abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46535999
Ik (man) had er zoveel van verwacht. Tijdens mijn studietijd zou ik wel eventjes flink gaan scoren, had ik mezelf wijs gemaakt. Overschot aan te aantrekkelijke studentes in dit land dus dat moet geen probleem zijn.

Nu ben ik bijna burger maar het is mij allemaal een beetje tegengevallen de afgelopen vele jaren. De teller staat op 0. Ik kan bibliotheken volschrijven over waarom ik niks gescoord/geneukt heb maar daarmee blijft de teller wel op 0 staan.

Al met al is het een beetje een deceptie. Tijdens je studententijd moet je scoren is een beetje de heersende gedachte. Niet voor mij helaas. Voor jullie?

Mijn ouders hebben me al een boek gegeven hoe je vrouwen kan scoren (van strauss) maar daar heb ik niet heel veel vertrouwen in, ik ben dus nog niet begonnen met lezen. Ze begonnen het ook een beetje raar te vinden dat ze nog nooit een meisje naast me hadden gezien. De ben-je-homo vraag heb ik gelukkig (nog) niet gehoord.
pi_46536088
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:45 schreef henkway het volgende:
ben je homo??
ben jij mijn vader of moeder?
pi_46536142
Durf je wel oogcontact te maken?
pi_46536185
Ik vind je eigenlijk wel ziellig......
pi_46536238
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:48 schreef Koewam het volgende:
Durf je wel oogcontact te maken?
dat doe ik alleen maar. Maar ze kijken dan allemaal professioneel weg.

Jammer, is het enige wat ik heb, oogcontact maken. Want een leuk praatje zit er niet in voor mij.
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:54:22 #7
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_46536383
Oudezijds/Nieuwezijds Voorburgwal
joyridin' with police cars
pi_46536390
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:50 schreef Corelli het volgende:

[..]

Want een leuk praatje zit er niet in voor mij.
ze komen niet naar jou, die sletten
pi_46536498
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:54 schreef InProduction het volgende:
pi_46536535
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:56 schreef Corelli het volgende:

[..]

hoerenbuurt...
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
pi_46536538
quote:

[..]

Jammer, is het enige wat ik heb, oogcontact maken. Want een leuk praatje zit er niet in voor mij.
Is je tong uitgerukt door een hondsdolle hamster??

pi_46536579
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:54 schreef InProduction het volgende:
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_46536605
quote:

[..]

waarom zit er niet een leuk praatje voor je in?
ben je geen persoon wat zomaar met iemand gaat praten?
pi_46536608
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:57 schreef Djarum het volgende:

[..]

hoerenbuurt...
de wallen in amsterdam? Wel eens langs gelopen maar je denkt toch niet dat ik onder het oog van al die toeristen bij zo'n wijf naar binnen stap. Wil bovendien de real thing. Ik wil niet alleen sex. Ik wil ook het totaal dat er om heen zit. Dus iemand leren kennen, eens afspreken, mee gaan naar haar/mijn huis. Bed in, met haar wakker worden. Dat lijkt me allemaal zo leuk. Dus meer dan sex zeg maar.
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:00:16 #15
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_46536639
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:46 schreef Corelli het volgende:

[..]

ben jij mijn vader of moeder?

Je zal wel lelijk zijn, want humor heb je wel
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_46536689
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:57 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Is je tong uitgerukt door een hondsdolle hamster??

Zo nee
dan kan dat nog
046
Dank aan Yeahinho
pi_46536696
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef Djarum het volgende:

[..]

waarom zit er niet een leuk praatje voor je in?
ben je geen persoon wat zomaar met iemand gaat praten?
babbeltjes maken is niet mijn sterkste punt. Ben niet zo verbaal ingesteld. Veel mensen willen daarom ook weinig met me te maken hebben. Dan zeg ik hallo (dat is toch normaal, dat wanneer je iemand kent je hallo zegt) en dan zeggen ze niks terug bijvoorbeeld.
pi_46536699
Is het erg?

Ben je er minder gelukkig door?

Had je dan willen scoren zonder dat je verliefd was en puur om 's even wat te presteren?

Ben je soms beter tegen het leven opgewassen als je seksueel flink ontgroend bent in je studententijd?

Had je er meer vriendschappen door gekregen?

Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_46536703
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

Zo nee
dan kan dat nog
heb je dr eentje liggen rondrennen dan?
pi_46536704
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:00 schreef Domai het volgende:

[..]

Je zal wel lelijk zijn, want humor heb je wel
tieft alsjeblieft op man
pi_46536729
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef Corelli het volgende:

[..]

babbeltjes maken is niet mijn sterkste punt. Ben niet zo verbaal ingesteld. Veel mensen willen daarom ook weinig met me te maken hebben. Dan zeg ik hallo (dat is toch normaal, dat wanneer je iemand kent je halle zegt) en dan zeggen ze niks terug bijvoorbeeld.

Je bent toch geen kloon he
pi_46536775
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef Ludger het volgende:
Is het erg?
si
quote:
oui
quote:
Had je dan willen scoren zonder dat je verliefd was en puur om 's even wat te presteren?
yes
quote:
Ben je soms beter tegen het leven opgewassen als je seksueel flink ontgroend bent in je studententijd?
ja
quote:

true]

serieus, wil gewoon een beetje aantrekkelijke studentes palen/relatie mee maar dat is dus geflopt. Bij jullie?
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:04:23 #23
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_46536793
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef Corelli het volgende:

[..]

de wallen in amsterdam? Wel eens langs gelopen maar je denkt toch niet dat ik onder het oog van al die toeristen bij zo'n wijf naar binnen stap. Wil bovendien de real thing. Ik wil niet alleen sex. Ik wil ook het totaal dat er om heen zit. Dus iemand leren kennen, eens afspreken, mee gaan naar haar/mijn huis. Bed in, met haar wakker worden. Dat lijkt me allemaal zo leuk. Dus meer dan sex zeg maar.
het moet een traumatische ervaring vanuit je kindertijd zijn
je wilt iets leuks en meteen ook straf

ga gewoon naar de hoeren, ben je makkelijk af
bloemen, daar hou ik van!
pi_46536977
Gewoon zorgen dat je een soort van dispuutshoer hebt, dan kan iedereen op z'n tijd weer eens.
pi_46537093
Matig zeg ik heb weinig te klagen Laatste jaar was weer wat minder maar afgelopen 2 weken weer prima
Toch vreemd. Misschien s wat meer zuipen dan normaal om je drempel te verlagen
pi_46537103
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:03 schreef Corelli het volgende:

Bij jullie?
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef Ludger het volgende:
Is het erg?

Niet van overtuigd

Nee

Kan ik totaal geen kick van krijgen

Nee, zou juist beschamend terugkijken op dergelijke affaires

Een vriendschap met een ex of one-night-stand lijkt mij onnatuurlijk

Aanvullend: Ikzelf walg van de weinige seksuele evaring die ik heb met een persoon die nu totaal niet meer moet... BAH, dat ik daar intiem mee was in een ver verleden
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:12:02 #27
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_46537104
quote:

[..]

Misschien is dat wel een klein beetje het probleem. Zat er tot vorig jaar ook best mee dat ik niet zo'n babbelaar was, maar de meeste meiden zie je toch niet of amper meer, gewoon er op af stappen, en als je keihard in je gezicht wordt geslagen is het duidelijk, maar misschien zie je het ook wel eens verkeerd, en zit er wel één tussen die hard wegkijkt omdat ze hetzelfde 'probleem' als jij hebt.
pi_46537180
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:12 schreef InProduction het volgende:

[..]

Misschien is dat wel een klein beetje het probleem. Zat er tot vorig jaar ook best mee dat ik niet zo'n babbelaar was, maar de meeste meiden zie je toch niet of amper meer, gewoon er op af stappen, en als je keihard in je gezicht wordt geslagen is het duidelijk, maar misschien zie je het ook wel eens verkeerd, en zit er wel één tussen die hard wegkijkt omdat ze hetzelfde 'probleem' als jij hebt.
ah lotgenoten, gedeelde smart is halve smart

1 van de problemen is dat ik niet op plaatsen kom waar ik makkelijk vrouwen kan aanspreken. Kroegen en discos hou ik niet van.
pi_46537251
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:14 schreef Corelli het volgende:

[..]

1 van de problemen is dat ik niet op plaatsen kom waar ik makkelijk vrouwen kan aanspreken. Kroegen en discos hou ik niet van.
Ga 's een hobby nemen waar dames van je leeftijd zitten.. Maar als je alleen uit bent op seks, zullen ze op een vereniging ook wel snel op je uitgekeken zijn..
pi_46537262
gebruik us een openingszin dan ipv "hallo"

- Kan ik je een drankje aanbieden, of wil je alleen het geld?
- Mijn magische horloge zegt dat jij geen ondergoed draagt. WEL! Oh, dan loopt ie weer een uur voor...
- Houd je van verre reizen? ja? Mooi, ik woon hier een takke eind vandaan.......

en zo vind je dr nog 1000 op internet....succes!!
Dunno :D
pi_46537305
Haha die 2e
pi_46537311
Mij wordt altijd verteld dat ,als je iets graag wilt , het dan zeker niet gebeurd. Jij wilde scoren en blijkbaar dusdanig erg dat je waarschijnlijk wat wanhopig overkwam. Vrouwen hebben daar een voelspriet voor en ziedaar , het bleef de handkar.

Vervelend ,maar het is niet anders.
pi_46537550
Rot voor je.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:24:18 #34
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_46537602
quote:

[..]

Voormalig lotgenoot
Meiden zijn meer gewend dan je denkt, wel keihard, maar je krijgt niet bij ieder chickie een bitchslap.
Als je niet in kroegen op disco's komt (of er niet van houdt) dan is het inderdaad een stukje lastiger, omdat hét daar begint bij studenten.
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:25:57 #35
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_46537651
Edit: Doe normaal.

[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2007 20:45:31 ]
pi_46538440
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:16 schreef IvusDartelt het volgende:
gebruik us een openingszin dan ipv "hallo"

- Kan ik je een drankje aanbieden, of wil je alleen het geld?
- Mijn magische horloge zegt dat jij geen ondergoed draagt. WEL! Oh, dan loopt ie weer een uur voor...
- Houd je van verre reizen? ja? Mooi, ik woon hier een takke eind vandaan.......

en zo vind je dr nog 1000 op internet....succes!!
Báh .

Ik zou echt in lachen uitbarsten van zulke uitgekauwde, cliché, ronduit ranzige openingszinnen . Valt me mee dat 'Jij hebt een opening en ik heb zin' er niet tussen staat .

TS, je verwachtingen liggen gewoon te hoog en je zoekt wanhopig hard. Zulke dingen kan je niet forceren, maar je kan wel aan jezelf werken. Wanhopigheid bij mannen werkt als een luchtalarm voor vrouwen. Wat zekerder van je zaak zijn en dingen z'n beloop laten gaan helpt al een heel stuk.
pi_46538550
Het is heel simpel. Als je perse een vriendin moet / wilt hebben dan lukt het gewoon niet. Dat is al meerdere keren verteld maar het werkt echt zo.

En als je niet zo van discotheken kroegen houdt moet je misschien eens een andere manier vinden? Internet? Ik denk zelf dat het allemaal maar een beetje onzin is dat je tijdens je studententijd maar met alles en iedereen gedaan en gehad moet hebben. De meeste mensen zijn gewoon niet zo.
pi_46538901
Weet je wat pas kut is TS? Als je moet kiezen tussen meerdere meisjes (geloof me, dat kan vervelend zijn) . Dé oplossing voor jouw probleem: Verbeter je sociale vaardigheden en zorg dat je er representatief uitziet of ga naar de hoeren.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:08:38 #39
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_46539178
Wat ik nu zie gebeuren met een vroegere vriend van me is een beetje gelijk aan jouw probleem. Hij had veel contact met mensen (zowel meiden als jongens), maar hij heeft de stap van puber naar 'adolescent' niet gemaakt naar mijn idee. Hij wordt steeds onzekerder omdat hij geen vriendin heeft (nooit gebatst heeft etc.), en schenkt daardoor ook geen aandacht meer aan uiterlijk. Als ik hem tegen kom zijn z'n nagels vies (ja dat zag ik toevallig, en veel meiden letter daar op, natuurlijk niet in de kroeg maar wel als je met zijn tweeen aan een tafel zit), stinkt hij en loopt hij in de schraalste kleding ooit, hij zit in een vicieuze cirkel.

Je hoeft niet in Versace kleding te lopen, maar een leuke spijkerbroek en een representatief overhemdje, shirtje o.i.d. is nooit fout.
pi_46539198
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:11 schreef DaFan het volgende: Misschien s wat meer zuipen dan normaal om je drempel te verlagen
Goeie tip !! O En gewoon lekker naar de hoeren gaan , maar niet verliefd op worden hoor. Kost een paar centen maar dan doe je wel routine op, en kijk je ook anders tegen vrouwen aan
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:43:05 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46540584
TS, je bent gewoon niet het type om in de kroeg een meid op te pikken. Jammer voor jou, maar helaas. Wat me wel verbaasd is dat je tijdens je studie nooit een leuk meisje heb leren kennen. Lijkt me niet dat je studiegenoten je de hele studietijd hebben genegeerd.
Zijn je eisen niet gewoon te hoog? Had je niet beter in kunnen zetten op een wat rustiger meisje dat ook geen snelle babbel heeft?

Maar om antwoord te geven op je vraag? Nee, mijn studentenleven is niet geflopt. Was een geweldige tijd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_46541038
Wat is dat toch met mensen die denken dat ze geen leven hebben als ze niet neuken. Wees blij dat je niet bent zoals de rest die wel iedereen neukt.

Jou tijd komt heus nog wel. Pas op het moment dat jij 40 bent, en dan nog niet geneukt hebt, dan zou ik me toch wat meer zorgen gaan maken.
pi_46541468
[quote]Op woensdag 21 februari 2007 20:14 schreef Corelli het volgende:

[..]

zolang je dat niet doet gebeurt er weinnig ga er eens tussen uit anders word je wel heel erg sociaal achtergesteld!

grow up
SuperSwiegie
"remember that you never walk alone"
pi_46541521
TS kan ook nog moslim worden en zich uit laten huwelijken aan een Arabische schone . Moet ie wel eerst ff trouwen, maar daarna kan ie ook meteen los.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_46541527
quote:

[..]

SuperSwiegie
pi_46541564
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:11 schreef cultheld het volgende:
TS kan ook nog moslim worden en zich uit laten huwelijken aan een Arabische schone . Moet ie wel eerst ff trouwen, maar daarna kan ie ook meteen los.

het is is in iedergeval het proberen waard
SuperSwiegie
pi_46542593
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:57 schreef Silvieja het volgende:
Wat is dat toch met mensen die denken dat ze geen leven hebben als ze niet neuken. Wees blij dat je niet bent zoals de rest die wel iedereen neukt.

Jou tijd komt heus nog wel. Pas op het moment dat jij 40 bent, en dan nog niet geneukt hebt, dan zou ik me toch wat meer zorgen gaan maken.
Eensch.
Btw, als je echt zo erg wil neucken, dan ga naar de hoeren.
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:44:25 #48
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_46542835
Het beeld dat je als student wel moet scoren en de verhalen dat bijna alle studenten dat ook doen, is gewoon grote onzin. Een klein gedeelte van de studenten zal idd elke maand een nieuwe scharrel hebben, maar de meerderheid niet. Dat idee is je opgedrongen door het stereotype dat studenten zelf ook in leven proberen te houden door de 'grote verhalen'.

Ikzelf maak makkelijk contact met vrouwen maar heb nooit de behoefte gehad om van elke potentiele scharrel iets te maken. Als je echt een relatie zoekt verwijs ik je door naar de vele topics die erover zijn geweest (zoek hobby's, werk aan zelfvertrouwen etc.) maar als je gewoon wilt scoren, wil ik je erop wijzen dat het je uiteindelijk echt niks oplevert. Na de liefdeloze seks blijft het lege, eenzame gevoel, misschien zelfs verergert.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:58:34 #49
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_46543455
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:44 schreef Pracissor het volgende:
Het beeld dat je als student wel moet scoren en de verhalen dat bijna alle studenten dat ook doen, is gewoon grote onzin. Een klein gedeelte van de studenten zal idd elke maand een nieuwe scharrel hebben, maar de meerderheid niet. Dat idee is je opgedrongen door het stereotype dat studenten zelf ook in leven proberen te houden door de 'grote verhalen'.

Ikzelf maak makkelijk contact met vrouwen maar heb nooit de behoefte gehad om van elke potentiele scharrel iets te maken. Als je echt een relatie zoekt verwijs ik je door naar de vele topics die erover zijn geweest (zoek hobby's, werk aan zelfvertrouwen etc.) maar als je gewoon wilt scoren, wil ik je erop wijzen dat het je uiteindelijk echt niks oplevert. Na de liefdeloze seks blijft het lege, eenzame gevoel, misschien zelfs verergert.
Die studenten willen zich aan de Stiffler's gelijk stellen
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:16:21 #50
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_46544143
Het is wel echt te tering triest als je 1e keer met een hoer is.
Thinking about thinking of you.
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:20:25 #51
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_46544301
Als je 25 ben zou ik er inderdaad niet voor gaan, maar als je ouder wordt..
Het ligt er natuurlijk ook helemaal aan hoe je er zelf naar kijkt, misschien geef je er geen moer om, en is een vrouw een vrouw, maar misschien ook wel en zweer je bij relaties.
pi_46544772
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:44 schreef Corelli het volgende:
Ik (man) had er zoveel van verwacht. Tijdens mijn studietijd zou ik wel eventjes flink gaan scoren, had ik mezelf wijs gemaakt. Overschot aan te aantrekkelijke studentes in dit land dus dat moet geen probleem zijn.

Nu ben ik bijna burger maar het is mij allemaal een beetje tegengevallen de afgelopen vele jaren. De teller staat op 0. Ik kan bibliotheken volschrijven over waarom ik niks gescoord/geneukt heb maar daarmee blijft de teller wel op 0 staan.

Al met al is het een beetje een deceptie. Tijdens je studententijd moet je scoren is een beetje de heersende gedachte. Niet voor mij helaas. Voor jullie?

Mijn ouders hebben me al een boek gegeven hoe je vrouwen kan scoren (van strauss) maar daar heb ik niet heel veel vertrouwen in, ik ben dus nog niet begonnen met lezen. Ze begonnen het ook een beetje raar te vinden dat ze nog nooit een meisje naast me hadden gezien. De ben-je-homo vraag heb ik gelukkig (nog) niet gehoord.
Ik leef met je mee makker. Ik dacht dat ik ze ook allemaal aan mn genots-spies ging rijgen, but how was I wrong.......Feit is dat er veel concurentie is in een land als Nederland waar vrouwen maar JA hoeven te blaten en ze liggen al te wippen. Its a sad, sad, very saaaaaad world.

Maar OT: vrouwen kicken op EXTRAverte mannen, en niet op introverte, intelligente, strategisch doordachte en goed opgeleide mannen. Face it, vrouwen kick op scumbags, mannen met je wie je elke dag goed kan lachen en een lekkere wip mee kan hebben zo nu en dan. Zorg dat je ipv een introvert, een extraverte man wordt, en alles komt dan goed. (hoe bedoel je, je eigen persoonlijkheid veranderen om een ONS te scoren)
pi_46544851
nja eigk wel... in de anderhalf jaar dat ik studeer heb ik maar 3 verschillende gehad... en met twee daarvan een relatie gehad maar toen kon ik dus ook niet vreemdgaan
Geile Breezerhoer!
Webicon max 100kB, geen 508kB
pi_46544936
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:33 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Ik leef met je mee makker. Ik dacht dat ik ze ook allemaal aan mn genots-spies ging rijgen, but how was I wrong.......Feit is dat er veel concurentie is in een land als Nederland waar vrouwen maar JA hoeven te blaten en ze liggen al te wippen. Its a sad, sad, very saaaaaad world.

Maar OT: vrouwen kicken op EXTRAverte mannen, en niet op introverte, intelligente, strategisch doordachte en goed opgeleide mannen. Face it, vrouwen kick op scumbags, mannen met je wie je elke dag goed kan lachen en een lekkere wip mee kan hebben zo nu en dan. Zorg dat je ipv een introvert, een extraverte man wordt, en alles komt dan goed. (hoe bedoel je, je eigen persoonlijkheid veranderen om een ONS te scoren)
Man, wat een kuthouding. Wat een zielige reactie.
Je moet heus geen lul te zijn om te scoren, je kan ook gewoon extravert + zelfzeker zijn. Of intravert + zelfzeker, lekker boeiend. Het ligt alleen maar aan jou, hoor. Niet aan de 'vrouwen'.
pi_46545022
feit is wel dat alle vrouwen kuthoeren zijn ....
Geile Breezerhoer!
pi_46545105
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:41 schreef Concordsky het volgende:
feit is wel dat alle vrouwen kuthoeren zijn ....
Jaja, uiteraard.
pi_46545112
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Báh .

Ik zou echt in lachen uitbarsten van zulke uitgekauwde, cliché, ronduit ranzige openingszinnen . Valt me mee dat 'Jij hebt een opening en ik heb zin' er niet tussen staat .

TS, je verwachtingen liggen gewoon te hoog en je zoekt wanhopig hard. Zulke dingen kan je niet forceren, maar je kan wel aan jezelf werken. Wanhopigheid bij mannen werkt als een luchtalarm voor vrouwen. Wat zekerder van je zaak zijn en dingen z'n beloop laten gaan helpt al een heel stuk.
Hey Clown, jij sluit altijd mijn topics, hoe ze kansloos ook zijn. Maar goed, ik vergeef je daarvoor.

Jij hebt makkelijk praat, jij hebt zeker al sexervaring of ervaring met liefde in je leven gehad? Voor mensen die nog nooit een vrouw hebben gezoend, of ook maar een simpele verkering hebben gehad met een meisje op de basisschool of middelbare school, is het gewoon heel erg frustrerend (in mijn geval dus omdat ik nogal verlegen ben als het op vrouwen aanspreken aankomt). Dan kan je wel makkelijk lullen, van niet wanhopig op zoek gaan enzo, maar als 999 van de 1000 mannen al voor zn 23ste levensjaar heeft gescoord, dan begin je toch wel een naar gevoel te krijgen.

Kun je je verplaatsen in mijn situatie, dan wel van de TS? Alvast bedankt. Als je dat kan, begin dan maar met advies geven.

Grtz, TheHamsterSlayer
pi_46545212
Feit is dus dat vrouwen ook wel eens is een keer op een verlegen jongen mogen afstappen!
pi_46545220
MIsschien is er gewoon iets mis met je!
pi_46545460
Toch zonde van je studententijd. Niet elke student neukt zich een slag in de rondte, en dat hoeft ook niet. Maar je gehele studie verstoken blijven van seks en/of liefde lijkt mij ook niet bepaald ideaal...

Maar toch, het verleden is het verleden, de toekomst de toekomst. Ergens heb je wat laten liggen. Het is zaak om nu maar eens het heft in eigen hand te nemen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_46545461
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:38 schreef Paltos het volgende:

[..]

Man, wat een kuthouding. Wat een zielige reactie.
Je moet heus geen lul te zijn om te scoren, je kan ook gewoon extravert + zelfzeker zijn. Of intravert + zelfzeker, lekker boeiend. Het ligt alleen maar aan jou, hoor. Niet aan de 'vrouwen'.
Aan je reactie op te maken heb jij al is een keer een vriendin gehad of ervaring met liefde? Ik totaal niet in iede r geval. Echter Ik ben niet lelijk, ben intelligent, heb fantastisch gevoel van humor (errug droog volgens vrienden), maar probleem is dat ik beetje verlegen ben (met vrouwen ALLEEN) en dat ik beneden de 1.65m ben.....Zo genoeg?

Ik zou ook wel eens willen weten hoe het voelt om iemand naast je te hebben, iemand die echt om je geeft, onvoorwaardelijke liefde, gewoon dat warme en onbezorgde gevoel. Sex is hiernaast maar een bijzaak. Logisch toch dat ik een klein beetje gefrustreerd wordt en de vrouwtjes dan maar de schuld ga geven, want aan mij ligt het niet.
pi_46545585
Nou ja, ik ken je niet dus ga geen oordelen vellen over waarom jij geen vriendin kan krijgen. Aan verlegenheid valt écht wel iets te doen. Twee jaar geleden (toen was ik 15) was ik ook verlegen, ik had daar geen zin meer in, heb er iets aan gedaan en wordt nu gezien als grote mond in elke groep. En dat vind ik zelf ook fijner. En reken maar dat je meer aandacht krijgt dan, ja. Als je toch zoveel te bieden hebt, bied het dan ook.
pi_46545646
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:55 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]
en de vrouwtjes dan maar de schuld ga geven, want aan mij ligt het niet.
Nee het ligt idd aan ALLE vrouwen dat jij er geen kan krijgen. Op vrouwen.fok.nl waar jij niet op kan komen loopt er een speciale reeks over jou en maken ze ALLEMAAL grappen over jou en spreken ze af dat ze je niet gaan zoenen.

Mên, ga gewoon s naar een goede stad. Utrecht, Groningen, Maastricht...grof mannentekort dus als je dáár niet slaagt kan je het beter vergeten

En btw over die extraverte 'klootzakken' die wel allemaal vrouwen versieren. Zijn het niet gewoon klootzakken omdat ze iets voor elkaar krijgen wat jou niet lukt?

En btw, vrouwen willen uiteindelijk trouwen met een lieve man hoor Dus als ze je zien als een 'klein broertje' zit je geramd
pi_46545660
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:00 schreef Paltos het volgende:
Nou ja, ik ken je niet dus ga geen oordelen vellen over waarom jij geen vriendin kan krijgen. Aan verlegenheid valt écht wel iets te doen. Twee jaar geleden (toen was ik 15) was ik ook verlegen, ik had daar geen zin meer in, heb er iets aan gedaan en wordt nu gezien als grote mond in elke groep. En dat vind ik zelf ook fijner. En reken maar dat je meer aandacht krijgt dan, ja. Als je toch zoveel te bieden hebt, bied het dan ook.
The alpha-male
pi_46545781
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:01 schreef DaFan het volgende:

Mên, ga gewoon s naar een goede stad. Utrecht, Groningen, Maastricht...grof mannentekort dus als je dáár niet slaagt kan je het beter vergeten
Ook onzin. Je kunt een man die totaal niet met vrouwen overweg kan bij wijze van spreken alleen op een eiland met 100.000 vrouwen zetten, 'scoren' zal ie niet.

Maar met vrouwen omgaan valt te leren.
pi_46545883
Hier ben ik!! ( haha)
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
pi_46546120
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:00 schreef Paltos het volgende:
Ok, nu ben ik nieuwsgierig geworden. Wat heb je dan zoal gedaan dat je nu van je verlegenheid af bent. Let wel op, dat ik alleen met de omgang van (mooie) vrouwen verlegen ben. Met mannen en minder aantrekkelijke vrouwen kan ik gek genoeg zeer goed opschieten.

Overigens als je vanaf je geboorte een introvert, rustig, kalm persoon bent, HOE in vredesnaam kan je dan opeens een persoon worden die vaak de grootste mond in de groep heeft. Dat lijkt me zeer sterk. Maar goed, ik ben benieuwd.
pi_46546166
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:10 schreef badgirl18 het volgende:
Hier ben ik!! ( haha)
op de 1 of andere manier lijk je op 1 van die foto's op die ene snotaap van Home Alone
  donderdag 22 februari 2007 @ 00:18:23 #69
111964 Jitse
add goes here
pi_46546182
Student in Nederland.. en het wil niet lukken?
Drink je wel genoeg naar studentennormen als je uitgaat?

Enkele keren van het studentenleven geproefd, en de Nederlandse studentes waren toch wel echt makkelijk hoor. Aan mijn Vlaams accent zal het allesinds niet liggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jitse op 22-02-2007 00:28:42 ]
or here.. contact me for further information or prices
pi_46546221
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:02 schreef DaFan het volgende:

[..]

The alpha-male
Exactly, and not the Beta-male.....
  donderdag 22 februari 2007 @ 00:21:33 #71
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_46546290
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:55 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Aan je reactie op te maken heb jij al is een keer een vriendin gehad of ervaring met liefde? Ik totaal niet in iede r geval. Echter Ik ben niet lelijk, ben intelligent, heb fantastisch gevoel van humor (errug droog volgens vrienden), maar probleem is dat ik beetje verlegen ben (met vrouwen ALLEEN) en dat ik beneden de 1.65m ben.....Zo genoeg?

Ik zou ook wel eens willen weten hoe het voelt om iemand naast je te hebben, iemand die echt om je geeft, onvoorwaardelijke liefde, gewoon dat warme en onbezorgde gevoel. Sex is hiernaast maar een bijzaak. Logisch toch dat ik een klein beetje gefrustreerd wordt en de vrouwtjes dan maar de schuld ga geven, want aan mij ligt het niet.
Hier maak je een fundamentele denkfout. Alles heeft altijd twee kanten. Een deel zou aan de vrouwen kunnen liggen maar ook een deel aan jouw! Als je iets wil bereiken moet je iets investeren. Jij moet investeren in jezelf.
Dat je verlegen bent met vrouwen kan ik goed begrijpen maar op een gegeven moment moet je ze toch gewoon echt aanspreken. Dat is best eng enzo maar op een gegeven moment zul je merken dat het geen fuck voorsteld gewoon even wat ouwehoeren en niks verwachten. Je moet er niet vanuit gaan dat als je haar aanspreekt dat het dan wat gaat worden, maar gewoon een gezellig babbeltje dus.
Alle grote dingen beginnen met een kleine stap. Als je op de bushalte staat te wachten (ik noem maar iets) en er staat een meisje gewoon mee gaan ouwehoeren. Goh hoe laat komt de bus? weertje he? gewoon smalltalk. Als je dit goed kan ga je weer een stapje verder totdat je op een gegeven moment die droom meid zo je bed in lult
Zoals ik al zei: alles begint met de eerste stap de beklimming van de Mount everest begint ook met een stap.
Succes
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
pi_46546415
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:16 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Ok, nu ben ik nieuwsgierig geworden. Wat heb je dan zoal gedaan dat je nu van je verlegenheid af bent. Let wel op, dat ik alleen met de omgang van (mooie) vrouwen verlegen ben. Met mannen en minder aantrekkelijke vrouwen kan ik gek genoeg zeer goed opschieten.

Overigens als je vanaf je geboorte een introvert, rustig, kalm persoon bent, HOE in vredesnaam kan je dan opeens een persoon worden die vaak de grootste mond in de groep heeft. Dat lijkt me zeer sterk. Maar goed, ik ben benieuwd.
Gewoon schijt hebben aan wat anderen denken. Dat lukt me heus nog niet altijd.
Dingen doen waar je schrik voor hebt. Veel mensen spreken/aanspreken.
Je zelfzeker voelen.
pi_46546461
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:01 schreef DaFan het volgende:

[..]

Nee het ligt idd aan ALLE vrouwen dat jij er geen kan krijgen. Op vrouwen.fok.nl waar jij niet op kan komen loopt er een speciale reeks over jou en maken ze ALLEMAAL grappen over jou en spreken ze af dat ze je niet gaan zoenen.

En btw over die extraverte 'klootzakken' die wel allemaal vrouwen versieren. Zijn het niet gewoon klootzakken omdat ze iets voor elkaar krijgen wat jou niet lukt?

En btw, vrouwen willen uiteindelijk trouwen met een lieve man hoor Dus als ze je zien als een 'klein broertje' zit je geramd
Alpha-males zijn inderdaad klootzakken als zij WEL kunnen scoren en ik niet, omdat zij smooth talking capabilities hebben en ik niet.

Uiteindelijk zijn de Beta-males succesvol als het op een langeduur-relatie aankomt, dat weet ik ook wel. Maar zo nu en dan in bed liggen met verschillende vrouwen tijdens je "wilde" studententijd is ook wel fijn. Leuk om later aan je kleinkindertjes te vertellen. Niet leuk om te vertellen, is dat je vroegah een nerd was die meteen met de eerste de beste vrouw die je kon krijgen, mee ging trouwen en daarna nooit meer met een andere vrouw heeft gescoord. Snappez vous?
pi_46546495
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:25 schreef Paltos het volgende:

[..]

Gewoon schijt hebben aan wat anderen denken. Dat lukt me heus nog niet altijd.
Dingen doen waar je schrik voor hebt. Veel mensen spreken/aanspreken.
Je zelfzeker voelen.
Ik spreek ook veel mensen aan, alleen nooit vrouwen....Misschien ben ik wel anti-vrouw, en een homo?
pi_46546546
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Ik spreek ook veel mensen aan, alleen nooit vrouwen....Misschien ben ik wel anti-vrouw, en een homo?
Verander daar dan wat aan. Het is echt niet zo moeilijk.
pi_46546584
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:17 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

op de 1 of andere manier lijk je op 1 van die foto's op die ene snotaap van Home Alone
Leuk he? Vrouwen afzeiken omdat je ze niet kunt krijgen?
  donderdag 22 februari 2007 @ 00:33:19 #77
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_46546657
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat je echt wilt veranderen, maar ik zal het toch maar proberen.

Zoals eerder gezegd in dit topic, wees sociaal dominant, spreek vreemde mensen aan, ook mannen.
Maak grapjes, praat in het openbaar/in de groep, durf mensen direct aan te spreken.
Straal zekerheid uit, wees makkelijk en ongedwongen in de omgang, wanneer je een (mooie) vrouw aanspreekt, doe dit dan niet gelijk zozeer met de intentie om haar te 'versieren' of wat dan ook, maar gewoon nonchalant om een praatje met haar aan te knopen. Vanzelf zal je zien dat dat soort vrouwen niet enger zijn dan andere mensen en zal het in het vervolg ook makkelijker gaan wanneer je wel 'into the game' bent.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_46546680
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:31 schreef nozem het volgende:

[..]

Leuk he? Vrouwen afzeiken omdat je ze niet kunt krijgen?
Meisjes afzeiken heeft anders vaak onverwachte gevolgen.
pi_46546693
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:21 schreef Shadowlyse het volgende:

[..]

Hier maak je een fundamentele denkfout. Alles heeft altijd twee kanten. Een deel zou aan de vrouwen kunnen liggen maar ook een deel aan jouw! Als je iets wil bereiken moet je iets investeren. Jij moet investeren in jezelf.
Dat je verlegen bent met vrouwen kan ik goed begrijpen maar op een gegeven moment moet je ze toch gewoon echt aanspreken. Dat is best eng enzo maar op een gegeven moment zul je merken dat het geen fuck voorsteld gewoon even wat ouwehoeren en niks verwachten. Je moet er niet vanuit gaan dat als je haar aanspreekt dat het dan wat gaat worden, maar gewoon een gezellig babbeltje dus.
Alle grote dingen beginnen met een kleine stap. Als je op de bushalte staat te wachten (ik noem maar iets) en er staat een meisje gewoon mee gaan ouwehoeren. Goh hoe laat komt de bus? weertje he? gewoon smalltalk. Als je dit goed kan ga je weer een stapje verder totdat je op een gegeven moment die droom meid zo je bed in lult
Zoals ik al zei: alles begint met de eerste stap de beklimming van de Mount everest begint ook met een stap.
Succes
Geloof mij, ik ben goed in kleine onbenullige dingetjes vragen aan vrouwen, over onderwerpen dus die helemaal nergens over gaan. Alleen al die gedachte weerhoud mij er van zulke onbenullige dingen te vragen. Waarom vragen vrouwen nooit wat aan mannen hoe laat het is of over het weer gaan lullen, behalve dan die oma's die in het bushokje naast je staan en je oren van je kop aflullen. Blijkbaar vallen alleen hoogbejaarde vrouwen op mij.
pi_46546756
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:34 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Geloof mij, ik ben goed in kleine onbenullige dingetjes vragen aan vrouwen, over onderwerpen dus die helemaal nergens over gaan. Alleen al die gedachte weerhoud mij er van zulke onbenullige dingen te vragen. Waarom vragen vrouwen nooit wat aan mannen hoe laat het is of over het weer gaan lullen, behalve dan die oma's die in het bushokje naast je staan en je oren van je kop aflullen. Blijkbaar vallen alleen hoogbejaarde vrouwen op mij.
Jij doet het toch ook niet? Waarom zouden zij het dan doen? Wil je wel veranderen?
pi_46546784
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:34 schreef Paltos het volgende:

[..]

Meisjes afzeiken heeft anders vaak onverwachte gevolgen.
Die optie bestaat natuurlijk. Ik denk alleen dat vrouwen niet zo graag vergeleken willen worden met dit sujet:

pi_46546865
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:34 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Die omaatjes vallen niet op je. Die hebben gewoon niet veel om handen en worden wellicht te weinig bezocht door hun kleinkinderen. Ik vermoed dat ze geen seksuele bedoelingen hebben wanneer ze een gesprek met je aanknopen.
pi_46546867
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:18 schreef Jitse het volgende:
Student in Nederland.. en het wil niet lukken?
Drink je wel genoeg naar studentennormen als je uitgaat?

Enkele keren van het studentenleven geproefd, en de Nederlandse studentes waren toch wel echt makkelijk hoor. Aan mijn Vlaams accent zal het allesinds niet liggen.
Is het daar makkelijker dan in hier in Vlaanderen?
pi_46546898
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:40 schreef Paltos het volgende:

[..]

Vlaamse meisjes zijn erg kuis. Heb ik eens gehoord van een Vlaming.
pi_46546934
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:41 schreef nozem het volgende:

[..]

Vlaamse meisjes zijn erg kuis. Heb ik eens gehoord van een Vlaming.
Ach joh, dat valt wel mee.
pi_46546996
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:36 schreef Paltos het volgende:

[..]

Jij doet het toch ook niet? Waarom zouden zij het dan doen? Wil je wel veranderen?
Veranderen vind ik een eng woord, en helemaal als het betrekking heeft op wie je bent, wat je doet en waar je voor staat. Kortom verandering in je gehele persoonlijkheid; daar ben ik idd tegenstander van. Als dat noodzakelijk is om een relatie aan te gaan of een ONS te scoren, dan kunnen vrouwen de pot op. Vrouwen hebben maar te accepteren hoe IK ben, ik ga mij niet als iemand anders voordoen dan wie ik werkelijk ben. Ik ben gewoon een rustig, aardig, grappig persoon ajs je me wat beter leert kennen. Hoe kan ik dan veranderen in een persoon die vrolijk in een bushokje een vrouw gaat aanspreken?
pi_46547006
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:44 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Hey Clown, jij sluit altijd mijn topics, hoe ze kansloos ook zijn. Maar goed, ik vergeef je daarvoor.

Jij hebt makkelijk praat, jij hebt zeker al sexervaring of ervaring met liefde in je leven gehad? Voor mensen die nog nooit een vrouw hebben gezoend, of ook maar een simpele verkering hebben gehad met een meisje op de basisschool of middelbare school, is het gewoon heel erg frustrerend (in mijn geval dus omdat ik nogal verlegen ben als het op vrouwen aanspreken aankomt). Dan kan je wel makkelijk lullen, van niet wanhopig op zoek gaan enzo, maar als 999 van de 1000 mannen al voor zn 23ste levensjaar heeft gescoord, dan begin je toch wel een naar gevoel te krijgen.

Kun je je verplaatsen in mijn situatie, dan wel van de TS? Alvast bedankt. Als je dat kan, begin dan maar met advies geven.

Grtz, TheHamsterSlayer
hierin heb je helemaal gelijk!:)
die mensen weten niet beter.
pi_46547016
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:42 schreef Paltos het volgende:

[..]

Ach joh, dat valt wel mee.
Ze zijn vaak wel schattig. Ze stralen tevens uit dat ze een gedegen opvoeding hebben genoten. En het BreEzaH-gehalte ligt een stuk lager in Vlaanderen. Nu was dat toch al niet mijn doelgroep, maar soit.
pi_46547044
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:44 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Veranderen vind ik een eng woord, en helemaal als het betrekking heeft op wie je bent, wat je doet en waar je voor staat. Kortom verandering in je gehele persoonlijkheid; daar ben ik idd tegenstander van. Als dat noodzakelijk is om een relatie aan te gaan of een ONS te scoren, dan kunnen vrouwen de pot op. Vrouwen hebben maar te accepteren hoe IK ben, ik ga mij niet als iemand anders voordoen dan wie ik werkelijk ben. Ik ben gewoon een rustig, aardig, grappig persoon ajs je me wat beter leert kennen. Hoe kan ik dan veranderen in een persoon die vrolijk in een bushokje een vrouw gaat aanspreken?
Stop dan met zagen.
pi_46547102
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:45 schreef nozem het volgende:

[..]

Ze zijn vaak wel schattig. Ze stralen tevens uit dat ze een gedegen opvoeding hebben genoten. En het BreEzaH-gehalte ligt een stuk lager in Vlaanderen. Nu was dat toch al niet mijn doelgroep, maar soit.
Je beeld klinkt wel erg cliché. Maar ik ben al jaren niet in Nederland geweest dus ik kan niet echt vergelijken! Toch eens naartoe gaan..
pi_46547159
Om even antwoord te geven op je topictitel: Neuh

pi_46547162
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:47 schreef Paltos het volgende:

[..]

Je beeld klinkt wel erg cliché. Maar ik ben al jaren niet in Nederland geweest dus ik kan niet echt vergelijken! Toch eens naartoe gaan..
Natuurlijk. Ik ben dol op clichés. Meestal kloppen ze namelijk.
pi_46547204
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:45 schreef Paltos het volgende:

[..]

Stop dan met zagen.
maar................... I want to know what love iiiiiiiiiiiiiiiis, I want you to show meeeeeeeeeeeeee
pi_46547216
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:17 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

donderdag 22 februari 2007 @ 00:52:48 #95
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_46547267
quote:

[..]

Als je niet wil veranderen zal jouw situatie ook niet veranderen!
Je hoeft ook niet je persoonlijkheid te veranderen dat kan gewoon niet alleen je gedrag moet bijsturen hier en daar. Als je straks ergens gaat werken ga je toch ok niet tot je 65 hetzelfde doen.? Als je een kunstje eenmaal goed kan dan wil je weer wat anders bevoorbeeld een leidinggevende functie. In die zin ben je dan ook veranderd. Veranderen is niet je persoonlijkheid omgooien maar groeien in bepaalde dingen. Dingen die je eerst niet zo goed kon kun je na een tijdje beter.
Nogmaals als jij je poot stijf houd en niks wil investeren of veranderen gebeurt er ook niks!
pi_46547304
Volgens mij is TS gewoon een goed bedachte kloon.
  donderdag 22 februari 2007 @ 00:56:32 #97
111964 Jitse
add goes here
pi_46547350
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:40 schreef Paltos het volgende:

[..]

Absoluut man, die hollandse meiden zijn ronduit sletten!

Neej kidding, maar naar mijn ervaring vind ik dat je hier harder je best moet doen.
Onze Vlaamse schone zijn naar mijn inziens een pak minder los en minder sociaal.

/edit

En nee nozem, da's nie positief. Dan lijkt het alsof het bitch gehalte weer veel hoger ligt dan in Nederland.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jitse op 22-02-2007 01:04:39 ]
pi_46547517
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:52 schreef Shadowlyse het volgende:

[..]

Als je niet wil veranderen zal jouw situatie ook niet veranderen!
Je hoeft ook niet je persoonlijkheid te veranderen dat kan gewoon niet alleen je gedrag moet bijsturen hier en daar. Als je straks ergens gaat werken ga je toch ok niet tot je 65 hetzelfde doen.? Als je een kunstje eenmaal goed kan dan wil je weer wat anders bevoorbeeld een leidinggevende functie. In die zin ben je dan ook veranderd. Veranderen is niet je persoonlijkheid omgooien maar groeien in bepaalde dingen. Dingen die je eerst niet zo goed kon kun je na een tijdje beter.
Nogmaals als jij je poot stijf houd en niks wil investeren of veranderen gebeurt er ook niks!
"groeien" om vrouwen te kunnen scoren..... Alleen die gedachte al. Ik ga nu meteen een SWOT-analyse maken en daarna een POP schrijven...... Hier alvast een opzet:

Strenghts: onbenullige dingetjes vragen aan vrouwen die in een bushokje staan te wachten, vrouw-onvriendelijk gedrag vertonen, inhoudelijk goed verhaal,

Weaknesses: introvert tegenover vrouwen, kleiner dan 1.65m, spleetogen, 100% allochtoon, etx.

POP (persoonlijk ontwikkelingsplan): vrouwen vragen hoe laat het is als ik sta te wachten op de bus, of met vrouwen praten over hoe mooi het weer wel niet is, of vrouwen een drankje aanbieden,
pi_46547537
Gewoon goed je best doen op school. Mooie baan, auto, huisje. Dan ben je zo 30 en dan willen al die wijven een lief mannetje die een goede vader kan zijn. M.a.w: dan ga je gewoon misbruik maken van de situatie, ze valse hoop geven, en dan vertellen dat ze toch niet je typ is. Uiteraard nadat je ze hebt uitgetest

Soms lees je die verhalen, dan denk je "damn, wat zal het heerlijk zijn als de rollen straks zijn omgedraaid wanneer die vrouwen van 25+ in snel tempo verlelijken en een man willen voor het te laat is "

Uiteraard ligt het aan jezelf als je niet kan scoren nu...en later. Of je bent een lompe boer, of je bent gewoon lelijk, of een combinatie van
pi_46547552
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:54 schreef Stupiditeit het volgende:
Volgens mij is TS gewoon een goed bedachte kloon.
Was het maar zo'n feest, dan lag ik nu wel te wippen met 3 vrouwen in mn bed....
  donderdag 22 februari 2007 @ 01:06:23 #101
111964 Jitse
add goes here
pi_46547578
maar dan is er de lol ook af. TS wil ze natuurlijk 25-
pi_46547609
Mja niet echt geflopt, maar een denderend succes ook niet.. wel heb ik me genoeg bezondigd aan al het andere dat het studentenleven te bieden had
underground forever baby
  donderdag 22 februari 2007 @ 01:09:15 #103
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_46547639
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:03 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

"groeien" om vrouwen te kunnen scoren..... Alleen die gedachte al. Ik ga nu meteen een SWOT-analyse maken en daarna een POP schrijven...... Hier alvast een opzet:

Strenghts: onbenullige dingetjes vragen aan vrouwen die in een bushokje staan te wachten, vrouw-onvriendelijk gedrag vertonen, inhoudelijk goed verhaal,

Weaknesses: introvert tegenover vrouwen, kleiner dan 1.65m, spleetogen, 100% allochtoon, etx.

POP (persoonlijk ontwikkelingsplan): vrouwen vragen hoe laat het is als ik sta te wachten op de bus, of met vrouwen praten over hoe mooi het weer wel niet is, of vrouwen een drankje aanbieden,
Dude.....
Jij wil alles hebben maar niks investeren. Succes met je leven je zult het nog ver schoppen
pi_46547658
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:04 schreef TE-61 het volgende:
Gewoon goed je best doen op school. Mooie baan, auto, huisje. Dan ben je zo 30 en dan willen al die wijven een lief mannetje die een goede vader kan zijn. M.a.w: dan ga je gewoon misbruik maken van de situatie, ze valse hoop geven, en dan vertellen dat ze toch niet je typ is. Uiteraard nadat je ze hebt uitgetest

Soms lees je die verhalen, dan denk je "damn, wat zal het heerlijk zijn als de rollen straks zijn omgedraaid wanneer die vrouwen van 25+ in snel tempo verlelijken en een man willen voor het te laat is "

Uiteraard ligt het aan jezelf als je niet kan scoren nu...en later. Of je bent een lompe boer, of je bent gewoon lelijk, of een combinatie van
Ja een dergelijk scenario had ik voor mijzelf ook al in gedachten, maar dan wat anders. Meer a la American Psycho, hehehe. Goede baan, stinkend rijk, vervolgens elke avond na een harde dag werken een escortdame naar je huis laten sturen en choppen maar (met je leuter, niet met een hakbijl). In totaal zal ik dan meer dan 1000 vrouwen in mn leven kunnen neuken. Meer dan wat een alphamale ooit zal doen.

Revenge will be mine.....GNAHAHAHAHAHAH MUHAHAHAHAHAHA Geduld is the secret to a better life (of klink ik nu heel erg triest?)
pi_46547691
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:09 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
(of klink ik nu heel erg triest?)
Bijna alles wat je zegt klinkt triest, lieverd.
pi_46547736
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:11 schreef Paltos het volgende:

[..]

Bijna alles wat je zegt klinkt triest, lieverd.
dat weet ik, en noem me geen lieverd F.A.G.
  donderdag 22 februari 2007 @ 01:13:28 #107
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_46547743
quote:

[..]

Ja een dergelijk scenario had ik voor mijzelf ook al in gedachten, maar dan wat anders. Meer a la American Psycho, hehehe. Goede baan, stinkend rijk, vervolgens elke avond na een harde dag werken een escortdame naar je huis laten sturen en choppen maar (met je leuter, niet met een hakbijl). In totaal zal ik dan meer dan 1000 vrouwen in mn leven kunnen neuken. Meer dan wat een alphamale ooit zal doen.

Revenge will be mine.....GNAHAHAHAHAHAH MUHAHAHAHAHAHA Geduld is the secret to a better life (of klink ik nu heel erg triest?)
het is mogelijk....... Betalen om met een vrouw te mogen zijn.
Totally n00b en tja toch ook wel vrij kansloos en zielig
pi_46547754
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:13 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

dat weet ik, en noem me geen lieverd F.A.G.
Wel eentje mét vriendin.
pi_46547868
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:13 schreef Shadowlyse het volgende:

[..]

het is mogelijk....... Betalen om met een vrouw te mogen zijn.
Totally n00b en tja toch ook wel vrij kansloos en zielig
Waarom kansloos? Je hoeft er immers niet je persoonlijkheid voor te veranderen....
pi_46547906
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:14 schreef Paltos het volgende:

[..]

Wel eentje mét vriendin.
Nog wel ja. Hoe oud ben je? Dit vraag ik omdat de kans verdomd groot is dat het straks over een paar jaar uit is met je vriendin.
  donderdag 22 februari 2007 @ 01:21:09 #111
111964 Jitse
add goes here
pi_46547907
Paltos: Vlaams? ..die telt dubbel dan wegens de moeilijksheidsgraad

da's pijnlijk TS
pi_46547936
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:14 schreef Paltos het volgende:

[..]

Wel eentje mét vriendin.
Ik ga nu slapen Paltos. Morgen discussieren we verder over dit onderwerp.
  donderdag 22 februari 2007 @ 01:24:06 #113
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_46547967
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:19 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Waarom kansloos? Je hoeft er immers niet je persoonlijkheid voor te veranderen....
In dit topic heb je op nogal onverbloemde wijze uiting gegeven aan het feit dat je graag aan de vrouw wil. Diverse users hebben je tips en ideen aangedragen. Je slaat ze in de wind of boort ze in de grond. Je wil het liefst horen dat iedereen het met je eens is dat de vrouwen moeten veranderen en niet jijzelf. Zolang je niet van dit standpunt afwijkt zie ik het somber voor je in.

[ Bericht 1% gewijzigd door Shadowlyse op 22-02-2007 01:31:34 ]
pi_46548129
Eigenlijk was het wel een groot succes.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_46548215
quote:

[..]

Ja een dergelijk scenario had ik voor mijzelf ook al in gedachten, maar dan wat anders. Meer a la American Psycho, hehehe. Goede baan, stinkend rijk, vervolgens elke avond na een harde dag werken een escortdame naar je huis laten sturen en choppen maar
Dude, dat is triest. Ga dan gewoon op een datingsite zitten als je 26 a 27 bent. En zeg tegen die tijd wat je hebt: "baan, auto, huisje. Je bent kinderloos, fotootje op het profiel zetten. Moet jij eens zien hoeveel dames dan reageren. En er zijn er veel bij die best wel ok zijn. Natuurlijk ga je geen relatie met ze beginnen.

Maar als je nu wilt scoren moet je het nogmaals anders doen. Metroseksuelen mogen ze van mij wel kapot schieten, maar als je eens wat beter gekleed zou gaan dan je nu doet, en het een en ander zou veranderen aan je uiterlijk dan zal je vast meer geluk hebben. Je moet jezelf afvragen wat voor vrouwen je interessant vindt. Als je die bloedmooie meiden wilt dan moet je inderdaad een metroseksuele man worden, maar begrijp wel dat die chicks altijd issues hebben. Ga eerst eens wat ondernemen, inschrijven op een sportclub, of ga in een band... krijg groupies
pi_46548344
tsja man je hoefde ook helemaal niet uit ofzo..

wat je had moeten doen was lid worden van een (studie)vereniging, je opgeilen naar het bestuur

en dan gaat de box van pandora open..

al die sjaars, al die wannabe bestuurslidjes willen je... en tussendoor ga je ook natuurlijk met de bestuursleden van de zusterverenigingen..

het had je al deze gefrustreerdheid gescheeld..

maarr..

het tij kan nog gekeerd worden!

begin een nieuwe part-time studie ofzo een waar je nauwelijks op college hoeft te verschijnen
zoiets als Recht of Geschiedenis ofzo

met je huidige bul kan je genoeg banen vinden om de (studie)verenigingslidmaatschap en de studiekosten te betalen...

wordt praeses en haal in!

[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_46548387
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:32 schreef ondeugend het volgende:
Eigenlijk was het wel een groot succes.
en toen je je bul liet zien dumpte ie je?
  donderdag 22 februari 2007 @ 02:44:16 #118
78918 SeLang
Black swans matter
pi_46548860
Ach, het "studentenleven" is sowieso overrated
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_46548905
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

en toen je je bul liet zien dumpte ie je?
En jij denkt nu een bieke reactie te hebben gegeven?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_46548988
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 02:55 schreef ondeugend het volgende:

[..]

En jij denkt nu een bieke reactie te hebben gegeven?
bieke
pi_46549168
Door niks aan je situatie te doen lijkt het me niet beter worden. Wil je nu alsnog alles gaan inhalen in de korte periode dat je afstudeert of nu gewoon doorgaan met je leven? Denk niet dat je leven stopt nadat je een student bent. Dat je dan ineens minder neukt omdat je 'burgerlijk' bent of dat je minder kan drinken omdat je vastgeplakt zit aan een baan. Veel mensen leven in die illusie, dat er als het ware een tijdslimiet is.

Meer zuipen kan altijd (hey, daarom is alcohol je beste vriend), maar meer neuken moet jijzelf voor zorgen. It's all in the mind, you know.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2007 04:26:26 ]
pi_46552198
True. Ik sta nu ook op het punt om het allemaal maar te accepteren dat mijn leven op het gebied van vrouwen totaal mislukt is en dat ik daar niet veel meer aan ga of kan doen. Het is ongelooflijk om te accepteren dat je de rest voor je leven gewoon een maagd blijft als je niet over je verlegenheid komt, maar anderzijds heeft het natuurlijk wel wat heiligs en goed.
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:55:23 #123
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_46552299
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:51 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Het is ongelooflijk om te accepteren dat je de rest voor je leven gewoon een maagd blijft als je niet over je verlegenheid komt, maar anderzijds heeft het natuurlijk wel wat heiligs en goed.
heilig en goed
  donderdag 22 februari 2007 @ 11:03:08 #124
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46552546
quote:

Jammer dat ik deze niet eerder heb gezien, had hem graag eens toe willen passen.

OT: mijn studententijd is behoorlijk geslaagd wat sex/relaties betreft. Ik heb ook geen babbels, maar de dames zien in mij vaak een lekker hapje.

Ja ik weet wat je wil zeggen: some guys have all the luck
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_46552647
quote:

Voor wat ik hier uithaal hoort deze niet in R&P.

De TS heeft een erg hoger verwachting van iets (1e en 2e alinea)
Het valt tegen (is niet wat je er van verwacht hebt/had) (3e alinea)

Vrouwen zijn kut hoeren en ik weet nog niet hoe er een te benaderen. (kort samen gevat uit alinea 1, 2, 3 en 4)

*schop richting Klaagbak.
pi_46552726
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:55 schreef nozem het volgende:
Toch zonde van je studententijd. Niet elke student neukt zich een slag in de rondte, en dat hoeft ook niet. Maar je gehele studie verstoken blijven van seks en/of liefde lijkt mij ook niet bepaald ideaal...
ik voel me ook regelmatig zo ontzettend kut. Gisteravond toen ik dit tikte had ik weer zo'n periodieke depressie vroeger toen ik begin 20 was dacht ik "komt wel goed" maar gekomen is het nooit en balen doe ik ondertussen best wel. Ik voel me gewoon kut af en toe. Erg kut
pi_46553036
Hou dan op met je kut voelen, slampamper. En die hamsterslachter ook trouwens. Vrouwen merken het meteen als jij een zielige pieperd bent, die nog nooit geneukt heeft maar daar wel heel wanhopig op uit is.

Probeer gewoon eens op een leuke manier ongedwongen met ze te praten, en ze niet te zien als seksobjecten. Misschien maak je dan een kans, hoewel ik het somber inzie als je met zo'n immens trieste houding in het leven staat. Vind je het verrassend dat de meeste dames liever omgaan met een dan met een ?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_46553181
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:08 schreef Corelli het volgende:

[..]

ik voel me ook regelmatig zo ontzettend kut. Gisteravond toen ik dit tikte had ik weer zo'n periodieke depressie vroeger toen ik begin 20 was dacht ik "komt wel goed" maar gekomen is het nooit en balen doe ik ondertussen best wel. Ik voel me gewoon kut af en toe. Erg kut
Heel erg bekend gevoel. Dat kutgevoel drink je gewoon weg met wat whiskey (zonder ijs, single malt only)
pi_46553253
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:08 schreef Corelli het volgende:

[..]

Typisch dat je alleen hier op in gaat en de rest van mijn reactie aan je voorbij laat gaan.

Het verleden is het verleden, de toekomst is waar het om draait. Heb je ooit actief een vrouw benaderd?
pi_46553302
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:19 schreef Gripper het volgende:
Hou dan op met je kut voelen, slampamper. En die hamsterslachter ook trouwens. Vrouwen merken het meteen als jij een zielige pieperd bent, die nog nooit geneukt heeft maar daar wel heel wanhopig op uit is.

Probeer gewoon eens op een leuke manier ongedwongen met ze te praten, en ze niet te zien als seksobjecten. Misschien maak je dan een kans, hoewel ik het somber inzie als je met zo'n immens trieste houding in het leven staat. Vind je het verrassend dat de meeste dames liever omgaan met een dan met een ?
Vrouwen zijn toch ook sexobjecten? Je moet het immers ook andersom zien, vrouwen stappen ook vaak alleen af op de mooie en dus aantrekkelijke mannen. Waarom is dat? Dat is heus geen toeval. Conclusie is dat vrouwen, de mannen ook als sexobjecten zien. Dus who is wrong? We, beta-males, are all fucked 4 life !!! (helaas niet letterlijk dan)
  donderdag 22 februari 2007 @ 11:28:47 #131
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46553306
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:24 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Heel erg bekend gevoel. Dat kutgevoel drink je gewoon weg met wat whiskey (zonder ijs, single malt only)
Het ligt aan je houding kerel. Uiterlijk speelt ook mee, maar ik zie vaak genoeg aardslelijke kerels met leuke meiden lopen. Dus investeer in je houding in plaats van een kater; kun je binnenkort een wip maken.

Tip 1: probeer eerst een goede vriendschap te sluiten met een leuke meid. Dan leer je omgaan met het vrouwelijke soort en weet je wat ze leuk vinden etc. Kun je je ook beter ontspannen als er andere vrouwen bij zijn en wie weet heeft ze wel leuke vriendinnen?

Tip 2: Ga er voor! Je hebt echt niks te verliezen.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  donderdag 22 februari 2007 @ 11:37:24 #132
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46553565
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:03 schreef LENUS het volgende:

[..]

Jammer dat ik deze niet eerder heb gezien, had hem graag eens toe willen passen.
Ben bang dat je dan vreemd aangekeken wordt en ze zich van je afdraait onder het mompelen van "sukkel". Niet doen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_46553607
dwaas je brengt veels teveel tijd door op fok. Meiden willen ander soort jongens/mannen.
pi_46553870
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Vrouwen zijn toch ook sexobjecten? Je moet het immers ook andersom zien, vrouwen stappen ook vaak alleen af op de mooie en dus aantrekkelijke mannen. Waarom is dat? Dat is heus geen toeval. Conclusie is dat vrouwen, de mannen ook als sexobjecten zien. Dus who is wrong? We, beta-males, are all fucked 4 life !!! (helaas niet letterlijk dan)
Flikker toch eens op met je gezeik man, hoop je dat mensen hier begrip voor dat ongelooflijk zielige sexleven van je krijgen, of wil je nou eens een keer gaan scoren? Computer uit en de stad in, hophop!

Vrouwen zijn geen sexobjecten, dat zie jij zo. (hobby : porno )
Vrouwen zijn op zichzelf staande wezens, die heel goed weten wat ze willen en niet willen. Behalve ermee sexen kun je met veel vrouwen ook prima praten, en dat is bij de meeste mensen nog altijd de opmaat naar een avondje goeie sex. Jij bent volgens eigen zeggen niet zo aantrekkelijk omdat je klein bent en aziatisch? Prima, dan moet je maar grappig zijn, intelligent, of op andere wijze laten zien dat je een prima kerel bent. genoeg vrouwen die daarvoor openstaan. Waar ze niet voor openstaan zijn huilerige porno-pubers.

Vrouwen stappen op mannen af die ze aantrekkelijk vinden, en dat zijn niet altijd de mooie mannen. Vrouwen die alleen op mooie mannen afstappen zijn zelf waarschijnlijk ook hersenloze (maar lekkere) bimbo's. Mooie mensen hebben namelijk weinig leuks: ze denken vaak dat andere mensen ze toch wel interessant vinden omdat ze er goed uitzien, dus ze kunnen het zich permitteren om hooghartig of afstandelijk te doen tegenover de mindere goden. Redelijk sneu gedrag natuurlijk, en jij kunt daar boven staan.
Wat vrouwen wel aantrekkelijk vinden: een zelfverzekerde man. Ik vind mezelf aardig zelfverzekerd, en gecombineerd met een uitermate stoere hobby en leuke grappen lukt het mij ook om vrouwen te versieren, ook al ben ik geen model voor een gillette reclame. En die zelfverzekerdheid is waar het jou vooral aan ontbreekt. Werk aan de winkel dus, in plaats van die bitches afzeiken.

Als jij jezelf als beta mannetje blijft zien (en je haalt nu toch niet je beta-studie door de war met het feit dat je jezelf als een tweederangskerel ziet he? ik ben ook een Beta, werktuigbouwer, en toch ben ik in een groep absoluut een alfa mannetje) gaat dit niet veranderen. Zie het als een groep leeuwen: het grootste mannetje mag eerst eten, en als er nog wat overblijft krijg jij dat. ik zou niet met mezelf kunnen leven als ik voor de rest van mn leven restjes zou krijgen...

samenvattend, en dit zeg ik alleen maar om je wakker te schudden, niet om je te beledigen: ga godverdomme eens wat aan jezelf doen man, en verspil je tijd niet aan dit soort zeiktopics op fok!

Cheerio
Mijn foto's op Flickr!
pi_46554067
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ben bang dat je dan vreemd aangekeken wordt en ze zich van je afdraait onder het mompelen van "sukkel". Niet doen.
Wat maakt dat nou weer uit
Tis een geniale opmerking en ik (we) hoeven niet zo nodig te scoren als TS Als er een leuk gesprek uit ontstaat is het alleen maar leuk...je kan er best een aardige twist aan geven hoor
  donderdag 22 februari 2007 @ 11:58:24 #136
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46554166
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Vanavond maar eens tegen mijn vriendin zeggen, kijken wat haar reactie is
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:12:38 #137
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_46554541
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:49 schreef Gripper het volgende:

[..]

Flikker toch eens op met je gezeik man, hoop je dat mensen hier begrip voor dat ongelooflijk zielige sexleven van je krijgen, of wil je nou eens een keer gaan scoren? Computer uit en de stad in, hophop!

Knip

samenvattend, en dit zeg ik alleen maar om je wakker te schudden, niet om je te beledigen: ga godverdomme eens wat aan jezelf doen man, en verspil je tijd niet aan dit soort zeiktopics op fok!

Cheerio
Dat bedoel ik dus
pi_46554585
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:49 schreef Gripper het volgende:

[..]

heel verhaal van Cliffhanger
Nu heb je me echt wakker geschud man! Wat voor stoere hobby doe je? Cliffhanger naspelen (no offense)? Wat grappig zeg, een mede-werktuigbouwer. Over 4 maanden ben ik ook klaar met WTB hts.

Maar OT: ik zet straks de PC uit, en ga maar weer es beginnen met mn huishouden doen. Serieus.
pi_46554859
Edit: Doe normaal .

[ Bericht 79% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2007 12:24:13 ]
JOHNNY HEITINGA
pi_46554979
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:14 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Nu heb je me echt wakker geschud man! Wat voor stoere hobby doe je? Cliffhanger naspelen (no offense)? Wat grappig zeg, een mede-werktuigbouwer. Over 4 maanden ben ik ook klaar met WTB hts.

Maar OT: ik zet straks de PC uit, en ga maar weer es beginnen met mn huishouden doen. Serieus.
Ik ben er niet gevoelig voor en met sarcasme krijg je natuurlijk nog steeds geen wijf in je bed....
Ik betwijfel of ik je echt heb wakkergeschud. Maar ik heb mn punt denk ik wel duidelijk gemaakt, ik ga er niet meer moeite in steken...

Klimverhalen en foto's zijn vaak wel een goeie trigger ja, maar cliffhanger is niet bepaald relevant als het om klimmen gaat hoor...

Huishouden, ook belangrijk. Komt die meid als je een keer lekker voor dr gaat koken tenminste in een goed gepoetst huis terecht, positieve eerste indruk!
Mijn foto's op Flickr!
pi_46555128
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:26 schreef Gripper het volgende:

Huishouden, ook belangrijk. Komt die meid als je een keer lekker voor dr gaat koken tenminste in een goed gepoetst huis terecht, positieve eerste indruk!
Niet te goed gepoetst. Dat is een beetje eng. Mannen zijn geen poetsers.
pi_46555444
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:31 schreef nozem het volgende:

[..]

Niet te goed gepoetst. Dat is een beetje eng. Mannen zijn geen poetsers.
Whehehe idd, als ik bij een man langsga met een brandschoon huis denk ik gelijk: Ok... of zn moeder komt nog 2 keer in de week poetsen, of hij heeft een dwangneurose
Both are bad
Whatever you're about to discover we off that.
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:58:34 #143
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46555813
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:55 schreef DaFan het volgende:

[..]

Wat maakt dat nou weer uit
Tis een geniale opmerking en ik (we) hoeven niet zo nodig te scoren als TS Als er een leuk gesprek uit ontstaat is het alleen maar leuk...je kan er best een aardige twist aan geven hoor
Je moet het inderdaad niet gebruiken om te scoren, maar meer voor de gein om te zien wat de reactie is. Geniaal is hij zeker en weet je gelijk of het slachtoffer een beetje gevoel voor humor heeft.

pi_46555822
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:14 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Jouw probleem is eigenlijk veel makkelijker: je hebt gewoon echt een slap kutkarakter.

Dit probeer je te verbloemen met mooie woordjes als 'introvert' en 'verlegen'. Jij vind dat alles jou overkomt, niet dat jij er zelf deel in hebt. Je bent de speelbal van jouw omgeving en vrouwen in het bijzonder. Alles en iedereen is er de oorzaak van dat JIJ geen meisje kan krijgen, maar dat ben JIJ niet. Sure. Zo ga jij het nergens ver schoppen kereltje. Niet in hobby's, niet in sport, niet in het sociale leven en al helemaal niet bij vrouwen.

Jouw ernstige gebrek aan zelfkennis, ernstig overschot aan zelfwaardering en het totaal ontbreken van een mentale zijn nu de oorzaak van jouw falen en zullen dat in de toekomst altijd blijven. Je neemt jezelf veel te serieus en dit is vaak het probleem met van die 'oh ik bij hoog opgeleid en zoooo succesvol'-frusties.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: Nee, eigenlijk niet

[ Bericht 1% gewijzigd door Malebolgia op 22-02-2007 13:07:11 ]
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_46557244
quote:

[..]

Jij ziet seks als iets dat je ter plekke, het liefst in de kroeg nog moet doen??
pi_46557381
Het is logisch dat je gefrustreerd raakt als je er maar niet in slaagt iets te pakken, als je je nooit geleerd hebt hoe je je arm moet uitstrekken . You have heart of tiger, but claws of pussy cat.

Tijd om met je neusje de boekjes in te duiken en langzaam maar zeker ervaring op te bouwen, 'kay pumpkin?
pi_46558619
Die verhalen.

Maar HamsterSlachter, heb je wel eens dat je gewoon een knuffel krijgt van een meisje ofzo?
Of wat is het meest close contact wat je ooit gehad heb?

Je komt nu echt over alsof je bij een verjaardag met drie zoenen op de wang al met een paal in je broek loopt namelijk.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_46558839
quote:

[..]

Hoe moeilijk is het om vrouwen te zien als mensen, in plaats van fleshlights met wat extra functies? In plaats van alles op álle vrouwen af te schuiven, kan het geen kwaad om eens jezelf een spiegel voor te houden. Je zit hier als een malle te ranten en de verbitterde misantroop uit te hangen. Om vervolgens je verbaasd af te vragen hoe een gezellige, humoristische man als jij geen vrouwen kan krijgen.

Maar zeg eens eerlijk. Zou jij voor een vrouw met een realistisch wereldbeeld en een flinke hoop zelfkennis en relativeringsvermogen gaan? Of voor die verzuurde mannenhatende Opzij-feminist, die schuimbekkend afgeeft op jou soort? Nou dan.

Besef je eens dat het áltijd van twee kanten moet komen, en dat het nóóit puur en alleen aan één kant ligt. Kun je wel heel nobel stellen dat je voor niemand wilt veranderen, maar zelfs de allergrootsten op aarde hebben beseft dat stilstand achteruitgang is, en dat het geen kwaad kan om af en toe kritisch tegen jezelf te kijken. Dat jij dat pertinent weigert en roept dat mensen je maar moeten nemen zoals je bent is prima, maar daarmee verdoem je jezelf tot een leven met onvrijwillige celibatie.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_46558852
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:36 schreef Manneke_Pils het volgende:
Die verhalen.

Maar HamsterSlachter, heb je wel eens dat je gewoon een knuffel krijgt van een meisje ofzo?
Of wat is het meest close contact wat je ooit gehad heb?

Je komt nu echt over alsof je bij een verjaardag met drie zoenen op de wang al met een paal in je broek loopt namelijk.
Dat zei ik in minder lieve bewoordingen ook en toen kreeg ik clumsy op mn dak
Ze is nog jonger als mij ook, omg en ik moest mn meerdere erkennen hehe

Wat een figuur die hamsterslachter...
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:06:30 #150
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_46559527
"Ik heb mezelf gek gemaakt met verwachtingen, maar niets in die richting ondernomen"-topic

Tegelijkertijd: herkenbaar... Ik heb vaak hetzelfdfe probleem... Maar ik werk eraan.
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
pi_46559696
Oh en ikzelf heb nog maar kort geroken aan de studententijd (HBO, vroegtijdig gekapt, volgend jaar universiteit), en wat ik merktte is dat het precies is wat je er zelf van maakt. Ikzelf moest dagelijks pendelen, zag heel weinig buiten school van mijn studiegenoten, en hield me ook niet echt bezig met buitenschoolse activiteiten (in dit geval diverse audiovisuele projecten e.d.). Dan is het logisch dat je weinig mee krijgt van dat typische wereldje.

Echter, als je iets wilt bereiken, moet je óf ervoor open staan, óf roeien met de riemen die je hebt, en bijvoorbeeld kijken of er geen jaargenoten zijn die ook niet echt van het 'zuipen en naaien' zijn, en liever een avond met elkaar discussieren of richting filmhuis gaan. Want geloof me, die meisjes zijn er ook, en vaak denken ze net zoals jij dat ze de uitzonderingen op de regel zijn.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_46559838
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:06 schreef Masta-t het volgende:
"Ik heb mezelf gek gemaakt met verwachtingen, maar niets in die richting ondernomen"-
hoe kom je hier nou weer bij? Dat staat nergens. Ik heb wel degelijk ondernomen maar het reusltaat is 0.

Ik zit nu aan vrijgezellenfeesten te denken.
quote:
Tegelijkertijd: herkenbaar... Ik heb vaak hetzelfdfe probleem... Maar ik werk eraan.
ik werkte. Voor de time-being eventjes opgegeven.
pi_46560051
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:40:18 #154
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_46561134
Met de beledigende taal wordt het zelfrespect van de vrouwen in kwestie de grond in geboord, waardoor ze minder selectief worden, en met behulp van de onverschilligheid, tonen de verantwoordelijke mannen in kwestie dat ze net zo lief met een andere chick kunnen gaan.

Dat is volgens mij zo'n beetje de theorie erachter. Je moet je zelf afvragen of je bereidt bent om dit exact zo toe te passen, persoonlijk heb ik zelf liever minder sjans, dan dat ik vrouwen kleineer. Tis maar waar je zelf voor kiest. Zolang je maar onthoudt, dat je geen goedlopende relatie kan volhouden zonder respect voor de vrouw in kwestie.
pi_46562334
Ik vind het zo'n gruwelijke onzin. Dat hele 'gedraag je als een klootzak anders krijg je geen wijven' gedoe. Ik ben werkelijk verre van een klootzak, sterker nog, ik ben soms op het zachtaardige af. En toch verloopt mijn studietijd allesbehalve 'vrouwloos'.

Wees jezelf. Sta voor wie je bent. Doe wat jij leuk vindt en straal dat ook uit. Probeer je niet te conformeren aan een bepaald beeld dat anderen je opleggen. En dan kun je best een aardige kerel zijn en toch vriendinnen hebben.
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:41:01 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46562890
Niets gemist in mijn studententijd. Qua relaties en qua seks met of zonder relatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46563006
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:25 schreef nozem het volgende:
Ik vind het zo'n gruwelijke onzin. Dat hele 'gedraag je als een klootzak anders krijg je geen wijven' gedoe. Ik ben werkelijk verre van een klootzak, sterker nog, ik ben soms op het zachtaardige af. En toch verloopt mijn studietijd allesbehalve 'vrouwloos'.

Wees jezelf. Sta voor wie je bent. Doe wat jij leuk vindt en straal dat ook uit. Probeer je niet te conformeren aan een bepaald beeld dat anderen je opleggen. En dan kun je best een aardige kerel zijn en toch vriendinnen hebben.
Wat jij zegt. Ik heb dat nooit begrepen. Ik ben 100% mezelf tegen vrouwen en dat wordt gewoon het meest op prijs gesteld. Waarom zou ik me anders gedragen als m'n vrienden er bij zijn of nep doen tegen een vrouw, zo van je bent dit je bent dat voor mij en de volgende dag doen alsof ik het niet heb gezegd. Daar heb je uiteindelijk alleen jezelf maar mee.
pi_46563288
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef Corelli het volgende:

[..]

babbeltjes maken is niet mijn sterkste punt. Ben niet zo verbaal ingesteld. Veel mensen willen daarom ook weinig met me te maken hebben. Dan zeg ik hallo (dat is toch normaal, dat wanneer je iemand kent je hallo zegt) en dan zeggen ze niks terug bijvoorbeeld.
Lach je er wel vriendelijk bij als je hallo zegt? En kijk je de mensen daarbij ook aan? Lichaamstaal is belangrijk als je contact wil maken. Natuurlijk is ook een verzorgd uiterlijk belangrijk, dus lekker geurtje, schone tanden en kleren, maar dat zul je wel vanzelfsprekend vinden.
pi_46563934
Wat zijn jullie tering sneu zeg, als je je zo opstelt krijg je nooit een leuke meid. Voor ik met mijn HBO begin had ik ook nooit een vriendin, laat staan dat ik met vrouwen praatte. Nu ben ik met mijn studie op een hele andere manier begonne, ben open naar mensen (mannen en vrouwen). En hoppa, na het intro kamp meteen een vriendin. En dan kan ik je nog uren vervelen met verhalen over de rest van de dames die "a piece of me" wilden.

En nee ik ben echt moeders mooiste niet. Het gaat gewoon allemaal om uitstraling, en je hoeft helemaal niet te veranderen wie je bent. Alleen moet je laten zien dat je interresant bent en niet een sneue kleuter die alleen maar kan huilen dat ie geen chickie heeft om te batsen.

Maargoed, dit is al zo vaak gepost nu, je durft waarschiijnlijk gewoon niet te veranderen omdat je bang bent dat je familie en vrienden je gaan uitlachen. Ik zou zeggen laat ze lekker, uiteindelijk kan jij ze uitlachen omdat je een leuke vriendin hebt.
* I dream of the winter in my heart turning to spring *
pi_46564052
-edit: niet nodig.

[ Bericht 91% gewijzigd door Nosh op 22-02-2007 22:38:07 ]
Geile Breezerhoer!
pi_46564168
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:11 schreef Ludger het volgende:

[..]

[..]

Aanvullend: Ikzelf walg van de weinige seksuele evaring die ik heb met een persoon die nu totaal niet meer moet... BAH, dat ik daar intiem mee was in een ver verleden
Hij vroeg je te bukken?
pi_46564754
Cliffhanger

Ow Corelli, mss moet je Strauss toch maar lezen, het is best een leuk boek en je ziet dat het helemaal niet moeilijk hoeft te zijn.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_46564955
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 17:07 schreef Schlampfe het volgende:
Wat zijn jullie tering sneu zeg.
Je doet Pabo en bent heteroseksueel? Grapje zeker .
  donderdag 22 februari 2007 @ 17:51:33 #165
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_46565378
Dit is een leuk topic om eens lekker op je werk om te lachen.
pi_46565842
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 17:13 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Hij vroeg je te bukken?
Nee, en geen hij
pi_46566122
tja je gaat er zo geforceerd mee om, zo werkt het niet natuurlijk.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_46574515
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:59 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

Jouw probleem is eigenlijk veel makkelijker: je hebt gewoon echt een slap kutkarakter.

Dit probeer je te verbloemen met mooie woordjes als 'introvert' en 'verlegen'. Jij vind dat alles jou overkomt, niet dat jij er zelf deel in hebt. Je bent de speelbal van jouw omgeving en vrouwen in het bijzonder. Alles en iedereen is er de oorzaak van dat JIJ geen meisje kan krijgen, maar dat ben JIJ niet. Sure. Zo ga jij het nergens ver schoppen kereltje. Niet in hobby's, niet in sport, niet in het sociale leven en al helemaal niet bij vrouwen.

Jouw ernstige gebrek aan zelfkennis, ernstig overschot aan zelfwaardering en het totaal ontbreken van een mentale zijn nu de oorzaak van jouw falen en zullen dat in de toekomst altijd blijven. Je neemt jezelf veel te serieus en dit is vaak het probleem met van die 'oh ik bij hoog opgeleid en zoooo succesvol'-frusties.
oei, die komt echt hard aan. Ooit wel eens aan gedacht dat je nu mijn gevoelens heel erg heb gekwetst. Ik zit nu met vochtige oogjes naar het beeldscherm te staren hoor.
pi_46574949
Wacht maar tot je op je sterfbed ligt, nog steeds maagd en terugdenkt aan al die goedbedoelde adviezen die je hebt gekregen maar hebt afgewezen of afgezeken.
pi_46575784
ClumsytheClown, waar ben je dan? Ze zitten mij te pesten!!!
pi_46576677
quote:

Je hebt volkomen gelijk.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_46576726
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:04 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Je bent uiteraard niet verplicht te antwoorden, maar wat denk je te bereiken met dit -op het nichterige af- dramatische gedoe?
Mijn foto's op Flickr!
  donderdag 22 februari 2007 @ 22:27:09 #173
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_46576886
Absoluut niks te klagen gehad, supertijd gehad, veel vriendjes veel fun
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  donderdag 22 februari 2007 @ 22:33:52 #174
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_46577247
Corelli er is helemaal NIETS maar dan ook NIETS mis met je studententijd en liefdesleven.
Dit heet natuurlijke selectie
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_46577538
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:04 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Dat heet tegengas. Kun je denigrerend mee om gaan, óf je kunt er lering uit trekken.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_46582221
Ontopic: nee.. ben al vrij snel toen ik begon met studeren (kort) met iemand iets begonnen, en daarna eigenlijk de één na de ander . tot mn huidige vriendin dan .
pi_46582325
Is jou naam Arjan of Erik?
pi_46582626
mijne? nee
pi_46583864
Voor elke man is er wel een bijpassende vrouw te vinden en andersom ook natuurlijk, ondanks hoe je eruitziet.
Zelfverzekerd overkomen is wel een must.
Ik heb wel het idee dat de TS hier alleen maar zit om de boel te stangen.
Als dit niet zo is, heb je misschien een lichte vorm van autisme?
pi_46584333
Ja dat komt voor op een TU en nu slotje!
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
pi_46584447
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 03:32 schreef Jesse- het volgende:
Ja dat komt voor op een TU en nu slotje!
Slotjesroepers worden niet bepaald getolereerd.
pi_46584465
Edit: Je was gewaarschuwd, laat dit de 2e keer zijn. Oh, en ik kan je editgeschiedenis zien en het was wel degelijk een vraag. Doeg.

[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2007 04:19:19 ]
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 09:21:08 #183
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_46585843
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:42 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

oei, die komt echt hard aan. Ooit wel eens aan gedacht dat je nu mijn gevoelens heel erg heb gekwetst. Ik zit nu met vochtige oogjes naar het beeldscherm te staren hoor.
Lekker die anonimiteit, want je zet jezelf echt zo heerlijk vol lul. Echt, ik krijg bijna het idee dat je maar wat slap loopt te ouwehoeren, want hoe ver ben je als je je zo laat gaan.
Maar ik moet toegeven, t moet opzich wel lekker zijn, gewoon geen moeite voor vrouwen doen omdat je toch al weet dat je ze niet krijgt!

Damn..ben jaloers op je, jij hebt tenminste nooit gezeik met vrouwen, geen jaloezie, geen pikstraf..

Goed gedaan!
pi_46585868
Ach ja, bij veel meer mensen loopt hun studententijd niet over van sex, drugs en rock 'n roll. Ik zou daar helemaal niet mee zitten als ik jou was. Ik ben zelf ook niet zo'n vrouwenversierder en dat is op zich ook helemaal niet nodig om een leuke tijd te hebben. Ik ben pas na mijn studie begonnen met een aantal avontuurtjes (zeg maar relaties waar ik nu veel spijt van heb).

Ik bewaar overigens mijn beste herinneringen aan vakantievriendinnetjes. Dus misschien eens een idee om een (verre) reis te maken?
pi_46585895
quote:
Damn..ben jaloers op je, jij hebt tenminste nooit gezeik met vrouwen, geen jaloezie, geen pikstraf..
Juist. Zolang je de ware nog niet bent tegen gekomen...
pi_46588313
quote:
is je studentenleven ook geflopt (qua sex / relaties) ?
Neuh.
pi_46589145
quote:

Maar jij hebt misschien wel door dat niet-neuken heel veel kunnen studeren en daardoor hoge cijfers gehaald waardoor je straks een goedbetaalde baan in een hoge functie kunt krijgen. Op dat moment zijn de vrouwen alsnog niet van je af te slaan.
pi_46589153
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:22 schreef jaha het volgende:
Ach ja, bij veel meer mensen loopt hun studententijd niet over van sex, drugs en rock 'n roll. Ik zou daar helemaal niet mee zitten als ik jou was. Ik ben zelf ook niet zo'n vrouwenversierder en dat is op zich ook helemaal niet nodig om een leuke tijd te hebben. Ik ben pas na mijn studie begonnen met een aantal avontuurtjes (zeg maar relaties waar ik nu veel spijt van heb).

Dan kun je beter die avontuurtjes alvast tijdens je studententijd hebben.. Is de impact ook niet zo groot mocht het misgaan, dan drink je er nog een biertje op en kijk je uit naar de volgende ex..
pi_46589216
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:51 schreef thabit het volgende:

[..]

Maar jij hebt misschien wel door dat niet-neuken heel veel kunnen studeren en daardoor hoge cijfers gehaald waardoor je straks een goedbetaalde baan in een hoge functie kunt krijgen. Op dat moment zijn de vrouwen alsnog niet van je af te slaan.
Optimist.
pi_46589848
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:51 schreef thabit het volgende:

[..]

Je hebt de andere topics gemist denk ik.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:30:23 #191
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46590226
quote:

[..]

Hmmmm interessant punt. Heb dat ook altijd gedacht, TOTDAT een week geleden weer een potentiele mogelijkheid op de klippen liep. Ben nu compleet 180 graden omgedraaid en ga nu een heleboel dingen weer eens anders aanpakken. Ik ben er nu zo ongeveer achter waarom ik kennelijk niet aantrekkelijk ben voor vrouwen en ga er ALLES maar dan ook echt ALLES aan doen om dat te veranderen. Ik ben nu vastberadener dan ooit en mijn doel is toch om in ieder geval voordat ik afgestudeerd ben in ieder geval iets voor elkaar te hebben gehad.

Het kost me bergen energie en toewijding, maar het is het hopelijk allemaal waard. Ik denk inderdaad dat ik anders ook extreem veel spijt ga krijgen van de topictitel die ook voor mij opgaat.
Internetjosti!
pi_46591194
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:30 schreef BttD het volgende:

[..]

Hmmmm interessant punt. Heb dat ook altijd gedacht, TOTDAT een week geleden weer een potentiele mogelijkheid op de klippen liep. Ben nu compleet 180 graden omgedraaid en ga nu een heleboel dingen weer eens anders aanpakken. Ik ben er nu zo ongeveer achter waarom ik kennelijk niet aantrekkelijk ben voor vrouwen en ga er ALLES maar dan ook echt ALLES aan doen om dat te veranderen. Ik ben nu vastberadener dan ooit en mijn doel is toch om in ieder geval voordat ik afgestudeerd ben in ieder geval iets voor elkaar te hebben gehad.

Het kost me bergen energie en toewijding, maar het is het hopelijk allemaal waard. Ik denk inderdaad dat ik anders ook extreem veel spijt ga krijgen van de topictitel die ook voor mij opgaat.
TS, lees deze post eens goed door.
pi_46593168
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:30 schreef BttD het volgende:

[..]

Waarom gaan jullie niet eens lekker op vakantie, de kroegen af , KRETA of SHARM, O ja jullie houden niet van kroegen, nou dan een bibliotheek of zo, of een leuke museum
  vrijdag 23 februari 2007 @ 14:39:27 #194
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_46594397
quote:
True. Ik sta nu ook op het punt om het allemaal maar te accepteren dat mijn leven op het gebied van vrouwen totaal mislukt is en dat ik daar niet veel meer aan ga of kan doen. Het is ongelooflijk om te accepteren dat je de rest voor je leven gewoon een maagd blijft als je niet over je verlegenheid komt, maar anderzijds heeft het natuurlijk wel wat heiligs en goed.
Ach gut...Ik krijg kippenvel van je, jij armzalige speelbal van het lot....
C'mon!!!! Schouders eronder en toon eens een beetje ballen als je wat wilt bereiken man.
Puh-lease.

(Lees: Een dergelijke manier van in het leven staan helpt je eventuele hypotetische sex appeal richting vrouwen waarschijnlijk best wel een beetje aan een enkeltje verdoemenis, hoor)
quote:

That's what I mean.. Ik hoor dat nu zo vaak.. "Vrouwen houden van eikels".. Nou, grotere onzin bestaat er wat mij betreft niet en ik snap ook niet dat veel mannen het ('ons gedrag') zo blijven interpreteren.
Als ik even vanuit het geslacht vrouw mag spreken ;- wat eigenlijk al gelijk fout is want het allerbelangrijkste is dat je niet kan generaliseren... Veel vrouwen willen volgens mij mannen waar ze een beetje moeite voor moeten doen, mannen die kunnen teasen, mannen die een spreekwoordelijke ruggegraat hebben, mannen die hun grenzen stellen en niet constant over zich heen laten lopen (niet te verwarren met klootzakken of eikels dus ),

Wat ze niet willen zijn softies die zich op een presenteerblaadje aan hen aanbieden. "Hier ben ik, kies mij, kies mij" , maar om het dan weer in het extreme te trekken en te zeggen dat vrouwen op het tegenovergestelde (zelfzuchtige eikels die vrouwen enkel aandacht geven als het hen uitkomt en anders keihard laten zitten) vallen lijkt me ook weer een beetje té.

Tuurlijk mogen mannen ook best hun softe kantjes hebben, maar d'r moet wel een beetje 'bite' in in zitten, zegmaar, en niet zo'n slap kauwgompje.
Dat geldt dus voor veel vrouwen, imho. Stel dat je die bite gewoon gewoon niet hebt.. sja shit happens, maar dan moet je je er ook niet naar gaan gedragen want acteren werkt dus idd niet, en misschien zelfs wel averechts.
Er zijn heus ook genoeg vrouwen die buiten de "veelvrouwen" die ik net beschreef vallen. Misschien net iets andere types wel ja.. niet negatief bedoeld, maar misschien de wat meer onzekere vrouwen, vrouwen die gewoon graag een relatie willen en geen zin hebben in 'het spelletje' omdat ze gewoon toe zijn aan zekerheid/vastigheid, of vrouwen die gewoon vrij dominant zijn en liever een wat meer onzekere vriend willen waar ze letterlijk de baas over kunnen spelen, geloof me, ik ken ze... (en dan is zo'n presenteerblaadje-man weer heel handig ).

Sja, allemaal gebaseerd op jarenlange observatie en uitspraken van mijn omgeving / vriendinnetjes dus .
Om het samen te vatten (oops, had weer even zin om te typen geloof ik ) :

De 'bite' (niet te verwarren met serieuze klootzakkerigheid) zoeken lijkt dus idd de trend, maar er is zeker hoop (om het maar even sneu te typeren) voor mannen die net wat anders in elkaar zitten. Gewoon jezelf zijn, die act hou je toch niet vol, en vooral niet gaan zwelgen in zelfmedelijden, and then it will come your way.." And it will", said granny Cutebutpsycho.

Ciaooooooo
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  vrijdag 23 februari 2007 @ 14:47:51 #195
8369 speknek
Another day another slay
pi_46594626
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:39 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Veel vrouwen willen volgens mij mannen waar ze een beetje moeite voor moeten doen, mannen die kunnen teasen, mannen die een spreekwoordelijke ruggegraat hebben, mannen die hun grenzen stellen en niet constant over zich heen laten lopen (niet te verwarren met klootzakken of eikels dus ),
Ja, want er zijn zooooveel Nederlandse vrouwen die zelf een man versieren. .

Nederlandse vrouwen vallen op patsertjes die een vuig glijverhaal in hun oor kunnen hijgen in een disco. Dat zijn de enige die veel scoren. Maak jezelf nou niet teveel wijs.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_46594628
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:39 schreef Cutebutpsycho het volgende:

tekst
Volgens mij hebben alle mannen die 'bite' waar jij het over hebt. Het is namelijk heel simpel en je hebt het zelf al geschetst:

Doe je ding. Schaam je niet voor hetgeen jij graag doet. Laat niet over je heenlopen. Geef een vrouw niet altijd haar zin, dat doe je bij je vrienden of je ouders ook niet. Lul niet altijd met haar mee, maar kom voor je mening uit. Wees assertief.

En dan kun je best een lieve jongen zijn. Heel goed zelfs.
pi_46594666
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:47 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja, want er zijn zooooveel Nederlandse vrouwen die zelf een man versieren. .

Nederlandse vrouwen vallen op patsertjes die een vuig glijverhaal in hun oor kunnen hijgen in een disco. Dat zijn de enige die veel scoren. Maak jezelf nou niet teveel wijs.
Selectieve observatie heet dat speknek.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 14:53:18 #198
8369 speknek
Another day another slay
pi_46594803
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:48 schreef nozem het volgende:
Ken jij veel vrouwen die op een man afstappen dan? Ik ken vrijwel niemand die veel verschillende mensen neukt, behalve een paar jongens die de hele avond bezig zijn een meisje te versieren. Ja, als je zo je avond wil spenderen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_46594828
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:53 schreef speknek het volgende:
Ik ken vrijwel niemand die veel verschillende mensen neukt,
En je zit nog wel bij de grootste atheistenfaculteit.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 14:56:27 #200
8369 speknek
Another day another slay
pi_46594889
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:54 schreef Apropos het volgende:
En je zit nog wel bij de grootste atheistenfaculteit.
Jaja, Informatica is inderdaad niet de plek waar je lekkere wijven scoort . Maar gek genoeg ken ik ook mensen buiten m'n faculteit .

(overigens valt dat atheisme wel mee, zitten best wat diehard gristenen tussen, het is geen natuurwetenschap heh, Baan waren ook refos)
pi_46595045
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:53 schreef speknek het volgende:

[..]

Ken jij veel vrouwen die op een man afstappen dan? Ik ken vrijwel niemand die veel verschillende mensen neukt, behalve een paar jongens die de hele avond bezig zijn een meisje te versieren. Ja, als je zo je avond wil spenderen.
Vrouwen geven signalen af, maar doen zelf in feite vrij weinig. Of ze komen met een redelijk belabberde openingszin. Vrouwen zijn heel slechte versierders. Het ligt ze gewoon niet denk ik.

Maar waar ik op reageerde is je opmerking over 'patsertjes met een vuig glijverhaal etc...'
Ja, ik kan in mijn stad zeker 10 tenten aanwijzen waar dat inderdaad zo is, maar dat wil niet zeggen dat 'de Nederlandse vrouw' in het algemeen openstaat voor vuige glijverhalen van patsertjes.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:06:53 #202
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_46595202
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:47 schreef nozem het volgende:

[..]

Volgens mij hebben alle mannen die 'bite' waar jij het over hebt. Het is namelijk heel simpel en je hebt het zelf al geschetst:

Doe je ding. Schaam je niet voor hetgeen jij graag doet. Laat niet over je heenlopen. Geef een vrouw niet altijd haar zin, dat doe je bij je vrienden of je ouders ook niet. Lul niet altijd met haar mee, maar kom voor je mening uit. Wees assertief.

En dan kun je best een lieve jongen zijn. Heel goed zelfs.
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar niet wat betreft die 'bite' die ik in het leven geroepen heb.

Die hebben niet alle mannen. (Kan praktisch gezien ook niet, want dat is wat voor mij het kaf van het koren scheidt - en anders zou ik met een beetje veel koren zitten, wat helaas dus niet zo is )
Anyway, tuurlijk is het zo dat het al dan niet hebben van een 'bite' zeer subjectief en afhankelijk van de beoordelaar is. (oftewel: biased ) Maar er zitten echt genoeg mannen in de populatie die gewoonweg geen uitdaging zijn voor een vrouw die het kunnen geven van een beetje tegengas (op een positieve manier) en het hebben van een ruggengraat belangrijk vind.

Zoals ik ook al eerder in dit topic zei :gelukkig zijn ook niet alle vrouwen daar naar op zoek. Maar idd mannen van Nederland, vergeet dat "ik moet een eikel zijn voordat ze me leuk vinden" , doe je ding and listen to granny.

En dan kun je best een lieve interessante jongen zijn. Heel goed zelfs.

Couldn't help it.

@ Speknek. What a load of crap. Ik ben vrouw, heb een hekel aan gladde mannen, en als ik iets wil laat ik dat heus niet aan een man over. Whatever

JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_46595483
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:06 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar niet wat betreft die 'bite' die ik in het leven geroepen heb.

Die hebben niet alle mannen. (Kan praktisch gezien ook niet, want dat is wat voor mij het kaf van het koren scheidt - en anders zou ik met een beetje veel koren zitten, wat helaas dus niet zo is )
Anyway, tuurlijk is het zo dat het al dan niet hebben van een 'bite' zeer subjectief en afhankelijk van de beoordelaar is. (oftewel: biased ) Maar er zitten echt genoeg mannen in de populatie die gewoonweg geen uitdaging zijn voor een vrouw die het kunnen geven van een beetje tegengas (op een positieve manier) en het hebben van een ruggengraat belangrijk vind.

Zoals ik ook al eerder in dit topic zei :gelukkig zijn ook niet alle vrouwen daar naar op zoek. Maar idd mannen van Nederland, vergeet dat "ik moet een eikel zijn voordat ze me leuk vinden" , doe je ding and listen to granny.

En dan kun je best een lieve interessante jongen zijn. Heel goed zelfs.

Couldn't help it.

@ Speknek. What a load of crap. Ik ben vrouw, heb een hekel aan gladde mannen, en als ik iets wil laat ik dat heus niet aan een man over. Whatever

Hmmm. Wat ik eigenlijk meer bedoelde is dat alle mannen die 'bite' in zich hebben. Ik denk alleen dat sommige mannen in het bijzijn van een leuke vrouw zichzelf compleet kwijtraken en al hun assertiviteit verliezen en dus veranderen in een goedlachs schoothondje dat niet veel verder komt dan 'ja' en 'amen'.
Andere mannen gaan zich in dat soort gevallen juist een enorme machohouding aanmeten. Het zijn allebei 'poses', geen van beiden 'werkt'. Volgens mij hebben vrouwen een extra zintuig voor mannen die 'nep' zijn. En het stikt van de neppe mannen. Over neppe vrouwen zal ik het nu maar even niet hebben, dat gaat enigszins aan de materie voorbij.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:25:02 #204
147235 Bombardier
The artillery man
pi_46595745
Cutebutpsycho, die hoeveelheid aan Engelse stopwoordjes. Is dat hip ofzo?
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_46595879
Nou, ik ben 2e jaars HBO student en ik moet zeggen. Ik kom aardig op gang, sinds het uit is met mijn vriend.
Delivered without an information leaflet
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:41:27 #206
8369 speknek
Another day another slay
pi_46596274
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:01 schreef nozem het volgende:
Vrouwen geven signalen af, maar doen zelf in feite vrij weinig.
Ja, ik geef ook aan de lopende band signalen af .
quote:
Of ze komen met een redelijk belabberde openingszin. Vrouwen zijn heel slechte versierders. Het ligt ze gewoon niet denk ik.
Mwach, het is vooral cultureel. Amerikaanse meisjes zijn bijvoorbeeld heel makkelijk en flirten erop los. Nederlandse meisjes laten zich vooral graag inpalmen. Vandaar m'n opmerking over het geglij, dat is natuurlijk overdreven (alhoewel ik jouw voorbeelden ook heel goed ken). Als je dus (veel) wil neuken moet je een vrouw in kunnen palmen. Of anders moet je het doen met de momenten dat je echt een soulmate vindt, op je werk of je studie ofzo.
pi_46596301
Ik heb gelachen, gehuild, met mannen gezoend, met vrouwen geneukt. Dronken geworden en katers gehad, drugs gebruikt en door bedden heen gezakt. Heb veel mooie, aparte mensen leren kennen die ik anders nooit ontmoet had. Ben wakker geworden naast vrouwen waarvan ik de naam niet meer wist en heb mijn tanden gepoetst met bier. Uit ramen gepist en meubels gegooid, zwarte gaten gehad en groote hoogtes beleefd.

Het was wel aardig!
pi_46596549
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:48 schreef nozem het volgende:

[..]

Vind ik wel mee vallen, versieren is grotendeels toch een soort kunstje waar je goed in bent of niet. Waar jij het over hebt heeft in mijn ogen meer betrekking op wat duurzamere contacten dan wel relaties, daarvoor is het wel degelijk belangrijk jezelf te zijn.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:53:41 #209
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46596637
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:58 schreef henkway het volgende:

[..]

Waarom gaan jullie niet eens lekker op vakantie, de kroegen af , KRETA of SHARM, O ja jullie houden niet van kroegen, nou dan een bibliotheek of zo, of een leuke museum
Zit elke week wel meermalen in een kroeg, doe erg veel sociale dingen zoals dansen, ga elk jaar op vakantie, dus DAT is het niet

Er zijn zo nog wel 100 dingen te noemen waarvan ik weet dat het dat niet is, dus dat hoef ik niet te veranderen. Er zijn bij mij een paar dingen die WEL dienen te veranderen en daar ben ik nu dan ook knettertje hard mee bezig.
Internetjosti!
pi_46596736
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:50 schreef Frezer het volgende:

[..]

Vind ik wel mee vallen, versieren is grotendeels toch een soort kunstje waar je goed in bent of niet. Waar jij het over hebt heeft in mijn ogen meer betrekking op wat duurzamere contacten dan wel relaties, daarvoor is het wel degelijk belangrijk jezelf te zijn.
Ik ben ook meer van de duurzame contacten.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:07:11 #211
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_46597051
quote:

[..]

Kerel, hoe meer berichten ik van jou in dit topic lees hoe beter ik begrijp dat het bij jou allemaal niet zo wil lukken met de vrouwtjes. De ene reactie is nog sneuer en zieliger dan de andere. Ik klink nu heel onaardig maar ik wordt dan ook helemaal kotsmisselijk van die vreselijke mentaliteit.

Als een boer niet kwam zwemmen ligt het aan het water en als jij niet kan versieren ligt het aan de vrouwen.

Gaat er nou echt nergens bij je een belletje rinkelen dat je zelf misschien iets niet goed doet? Lijkt me toch logisch als van de miljoenen vrouwen er geen enkele zich tot jou aangetrokken voelt. De meeste jongens kunnen een vriendin krijgen dun, dik, dom, knap, lelijk, verlegen, introvert, stoer, Intelligent, slap, aardig, onaardig etc. En ik impliceer hier helemaal niet mee dat jij totaal kansloos bent. Maar je doet gewoon iets grondig verkeerd waardoor het nooit lukt.

Je zou eens moeten nagaan waarom jij geen vriendin kan krijgen en wat er precies misgaat. Eb dat ligt niet aan de vrouwen maar een jou. En alleen als je de dingen anders aanpakt dat je tot nu toe hebt gedaan. En ik snap dat het lastig is als je verlegen bent. Dat kost moeite, energie en oefening maar het is niet anders. Maar zoals ik in dit topic lees maak je niet echt aanstalten daartoe. Nee alle vrouwen zijn maar stom en moeten maar veranderen. Het liefst zou je hebben dat er eentje zich hier uit medeleven aanbiedt. Maar helaas. Er is geen sociaal stelsel voor liefde in Nederland. Er bestaan geen Melkert-vrouwen en de liefdesmarkt is volledig gelibertariseerd. Grijp daarin zelf je kansen of delf het onderspit.
pi_46597350
Hexagon
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:23:31 #213
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46597579
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Mooie reactie. Je hebt helemaal gelijk. Ik kan TheHamsterSlayer's frustratie echter wel begrijpen. Het begint bij mij nu echter te dagen dat het (onder andere dan ) DIE houding is die ervoor zorgt dat het nooit lukt. Pak het nou eens gewoon aan. Ik ben in mijn leven nog geen uitdaging uit de weg gegaan en ik ben er glansrijk voor geslaagd. Er zijn nu genoeg dingen die minder aandacht verdienen omdat dat toch wel gebakken zit. Zo gaat het qua studie allemaal prima lukken (nooit aan getwijfeld ook), hoef ik me geen zorgen te maken over een baan (krijg er nu al zat aangeboden), hoef ik me geen zorgen te maken over mijn uiterlijk (want dat is gewoon prima in orde), hoef ik me geen zorgen te maken over mijn sociale activiteiten want die zijn er zat...

Echter, op sex/relatie gebied loop ook IK nog achter. Des te meer energie kan ik erin stoppen om zoiets voor elkaar te krijgen. Het heeft echter ontzettend veel te maken met je houding t.o.v. vrouwen en nog wel veel meer dingen. Op het moment ben ik dusdanig aan het verbeteren (veranderen is mss niet helemaal het goede woord, omdat er niet zozeer sprake is van een verandering, ik blijf gewoon mezelf) dat ik ook vast nog wel iets voor elkaar moet krijgen. Ben nu echt heel erg aan een onwrikbaar zelfvertrouwen aan het werken en daarnaast aan mijn houding (niet op zoek zijn, relaxed blijven, leuke gesprekjes aanknopen met meiden).

To be continued...
Internetjosti!
pi_46597860
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:07 schreef Hexagon het volgende:
Melkert-vrouwen
Dude!
pi_46598170
quote:

Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:46:25 #216
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_46598451
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:23 schreef BttD het volgende:

[..]

Mooie reactie. Je hebt helemaal gelijk. Ik kan TheHamsterSlayer's frustratie echter wel begrijpen. Het begint bij mij nu echter te dagen dat het (onder andere dan ) DIE houding is die ervoor zorgt dat het nooit lukt. Pak het nou eens gewoon aan. Ik ben in mijn leven nog geen uitdaging uit de weg gegaan en ik ben er glansrijk voor geslaagd. Er zijn nu genoeg dingen die minder aandacht verdienen omdat dat toch wel gebakken zit. Zo gaat het qua studie allemaal prima lukken (nooit aan getwijfeld ook), hoef ik me geen zorgen te maken over een baan (krijg er nu al zat aangeboden), hoef ik me geen zorgen te maken over mijn uiterlijk (want dat is gewoon prima in orde), hoef ik me geen zorgen te maken over mijn sociale activiteiten want die zijn er zat...

Echter, op sex/relatie gebied loop ook IK nog achter. Des te meer energie kan ik erin stoppen om zoiets voor elkaar te krijgen. Het heeft echter ontzettend veel te maken met je houding t.o.v. vrouwen en nog wel veel meer dingen. Op het moment ben ik dusdanig aan het verbeteren (veranderen is mss niet helemaal het goede woord, omdat er niet zozeer sprake is van een verandering, ik blijf gewoon mezelf) dat ik ook vast nog wel iets voor elkaar moet krijgen. Ben nu echt heel erg aan een onwrikbaar zelfvertrouwen aan het werken en daarnaast aan mijn houding (niet op zoek zijn, relaxed blijven, leuke gesprekjes aanknopen met meiden).

To be continued...
Kijk zo mag ik het horen. Een paar tips van me:

-Je moet eens naar andere jongens, die enigzins van hetzelfde type zijn, kijken hoe die dat nou eigenlijk doen. Observeer het hele spelletje eens tijdens het uitgaan. Toen ik als 16 jarige nog niet gezoend had bedacht ik me om eens te kijken hoe de andere jongens dat deden, deed ze gewoon na, en bingo!

-Vraag eens jongens die je kent hoe ze hun vriendin ontmoet hebben. Dan komt er een heel wat handiger en eerlijker antwoord dan dat je vraagt hoe je moet versieren. Dit kan best leuke inzichten geven

-Praat eens met een meisje dat je goed kent, en waar je verder niet verliefd op bent, over het hele kwestie van versieren en wat ze aantrekkelijk vinden in jongens. Of beter nog, laat het een vriend voor je doen, bij mannen die er niet mee zitten zijn vrouwen veel eerlijker. Ik heb wel eens een jongen met hetzelfde probleem geholpen door gewoon met mn vriendin te praten over zn probleem waar hij niet bij was. De nieuwe inzichten die daaruit kwamen hebben m echt geholpen.

Maar..

Zoek wel een beetje een stijl uit die bij je past en daarbij ook de vrouwn die bij je passen. Als je een boer bent kun je moeilijk de bohemien uit gaan hangen en als je een corpsbal bent moeilijk de hiphopper. Zoek uit wat je identiteit eigenlijk is en zoek er de vrouwen en je versierstijl bij.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:52:52 #217
167706 Ramses_De_Grote
Ain't no mountain high en
pi_46598701
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:41 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja, ik geef ook aan de lopende band signalen af .
[..]

Mwach, het is vooral cultureel. Amerikaanse meisjes zijn bijvoorbeeld heel makkelijk en flirten erop los. Nederlandse meisjes laten zich vooral graag inpalmen. Vandaar m'n opmerking over het geglij, dat is natuurlijk overdreven (alhoewel ik jouw voorbeelden ook heel goed ken). Als je dus (veel) wil neuken moet je een vrouw in kunnen palmen. Of anders moet je het doen met de momenten dat je echt een soulmate vindt, op je werk of je studie ofzo.
Spek, ik kan me ene Natasja herinneren.... Die je toen zo ingepalmd hebt.
~Financieel genie met rock 'n roll neiging~
bETuWe Jeweettoch
pi_46599891
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:56 schreef nozem het volgende:

[..]

Ik ben ook meer van de duurzame contacten.
Ik had alleen het idee dat de TS het over anderssoortige contacten had, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  vrijdag 23 februari 2007 @ 19:57:45 #219
170143 Markal
Prat at the back
pi_46603803
Tsja, als 25-jarige student die op het punt staat af te studeren en nog steeds maagd is zal ik mijn medelotgenoten wat advies geven. Luister naar wat mensen als Hexogon jullie vertellen! Je zult toch echt bij jezelf te rade moeten gaan. Niks doen en slechts verbitterd uthalen naar al die klootzakken van kerels die alle meiden inpikken en naar al die verdorven, domme vrouwen die altijd gaan voor de klootzakken en niet willen erkennen wat voor een geweldige, lieve man jij wel niet bent......Tsja, in dat geval kan je lang op een vriendin blijven wachten.....Of een importbruid uit Oekraine laten overkomen.

1. Ga niet wanhopig gaan zitten zoeken naar een vriendin. Zoals velen voor mij al hebben opgemerkt pikken vrouwen dat onmiddelijk op en dan is het over en sluiten. Als ik jouw verhalen hoor benader je iedere meid als een soort potentiele vriendin dan wel one night stand. Ik zou zeggen neem het advies van posters als Nosh aan benader vrouwen met de intentie slechts een gezellig sgesprek met ze te voeren en niet met de intentie ze je bed in the krijgen.

"Oh, maar als ik straks 30 ben en eindelijk misschien een vriendin krijg dan zal ze me vast verlaten wanneer ze erachter komt dat ik nog steeds een maagd ben! Oh, the humanity of it all!"

Ik betwijfel ten zeerste dat het voor een vrouw die oprecht in jou geinteresseerd is veel uitmaakt of jij wel of geen maagd bent op de dertigste. Misschien dat de hier aanwezige vrouwen hier wat ligt op kunnen laten schijnen, maar ik kan mij niet voorstellen dat het enkele feit dat jij als dertigplusser nog maagd bent voor haar voldiende reden zal zijn om de relatie af te kappen. Dus, wederom, nothing to worry about.

2. Je bent geen fan van discotheken of cafebezoek. Niks mis mee, ik zelf ben daar ook geen fan van. Concentreer je in dat geval op hobbies, verenigingen en dergelijke. Denk er eens over om aan een sport te gaan doen. Dit doet wonderen voor je conditie, je zelfvertrouwen, je sociale contacten en geeft je ook nog eens een interessant gespreksonderwerp, vooral as je een aparte sport doet zoals middeleeus/japans zwaardvechten, capoeira of leeuwenworstelen in de Serengeti.

3. Dit spreekt eigenlijk voor zichzelf en is al eerder genoemd in deze thread maar ik herhaal het toch maar even: Schone kleren en tanden, lekker geurtje etc. Geen enkel meisje is geinteresseerd in een kerel die eruit ziet en ruikt als de Creature from the Black Lagoon. Let ook op je huding. als je ineegezakt in een hoekje staat met een norse uitdrukking op je gezicht dan kan je net zo goed naar huis gaan. Sta open voor andere mensen en wees niet bang hen aan te spreken. Ikzelf ben ook van nature introvert dus ik weet dat dat best eng kan zijn. De waarheid is dat de vele rampscenarios ("Ze zullen me utlachen" "Ze zullen me vast niet aardig vinden" etc) in feite gewoon bullshit zijn en de meeste mensen zullen meer dan bereid zijn met je te praten.

Tenslotte kan ik alleen nog maar nogmaals benadrukken vooral niet wanhopig te gaan lopen zoeken naar een vriendin. Don't worry, be happy en durf jezelf te zijn (wat niet betekent dat je jezelf niet kan verbeteren, zoals BttD terecht stelt). Okay, dus je bent 25 en nog steeds maagd? So what? Je bent nog niet iemand die zijn eigenwaarde volledig laat afhangen van het feit of hij zijn pik wel of niet in een vrouw haar kut heeft gestoken? (om het maar even cru te formuleren)? Bedenk alleen dat zolang jijzelf niet lekker in je vel zit en slechts gefixeerd bent op het krijgen van een vriendin dat je een vriendin wel op je buik kunt schrijven.
pi_46607278
Man o man o man. Genoeg vrouwen gehad voordat ik ging studeren. Eerste weken van mijn studie ook een beetje aangemodderd. Maar toen ontmoette ik mijn huidige vriendin en we zijn altijd nog samen. Heerlijk tof wijf , met een goede studentenbite Ik heb en had genoeg kansen om op studentenfeestjes te scoren, en soms denk ik wel dat ik iets mis, maar aan de andere kant , weegt het niet op tegen mijn relatie op dit moment Doe dus ook iets wat bij je past. Als je niet een womanizer bent, ga dan niet op zoek naar one-night stands , maar zoek een fijne relatie. Ik vind, ondanks dat ik makkelijk kon scoren in mijn studentenleven hier , niets gemist heb (tot nu toe). Ik ben gewoon echt gelukkig met mijn vriendin.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:53:40 #221
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_46611620
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:48 schreef _Qmars_ het volgende:
[bla bla bla] Heerlijk tof wijf , met een goede studentenbite [bla bla bla]
Heerlijk om mijn 'bite' in de praktijk gebruikt te zien worden !

zaterdag 24 februari 2007 @ 00:26:34 #222
8369 speknek
Another day another slay
pi_46612558
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:52 schreef Ramses_De_Grote het volgende:
Spek, ik kan me ene Natasja herinneren.... Die je toen zo ingepalmd hebt.
Het was m'n leren jas .
Nee hoor, die had mij ingepalmd .
pi_46613159
Ik ben vandaag naar de Ikea geweest. Daar zijn echt mooie vrouwen, my kind of girl. Maar ik zal jullie wijze opmerkingen mee nemen in mijn plan van aanpak.

@Hexagon. Kerel, is het nou echt zo moeilijk om je in mijn situatie te verplaatsen? Leef je zelf is in een anderman situatie in en ga dan pas bekritiseren. Hoe durf je mijn mentaliteit vreselijk te noemen?!?!? Als jij op je 22ste als man zijnde nog nooit een vrouw of zelfs ook maar een meisje heb gezoend (afgezien van de "familiezoentjes", dan blijf je niet eeuwig happy van "ow, ik moet gewoon me zelf blijven, moet initiatief nemen, MOET vrolijk tegenover vrouwen blijven, Moet dit, MOET zus, MOET dat. Ik MOET zoveel om mijn behoeften te bevredigen als het om vrouwen gaat.

Wat ik ook graag wil vermelden, ook al heeft het geen relevante bijdrage omdat het als "in de grond willen stampen" gezien wordt, is het feit dat ik gewoon altijd een normaal persoon ben geweest. Alleen de laatste maanden begin ik mij gewoon steeds meer af te vragen van "waarom ZIJ wel, en waarom IK niet". Al die jaren ben ik toch gewoon een normaal, verlegen, rustig persoon geweest? Wat is er dan godsnaam mis met mij dat vrouwen mij niet eens aanspreken in een kroeg, disco, school, op straat, in de supermarkt, etc? Ben ik soms lelijk, ben ik soms niet spontaan genoeg? Zeg dat dan meteen, dan spring ik meteen voor een trein.

Het zijn gewoon die frustraties en onbegripvolle reacties van Gripper en Hexagon waar ik alleen maar nog meer gefrustreerder van wordt. Echter, Gripper en Hexagon hebben vast al ervaring gehad met vrouwen omdat zij "natuurlijke capaciteiten" hebben die ik dan niet heb. Dat is de reden waarom jullie zo eenvoudig over mij kunnen oordelen, zeggen dat ik een loser ben (daar komt het op neer), dat ik een misselijkmakend karakter heb. Nu misschien wel waar, maar vraag je zelf eens af hoe dat komt.....

Ik zal de nuttige adviezen wel proberen op te volgen en in de praktijk brengen. Maar ik verwacht ook wel wat begrip op mijn situatie.
pi_46613368
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:23 schreef BttD het volgende:

[..]

To be continued...
Wat is dan nu je houding tegenover vrouwen dan? Wat maakt je nu meer succesvoller met vrouwen dan voorheen? HamsterSlayer is nieuwgierig geworden. Heb je nu al succes gehad met die nieuwe houding?
pi_46614375
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:53 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Heerlijk om mijn 'bite' in de praktijk gebruikt te zien worden !

Ik vond het een tof woord ''Studentenbite''
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 02:01:40 #226
78918 SeLang
Black swans matter
pi_46615042
Vrouwen zijn overrated
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 24 februari 2007 @ 09:45:19 #227
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_46617534
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:49 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik ben vandaag naar de Ikea geweest. Daar zijn echt mooie vrouwen, my kind of girl. Maar ik zal jullie wijze opmerkingen mee nemen in mijn plan van aanpak.

@Hexagon. Kerel, is het nou echt zo moeilijk om je in mijn situatie te verplaatsen? Leef je zelf is in een anderman situatie in en ga dan pas bekritiseren. Hoe durf je mijn mentaliteit vreselijk te noemen?!?!? Als jij op je 22ste als man zijnde nog nooit een vrouw of zelfs ook maar een meisje heb gezoend (afgezien van de "familiezoentjes", dan blijf je niet eeuwig happy van "ow, ik moet gewoon me zelf blijven, moet initiatief nemen, MOET vrolijk tegenover vrouwen blijven, Moet dit, MOET zus, MOET dat. Ik MOET zoveel om mijn behoeften te bevredigen als het om vrouwen gaat.

Wat ik ook graag wil vermelden, ook al heeft het geen relevante bijdrage omdat het als "in de grond willen stampen" gezien wordt, is het feit dat ik gewoon altijd een normaal persoon ben geweest. Alleen de laatste maanden begin ik mij gewoon steeds meer af te vragen van "waarom ZIJ wel, en waarom IK niet". Al die jaren ben ik toch gewoon een normaal, verlegen, rustig persoon geweest? Wat is er dan godsnaam mis met mij dat vrouwen mij niet eens aanspreken in een kroeg, disco, school, op straat, in de supermarkt, etc? Ben ik soms lelijk, ben ik soms niet spontaan genoeg? Zeg dat dan meteen, dan spring ik meteen voor een trein.

Het zijn gewoon die frustraties en onbegripvolle reacties van Gripper en Hexagon waar ik alleen maar nog meer gefrustreerder van wordt. Echter, Gripper en Hexagon hebben vast al ervaring gehad met vrouwen omdat zij "natuurlijke capaciteiten" hebben die ik dan niet heb. Dat is de reden waarom jullie zo eenvoudig over mij kunnen oordelen, zeggen dat ik een loser ben (daar komt het op neer), dat ik een misselijkmakend karakter heb. Nu misschien wel waar, maar vraag je zelf eens af hoe dat komt.....

Ik zal de nuttige adviezen wel proberen op te volgen en in de praktijk brengen. Maar ik verwacht ook wel wat begrip op mijn situatie.
Oh mijn reactie moet je niet als onbegripvol opvatten. Ik reageer hier niet om jou de grond in te stampen want dan had ik al die moeite niet genomen, maar ik reageer om jou eens een ander inzicht te geven. Als het je beledigt excuses daarvoor. Ik heb informatica gestudeerd dus ik ken wel wat lotgenoten van je. Ik snap dat het erg kut is. Maar bij de pakken neerzitten helpt geen zier. Het is niet zo dat god voor ons bepaald heeft wie wel en niet mag. Dat bepalen we zelf doorhet op een bepaalde manier aan te pakken. En dat kan ook bij jou prima lukken.

Ik werd alleen een beetje moe van die vrouwonvriendelijke en ongenuanceerde reacties waarbij ik ook nog als klootzak geimpliceerd wordt. En dat je overal de schuld bij zoekt behalve bij jezelf. Die mentaliteit van "vrouwen vallen enkel op klootzakken en lieve jongens als mij hoeven ze niet" en "Ik ben verlegen en dus doe ik gewoon helemaal niks en doe ik ook niks om dat te veranderen want de vrouwen moeten mij maar versieren" is echt niet goed. Ik kan me maar lastig voorstellen dat iemand met een dergelijk opleidingsnivo er zulke simpistische en ongenuanceerde denkbeelden omtrent vrouwen op nahoudt.

En wellicht ben je een prima jongen. Maar dan gaat er in de communicatie toch echt wat fout. Of je weet je leukigheid niet te berkopen of je ziet gewoon helemaal niet of een vrouw je leuk vind. Het is puur een gedrags en inzichtskwestie.

Wat dat betreft is versieren net solliciteren. Als je met een vieze broek aankomt en je gaat in je neus peuteren dan krijg je die baan ook niet. Verder moeten de baan en jouw achtergrond ook bij elkaar passen. En als het niet luk kijk je weer in de krant voor een nieuwe betrekking. Het vershil is dat je niet hoeft te wachten tot al je concurrenten geweest zijn.

En over mijn "natuurlijke capaciteiten". Die zijn niet zo vanzelfsprekend hoor. Daar heb ik jaren voor geoefend en ontzettend veel fouten gemaakt. Maar het was het waard.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:04:13 #228
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_46618520
quote:

Wat veel mensen je proberen duidelijk maken is dat je je profileert als slachtoffer op de liefdesmarkt. Het is ontzettend kut dat jij nog niet aan de bak geweest bent maar iedereen probeert je hier duidelijk te maken dat jij verantwoordelijk moet worden voor je eigen acties en daden en je niet als slachtoffer moet opstellen.
Als jij een tentamen verneukt bv zou dat enerzijds kunnen liggen aan het feit dat het tentamen te moeilijk was en anderzijds dat je wellicht niet goed genoeg geleerd hebt.
Zo gaat het met alles in het leven. Het heeft twee kanten. En de kant waar je direct invloed op hebt is de kant waar jezelf wat aan kunt doen. Als het om vrouwen gaat stel dan niet te hoge eisen (dit betekend niet dat je moet richten op lelijke vrouwen maar probeer niet meteen de super babes) en gewoon gaan met die banaan Oefenen oefenen oefenen oefenen. Ja soms is het kut dan gaat het niet meer, maar leer van je fouten blijf proberen het gaat ook jouw zeker lukken, mits je bereid bent er wat voor te doen!

Een user als Bttd heeft het goed begrepen. Iedereen probeert jouw hier dezelfde mentaliteit aan te meten. Sommige geven je een harde schop onder je kont andere proberen het wat genuanceerder
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:50:16 #229
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46620665
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:56 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Wat is dan nu je houding tegenover vrouwen dan? Wat maakt je nu meer succesvoller met vrouwen dan voorheen? HamsterSlayer is nieuwgierig geworden. Heb je nu al succes gehad met die nieuwe houding?
"When you feel how depressingly
slowly you climb,
it's well to remember that
Things Take Time.
" Piet Hein (1966)

Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat ik ook niet van de ene op de andere dag in plaats van hoe ik nu ben ineens COMPLEET veranderd ben. Dat duurt een tijd. Ik moet mezelf nog veel en veel meer in sociale situaties gaan verplaatsen. Hoewel dat nu ook al veel gebeurt. Een keer per week uitgaan, langsgaan bij goede bekenden en vrienden. Daar heb ik er talloze van, alleen zijn het bijna allemaal kerels (ik studeer informatica). Ik moet mezelf harder gaan opstellen. Wat ik hiermee bedoel is niet dat je onaardig moet worden, maar zorg eerst maar eens dat je je overal een mening over vormt en daar ook achter blijft staan. Kijk eens om je heen en vorm je compleet eigen mening over bepaalde onderwerpen. Als er dan ooit naar gevraagd wordt dan kun je dmv argumenten aangeven waarom je dat zo vindt. Het is maar een klein voorbeeld.

Wat je ook moet doen is vrouwen benaderen als gesprekspartners en niet met het doel om 'een lekker hapje te scoren' of weet ik veel hoe je dat normaal doet. True, ik ben ook jaloers geweest op lui die in één avond een meid in bed kunnen praten, maar DAT moet niet je doel zijn, want dat kunnen wij nou eenmaal gewoon niet. Zorg er WEL voor dat je hier en daar wat rake opmerkingen maakt, houdt (zeker in eerste instantie) afstand en zorg ervoor dat jij degene bent die HAAR aan het testen is in plaats van andersom. Om even iemand aan te halen die ook wel verstand van het onderwerp heeft: David de Angelo beschrijft het als 'cocky & funny' humor. Die doet het extreem goed bij veel vrouwen. DISCLAIMER: Ik bekijk DDA nu met hele andere ogen. Hij heeft echt niet de waarheid in pacht, maar hij heeft een heleboel extreem goede ideeen omtrent het versieren van vrouwen en indruk maken.

Vergeet niet om signalen op te vangen en te reageren of om zelf signalen uit te zenden. Wat nu volgt is een van de moeilijkste dingen die ik ken in omgang met vrouwen: Houdt afstand. Probeer maar eens om gewoon een tijd niet te reageren op dat smsje. Probeer maar eens om niet de hele tijd een mogelijkheid te vinden om te zoenen maar houdt in eerste instantie wat afstand.

Nog een verbetering dan op een heel ander niveau: fysiek verbeteren. Ga nu elke dag een uur trainen in de sportschool. Al was het maar gewoon om die endorfinen (of hoe heten die dingen die vrijkomen bij het sporten en waardoor je je beter gaat voelen) vrij te laten komen. Daardoor voel je je na de training meteen stukken zekerder van jezelf. Grappig bij effect is dat je ook je houding, je uithoudingsvermogen en de vorm van je lichaam verbetert .

Nog een laatste dan: Spreek gewoon meiden aan. Waar het ook is (volgens mij kwam die tip ook al naar voren door iemand anders). Begin gewoon een gesprek over niets, dan leer je vanzelf wel hoe ze reageren op bepaalde dingen of wat ze graag horen, wat ze graag doen. Natuurlijk is elk meisje verschillend, maar je kunt wel je omgang met vrouwen verbeteren (want die was bij mij ook gewoon ronduit slecht).

Om maar wat dingen te noemen. Ik ga ze niet allemaal opschrijven want dat kost teveel tijd. Daar kan ik een heel topic aan reacties mee vullen. Waar het om gaat is dat JIJ jeZELF steeds beter en beter voelt en zorg ervoor dat die vrouwen je als een soort 'onoverwinnelijk' gaan zien. Dat is niet zo makkelijk als het lijkt, maar als je voor jezelf een bepaald doel stelt dan moet je dat doel kunnen bereiken. Mijn motivatie om hiermee te beginnen was een meisje die ik erg leuk vond die WEDEROM al haar interesse kennelijk verloren was (ze was al de 5e). Nou dan weet je zeker dat je gewoon iets grondig maar dan ook echt HEEL grondig fout aan het doen bent. Dat KUN je veranderen.

"If you think you can or can't, you are right" Henry Ford.

Jullie horen nog meer van mij!!!

BONUS: kernwoorden =>
WEL: zelfvertrouwen, eigen mening, goede verzorging, gentleman gedrag, laten zien dat je er mag zijn, humor (laat dat nou een van de eigenschappen zijn die ik hiervan helaas slechts in zeer beperkte mate bezit, maar ben ermee aan het werk. Jammer genoeg is het ook DE eigenschap waarmee je de meeste vrouwen aantrekt), 'cocky & funny' houding.
NIET: onderdanig gedrag, te happig zijn (laat ze maar eens moeite doen voor je), niet ondernemend zijn, saaie persoonlijkheid of saai karakter, sociaal van niets weten...

Mogelijkheden te over. Ik probeer de WEL eigenschappen (dit zijn er nog maar een deel) flink te verbeteren en de NIET eigenschappen compleet te elimineren. Houd er bij dit alles rekening mee dat je wel compleet je eigen ding blijft doen en jezelf blijft. Wederom een mooi cliché, maar hij blijft geldig.

Nog een allerlaatste tip die misschien kan werken al naar gelang je situatie (hier komt mijn drive ook een beetje uit voort) is: handel alsof je wil zeggen 'die vrouwen die mij nu afgewezen hebben gaan ENORM VEEL spijt krijgen dat ze dat gedaan hebben'. Natuurlijk is dat niet letterlijk zo maar het geeft voor jezelf een enorme motivatie om te veranderen (ze hebben je namelijk afgewezen met een reden).

Succes. Ik ga nu stoppen want anders heeft niemand meer zin om dit verhaal te lezen

[ Bericht 0% gewijzigd door BttD op 24-02-2007 12:58:23 ]
Internetjosti!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:51:35 #230
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46620690
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:04 schreef Shadowlyse het volgende:

[..]
Een user als Bttd heeft het goed begrepen. Iedereen probeert jouw hier dezelfde mentaliteit aan te meten. Sommige geven je een harde schop onder je kont andere proberen het wat genuanceerder
Kleine kanttekening, het heeft mij ook tijd gekost dit alles in te zien. Tot een paar maanden terug leken mijn reacties nogal op die van TheHamsterSlayer. Ik zie nu in dat het ook heel anders kan
Internetjosti!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 13:27:41 #231
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_46621574
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:16 schreef shifto het volgende:
Het is wel echt te tering triest als je 1e keer met een hoer is.
Zo triest toch ook weer niet
pi_46625337
Ik heb nog niet al die lange verhalen hierboven gelezen, maar TheHamsterSlayer: Jij hebt die "natuurlijke capaciteiten" ook! Je weet ze alleen nog niet te vinden!
Op een gegeven moment heb je zo'n omslag/click en dan kan je echt los. Voor mijn studententijd en in mn eerste jaar was het ook huilen met de pet op maar op een gegeven moment heb je het door en dan kan je los!

En je kan inderdaad prima met vrouwen vragen hoe ze versiert willen worden of wat ze leuk vinden. Het beste daarvan is dat je a) lang met ze staat te praten b) je leert goed versieren en c) jij weet hoe zij reageren als je ze gaat versieren.
JE moet echt de ommezwaai maken en dan komt het allemaal goed
pi_46627110
Tijdens mijn studentenleven hield ik me bezig met andere zaken die het daglicht niet kunnen verdragen.

Qua sex/relaties absoluut een flop. Maar dat maakt niet uit. Je kan niet álles tegelijk hebben.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zondag 25 februari 2007 @ 00:14:46 #234
140245 base3ball
State Of Mind
pi_46642819
quote:

Nee je bent niet eeuwig happy als je lang single bent. I've been there. Tot mijn 24e had ik nooit dates en nooit gezoend. En dan geb je momenten dat je je kut voelt, maar het is echt niet het einde van de wereld. Er zijn zoveel leuke dingen om te doen. En je gedragen als een verzuurde oude man is dan toch echt niet nodig hoor/

Slechte houding. Je moet juist denken: de volgende keer ben ik dat! Zo denk ik iig. En misschien dat het niet lukt, dan een andere keer wel.

Nogmaals je wint geen respect met je zelf heel erg zielig vinden. Je ziet het aan de manier hoe Bttd nu behandeld wordt. Omdat hij niet meer zielig doet. Je bent namelijk helemaal niet zielig. Luister naar de adviezen en heb vooral veel plezier. En wat Hexagon zegt, het zijn geen natuurlijke capaciteiten. We moeten er allemaal wel wat aan doen. Datzelfde geld voor het vinden van een baan, het afronden van een opleiding enz.

Dus kijk eens in de spiegel. Kijk goed naar jezelf. Kijk naar je goede eigenschappen. En wees daar trots op, draag dat uit. Kijk ook naar je slechte eigenschappen. Accepteer ze of probeer ze in positieve zin te veranderen. Daarnaast kun je slechte kanten gebruiken als zelfspot, waardoor je jezelf relativeert en t werkt ook positief voor anderen. Maar voer dit niet tever door dan wordt het juist weer zielig.

Kortom kom uit die negatieve vicieuze cirkel en ga ervoor
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  zondag 25 februari 2007 @ 03:54:50 #235
111964 Jitse
add goes here
pi_46646376
Topic Starter; eigelijk ben ik net zoals jou. Nog nooit is een leuke meid op me afgestapt, ben vrij verlegen, onzeker en durf zelf niet goed op meisjes af te stappen ed.

Het enige verschil is dat er toch een 13 vrouwtjes bij me in bed beland zijn en 'k er met 50+ heb mogen zoenen. Vaak ook nog eens meisjes waar sommige vrienden zwaar jaloers van worden. (meisjes die werkte als model bv)

De gevoelens blijven, ik ben nog steeds onzeker, verlegen, etc. Of het ooit weggaat weet ik dus niet, bij mij dus waarschijnlijk niet. Ben ondertussen aan mijn 3de "serieuze" relatie, ook 22 jaar en laatstejaarstudent.

Hoe kom ik dan aan die score? Gewoon beetje praatjes maken denk ik, de looks zijn het iig niet.

Bij mezelf is er zoiets als wat ik noem: "Het Grote Boek Van Jitse" Dat boek zit in mijn hoofd, en staat vol leuke korte verhaaltjes. Als ik leuke meiden ontmoet gaat dat boek open. De meeste verhalen zijn echt gebeurd, soms zijn het versierblunders bij andere meisjes of dingen die ik in het buitenland heb meegemaakt. Reisverhalen doen het over het algemeen wel goed. (natuurlijk vaak wel wat aangedikt) Ook zit er altijd wel wat straf recent nieuws tussen voor in noodgevallen.

Maar komt erop neer dat wanneer meisjes me ontmoeten, ze allemaal ongeveer dezelfde verhaaltjes voorgeschoteld krijgen, en vaak slikken ze die als pap. Via oogcontact en soms een beetje fysiek contact probeer ik te flirten terwijl ik vertel. Vaak weet ik na een kwartiertje al of een meisje mss meer wil dan praten.

Zoek een goede vriend, en ga op reis, ga desnoods op erasmus. De avonturen komen dan vanzelf. Ze zijn niet alleen leuk om te beleven, achteraf te herinneren / vertellen, maar vaak scoor je er nog eens mee ook. Als je goed Engels kan, probeer dan praatjes te slaan op reis. Zelf heb ik me een beetje een australisch accent proberen aanleren. (nederlands/vlaams accent is niet echt sexy)

Werkt echt. (Bijna de helft van mijn bedpartners is buitenlands)

Nog even vermelden dat ik geen player ofzo ben, en alles zeer spontaan gebeurde. Meestal voerde ik gewoon die gesprekken om de dames wat te entertainen en kwam er meer van zonder dat ik ook maar iets verwachtte.

Makkelijke benaderingsposities vind ik:
- via via (vrienden van..) uitgaan met groepje dus
- proberen afspreken irl met een meisje via het net
- op reis: in het hotel, lift, strand, huis, zwembad..

suc6
  zondag 25 februari 2007 @ 03:58:50 #236
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_46646425
Plak er nog een studie aan vast. Psychologie bijvoorbeeld.
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
  zondag 25 februari 2007 @ 13:12:25 #237
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46652148
quote:
Op zondag 25 februari 2007 03:58 schreef bofneger het volgende:
Plak er nog een studie aan vast. Psychologie bijvoorbeeld.
Communicatiewetenschap
Internetjosti!
pi_46657341
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:12 schreef BttD het volgende:

[..]

Communicatiewetenschap
Voor vrouwen is IT er aan te raden
Partyagenda;
Outdated....
  zondag 25 februari 2007 @ 17:35:34 #239
153940 Corelli
1653 - 1713
pi_46662705
quote:
Ik ben vandaag naar de Ikea geweest. Daar zijn echt mooie vrouwen, my kind of girl.
was mij ook al opgevallen.
pi_46667776
Lukt je wel joh. Het studentenleven is ook maar een relatief begrip
pi_46668458
Een boek krijgen van je ouders hoe je moet scoren
pi_46672831
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:01 schreef nozem het volgende:

[..]

Vrouwen geven signalen af, maar doen zelf in feite vrij weinig. Of ze komen met een redelijk belabberde openingszin. Vrouwen zijn heel slechte versierders. Het ligt ze gewoon niet denk ik.

Maar waar ik op reageerde is je opmerking over 'patsertjes met een vuig glijverhaal etc...'
Ja, ik kan in mijn stad zeker 10 tenten aanwijzen waar dat inderdaad zo is, maar dat wil niet zeggen dat 'de Nederlandse vrouw' in het algemeen openstaat voor vuige glijverhalen van patsertjes.
Ik denk dat het gros van de vrouwen uiteindelijk het meest geinteresseerd zijn in die ronselende patsertjes. Dat denk ik niet alleen, maar kan ik weekend na weekend staven. Ze zeggen dat ze er niets van moeten hebben, maar als die patsertjes maar lang genoeg blijven drammen en aandringen met wat borrels op...

Ach vrouwen die op mannen afstappen, dat zijn indianenverhalen. Misschien stappen ze wel op nerds af, de drempel is toch wat lager om het daarop uit te proberen he. Ik moet zeggen dat de vrouwen die wel op mannen afstappen, zelden de leuksten zijn. Dat zijn vaak de vriendinnetjes van leuke meiden die wat te zwaar of lelijk zijn. Je moet het dus toch vooral zelf doen en op zijn tijd is dat best leuk ook nog eens.

Om even terug te komen op de OP, studentes zijn niet echt zo boeiend. Tijdens mijn studententijd heb ik meer erbuiten 'gescoord' dan in het wereldje. Het zijn vaak toch lui die een chronisch gebrek aan levenservaring en een zeker overschot aan naieviteit compenseren met een bovengemiddeld IQ.

De vermeende makkelijkheid van die dames, daarvoor moet je een vrouwenstudie gaan doen, op veel societeitsfeestjes komen of bij een studentenvereniging. Daar is het schering en inslag, maar ikzelf heb geen enkele interesse in dat soort volk.
Verbaal terrorist
pi_46672950
Gebruik dan jullie innerlijke loverboy tactieken. Succes gegarandeerd. Meisjes die uitgaan zijn moeilijker dan boekwurmpjes zonder al te veel mannelijke aandacht
A little bit hateful
pi_46674129
quote:
Op zondag 25 februari 2007 21:35 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Ik denk dat het gros van de vrouwen uiteindelijk het meest geinteresseerd zijn in die ronselende patsertjes. Dat denk ik niet alleen, maar kan ik weekend na weekend staven. Ze zeggen dat ze er niets van moeten hebben, maar als die patsertjes maar lang genoeg blijven drammen en aandringen met wat borrels op...

So true
quote:
Ach vrouwen die op mannen afstappen, dat zijn indianenverhalen. Misschien stappen ze wel op nerds af, de drempel is toch wat lager om het daarop uit te proberen he. Ik moet zeggen dat de vrouwen die wel op mannen afstappen, zelden de leuksten zijn. Dat zijn vaak de vriendinnetjes van leuke meiden die wat te zwaar of lelijk zijn. Je moet het dus toch vooral zelf doen en op zijn tijd is dat best leuk ook nog eens.

Buiten de kroeg/discotheek zijn het toch vaak wel de leuke vrouwen die het initiatief nemen hoor...
quote:
Om even terug te komen op de OP, studentes zijn niet echt zo boeiend. Tijdens mijn studententijd heb ik meer erbuiten 'gescoord' dan in het wereldje. Het zijn vaak toch lui die een chronisch gebrek aan levenservaring en een zeker overschot aan naieviteit compenseren met een bovengemiddeld IQ.

De vermeende makkelijkheid van die dames, daarvoor moet je een vrouwenstudie gaan doen, op veel societeitsfeestjes komen of bij een studentenvereniging. Daar is het schering en inslag, maar ikzelf heb geen enkele interesse in dat soort volk.
Mwoah, gewoon een willekeurig studentenfeestje is palen nou niet écht moeilijk
  zondag 25 februari 2007 @ 22:21:00 #245
140245 base3ball
State Of Mind
pi_46675280
Moet toch nog even denken aan een quote uit The Rock:

Stanley Goodspeed: I'll do my best.
John Mason: Your "best"! Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_46687586
quote:
Buiten de kroeg/discotheek zijn het toch vaak wel de leuke vrouwen die het initiatief nemen hoor...

Ik doelde op situaties in het uitgaansleven of situaties waar de drempel iets hoger is dan in de collegebank zelf.
quote:
Mwoah, gewoon een willekeurig studentenfeestje is palen nou niet écht moeilijk
Ik moet zeggen dat ik er aardig wat ben geweest en het volk is nog bij vlagen preuts ook, dus meer dan zoenen zit er niet in. Nu zal dat waarschijnlijk per 'studie' verschillen, dus deze even onder voorbehoud.
Verbaal terrorist
pi_46719656
Ik ben nu het boek van D. DeAngelo aan het lezen. Jullie horen binnenkort van mij over mijn bevindingen.

The quest and search of women goes further, to expand the boundaries where nobody hasn't been before! Warp-drive initiated.
pi_46722896
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:48 schreef TheHamsterSlayer het volgende:The quest and search of women goes further, to expand the boundaries where nobody hasn't been before! Warp-drive initiated.
Met zulke praatjes kan je het in elk geval vergeten sherminator.
pi_46730071
quote:
Ach kerel, je bent pas echt een loser als je zoals ik bijna 38 bent en nog nooit een wijf hebt gehad. Maar net als jij mogelijk van plan bent, rag ik me soms te pletter met een lekker jong hoerechickie.

En dit is niet om mezelf omlaag te halen, het zijn gewoon de feiten.

Voor de rest heb ik een zeer goede baan, perfecte gezondheid, leuke hobby's, mag dus eigenlijk niet al te veel klagen.
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:53:09 #250
8369 speknek
Another day another slay
pi_46730918
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 08:55 schreef WrineX-Joske het volgende:
Met zulke praatjes kan je het in elk geval vergeten sherminator.
Nou, die eindigde wel met Nadia!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:55:54 #251
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_46731008
Nee, mijn studentenleven is totnutoe precies zoals het hoort geweest, op het eerste jaar na. Aanrader, mensen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:58:47 #252
11923 I.R.Baboon
pi_46731111
Ik geloof overigens helemaal niets van dat vrouwen<->patsertjes verhaal. Natuurlijk zijn die er, maar in die kringen moet je uberhaupt niet komen. En buiten discotheken om zijn er genoeg leuke vrouwen die niet op patsertjes vallen.

Of ik moet natuurlijk een enorme patser zijn geworden, maar ik heb geen gouden kettingen dus dat zal wel meevallen.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 14:11:15 #253
8369 speknek
Another day another slay
pi_46731528
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
En buiten discotheken om zijn er genoeg leuke vrouwen die niet op patsertjes vallen.
Maar zijn dat er genoeg om elke (paar) weken een nieuw iemand in je bed te hebben liggen?
pi_46731641
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 14:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Maar zijn dat er genoeg om elke (paar) weken een nieuw iemand in je bed te hebben liggen?
Ja. Je hebt er maar 15 per jaar nodig hoor
  dinsdag 27 februari 2007 @ 14:25:05 #255
8369 speknek
Another day another slay
pi_46731964
Ik had ook Politicologie moeten studeren.
pi_46732248
Een vriend van mij noemt dat de 'kansrijk' of 'kansloos'-theorie. Om vrouwen te krijgen in dat soort werelden moet je of kansrijk (goed uiterlijk, patserig) of kansloos ( nerdy, kneuzerig) zijn om leuk gevonden te worden.

Ik weet niet of dat waar is, maar een kern van waarheid kun je er wel in vinden.
Verbaal terrorist
  dinsdag 27 februari 2007 @ 14:35:42 #257
11923 I.R.Baboon
pi_46732323
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 14:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat is nooit m'n doel geweest, maar volgens mij kan het best. Weesperflatfeestjes en zo.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 15:21:28 #258
85962 ioko
I Appear Missing
pi_46733949
Ik snap de frustratie van TS wel een beetje, ik ben zelf ook absoluut niet proactief genoeg geweest in mijn studententijd (die nu wel een beetje voorbij is). Ben veel leuke vrouwen tegengekomen, maar heb er zelden echt werk van gemaakt, en als ik dat wel deed werd het verder niets. Ik heb daar maar een beetje spijt van, ik heb een leuke tijd gehad (zonder zuipen, kotsen en neuken). Ik zie het probleem verder niet zo.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_46733956
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:48 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
to expand the boundaries where nobody hasn't been before!
Je gaat de dorpshoer pakken?
  dinsdag 27 februari 2007 @ 15:30:52 #260
8369 speknek
Another day another slay
pi_46734239
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 15:21 schreef Apropos het volgende:
Je gaat de dorpshoer pakken?
Als hij denkt dat ie haar boundaries nog kan expanden, zit het toch nog best aardig met z'n eigendunk.
pi_46735257
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 15:30 schreef speknek het volgende:

[..]

Als hij denkt dat ie haar boundaries nog kan expanden, zit het toch nog best aardig met z'n eigendunk.
Kan net zo goed je lus in een krater douwen, voel je nog meer!
pi_46735308
JA
Ben nooit op kamers gaan wonen en was geen lid van een studentenvereniging
Girl Power Forever yoehoe
  dinsdag 27 februari 2007 @ 16:09:51 #263
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_46735711
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 16:00 schreef sammienl het volgende:
JA
STOMME NERD!
pi_46735844
quote:
JA
Boeiend, ik ook niet, en toch een leuke studietijd gehad. Je kunt toch kennismaken met mensen op school / uni?
Mijn foto's op Flickr!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:00:23 #265
159116 Mr.Morrison
Forever TwentySeven
pi_46742125
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:20 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Neuh.
It hurts to set you free but you'll never follow me
pi_46744204
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:42 schreef Roellio het volgende:
Ik heb gelachen, gehuild, met mannen gezoend, geneukt. Dronken geworden en katers gehad, door bedden, wc's en balkons heen gezakt. Heb veel mooie, aparte mensen leren kennen die ik anders nooit ontmoet had. Ben wakker geworden naast mannen waarvan ik de naam niet meer wist en heb mijn tanden gepoetst met bier altijd netjes gepoetst. Uit ramen meubels gegooid, zwarte gaten gehad en groote hoogtes beleefd.

Het was wel aardig!
Idem. Ik heb nu alweer heimwee.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  dinsdag 27 februari 2007 @ 21:28:09 #267
153940 Corelli
1653 - 1713
pi_46748993
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 15:21 schreef ioko het volgende:
Ik snap de frustratie van TS wel een beetje, ik ben zelf ook absoluut niet proactief genoeg geweest in mijn studententijd (die nu wel een beetje voorbij is). Ben veel leuke vrouwen tegengekomen, maar heb er zelden echt werk van gemaakt, en als ik dat wel deed werd het verder niets. Ik heb daar maar een beetje spijt van, ik heb een leuke tijd gehad (zonder zuipen, kotsen en neuken). Ik zie het probleem verder niet zo.
ik ben wel degelijk pro actief. Zit bij sportverenigingen, zit bij een studentenvereneging. Kom op feestjes en borrels. En dan nog niks. Corelli en vrouwen matcht gewoon niet.
pi_46749486
Sommige mannen hebben het gewoon niet. Erg jammer.........

Kutzooi.

De evolutie heeft vast gedacht, die Schtoppel wil absoluut geen kinderen, dan hoeft'ie ook geen wijf te hebben.
Gaap Goals rulezzz!
pi_46751131
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:28 schreef Corelli het volgende:

[..]

ik ben wel degelijk pro actief. Zit bij sportverenigingen, zit bij een studentenvereneging. Kom op feestjes en borrels. En dan nog niks. Corelli en vrouwen matcht gewoon niet.
Heb je al D. DeAngelo gelezen? Hij heeft echt hele nuttige tips en praktische oefeningen.
pi_46751189
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:07 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Heb je al D. DeAngelo gelezen? Hij heeft echt hele nuttige tips en praktische oefeningen.
Heb je ze al in praktijk gebracht, dan?
  dinsdag 27 februari 2007 @ 22:09:38 #271
8369 speknek
Another day another slay
pi_46751255
Praktische oefeningen voor mannen die geen wijf kunnen krijgen. Deze is te makkelijk.
pi_46751303
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef speknek het volgende:
Praktische oefeningen voor mannen die geen wijf kunnen krijgen. Deze is te makkelijk.
En toch wil ik een klinker kopen.
pi_46751311
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
Sommige mannen hebben het gewoon niet. Erg jammer.........

Kutzooi.

De evolutie heeft vast gedacht, die Schