapen. Waarop Brian het uit heeft gemaakt. Immers, hij heeft natasia toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:41 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Ik zit er ook al aan te denken om de frietpan aan te zettenquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
* mrSPLIFFY pakt ff wat kaas blokkies
brainless ligt al in bed en heeft amanda inmiddels al gedumpt na een boze brief van zijn moeder ...quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:41 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Whehehe, staat hier ook net aan ....quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:45 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik zit er ook al aan te denken om de frietpan aan te zetten
Hier nog eentje ???? Worden we allen uitgelachten of komt er nog een verklaring zodat we nog rooier worden ?quote:
en neemt amanda meequote:Op donderdag 22 februari 2007 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
Het konijn komt zn batterijen wisselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |