ben jij mijn vader of moeder?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:45 schreef henkway het volgende:
ben je homo??
dat doe ik alleen maar. Maar ze kijken dan allemaal professioneel weg.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:48 schreef Koewam het volgende:
Durf je wel oogcontact te maken?
ze komen niet naar jou, die slettenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:50 schreef Corelli het volgende:
[..]
Want een leuk praatje zit er niet in voor mij.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:54 schreef InProduction het volgende:
Oudezijds/Nieuwezijds Voorburgwal![]()
hoerenbuurt...quote:
Is je tong uitgerukt door een hondsdolle hamster??quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:50 schreef Corelli het volgende:
[..]
dat doe ik alleen maar. Maar ze kijken dan allemaal professioneel weg.
Jammer, is het enige wat ik heb, oogcontact maken. Want een leuk praatje zit er niet in voor mij.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:54 schreef InProduction het volgende:
Oudezijds/Nieuwezijds Voorburgwal![]()
waarom zit er niet een leuk praatje voor je in?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:50 schreef Corelli het volgende:
[..]
dat doe ik alleen maar. Maar ze kijken dan allemaal professioneel weg.
Jammer, is het enige wat ik heb, oogcontact maken. Want een leuk praatje zit er niet in voor mij.
de wallen in amsterdam? Wel eens langs gelopen maar je denkt toch niet dat ik onder het oog van al die toeristen bij zo'n wijf naar binnen stap. Wil bovendien de real thing. Ik wil niet alleen sex. Ik wil ook het totaal dat er om heen zit. Dus iemand leren kennen, eens afspreken, mee gaan naar haar/mijn huis. Bed in, met haar wakker worden. Dat lijkt me allemaal zo leuk. Dus meer dan sex zeg maar.quote:
quote:
Zo neequote:Op woensdag 21 februari 2007 19:57 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Is je tong uitgerukt door een hondsdolle hamster??
![]()
babbeltjes maken is niet mijn sterkste punt. Ben niet zo verbaal ingesteld. Veel mensen willen daarom ook weinig met me te maken hebben. Dan zeg ik hallo (dat is toch normaal, dat wanneer je iemand kent je hallo zegt) en dan zeggen ze niks terug bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef Djarum het volgende:
[..]
waarom zit er niet een leuk praatje voor je in?
ben je geen persoon wat zomaar met iemand gaat praten?
heb je dr eentje liggen rondrennen dan?quote:
tieft alsjeblieft op manquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:00 schreef Domai het volgende:
[..]
![]()
Je zal wel lelijk zijn, want humor heb je wel
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef Corelli het volgende:
[..]
babbeltjes maken is niet mijn sterkste punt. Ben niet zo verbaal ingesteld. Veel mensen willen daarom ook weinig met me te maken hebben. Dan zeg ik hallo (dat is toch normaal, dat wanneer je iemand kent je halle zegt) en dan zeggen ze niks terug bijvoorbeeld.
siquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef Ludger het volgende:
Is het erg?
ouiquote:Ben je er minder gelukkig door?
yesquote:Had je dan willen scoren zonder dat je verliefd was en puur om 's even wat te presteren?
jaquote:Ben je soms beter tegen het leven opgewassen als je seksueel flink ontgroend bent in je studententijd?
true]quote:Had je er meer vriendschappen door gekregen?
het moet een traumatische ervaring vanuit je kindertijd zijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef Corelli het volgende:
[..]
de wallen in amsterdam? Wel eens langs gelopen maar je denkt toch niet dat ik onder het oog van al die toeristen bij zo'n wijf naar binnen stap. Wil bovendien de real thing. Ik wil niet alleen sex. Ik wil ook het totaal dat er om heen zit. Dus iemand leren kennen, eens afspreken, mee gaan naar haar/mijn huis. Bed in, met haar wakker worden. Dat lijkt me allemaal zo leuk. Dus meer dan sex zeg maar.
quote:
Aanvullend: Ikzelf walg van de weinige seksuele evaring die ik heb met een persoon die nu totaal niet meer moet... BAH, dat ik daar intiem mee was in een ver verledenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef Ludger het volgende:
Is het erg?
Niet van overtuigd
Ben je er minder gelukkig door?
Nee
Had je dan willen scoren zonder dat je verliefd was en puur om 's even wat te presteren?
Kan ik totaal geen kick van krijgen
Ben je soms beter tegen het leven opgewassen als je seksueel flink ontgroend bent in je studententijd?
Nee, zou juist beschamend terugkijken op dergelijke affaires
Had je er meer vriendschappen door gekregen?
Een vriendschap met een ex of one-night-stand lijkt mij onnatuurlijk
Misschien is dat wel een klein beetje het probleem. Zat er tot vorig jaar ook best mee dat ik niet zo'n babbelaar was, maar de meeste meiden zie je toch niet of amper meer, gewoon er op af stappen, en als je keihard in je gezicht wordt geslagen is het duidelijk, maar misschien zie je het ook wel eens verkeerd, en zit er wel één tussen die hard wegkijkt omdat ze hetzelfde 'probleem' als jij hebt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef Corelli het volgende:
[..]
de wallen in amsterdam? Wel eens langs gelopen maar je denkt toch niet dat ik onder het oog van al die toeristen bij zo'n wijf naar binnen stap. Wil bovendien de real thing. Ik wil niet alleen sex. Ik wil ook het totaal dat er om heen zit. Dus iemand leren kennen, eens afspreken, mee gaan naar haar/mijn huis. Bed in, met haar wakker worden. Dat lijkt me allemaal zo leuk. Dus meer dan sex zeg maar.
ah lotgenoten, gedeelde smart is halve smartquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:12 schreef InProduction het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een klein beetje het probleem. Zat er tot vorig jaar ook best mee dat ik niet zo'n babbelaar was, maar de meeste meiden zie je toch niet of amper meer, gewoon er op af stappen, en als je keihard in je gezicht wordt geslagen is het duidelijk, maar misschien zie je het ook wel eens verkeerd, en zit er wel één tussen die hard wegkijkt omdat ze hetzelfde 'probleem' als jij hebt.
Ga 's een hobby nemen waar dames van je leeftijd zitten.. Maar als je alleen uit bent op seks, zullen ze op een vereniging ook wel snel op je uitgekeken zijn..quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:14 schreef Corelli het volgende:
[..]
ah lotgenoten, gedeelde smart is halve smart
1 van de problemen is dat ik niet op plaatsen kom waar ik makkelijk vrouwen kan aanspreken. Kroegen en discos hou ik niet van.
Voormalig lotgenootquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:14 schreef Corelli het volgende:
[..]
ah lotgenoten, gedeelde smart is halve smart
1 van de problemen is dat ik niet op plaatsen kom waar ik makkelijk vrouwen kan aanspreken. Kroegen en discos hou ik niet van.
Báhquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:16 schreef IvusDartelt het volgende:
gebruik us een openingszin dan ipv "hallo"![]()
- Kan ik je een drankje aanbieden, of wil je alleen het geld?
- Mijn magische horloge zegt dat jij geen ondergoed draagt. WEL! Oh, dan loopt ie weer een uur voor...
- Houd je van verre reizen? ja? Mooi, ik woon hier een takke eind vandaan.......
en zo vind je dr nog 1000 op internet....succes!!
![]()
Goeie tip !!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:11 schreef DaFan het volgende: Misschien s wat meer zuipen dan normaal om je drempel te verlagen
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:14 schreef Corelli het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:11 schreef cultheld het volgende:
TS kan ook nog moslim worden en zich uit laten huwelijken aan een Arabische schone. Moet ie wel eerst ff trouwen, maar daarna kan ie ook meteen los.
Eensch.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:57 schreef Silvieja het volgende:
Wat is dat toch met mensen die denken dat ze geen leven hebben als ze niet neuken. Wees blij dat je niet bent zoals de rest die wel iedereen neukt.
Jou tijd komt heus nog wel. Pas op het moment dat jij 40 bent, en dan nog niet geneukt hebt, dan zou ik me toch wat meer zorgen gaan maken.
Die studenten willen zich aan de Stiffler's gelijk stellenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:44 schreef Pracissor het volgende:
Het beeld dat je als student wel moet scoren en de verhalen dat bijna alle studenten dat ook doen, is gewoon grote onzin. Een klein gedeelte van de studenten zal idd elke maand een nieuwe scharrel hebben, maar de meerderheid niet. Dat idee is je opgedrongen door het stereotype dat studenten zelf ook in leven proberen te houden door de 'grote verhalen'.
Ikzelf maak makkelijk contact met vrouwen maar heb nooit de behoefte gehad om van elke potentiele scharrel iets te maken. Als je echt een relatie zoekt verwijs ik je door naar de vele topics die erover zijn geweest (zoek hobby's, werk aan zelfvertrouwen etc.) maar als je gewoon wilt scoren, wil ik je erop wijzen dat het je uiteindelijk echt niks oplevert. Na de liefdeloze seks blijft het lege, eenzame gevoel, misschien zelfs verergert.
Ik leef met je mee makker. Ik dacht dat ik ze ook allemaal aan mn genots-spies ging rijgen, but how was I wrong.......Feit is dat er veel concurentie is in een land als Nederland waar vrouwen maar JA hoeven te blaten en ze liggen al te wippen. Its a sad, sad, very saaaaaad world.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:44 schreef Corelli het volgende:
Ik (man) had er zoveel van verwacht. Tijdens mijn studietijd zou ik wel eventjes flink gaan scoren, had ik mezelf wijs gemaakt. Overschot aan te aantrekkelijke studentes in dit land dus dat moet geen probleem zijn.
Nu ben ik bijna burger maar het is mij allemaal een beetje tegengevallen de afgelopen vele jaren. De teller staat op 0. Ik kan bibliotheken volschrijven over waarom ik niks gescoord/geneukt heb maar daarmee blijft de teller wel op 0 staan.
Al met al is het een beetje een deceptie. Tijdens je studententijd moet je scoren is een beetje de heersende gedachte. Niet voor mij helaas. Voor jullie?
Mijn ouders hebben me al een boek gegeven hoe je vrouwen kan scoren (van strauss) maar daar heb ik niet heel veel vertrouwen in, ik ben dus nog niet begonnen met lezen. Ze begonnen het ook een beetje raar te vinden dat ze nog nooit een meisje naast me hadden gezien. De ben-je-homo vraag heb ik gelukkig (nog) niet gehoord.
Man, wat een kuthouding.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:33 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ik leef met je mee makker. Ik dacht dat ik ze ook allemaal aan mn genots-spies ging rijgen, but how was I wrong.......Feit is dat er veel concurentie is in een land als Nederland waar vrouwen maar JA hoeven te blaten en ze liggen al te wippen. Its a sad, sad, very saaaaaad world.
Maar OT: vrouwen kicken op EXTRAverte mannen, en niet op introverte, intelligente, strategisch doordachte en goed opgeleide mannen. Face it, vrouwen kick op scumbags, mannen met je wie je elke dag goed kan lachen en een lekkere wip mee kan hebben zo nu en dan. Zorg dat je ipv een introvert, een extraverte man wordt, en alles komt dan goed. (hoe bedoel je, je eigen persoonlijkheid veranderen om een ONS te scoren)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaja, uiteraard.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:41 schreef Concordsky het volgende:
feit is wel dat alle vrouwen kuthoeren zijn ....
Hey Clown, jij sluit altijd mijn topics, hoe ze kansloos ook zijn. Maar goed, ik vergeef je daarvoor.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Báh.
Ik zou echt in lachen uitbarsten van zulke uitgekauwde, cliché, ronduit ranzige openingszinnen. Valt me mee dat 'Jij hebt een opening en ik heb zin' er niet tussen staat
.
TS, je verwachtingen liggen gewoon te hoog en je zoekt wanhopig hard. Zulke dingen kan je niet forceren, maar je kan wel aan jezelf werken. Wanhopigheid bij mannen werkt als een luchtalarm voor vrouwen. Wat zekerder van je zaak zijn en dingen z'n beloop laten gaan helpt al een heel stuk.
Aan je reactie op te maken heb jij al is een keer een vriendin gehad of ervaring met liefde? Ik totaal niet in iede r geval. Echter Ik ben niet lelijk, ben intelligent, heb fantastisch gevoel van humor (errug droog volgens vrienden), maar probleem is dat ik beetje verlegen ben (met vrouwen ALLEEN) en dat ik beneden de 1.65m ben.....Zo genoeg?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:38 schreef Paltos het volgende:
[..]
Man, wat een kuthouding.Wat een zielige reactie.
Je moet heus geen lul te zijn om te scoren, je kan ook gewoon extravert + zelfzeker zijn. Of intravert + zelfzeker, lekker boeiend. Het ligt alleen maar aan jou, hoor. Niet aan de 'vrouwen'.
Nee het ligt idd aan ALLE vrouwen dat jij er geen kan krijgen. Op vrouwen.fok.nl waar jij niet op kan komen loopt er een speciale reeks over jou en maken ze ALLEMAAL grappen over jou en spreken ze af dat ze je niet gaan zoenen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:55 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
en de vrouwtjes dan maar de schuld ga geven, want aan mij ligt het niet.
The alpha-malequote:Op donderdag 22 februari 2007 00:00 schreef Paltos het volgende:
Nou ja, ik ken je niet dus ga geen oordelen vellen over waarom jij geen vriendin kan krijgen. Aan verlegenheid valt écht wel iets te doen. Twee jaar geleden (toen was ik 15) was ik ook verlegen, ik had daar geen zin meer in, heb er iets aan gedaan en wordt nu gezien als grote mond in elke groep. En dat vind ik zelf ook fijner. En reken maar dat je meer aandacht krijgt dan, ja. Als je toch zoveel te bieden hebt, bied het dan ook.
Ook onzin. Je kunt een man die totaal niet met vrouwen overweg kan bij wijze van spreken alleen op een eiland met 100.000 vrouwen zetten, 'scoren' zal ie niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:01 schreef DaFan het volgende:
Mên, ga gewoon s naar een goede stad. Utrecht, Groningen, Maastricht...grof mannentekort dus als je dáár niet slaagt kan je het beter vergeten
Ok, nu ben ik nieuwsgierig geworden. Wat heb je dan zoal gedaan dat je nu van je verlegenheid af bent. Let wel op, dat ik alleen met de omgang van (mooie) vrouwen verlegen ben. Met mannen en minder aantrekkelijke vrouwen kan ik gek genoeg zeer goed opschieten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:00 schreef Paltos het volgende:
Nou ja, ik ken je niet dus ga geen oordelen vellen over waarom jij geen vriendin kan krijgen. Aan verlegenheid valt écht wel iets te doen. Twee jaar geleden (toen was ik 15) was ik ook verlegen, ik had daar geen zin meer in, heb er iets aan gedaan en wordt nu gezien als grote mond in elke groep. En dat vind ik zelf ook fijner. En reken maar dat je meer aandacht krijgt dan, ja. Als je toch zoveel te bieden hebt, bied het dan ook.
op de 1 of andere manier lijk je op 1 van die foto's op die ene snotaap van Home Alonequote:Op donderdag 22 februari 2007 00:10 schreef badgirl18 het volgende:
Hier ben ik!! ( haha)
Hier maak je een fundamentele denkfout. Alles heeft altijd twee kanten. Een deel zou aan de vrouwen kunnen liggen maar ook een deel aan jouw! Als je iets wil bereiken moet je iets investeren. Jij moet investeren in jezelf.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:55 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Aan je reactie op te maken heb jij al is een keer een vriendin gehad of ervaring met liefde? Ik totaal niet in iede r geval. Echter Ik ben niet lelijk, ben intelligent, heb fantastisch gevoel van humor (errug droog volgens vrienden), maar probleem is dat ik beetje verlegen ben (met vrouwen ALLEEN) en dat ik beneden de 1.65m ben.....Zo genoeg?
Ik zou ook wel eens willen weten hoe het voelt om iemand naast je te hebben, iemand die echt om je geeft, onvoorwaardelijke liefde, gewoon dat warme en onbezorgde gevoel. Sex is hiernaast maar een bijzaak. Logisch toch dat ik een klein beetje gefrustreerd wordt en de vrouwtjes dan maar de schuld ga geven, want aan mij ligt het niet.
Gewoon schijt hebben aan wat anderen denken. Dat lukt me heus nog niet altijd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:16 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ok, nu ben ik nieuwsgierig geworden. Wat heb je dan zoal gedaan dat je nu van je verlegenheid af bent. Let wel op, dat ik alleen met de omgang van (mooie) vrouwen verlegen ben. Met mannen en minder aantrekkelijke vrouwen kan ik gek genoeg zeer goed opschieten.
Overigens als je vanaf je geboorte een introvert, rustig, kalm persoon bent, HOE in vredesnaam kan je dan opeens een persoon worden die vaak de grootste mond in de groep heeft. Dat lijkt me zeer sterk. Maar goed, ik ben benieuwd.
Alpha-males zijn inderdaad klootzakken als zij WEL kunnen scoren en ik niet, omdat zij smooth talking capabilities hebben en ik niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:01 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee het ligt idd aan ALLE vrouwen dat jij er geen kan krijgen. Op vrouwen.fok.nl waar jij niet op kan komen loopt er een speciale reeks over jou en maken ze ALLEMAAL grappen over jou en spreken ze af dat ze je niet gaan zoenen.
Mên, ga gewoon s naar een goede stad. Utrecht, Groningen, Maastricht...grof mannentekort dus als je dáár niet slaagt kan je het beter vergeten
En btw over die extraverte 'klootzakken' die wel allemaal vrouwen versieren. Zijn het niet gewoon klootzakken omdat ze iets voor elkaar krijgen wat jou niet lukt?
En btw, vrouwen willen uiteindelijk trouwen met een lieve man hoorDus als ze je zien als een 'klein broertje' zit je geramd
Ik spreek ook veel mensen aan, alleen nooit vrouwen....Misschien ben ik wel anti-vrouw, en een homo?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:25 schreef Paltos het volgende:
[..]
Gewoon schijt hebben aan wat anderen denken. Dat lukt me heus nog niet altijd.
Dingen doen waar je schrik voor hebt. Veel mensen spreken/aanspreken.
Je zelfzeker voelen.
Verander daar dan wat aan. Het is echt niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ik spreek ook veel mensen aan, alleen nooit vrouwen....Misschien ben ik wel anti-vrouw, en een homo?![]()
![]()
Leuk he? Vrouwen afzeiken omdat je ze niet kunt krijgen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:17 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
op de 1 of andere manier lijk je op 1 van die foto's op die ene snotaap van Home Alone
Ik heb niet het idee dat je echt wilt veranderen, maar ik zal het toch maar proberen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ik spreek ook veel mensen aan, alleen nooit vrouwen....Misschien ben ik wel anti-vrouw, en een homo?![]()
![]()
Meisjes afzeiken heeft anders vaak onverwachte gevolgen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Leuk he? Vrouwen afzeiken omdat je ze niet kunt krijgen?![]()
Geloof mij, ik ben goed in kleine onbenullige dingetjes vragen aan vrouwen, over onderwerpen dus die helemaal nergens over gaan. Alleen al die gedachte weerhoud mij er van zulke onbenullige dingen te vragen. Waarom vragen vrouwen nooit wat aan mannen hoe laat het is of over het weer gaan lullen, behalve dan die oma's die in het bushokje naast je staan en je oren van je kop aflullen. Blijkbaar vallen alleen hoogbejaarde vrouwen op mij.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:21 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Hier maak je een fundamentele denkfout. Alles heeft altijd twee kanten. Een deel zou aan de vrouwen kunnen liggen maar ook een deel aan jouw! Als je iets wil bereiken moet je iets investeren. Jij moet investeren in jezelf.
Dat je verlegen bent met vrouwen kan ik goed begrijpen maar op een gegeven moment moet je ze toch gewoon echt aanspreken. Dat is best eng enzo maar op een gegeven moment zul je merken dat het geen fuck voorsteld gewoon even wat ouwehoeren en niks verwachten. Je moet er niet vanuit gaan dat als je haar aanspreekt dat het dan wat gaat worden, maar gewoon een gezellig babbeltje dus.
Alle grote dingen beginnen met een kleine stap. Als je op de bushalte staat te wachten (ik noem maar iets) en er staat een meisje gewoon mee gaan ouwehoeren. Goh hoe laat komt de bus? weertje he? gewoon smalltalk. Als je dit goed kan ga je weer een stapje verder totdat je op een gegeven moment die droom meid zo je bed in lult![]()
Zoals ik al zei: alles begint met de eerste stap de beklimming van de Mount everest begint ook met een stap.
Succes![]()
Jij doet het toch ook niet? Waarom zouden zij het dan doen? Wil je wel veranderen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:34 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Geloof mij, ik ben goed in kleine onbenullige dingetjes vragen aan vrouwen, over onderwerpen dus die helemaal nergens over gaan. Alleen al die gedachte weerhoud mij er van zulke onbenullige dingen te vragen. Waarom vragen vrouwen nooit wat aan mannen hoe laat het is of over het weer gaan lullen, behalve dan die oma's die in het bushokje naast je staan en je oren van je kop aflullen. Blijkbaar vallen alleen hoogbejaarde vrouwen op mij.
Die optie bestaat natuurlijk. Ik denk alleen dat vrouwen niet zo graag vergeleken willen worden met dit sujet:quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:34 schreef Paltos het volgende:
[..]
Meisjes afzeiken heeft anders vaak onverwachte gevolgen.![]()
Die omaatjes vallen niet op je. Die hebben gewoon niet veel om handen en worden wellicht te weinig bezocht door hun kleinkinderen. Ik vermoed dat ze geen seksuele bedoelingen hebben wanneer ze een gesprek met je aanknopen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:34 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Geloof mij, ik ben goed in kleine onbenullige dingetjes vragen aan vrouwen, over onderwerpen dus die helemaal nergens over gaan. Alleen al die gedachte weerhoud mij er van zulke onbenullige dingen te vragen. Waarom vragen vrouwen nooit wat aan mannen hoe laat het is of over het weer gaan lullen, behalve dan die oma's die in het bushokje naast je staan en je oren van je kop aflullen. Blijkbaar vallen alleen hoogbejaarde vrouwen op mij.
Is het daar makkelijker dan in hier in Vlaanderen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:18 schreef Jitse het volgende:
Student in Nederland.. en het wil niet lukken?
Drink je wel genoeg naar studentennormen als je uitgaat?
Enkele keren van het studentenleven geproefd, en de Nederlandse studentes waren toch wel echt makkelijk hoor. Aan mijn Vlaams accent zal het allesinds niet liggen.
Vlaamse meisjes zijn erg kuis. Heb ik eens gehoord van een Vlaming.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:40 schreef Paltos het volgende:
[..]
Is het daar makkelijker dan in hier in Vlaanderen?![]()
Ach joh, dat valt wel mee.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Vlaamse meisjes zijn erg kuis. Heb ik eens gehoord van een Vlaming.
Veranderen vind ik een eng woord, en helemaal als het betrekking heeft op wie je bent, wat je doet en waar je voor staat. Kortom verandering in je gehele persoonlijkheid; daar ben ik idd tegenstander van. Als dat noodzakelijk is om een relatie aan te gaan of een ONS te scoren, dan kunnen vrouwen de pot op. Vrouwen hebben maar te accepteren hoe IK ben, ik ga mij niet als iemand anders voordoen dan wie ik werkelijk ben. Ik ben gewoon een rustig, aardig, grappig persoon ajs je me wat beter leert kennen. Hoe kan ik dan veranderen in een persoon die vrolijk in een bushokje een vrouw gaat aanspreken?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:36 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jij doet het toch ook niet? Waarom zouden zij het dan doen? Wil je wel veranderen?![]()
hierin heb je helemaal gelijk!:)quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:44 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Hey Clown, jij sluit altijd mijn topics, hoe ze kansloos ook zijn. Maar goed, ik vergeef je daarvoor.
Jij hebt makkelijk praat, jij hebt zeker al sexervaring of ervaring met liefde in je leven gehad? Voor mensen die nog nooit een vrouw hebben gezoend, of ook maar een simpele verkering hebben gehad met een meisje op de basisschool of middelbare school, is het gewoon heel erg frustrerend (in mijn geval dus omdat ik nogal verlegen ben als het op vrouwen aanspreken aankomt). Dan kan je wel makkelijk lullen, van niet wanhopig op zoek gaan enzo, maar als 999 van de 1000 mannen al voor zn 23ste levensjaar heeft gescoord, dan begin je toch wel een naar gevoel te krijgen.
Kun je je verplaatsen in mijn situatie, dan wel van de TS? Alvast bedankt. Als je dat kan, begin dan maar met advies geven.
Grtz, TheHamsterSlayer
Ze zijn vaak wel schattig. Ze stralen tevens uit dat ze een gedegen opvoeding hebben genoten. En het BreEzaH-gehalte ligt een stuk lager in Vlaanderen. Nu was dat toch al niet mijn doelgroep, maar soit.quote:
Stop dan met zagen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:44 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Veranderen vind ik een eng woord, en helemaal als het betrekking heeft op wie je bent, wat je doet en waar je voor staat. Kortom verandering in je gehele persoonlijkheid; daar ben ik idd tegenstander van. Als dat noodzakelijk is om een relatie aan te gaan of een ONS te scoren, dan kunnen vrouwen de pot op. Vrouwen hebben maar te accepteren hoe IK ben, ik ga mij niet als iemand anders voordoen dan wie ik werkelijk ben. Ik ben gewoon een rustig, aardig, grappig persoon ajs je me wat beter leert kennen. Hoe kan ik dan veranderen in een persoon die vrolijk in een bushokje een vrouw gaat aanspreken?
Je beeld klinkt wel erg cliché. Maar ik ben al jaren niet in Nederland geweest dus ik kan niet echt vergelijken! Toch eens naartoe gaan..quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Ze zijn vaak wel schattig. Ze stralen tevens uit dat ze een gedegen opvoeding hebben genoten. En het BreEzaH-gehalte ligt een stuk lager in Vlaanderen. Nu was dat toch al niet mijn doelgroep, maar soit.![]()
Natuurlijk. Ik ben dol op clichés. Meestal kloppen ze namelijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:47 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je beeld klinkt wel erg cliché. Maar ik ben al jaren niet in Nederland geweest dus ik kan niet echt vergelijken! Toch eens naartoe gaan..![]()
maar................... I want to know what love iiiiiiiiiiiiiiiis, I want you to show meeeeeeeeeeeeeequote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:17 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
op de 1 of andere manier lijk je op 1 van die foto's op die ene snotaap van Home Alone
Als je niet wil veranderen zal jouw situatie ook niet veranderen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:44 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Veranderen vind ik een eng woord, en helemaal als het betrekking heeft op wie je bent, wat je doet en waar je voor staat. Kortom verandering in je gehele persoonlijkheid; daar ben ik idd tegenstander van. Als dat noodzakelijk is om een relatie aan te gaan of een ONS te scoren, dan kunnen vrouwen de pot op. Vrouwen hebben maar te accepteren hoe IK ben, ik ga mij niet als iemand anders voordoen dan wie ik werkelijk ben. Ik ben gewoon een rustig, aardig, grappig persoon ajs je me wat beter leert kennen. Hoe kan ik dan veranderen in een persoon die vrolijk in een bushokje een vrouw gaat aanspreken?
Absoluut man, die hollandse meiden zijn ronduit sletten!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:40 schreef Paltos het volgende:
[..]
Is het daar makkelijker dan in hier in Vlaanderen?![]()
"groeien" om vrouwen te kunnen scoren.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:52 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Als je niet wil veranderen zal jouw situatie ook niet veranderen!
Je hoeft ook niet je persoonlijkheid te veranderen dat kan gewoon niet alleen je gedrag moet bijsturen hier en daar. Als je straks ergens gaat werken ga je toch ok niet tot je 65 hetzelfde doen.? Als je een kunstje eenmaal goed kan dan wil je weer wat anders bevoorbeeld een leidinggevende functie. In die zin ben je dan ook veranderd. Veranderen is niet je persoonlijkheid omgooien maar groeien in bepaalde dingen.Dingen die je eerst niet zo goed kon kun je na een tijdje beter.
Nogmaals als jij je poot stijf houd en niks wil investeren of veranderen gebeurt er ook niks!
Was het maar zo'n feest, dan lag ik nu wel te wippen met 3 vrouwen in mn bed....quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:54 schreef Stupiditeit het volgende:
Volgens mij is TS gewoon een goed bedachte kloon.
Dude.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:03 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
"groeien" om vrouwen te kunnen scoren.....Alleen die gedachte al. Ik ga nu meteen een SWOT-analyse maken en daarna een POP schrijven......
Hier alvast een opzet:
Strenghts: onbenullige dingetjes vragen aan vrouwen die in een bushokje staan te wachten, vrouw-onvriendelijk gedrag vertonen, inhoudelijk goed verhaal,
Weaknesses: introvert tegenover vrouwen, kleiner dan 1.65m, spleetogen, 100% allochtoon, etx.
POP (persoonlijk ontwikkelingsplan): vrouwen vragen hoe laat het is als ik sta te wachten op de bus, of met vrouwen praten over hoe mooi het weer wel niet is, of vrouwen een drankje aanbieden,![]()
Ja een dergelijk scenario had ik voor mijzelf ook al in gedachten, maar dan wat anders. Meer a la American Psycho, hehehe. Goede baan, stinkend rijk, vervolgens elke avond na een harde dag werken een escortdame naar je huis laten sturen en choppen maar (met je leuter, niet met een hakbijl). In totaal zal ik dan meer dan 1000 vrouwen in mn leven kunnen neuken. Meer dan wat een alphamale ooit zal doen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:04 schreef TE-61 het volgende:
Gewoon goed je best doen op school. Mooie baan, auto, huisje. Dan ben je zo 30 en dan willen al die wijven een lief mannetje die een goede vader kan zijn. M.a.w: dan ga je gewoon misbruik maken van de situatie, ze valse hoop geven, en dan vertellen dat ze toch niet je typ is. Uiteraard nadat je ze hebt uitgetest![]()
Soms lees je die verhalen, dan denk je "damn, wat zal het heerlijk zijn als de rollen straks zijn omgedraaid wanneer die vrouwen van 25+ in snel tempo verlelijken en een man willen voor het te laat is"
Uiteraard ligt het aan jezelf als je niet kan scoren nu...en later. Of je bent een lompe boer, of je bent gewoon lelijk, of een combinatie van
Bijna alles wat je zegt klinkt triest, lieverd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:09 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
(of klink ik nu heel erg triest?)
dat weet ik, en noem me geen lieverd F.A.G.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Bijna alles wat je zegt klinkt triest, lieverd.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:09 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ja een dergelijk scenario had ik voor mijzelf ook al in gedachten, maar dan wat anders. Meer a la American Psycho, hehehe. Goede baan, stinkend rijk, vervolgens elke avond na een harde dag werken een escortdame naar je huis laten sturen en choppen maar (met je leuter, niet met een hakbijl). In totaal zal ik dan meer dan 1000 vrouwen in mn leven kunnen neuken. Meer dan wat een alphamale ooit zal doen.![]()
Revenge will be mine.....GNAHAHAHAHAHAH MUHAHAHAHAHAHA Geduld is the secret to a better life (of klink ik nu heel erg triest?)
Wel eentje mét vriendin.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:13 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
dat weet ik, en noem me geen lieverd F.A.G.
Waarom kansloos? Je hoeft er immers niet je persoonlijkheid voor te veranderen....quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:13 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
![]()
![]()
het is mogelijk....... Betalen om met een vrouw te mogen zijn.
Totally n00b en tja toch ook wel vrij kansloos en zielig![]()
Nog wel ja. Hoe oud ben je? Dit vraag ik omdat de kans verdomd groot is dat het straks over een paar jaar uit is met je vriendin.quote:
In dit topic heb je op nogal onverbloemde wijze uiting gegeven aan het feit dat je graag aan de vrouw wil. Diverse users hebben je tips en ideen aangedragen. Je slaat ze in de wind of boort ze in de grond. Je wil het liefst horen dat iedereen het met je eens is dat de vrouwen moeten veranderen en niet jijzelf. Zolang je niet van dit standpunt afwijkt zie ik het somber voor je in.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:19 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Waarom kansloos? Je hoeft er immers niet je persoonlijkheid voor te veranderen....
Dude, dat is triest. Ga dan gewoon op een datingsite zitten als je 26 a 27 bent. En zeg tegen die tijd wat je hebt: "baan, auto, huisje. Je bent kinderloos, fotootje op het profiel zetten. Moet jij eens zien hoeveel dames dan reageren. En er zijn er veel bij die best wel ok zijn. Natuurlijk ga je geen relatie met ze beginnen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:09 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ja een dergelijk scenario had ik voor mijzelf ook al in gedachten, maar dan wat anders. Meer a la American Psycho, hehehe. Goede baan, stinkend rijk, vervolgens elke avond na een harde dag werken een escortdame naar je huis laten sturen en choppen maar
en toen je je bul liet zien dumpte ie je?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:32 schreef ondeugend het volgende:
Eigenlijk was het wel een groot succes.
En jij denkt nu een bieke reactie te hebben gegeven?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
en toen je je bul liet zien dumpte ie je?
biekequote:Op donderdag 22 februari 2007 02:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En jij denkt nu een bieke reactie te hebben gegeven?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:51 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Het is ongelooflijk om te accepteren dat je de rest voor je leven gewoon een maagd blijft als je niet over je verlegenheid komt, maar anderzijds heeft het natuurlijk wel wat heiligs en goed.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:16 schreef IvusDartelt het volgende:
- Mijn magische horloge zegt dat jij geen ondergoed draagt. WEL! Oh, dan loopt ie weer een uur voor...
Voor wat ik hier uithaal hoort deze niet in R&P.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:44 schreef Corelli het volgende:
Ik (man) had er zoveel van verwacht. Tijdens mijn studietijd zou ik wel eventjes flink gaan scoren, had ik mezelf wijs gemaakt. Overschot aan te aantrekkelijke studentes in dit land dus dat moet geen probleem zijn.
Nu ben ik bijna burger maar het is mij allemaal een beetje tegengevallen de afgelopen vele jaren. De teller staat op 0. Ik kan bibliotheken volschrijven over waarom ik niks gescoord/geneukt heb maar daarmee blijft de teller wel op 0 staan.
Al met al is het een beetje een deceptie. Tijdens je studententijd moet je scoren is een beetje de heersende gedachte. Niet voor mij helaas. Voor jullie?
Mijn ouders hebben me al een boek gegeven hoe je vrouwen kan scoren (van strauss) maar daar heb ik niet heel veel vertrouwen in, ik ben dus nog niet begonnen met lezen. Ze begonnen het ook een beetje raar te vinden dat ze nog nooit een meisje naast me hadden gezien. De ben-je-homo vraag heb ik gelukkig (nog) niet gehoord.
ik voel me ook regelmatig zo ontzettend kut. Gisteravond toen ik dit tikte had ik weer zo'n periodieke depressiequote:Op woensdag 21 februari 2007 23:55 schreef nozem het volgende:
Toch zonde van je studententijd. Niet elke student neukt zich een slag in de rondte, en dat hoeft ook niet. Maar je gehele studie verstoken blijven van seks en/of liefde lijkt mij ook niet bepaald ideaal...
Heel erg bekend gevoel. Dat kutgevoel drink je gewoon weg met wat whiskey (zonder ijs, single malt only)quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:08 schreef Corelli het volgende:
[..]
ik voel me ook regelmatig zo ontzettend kut. Gisteravond toen ik dit tikte had ik weer zo'n periodieke depressievroeger toen ik begin 20 was dacht ik "komt wel goed" maar gekomen is het nooit en balen doe ik ondertussen best wel. Ik voel me gewoon kut af en toe. Erg kut
Typisch dat je alleen hier op in gaat en de rest van mijn reactie aan je voorbij laat gaan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:08 schreef Corelli het volgende:
[..]
ik voel me ook regelmatig zo ontzettend kut. Gisteravond toen ik dit tikte had ik weer zo'n periodieke depressievroeger toen ik begin 20 was dacht ik "komt wel goed" maar gekomen is het nooit en balen doe ik ondertussen best wel. Ik voel me gewoon kut af en toe. Erg kut
Vrouwen zijn toch ook sexobjecten? Je moet het immers ook andersom zien, vrouwen stappen ook vaak alleen af op de mooie en dus aantrekkelijke mannen. Waarom is dat? Dat is heus geen toeval. Conclusie is dat vrouwen, de mannen ook als sexobjecten zien. Dus who is wrong? We, beta-males, are all fucked 4 life !!! (helaas niet letterlijk dan)quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:19 schreef Gripper het volgende:
Hou dan op met je kut voelen, slampamper. En die hamsterslachter ook trouwens. Vrouwen merken het meteen als jij een zielige pieperd bent, die nog nooit geneukt heeft maar daar wel heel wanhopig op uit is.
Probeer gewoon eens op een leuke manier ongedwongen met ze te praten, en ze niet te zien als seksobjecten. Misschien maak je dan een kans, hoewel ik het somber inzie als je met zo'n immens trieste houding in het leven staat. Vind je het verrassend dat de meeste dames liever omgaan met eendan met een
?
Het ligt aan je houding kerel. Uiterlijk speelt ook mee, maar ik zie vaak genoeg aardslelijke kerels met leuke meiden lopen. Dus investeer in je houding in plaats van een kater; kun je binnenkort een wip maken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:24 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Heel erg bekend gevoel. Dat kutgevoel drink je gewoon weg met wat whiskey (zonder ijs, single malt only)
Ben bang dat je dan vreemd aangekeken wordt en ze zich van je afdraait onder het mompelen van "sukkel". Niet doen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:03 schreef LENUS het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat ik deze niet eerder heb gezien, had hem graag eens toe willen passen.
Flikker toch eens op met je gezeik man, hoop je dat mensen hier begrip voor dat ongelooflijk zielige sexleven van je krijgen, of wil je nou eens een keer gaan scoren? Computer uit en de stad in, hophop!quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch ook sexobjecten? Je moet het immers ook andersom zien, vrouwen stappen ook vaak alleen af op de mooie en dus aantrekkelijke mannen. Waarom is dat? Dat is heus geen toeval. Conclusie is dat vrouwen, de mannen ook als sexobjecten zien. Dus who is wrong? We, beta-males, are all fucked 4 life !!! (helaas niet letterlijk dan)
Wat maakt dat nou weer uitquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben bang dat je dan vreemd aangekeken wordt en ze zich van je afdraait onder het mompelen van "sukkel". Niet doen.
Vanavond maar eens tegen mijn vriendin zeggen, kijken wat haar reactie isquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben bang dat je dan vreemd aangekeken wordt en ze zich van je afdraait onder het mompelen van "sukkel". Niet doen.
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:49 schreef Gripper het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met je gezeik man, hoop je dat mensen hier begrip voor dat ongelooflijk zielige sexleven van je krijgen, of wil je nou eens een keer gaan scoren? Computer uit en de stad in, hophop!
Knip
samenvattend, en dit zeg ik alleen maar om je wakker te schudden, niet om je te beledigen: ga godverdomme eens wat aan jezelf doen man, en verspil je tijd niet aan dit soort zeiktopics op fok!
Cheerio![]()
Nu heb je me echt wakker geschud man! Wat voor stoere hobby doe je? Cliffhanger naspelen (no offense)? Wat grappig zeg, een mede-werktuigbouwer. Over 4 maanden ben ik ook klaar met WTB hts.quote:
Ik ben er niet gevoelig voor en met sarcasme krijg je natuurlijk nog steeds geen wijf in je bed....quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:14 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Nu heb je me echt wakker geschud man! Wat voor stoere hobby doe je? Cliffhanger naspelen (no offense)? Wat grappig zeg, een mede-werktuigbouwer. Over 4 maanden ben ik ook klaar met WTB hts.
Maar OT: ik zet straks de PC uit, en ga maar weer es beginnen met mn huishouden doen. Serieus.
Niet te goed gepoetst. Dat is een beetje eng. Mannen zijn geen poetsers.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:26 schreef Gripper het volgende:
Huishouden, ook belangrijk. Komt die meid als je een keer lekker voor dr gaat koken tenminste in een goed gepoetst huis terecht, positieve eerste indruk!
Whehehe idd, als ik bij een man langsga met een brandschoon huis denk ik gelijk: Ok... of zn moeder komt nog 2 keer in de week poetsen, of hij heeft een dwangneurosequote:Op donderdag 22 februari 2007 12:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Niet te goed gepoetst. Dat is een beetje eng. Mannen zijn geen poetsers.![]()
Je moet het inderdaad niet gebruiken om te scoren, maar meer voor de gein om te zien wat de reactie is. Geniaal is hij zeker en weet je gelijk of het slachtoffer een beetje gevoel voor humor heeft.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:55 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit
Tis een geniale opmerking en ik (we) hoeven niet zo nodig te scoren als TSAls er een leuk gesprek uit ontstaat is het alleen maar leuk...je kan er best een aardige twist aan geven hoor
Jouw probleem is eigenlijk veel makkelijker: je hebt gewoon echt een slap kutkarakter.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:14 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Nu heb je me echt wakker geschud man! Wat voor stoere hobby doe je? Cliffhanger naspelen (no offense)? Wat grappig zeg, een mede-werktuigbouwer. Over 4 maanden ben ik ook klaar met WTB hts.
Maar OT: ik zet straks de PC uit, en ga maar weer es beginnen met mn huishouden doen. Serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Nee, eigenlijk niet
[ Bericht 1% gewijzigd door Malebolgia op 22-02-2007 13:07:11 ]"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
Jij ziet seks als iets dat je ter plekke, het liefst in de kroeg nog moet doen??quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef Corelli het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om vrouwen te zien als mensen, in plaats van fleshlights met wat extra functies? In plaats van alles op álle vrouwen af te schuiven, kan het geen kwaad om eens jezelf een spiegel voor te houden. Je zit hier als een malle te ranten en de verbitterde misantroop uit te hangen. Om vervolgens je verbaasd af te vragen hoe een gezellige, humoristische man als jij geen vrouwen kan krijgen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch ook sexobjecten? Je moet het immers ook andersom zien, vrouwen stappen ook vaak alleen af op de mooie en dus aantrekkelijke mannen. Waarom is dat? Dat is heus geen toeval. Conclusie is dat vrouwen, de mannen ook als sexobjecten zien. Dus who is wrong? We, beta-males, are all fucked 4 life !!! (helaas niet letterlijk dan)
Dat zei ik in minder lieve bewoordingen ook en toen kreeg ik clumsy op mn dakquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:36 schreef Manneke_Pils het volgende:
Die verhalen.
Maar HamsterSlachter, heb je wel eens dat je gewoon een knuffel krijgt van een meisje ofzo?
Of wat is het meest close contact wat je ooit gehad heb?
Je komt nu echt over alsof je bij een verjaardag met drie zoenen op de wang al met een paal in je broek loopt namelijk.
hoe kom je hier nou weer bij? Dat staat nergens. Ik heb wel degelijk ondernomen maar het reusltaat is 0.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:06 schreef Masta-t het volgende:
"Ik heb mezelf gek gemaakt met verwachtingen, maar niets in die richting ondernomen"-
ik werkte. Voor de time-being eventjes opgegeven.quote:Tegelijkertijd: herkenbaar... Ik heb vaak hetzelfdfe probleem... Maar ik werk eraan.
Whehe.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
Speciaal voor jullie een gratis lesje: Family Guy - How To Treat Women.
Wat jij zegt. Ik heb dat nooit begrepen. Ik ben 100% mezelf tegen vrouwen en dat wordt gewoon het meest op prijs gesteld. Waarom zou ik me anders gedragen als m'n vrienden er bij zijn of nep doen tegen een vrouw, zo van je bent dit je bent dat voor mij en de volgende dag doen alsof ik het niet heb gezegd. Daar heb je uiteindelijk alleen jezelf maar mee.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:25 schreef nozem het volgende:
Ik vind het zo'n gruwelijke onzin. Dat hele 'gedraag je als een klootzak anders krijg je geen wijven' gedoe. Ik ben werkelijk verre van een klootzak, sterker nog, ik ben soms op het zachtaardige af. En toch verloopt mijn studietijd allesbehalve 'vrouwloos'.
Wees jezelf. Sta voor wie je bent. Doe wat jij leuk vindt en straal dat ook uit. Probeer je niet te conformeren aan een bepaald beeld dat anderen je opleggen. En dan kun je best een aardige kerel zijn en toch vriendinnen hebben.
Lach je er wel vriendelijk bij als je hallo zegt? En kijk je de mensen daarbij ook aan? Lichaamstaal is belangrijk als je contact wil maken. Natuurlijk is ook een verzorgd uiterlijk belangrijk, dus lekker geurtje, schone tanden en kleren, maar dat zul je wel vanzelfsprekend vinden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef Corelli het volgende:
[..]
babbeltjes maken is niet mijn sterkste punt. Ben niet zo verbaal ingesteld. Veel mensen willen daarom ook weinig met me te maken hebben. Dan zeg ik hallo (dat is toch normaal, dat wanneer je iemand kent je hallo zegt) en dan zeggen ze niks terug bijvoorbeeld.
Hij vroeg je te bukken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:11 schreef Ludger het volgende:
[..]
[..]
Aanvullend: Ikzelf walg van de weinige seksuele evaring die ik heb met een persoon die nu totaal niet meer moet... BAH, dat ik daar intiem mee was in een ver verleden![]()
Je doet Pabo en bent heteroseksueel? Grapje zekerquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:07 schreef Schlampfe het volgende:
Wat zijn jullie tering sneu zeg.
Nee, en geen hijquote:
oei, die komt echt hard aan. Ooit wel eens aan gedacht dat je nu mijn gevoelens heel erg heb gekwetst. Ik zit nu met vochtige oogjes naar het beeldscherm te staren hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:59 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Jouw probleem is eigenlijk veel makkelijker: je hebt gewoon echt een slap kutkarakter.
Dit probeer je te verbloemen met mooie woordjes als 'introvert' en 'verlegen'. Jij vind dat alles jou overkomt, niet dat jij er zelf deel in hebt. Je bent de speelbal van jouw omgeving en vrouwen in het bijzonder. Alles en iedereen is er de oorzaak van dat JIJ geen meisje kan krijgen, maar dat ben JIJ niet. Sure. Zo ga jij het nergens ver schoppen kereltje. Niet in hobby's, niet in sport, niet in het sociale leven en al helemaal niet bij vrouwen.
Jouw ernstige gebrek aan zelfkennis, ernstig overschot aan zelfwaardering en het totaal ontbreken van een mentale zijn nu de oorzaak van jouw falen en zullen dat in de toekomst altijd blijven. Je neemt jezelf veel te serieus en dit is vaak het probleem met van die 'oh ik bij hoog opgeleid en zoooo succesvol'-frusties.
Je hebt volkomen gelijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:25 schreef nozem het volgende:
Ik vind het zo'n gruwelijke onzin. Dat hele 'gedraag je als een klootzak anders krijg je geen wijven' gedoe. Ik ben werkelijk verre van een klootzak, sterker nog, ik ben soms op het zachtaardige af. En toch verloopt mijn studietijd allesbehalve 'vrouwloos'.
Wees jezelf. Sta voor wie je bent. Doe wat jij leuk vindt en straal dat ook uit. Probeer je niet te conformeren aan een bepaald beeld dat anderen je opleggen. En dan kun je best een aardige kerel zijn en toch vriendinnen hebben.
Je bent uiteraard niet verplicht te antwoorden, maar wat denk je te bereiken met dit -op het nichterige af- dramatische gedoe?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:04 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
ClumsytheClown, waar ben je dan? Ze zitten mij te pesten!!!
Dat heet tegengas. Kun je denigrerend mee om gaan, óf je kunt er lering uit trekken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:04 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
ClumsytheClown, waar ben je dan? Ze zitten mij te pesten!!!
Slotjesroepers worden niet bepaald getolereerd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:32 schreef Jesse- het volgende:
Ja dat komt voor op een TU en nu slotje!
Lekker die anonimiteit, want je zet jezelf echt zo heerlijk vol lul. Echt, ik krijg bijna het idee dat je maar wat slap loopt te ouwehoeren, want hoe ver ben je als je je zo laat gaan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:42 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
oei, die komt echt hard aan. Ooit wel eens aan gedacht dat je nu mijn gevoelens heel erg heb gekwetst. Ik zit nu met vochtige oogjes naar het beeldscherm te staren hoor.![]()
![]()
Juist. Zolang je de ware nog niet bent tegen gekomen...quote:Damn..ben jaloers op je, jij hebt tenminste nooit gezeik met vrouwen, geen jaloezie, geen pikstraf..
Neuh.quote:is je studentenleven ook geflopt (qua sex / relaties) ?
Maar jij hebt misschien wel door dat niet-neuken heel veel kunnen studeren en daardoor hoge cijfers gehaald waardoor je straks een goedbetaalde baan in een hoge functie kunt krijgen. Op dat moment zijn de vrouwen alsnog niet van je af te slaan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:44 schreef Corelli het volgende:
Dan kun je beter die avontuurtjes alvast tijdens je studententijd hebben.. Is de impact ook niet zo groot mocht het misgaan, dan drink je er nog een biertje op en kijk je uit naar de volgende ex..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:22 schreef jaha het volgende:
Ach ja, bij veel meer mensen loopt hun studententijd niet over van sex, drugs en rock 'n roll. Ik zou daar helemaal niet mee zitten als ik jou was. Ik ben zelf ook niet zo'n vrouwenversierder en dat is op zich ook helemaal niet nodig om een leuke tijd te hebben. Ik ben pas na mijn studie begonnen met een aantal avontuurtjes (zeg maar relaties waar ik nu veel spijt van heb).
Optimist.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:51 schreef thabit het volgende:
[..]
Maar jij hebt misschien wel door dat niet-neuken heel veel kunnen studeren en daardoor hoge cijfers gehaald waardoor je straks een goedbetaalde baan in een hoge functie kunt krijgen. Op dat moment zijn de vrouwen alsnog niet van je af te slaan.
Je hebt de andere topics gemist denk ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:51 schreef thabit het volgende:
[..]
Maar jij hebt misschien wel door dat niet-neuken heel veel kunnen studeren en daardoor hoge cijfers gehaald waardoor je straks een goedbetaalde baan in een hoge functie kunt krijgen. Op dat moment zijn de vrouwen alsnog niet van je af te slaan.
Hmmmm interessant punt. Heb dat ook altijd gedacht, TOTDAT een week geleden weer een potentiele mogelijkheid op de klippen liep. Ben nu compleet 180 graden omgedraaid en ga nu een heleboel dingen weer eens anders aanpakken. Ik ben er nu zo ongeveer achter waarom ik kennelijk niet aantrekkelijk ben voor vrouwen en ga er ALLES maar dan ook echt ALLES aan doen om dat te veranderen. Ik ben nu vastberadener dan ooit en mijn doel is toch om in ieder geval voordat ik afgestudeerd ben in ieder geval iets voor elkaar te hebben gehad.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:44 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
TS, lees deze post eens goed door.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:30 schreef BttD het volgende:
[..]
Hmmmm interessant punt. Heb dat ook altijd gedacht, TOTDAT een week geleden weer een potentiele mogelijkheid op de klippen liep. Ben nu compleet 180 graden omgedraaid en ga nu een heleboel dingen weer eens anders aanpakken. Ik ben er nu zo ongeveer achter waarom ik kennelijk niet aantrekkelijk ben voor vrouwen en ga er ALLES maar dan ook echt ALLES aan doen om dat te veranderen. Ik ben nu vastberadener dan ooit en mijn doel is toch om in ieder geval voordat ik afgestudeerd ben in ieder geval iets voor elkaar te hebben gehad.
Het kost me bergen energie en toewijding, maar het is het hopelijk allemaal waard. Ik denk inderdaad dat ik anders ook extreem veel spijt ga krijgen van de topictitel die ook voor mij opgaat.
Waarom gaan jullie niet eens lekker op vakantie, de kroegen afquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:30 schreef BttD het volgende:
[..]
Hmmmm interessant punt. Heb dat ook altijd gedacht, TOTDAT een week geleden weer een potentiele mogelijkheid op de klippen liep. Ben nu compleet 180 graden omgedraaid en ga nu een heleboel dingen weer eens anders aanpakken. Ik ben er nu zo ongeveer achter waarom ik kennelijk niet aantrekkelijk ben voor vrouwen en ga er ALLES maar dan ook echt ALLES aan doen om dat te veranderen. Ik ben nu vastberadener dan ooit en mijn doel is toch om in ieder geval voordat ik afgestudeerd ben in ieder geval iets voor elkaar te hebben gehad.
Het kost me bergen energie en toewijding, maar het is het hopelijk allemaal waard. Ik denk inderdaad dat ik anders ook extreem veel spijt ga krijgen van de topictitel die ook voor mij opgaat.
Ach gut...Ik krijg kippenvel van je, jij armzalige speelbal van het lot....quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:51 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
True. Ik sta nu ook op het punt om het allemaal maar te accepteren dat mijn leven op het gebied van vrouwen totaal mislukt is en dat ik daar niet veel meer aan ga of kan doen. Het is ongelooflijk om te accepteren dat je de rest voor je leven gewoon een maagd blijft als je niet over je verlegenheid komt, maar anderzijds heeft het natuurlijk wel wat heiligs en goed.
That's what I mean.. Ik hoor dat nu zo vaak.. "Vrouwen houden van eikels".. Nou, grotere onzin bestaat er wat mij betreft niet en ik snap ook niet dat veel mannen het ('ons gedrag') zo blijven interpreteren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:25 schreef nozem het volgende:
Ja, want er zijn zooooveel Nederlandse vrouwen die zelf een man versieren.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:39 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Veel vrouwen willen volgens mij mannen waar ze een beetje moeite voor moeten doen, mannen die kunnen teasen, mannen die een spreekwoordelijke ruggegraat hebben, mannen die hun grenzen stellen en niet constant over zich heen laten lopen (niet te verwarren met klootzakken of eikels dus),
Volgens mij hebben alle mannen die 'bite' waar jij het over hebt. Het is namelijk heel simpel en je hebt het zelf al geschetst:quote:
Selectieve observatie heet dat speknek.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, want er zijn zooooveel Nederlandse vrouwen die zelf een man versieren..
Nederlandse vrouwen vallen op patsertjes die een vuig glijverhaal in hun oor kunnen hijgen in een disco. Dat zijn de enige die veel scoren. Maak jezelf nou niet teveel wijs.
Ken jij veel vrouwen die op een man afstappen dan? Ik ken vrijwel niemand die veel verschillende mensen neukt, behalve een paar jongens die de hele avond bezig zijn een meisje te versieren. Ja, als je zo je avond wil spenderen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:48 schreef nozem het volgende:
Selectieve observatie heet dat speknek.
En je zit nog wel bij de grootste atheistenfaculteit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:53 schreef speknek het volgende:
Ik ken vrijwel niemand die veel verschillende mensen neukt,
Jaja, Informatica is inderdaad niet de plek waar je lekkere wijven scoortquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:54 schreef Apropos het volgende:
En je zit nog wel bij de grootste atheistenfaculteit.
Vrouwen geven signalen af, maar doen zelf in feite vrij weinig. Of ze komen met een redelijk belabberde openingszin. Vrouwen zijn heel slechte versierders. Het ligt ze gewoon niet denk ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Ken jij veel vrouwen die op een man afstappen dan? Ik ken vrijwel niemand die veel verschillende mensen neukt, behalve een paar jongens die de hele avond bezig zijn een meisje te versieren. Ja, als je zo je avond wil spenderen.
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar niet wat betreft die 'bite' die ik in het leven geroepen heb.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:47 schreef nozem het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alle mannen die 'bite' waar jij het over hebt. Het is namelijk heel simpel en je hebt het zelf al geschetst:
Doe je ding. Schaam je niet voor hetgeen jij graag doet. Laat niet over je heenlopen. Geef een vrouw niet altijd haar zin, dat doe je bij je vrienden of je ouders ook niet. Lul niet altijd met haar mee, maar kom voor je mening uit. Wees assertief.
En dan kun je best een lieve jongen zijn. Heel goed zelfs.
Hmmm. Wat ik eigenlijk meer bedoelde is dat alle mannen die 'bite' in zich hebben. Ik denk alleen dat sommige mannen in het bijzijn van een leuke vrouw zichzelf compleet kwijtraken en al hun assertiviteit verliezen en dus veranderen in een goedlachs schoothondje dat niet veel verder komt dan 'ja' en 'amen'.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:06 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar niet wat betreft die 'bite' die ik in het leven geroepen heb.
Die hebben niet alle mannen. (Kan praktisch gezien ook niet, want dat is wat voor mij het kaf van het koren scheidt - en anders zou ik met een beetje veel koren zitten, wat helaas dus niet zo is)
Anyway, tuurlijk is het zo dat het al dan niet hebben van een 'bite' zeer subjectief en afhankelijk van de beoordelaar is. (oftewel: biased) Maar er zitten echt genoeg mannen in de populatie die gewoonweg geen uitdaging zijn voor een vrouw die het kunnen geven van een beetje tegengas (op een positieve manier) en het hebben van een ruggengraat belangrijk vind.
Zoals ik ook al eerder in dit topic zei :gelukkig zijn ook niet alle vrouwen daar naar op zoek. Maar idd mannen van Nederland, vergeet dat "ik moet een eikel zijn voordat ze me leuk vinden", doe je ding and listen to granny.
![]()
En dan kun je best een lieve interessante jongen zijn. Heel goed zelfs.
![]()
Couldn't help it.
@ Speknek. What a load of crap. Ik ben vrouw, heb een hekel aan gladde mannen, en als ik iets wil laat ik dat heus niet aan een man over. Whatever![]()
![]()
Ja, ik geef ook aan de lopende band signalen afquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:01 schreef nozem het volgende:
Vrouwen geven signalen af, maar doen zelf in feite vrij weinig.
Mwach, het is vooral cultureel. Amerikaanse meisjes zijn bijvoorbeeld heel makkelijk en flirten erop los. Nederlandse meisjes laten zich vooral graag inpalmen. Vandaar m'n opmerking over het geglij, dat is natuurlijk overdreven (alhoewel ik jouw voorbeelden ook heel goed ken). Als je dus (veel) wil neuken moet je een vrouw in kunnen palmen. Of anders moet je het doen met de momenten dat je echt een soulmate vindt, op je werk of je studie ofzo.quote:Of ze komen met een redelijk belabberde openingszin. Vrouwen zijn heel slechte versierders. Het ligt ze gewoon niet denk ik.
Vind ik wel mee vallen, versieren is grotendeels toch een soort kunstje waar je goed in bent of niet. Waar jij het over hebt heeft in mijn ogen meer betrekking op wat duurzamere contacten dan wel relaties, daarvoor is het wel degelijk belangrijk jezelf te zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:48 schreef nozem het volgende:
[..]
Selectieve observatie heet dat speknek.
Zit elke week wel meermalen in een kroeg, doe erg veel sociale dingen zoals dansen, ga elk jaar op vakantie, dus DAT is het nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:58 schreef henkway het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie niet eens lekker op vakantie, de kroegen af, KRETA of SHARM, O ja jullie houden niet van kroegen, nou dan een bibliotheek of zo, of een leuke museum
![]()
Ik ben ook meer van de duurzame contacten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vind ik wel mee vallen, versieren is grotendeels toch een soort kunstje waar je goed in bent of niet. Waar jij het over hebt heeft in mijn ogen meer betrekking op wat duurzamere contacten dan wel relaties, daarvoor is het wel degelijk belangrijk jezelf te zijn.
Kerel, hoe meer berichten ik van jou in dit topic lees hoe beter ik begrijp dat het bij jou allemaal niet zo wil lukken met de vrouwtjes. De ene reactie is nog sneuer en zieliger dan de andere. Ik klink nu heel onaardig maar ik wordt dan ook helemaal kotsmisselijk van die vreselijke mentaliteit.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Mooie reactie. Je hebt helemaal gelijk. Ik kan TheHamsterSlayer's frustratie echter wel begrijpen. Het begint bij mij nu echter te dagen dat het (onder andere danquote:
Dude!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:07 schreef Hexagon het volgende:
Melkert-vrouwen
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:16 schreef IvusDartelt het volgende:
Kijk zo mag ik het horen. Een paar tips van me:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:23 schreef BttD het volgende:
[..]
Mooie reactie. Je hebt helemaal gelijk. Ik kan TheHamsterSlayer's frustratie echter wel begrijpen. Het begint bij mij nu echter te dagen dat het (onder andere dan) DIE houding is die ervoor zorgt dat het nooit lukt. Pak het nou eens gewoon aan. Ik ben in mijn leven nog geen uitdaging uit de weg gegaan en ik ben er glansrijk voor geslaagd. Er zijn nu genoeg dingen die minder aandacht verdienen omdat dat toch wel gebakken zit. Zo gaat het qua studie allemaal prima lukken (nooit aan getwijfeld ook), hoef ik me geen zorgen te maken over een baan (krijg er nu al zat aangeboden), hoef ik me geen zorgen te maken over mijn uiterlijk (want dat is gewoon prima in orde), hoef ik me geen zorgen te maken over mijn sociale activiteiten want die zijn er zat...
Echter, op sex/relatie gebied loop ook IK nog achter. Des te meer energie kan ik erin stoppen om zoiets voor elkaar te krijgen. Het heeft echter ontzettend veel te maken met je houding t.o.v. vrouwen en nog wel veel meer dingen. Op het moment ben ik dusdanig aan het verbeteren (veranderen is mss niet helemaal het goede woord, omdat er niet zozeer sprake is van een verandering, ik blijf gewoon mezelf) dat ik ook vast nog wel iets voor elkaar moet krijgen. Ben nu echt heel erg aan een onwrikbaar zelfvertrouwen aan het werken en daarnaast aan mijn houding (niet op zoek zijn, relaxed blijven, leuke gesprekjes aanknopen met meiden).
To be continued...
Spek, ik kan me ene Natasja herinneren.... Die je toen zo ingepalmd hebt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, ik geef ook aan de lopende band signalen af.
[..]
Mwach, het is vooral cultureel. Amerikaanse meisjes zijn bijvoorbeeld heel makkelijk en flirten erop los. Nederlandse meisjes laten zich vooral graag inpalmen. Vandaar m'n opmerking over het geglij, dat is natuurlijk overdreven (alhoewel ik jouw voorbeelden ook heel goed ken). Als je dus (veel) wil neuken moet je een vrouw in kunnen palmen. Of anders moet je het doen met de momenten dat je echt een soulmate vindt, op je werk of je studie ofzo.
Ik had alleen het idee dat de TS het over anderssoortige contacten had,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:56 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ben ook meer van de duurzame contacten.
Heerlijk om mijn 'bite' in de praktijk gebruikt te zien wordenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:48 schreef _Qmars_ het volgende:
[bla bla bla] Heerlijk tof wijf , met een goede studentenbite[bla bla bla]
Het was m'n leren jasquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:52 schreef Ramses_De_Grote het volgende:
Spek, ik kan me ene Natasja herinneren.... Die je toen zo ingepalmd hebt.![]()
Wat is dan nu je houding tegenover vrouwen dan? Wat maakt je nu meer succesvoller met vrouwen dan voorheen? HamsterSlayer is nieuwgierig geworden. Heb je nu al succes gehad met die nieuwe houding?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:23 schreef BttD het volgende:
[..]
Mooie reactie. Je hebt helemaal gelijk. Ik kan TheHamsterSlayer's frustratie echter wel begrijpen. Het begint bij mij nu echter te dagen dat het (onder andere dan) DIE houding is die ervoor zorgt dat het nooit lukt. Pak het nou eens gewoon aan. Ik ben in mijn leven nog geen uitdaging uit de weg gegaan en ik ben er glansrijk voor geslaagd. Er zijn nu genoeg dingen die minder aandacht verdienen omdat dat toch wel gebakken zit. Zo gaat het qua studie allemaal prima lukken (nooit aan getwijfeld ook), hoef ik me geen zorgen te maken over een baan (krijg er nu al zat aangeboden), hoef ik me geen zorgen te maken over mijn uiterlijk (want dat is gewoon prima in orde), hoef ik me geen zorgen te maken over mijn sociale activiteiten want die zijn er zat...
To be continued...
Ik vond het een tof woordquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:53 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Heerlijk om mijn 'bite' in de praktijk gebruikt te zien worden!
Oh mijn reactie moet je niet als onbegripvol opvatten. Ik reageer hier niet om jou de grond in te stampen want dan had ik al die moeite niet genomen, maar ik reageer om jou eens een ander inzicht te geven. Als het je beledigt excuses daarvoor. Ik heb informatica gestudeerd dus ik ken wel wat lotgenoten van je. Ik snap dat het erg kut is. Maar bij de pakken neerzitten helpt geen zier. Het is niet zo dat god voor ons bepaald heeft wie wel en niet mag. Dat bepalen we zelf doorhet op een bepaalde manier aan te pakken. En dat kan ook bij jou prima lukken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:49 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik ben vandaag naar de Ikea geweest. Daar zijn echt mooie vrouwen, my kind of girl. Maar ik zal jullie wijze opmerkingen mee nemen in mijn plan van aanpak.
@Hexagon. Kerel, is het nou echt zo moeilijk om je in mijn situatie te verplaatsen? Leef je zelf is in een anderman situatie in en ga dan pas bekritiseren. Hoe durf je mijn mentaliteit vreselijk te noemen?!?!? Als jij op je 22ste als man zijnde nog nooit een vrouw of zelfs ook maar een meisje heb gezoend (afgezien van de "familiezoentjes", dan blijf je niet eeuwig happy van "ow, ik moet gewoon me zelf blijven, moet initiatief nemen, MOET vrolijk tegenover vrouwen blijven, Moet dit, MOET zus, MOET dat. Ik MOET zoveel om mijn behoeften te bevredigen als het om vrouwen gaat.
Wat ik ook graag wil vermelden, ook al heeft het geen relevante bijdrage omdat het als "in de grond willen stampen" gezien wordt, is het feit dat ik gewoon altijd een normaal persoon ben geweest. Alleen de laatste maanden begin ik mij gewoon steeds meer af te vragen van "waarom ZIJ wel, en waarom IK niet". Al die jaren ben ik toch gewoon een normaal, verlegen, rustig persoon geweest? Wat is er dan godsnaam mis met mij dat vrouwen mij niet eens aanspreken in een kroeg, disco, school, op straat, in de supermarkt, etc? Ben ik soms lelijk, ben ik soms niet spontaan genoeg? Zeg dat dan meteen, dan spring ik meteen voor een trein.
Het zijn gewoon die frustraties en onbegripvolle reacties van Gripper en Hexagon waar ik alleen maar nog meer gefrustreerder van wordt. Echter, Gripper en Hexagon hebben vast al ervaring gehad met vrouwen omdat zij "natuurlijke capaciteiten" hebben die ik dan niet heb. Dat is de reden waarom jullie zo eenvoudig over mij kunnen oordelen, zeggen dat ik een loser ben (daar komt het op neer), dat ik een misselijkmakend karakter heb. Nu misschien wel waar, maar vraag je zelf eens af hoe dat komt.....
Ik zal de nuttige adviezen wel proberen op te volgen en in de praktijk brengen. Maar ik verwacht ook wel wat begrip op mijn situatie.
Wat veel mensen je proberen duidelijk maken is dat je je profileert als slachtoffer op de liefdesmarkt. Het is ontzettend kut dat jij nog niet aan de bak geweest bent maar iedereen probeert je hier duidelijk te maken dat jij verantwoordelijk moet worden voor je eigen acties en daden en je niet als slachtoffer moet opstellen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:49 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik ben vandaag naar de Ikea geweest. Daar zijn echt mooie vrouwen, my kind of girl. Maar ik zal jullie wijze opmerkingen mee nemen in mijn plan van aanpak.
@Hexagon. Kerel, is het nou echt zo moeilijk om je in mijn situatie te verplaatsen? Leef je zelf is in een anderman situatie in en ga dan pas bekritiseren. Hoe durf je mijn mentaliteit vreselijk te noemen?!?!? Als jij op je 22ste als man zijnde nog nooit een vrouw of zelfs ook maar een meisje heb gezoend (afgezien van de "familiezoentjes", dan blijf je niet eeuwig happy van "ow, ik moet gewoon me zelf blijven, moet initiatief nemen, MOET vrolijk tegenover vrouwen blijven, Moet dit, MOET zus, MOET dat. Ik MOET zoveel om mijn behoeften te bevredigen als het om vrouwen gaat.
Wat ik ook graag wil vermelden, ook al heeft het geen relevante bijdrage omdat het als "in de grond willen stampen" gezien wordt, is het feit dat ik gewoon altijd een normaal persoon ben geweest. Alleen de laatste maanden begin ik mij gewoon steeds meer af te vragen van "waarom ZIJ wel, en waarom IK niet". Al die jaren ben ik toch gewoon een normaal, verlegen, rustig persoon geweest? Wat is er dan godsnaam mis met mij dat vrouwen mij niet eens aanspreken in een kroeg, disco, school, op straat, in de supermarkt, etc? Ben ik soms lelijk, ben ik soms niet spontaan genoeg? Zeg dat dan meteen, dan spring ik meteen voor een trein.
Het zijn gewoon die frustraties en onbegripvolle reacties van Gripper en Hexagon waar ik alleen maar nog meer gefrustreerder van wordt. Echter, Gripper en Hexagon hebben vast al ervaring gehad met vrouwen omdat zij "natuurlijke capaciteiten" hebben die ik dan niet heb. Dat is de reden waarom jullie zo eenvoudig over mij kunnen oordelen, zeggen dat ik een loser ben (daar komt het op neer), dat ik een misselijkmakend karakter heb. Nu misschien wel waar, maar vraag je zelf eens af hoe dat komt.....
Ik zal de nuttige adviezen wel proberen op te volgen en in de praktijk brengen. Maar ik verwacht ook wel wat begrip op mijn situatie.
"When you feel how depressinglyquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:56 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Wat is dan nu je houding tegenover vrouwen dan? Wat maakt je nu meer succesvoller met vrouwen dan voorheen? HamsterSlayer is nieuwgierig geworden. Heb je nu al succes gehad met die nieuwe houding?
Kleine kanttekening, het heeft mij ook tijd gekost dit alles in te zien. Tot een paar maanden terug leken mijn reacties nogal op die van TheHamsterSlayer. Ik zie nu in dat het ook heel anders kanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:04 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Een user als Bttd heeft het goed begrepen. Iedereen probeert jouw hier dezelfde mentaliteit aan te meten. Sommige geven je een harde schop onder je kont andere proberen het wat genuanceerder![]()
Zo triest toch ook weer nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:16 schreef shifto het volgende:
Het is wel echt te tering triest als je 1e keer met een hoer is.
Nogmaals je wint geen respect met je zelf heel erg zielig vinden. Je ziet het aan de manier hoe Bttd nu behandeld wordt. Omdat hij niet meer zielig doet. Je bent namelijk helemaal niet zielig. Luister naar de adviezen en heb vooral veel plezier. En wat Hexagon zegt, het zijn geen natuurlijke capaciteiten. We moeten er allemaal wel wat aan doen. Datzelfde geld voor het vinden van een baan, het afronden van een opleiding enz.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:49 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Nee je bent niet eeuwig happy als je lang single bent. I've been there. Tot mijn 24e had ik nooit dates en nooit gezoend. En dan geb je momenten dat je je kut voelt, maar het is echt niet het einde van de wereld. Er zijn zoveel leuke dingen om te doen. En je gedragen als een verzuurde oude man is dan toch echt niet nodig hoor/
Slechte houding. Je moet juist denken: de volgende keer ben ik dat! Zo denk ik iig. En misschien dat het niet lukt, dan een andere keer wel.
Communicatiewetenschapquote:Op zondag 25 februari 2007 03:58 schreef bofneger het volgende:
Plak er nog een studie aan vast. Psychologie bijvoorbeeld.
quote:Ik ben vandaag naar de Ikea geweest. Daar zijn echt mooie vrouwen, my kind of girl.
Ik denk dat het gros van de vrouwen uiteindelijk het meest geinteresseerd zijn in die ronselende patsertjes. Dat denk ik niet alleen, maar kan ik weekend na weekend staven. Ze zeggen dat ze er niets van moeten hebben, maar als die patsertjes maar lang genoeg blijven drammen en aandringen met wat borrels op...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:01 schreef nozem het volgende:
[..]
Vrouwen geven signalen af, maar doen zelf in feite vrij weinig. Of ze komen met een redelijk belabberde openingszin. Vrouwen zijn heel slechte versierders. Het ligt ze gewoon niet denk ik.
Maar waar ik op reageerde is je opmerking over 'patsertjes met een vuig glijverhaal etc...'
Ja, ik kan in mijn stad zeker 10 tenten aanwijzen waar dat inderdaad zo is, maar dat wil niet zeggen dat 'de Nederlandse vrouw' in het algemeen openstaat voor vuige glijverhalen van patsertjes.
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:35 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros van de vrouwen uiteindelijk het meest geinteresseerd zijn in die ronselende patsertjes. Dat denk ik niet alleen, maar kan ik weekend na weekend staven. Ze zeggen dat ze er niets van moeten hebben, maar als die patsertjes maar lang genoeg blijven drammen en aandringen met wat borrels op...
quote:Ach vrouwen die op mannen afstappen, dat zijn indianenverhalen. Misschien stappen ze wel op nerds af, de drempel is toch wat lager om het daarop uit te proberen he.Ik moet zeggen dat de vrouwen die wel op mannen afstappen, zelden de leuksten zijn. Dat zijn vaak de vriendinnetjes van leuke meiden die wat te zwaar of lelijk zijn. Je moet het dus toch vooral zelf doen en op zijn tijd is dat best leuk ook nog eens.
![]()
Mwoah, gewoon een willekeurig studentenfeestje is palen nou niet écht moeilijkquote:Om even terug te komen op de OP, studentes zijn niet echt zo boeiend. Tijdens mijn studententijd heb ik meer erbuiten 'gescoord' dan in het wereldje. Het zijn vaak toch lui die een chronisch gebrek aan levenservaring en een zeker overschot aan naieviteit compenseren met een bovengemiddeld IQ.
De vermeende makkelijkheid van die dames, daarvoor moet je een vrouwenstudie gaan doen, op veel societeitsfeestjes komen of bij een studentenvereniging. Daar is het schering en inslag, maar ikzelf heb geen enkele interesse in dat soort volk.
quote:Buiten de kroeg/discotheek zijn het toch vaak wel de leuke vrouwen die het initiatief nemen hoor...
Ik moet zeggen dat ik er aardig wat ben geweest en het volk is nog bij vlagen preuts ook, dus meer dan zoenen zit er niet in. Nu zal dat waarschijnlijk per 'studie' verschillen, dus deze even onder voorbehoud.quote:Mwoah, gewoon een willekeurig studentenfeestje is palen nou niet écht moeilijk![]()
Met zulke praatjes kan je het in elk geval vergeten sherminator.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:48 schreef TheHamsterSlayer het volgende:The quest and search of women goes further, to expand the boundaries where nobody hasn't been before! Warp-drive initiated.
Ach kerel, je bent pas echt een loser als je zoals ik bijna 38 bent en nog nooit een wijf hebt gehad. Maar net als jij mogelijk van plan bent, rag ik me soms te pletter met een lekker jong hoerechickie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:51 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
True. Ik sta nu ook op het punt om het allemaal maar te accepteren dat mijn leven op het gebied van vrouwen totaal mislukt is en dat ik daar niet veel meer aan ga of kan doen. Het is ongelooflijk om te accepteren dat je de rest voor je leven gewoon een maagd blijft als je niet over je verlegenheid komt, maar anderzijds heeft het natuurlijk wel wat heiligs en goed.
Nou, die eindigde wel met Nadia!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:55 schreef WrineX-Joske het volgende:
Met zulke praatjes kan je het in elk geval vergeten sherminator.![]()
Maar zijn dat er genoeg om elke (paar) weken een nieuw iemand in je bed te hebben liggen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
En buiten discotheken om zijn er genoeg leuke vrouwen die niet op patsertjes vallen.
Ja. Je hebt er maar 15 per jaar nodig hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar zijn dat er genoeg om elke (paar) weken een nieuw iemand in je bed te hebben liggen?
Dat is nooit m'n doel geweest, maar volgens mij kan het best. Weesperflatfeestjes en zo.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar zijn dat er genoeg om elke (paar) weken een nieuw iemand in je bed te hebben liggen?
Je gaat de dorpshoer pakken?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:48 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
to expand the boundaries where nobody hasn't been before!
Als hij denkt dat ie haar boundaries nog kan expanden, zit het toch nog best aardig met z'n eigendunk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:21 schreef Apropos het volgende:
Je gaat de dorpshoer pakken?
Kan net zo goed je lus in een krater douwen, voel je nog meer!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Als hij denkt dat ie haar boundaries nog kan expanden, zit het toch nog best aardig met z'n eigendunk.
STOMME NERD!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:00 schreef sammienl het volgende:
JA![]()
Ben nooit op kamers gaan wonen en was geen lid van een studentenvereniging
Boeiend, ik ook niet, en toch een leuke studietijd gehad. Je kunt toch kennismaken met mensen op school / uni?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:00 schreef sammienl het volgende:
JA![]()
Idem. Ik heb nu alweer heimwee.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:42 schreef Roellio het volgende:
Ik heb gelachen, gehuild, met mannen gezoend, geneukt. Dronken geworden en katers gehad, door bedden, wc's en balkons heen gezakt. Heb veel mooie, aparte mensen leren kennen die ik anders nooit ontmoet had. Ben wakker geworden naast mannen waarvan ik de naam niet meer wist en heb mijn tanden gepoetst met bier altijd netjes gepoetst. Uit ramen meubels gegooid, zwarte gaten gehad en groote hoogtes beleefd.
Het was wel aardig!
ik ben wel degelijk pro actief. Zit bij sportverenigingen, zit bij een studentenvereneging. Kom op feestjes en borrels. En dan nog niks. Corelli en vrouwen matcht gewoon niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:21 schreef ioko het volgende:
Ik snap de frustratie van TS wel een beetje, ik ben zelf ook absoluut niet proactief genoeg geweest in mijn studententijd (die nu wel een beetje voorbij is). Ben veel leuke vrouwen tegengekomen, maar heb er zelden echt werk van gemaakt, en als ik dat wel deed werd het verder niets. Ik heb daar maar een beetje spijt van, ik heb een leuke tijd gehad (zonder zuipen, kotsen en neuken). Ik zie het probleem verder niet zo.
Heb je al D. DeAngelo gelezen? Hij heeft echt hele nuttige tips en praktische oefeningen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:28 schreef Corelli het volgende:
[..]
ik ben wel degelijk pro actief. Zit bij sportverenigingen, zit bij een studentenvereneging. Kom op feestjes en borrels. En dan nog niks. Corelli en vrouwen matcht gewoon niet.
Heb je ze al in praktijk gebracht, dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:07 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Heb je al D. DeAngelo gelezen? Hij heeft echt hele nuttige tips en praktische oefeningen.
En toch wil ik een klinker kopen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef speknek het volgende:
Praktische oefeningen voor mannen die geen wijf kunnen krijgen. Deze is te makkelijk.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
Sommige mannen hebben het gewoon niet. Erg jammer.........
Kutzooi.
De evolutie heeft vast gedacht, die Schtoppel wil absoluut geen kinderen, dan hoeft'ie ook geen wijf te hebben.
Zo nu en dan eens. De strategie heeft niet zo zeer met het benaderen van vrouwen te maken. Je moet er op een 1 of andere manier voor zorgen dat vrouwen op JOU afstappen, en dat jij de JACKPOT bent. Zo moet je beredeneren. Dat geeft mannen een spannend karakter, en mits je je uiterlijk mee hebt, ook nog eens sexueel aantrekkelijk. Je moet vrouwen het idee geven dat ze NIKS WAARD zijn, dat ze maar gewoon een TOETJE voor achteraf zijn en dus niet de hoofdmaaltijd (dat ben jij immers). Voordat je uit gaat helpt het echt als je hardop tegen jezelf zegt: "FUCK-IT, FUCK de bitches (niet letterlijk), ik WIL het gewoon gezellig hebben met mn vrienden en lol trappen". Dit moet er dan op een 1 of andere manier voor zorgen dat je aantrekkelijk wordt voor vrouwen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
Heb je ze al in praktijk gebracht, dan?
f_ppenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:10 schreef Apropos het volgende:
En toch wil ik een klinker kopen.
Ik vind het ook een enigzins psychotische methode. Als ik een vrouw het gevoel zou willen geven dat ze niets waard was, zou ik haar in elkaar rammen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:16 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Tot dusver heeft deze strategie bij mij nog geen effect gehad![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt mijn praktijken nou net gemist op dat SPIL-feestje.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:27 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik vind het ook een enigzins psychotische methode. Als ik een vrouw het gevoel zou willen geven dat ze niets waard was, zou ik haar in elkaar rammen.
Kijk, ik behoor allerminst tot de ´´vuige players´´ waar eerder sprake van was en ik heb er ook niet echt zin in om mijn avond zo te spenderen. Toch heb ik over belangstelling niet te klagen. Ik heb inmiddels al zo vaak te horen gekregen dat ik behoorlijk knap ben dat ik het zelf ben gaan gelovenen verder beschik ik ook over enig gevoel voor humor. Verder zie ik wel wat er gebeurt.
Het is inderdaad belangrijk om jezelf niet terstond aan haar uit te leveren, maar denk je niet dat je onherroepelijk enorm krampachtig zult doen wanneer je vanuit je huidige gemoedstoestand probeert op te stijgen naar een soort onaantastbaarheid? Probeer eerst eens gewoon wat zelfvertrouwen op te bouwen. Naarmate dat toeneemt, kun je je misschien ongenaakbaar opstellen. Tenminste, zo zou ik het proberen als ik jou was.
Ik lees wel altijd dat die Daviddeangelotechnieken enorm goed werken en vrouwen gebiologeerd raken door de acteurs die ze ter harte nemen, maar ik blijf het een sip tijdverdrijf vinden. Volgens mij zijn die lui ook niet helemaal goed bij hun hoofd.
Daar zijn websites voorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:26 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jij hebt mijn praktijken nou net gemist op dat SPIL-feestje.
Er zijn zelfs foto's van genomen.![]()
Zij zijn gelukkig niet in het bezit van die foto's.quote:
Dan is bij jou de oorzaak in ieder geval heel helder, en weet je wat je er aan had moeten doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:00 schreef sammienl het volgende:
JA![]()
Neuk jij nog steeds gamma's eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:55 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dan is bij jou de oorzaak in ieder geval heel helder, en weet je wat je er aan had moeten doen.
En sowieso als gay is het anders. Ben wel een keer naar de open dag van de studentvereniging geweest en het enige wat ze deden was zuipenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:55 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dan is bij jou de oorzaak in ieder geval heel helder, en weet je wat je er aan had moeten doen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
De evolutie heeft vast gedacht, die Schtoppel wil absoluut geen kinderen, dan hoeft'ie ook geen wijf te hebben.
Ik zie de link tussen gay en niet willen zuipen nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:18 schreef sammienl het volgende:
[..]
En sowieso als gay is het anders. Ben wel een keer naar de open dag van de studentvereniging geweest en het enige wat ze deden was zuipen![]()
Jawel, wijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zie de link tussen gay en niet willen zuipen niet.
Zuipen homo's niet?
Zeg, had jij nou een nieuwe muts of zag ik dat nou verkeerd?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:58 schreef DonStefano het volgende:
Al die theorieen over hoe een vrouw te scoren...![]()
Bij het uitgaan keihard zuipen en vervolgens met je zatte kop maar kijken waar het schip strandt is volgens mij nog steeds de meest effectieve methode...![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:34 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zeg, had jij nou een nieuwe muts of zag ik dat nou verkeerd?![]()
Gamma's? Njet, heb het altijd bij alfa's gehoudenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:51 schreef thabit het volgende:
[..]
Neuk jij nog steeds gamma's eigenlijk?
Goed plan inderdaad.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:16 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Je moet vrouwen het idee geven dat ze NIKS WAARD zijn, dat ze maar gewoon een TOETJE voor achteraf zijn en dus niet de hoofdmaaltijd (dat ben jij immers).
Dit klinkt alsof masturbatie het doel is. Wat dat betreft hoef je dus erg weinig aan je huidige leefgewoonten te veranderen.quote:Je moet vrouwen het idee geven dat ze NIKS WAARD zijn, dat ze maar gewoon een TOETJE voor achteraf zijn en dus niet de hoofdmaaltijd (dat ben jij immers).
Haha, ik weet uit betrouwbare bron dat dat niet waar is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:33 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Gamma's? Njet, heb het altijd bij alfa's gehouden![]()
Misschien dat we beide wat anders verstaan onder de noemer "gamma"quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:21 schreef Andromache het volgende:
[..]
Haha, ik weet uit betrouwbare bron dat dat niet waar is.![]()
Ah, hij weet dat je ook in de bouwmarkt neuktquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:15 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Misschien dat we beide wat anders verstaan onder de noemer "gamma"![]()
Vreemd, want het lijkt me toch echt dé sleutel tot succes bij de vrouwtjesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:16 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Tot dusver heeft deze strategie bij mij nog geen effect gehad![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie jou ook vaak rondlopen DonStefano. Er zijn weinig mensen die ik zo vaak op de uni zie als jij. Dat wordt een beetje eng he?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:22 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Al een paar maanden ja!
Maar loop jij nog steeds op de uni rond dan? Dacht dat je alweer 'n tijdje afgestudeerd was...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |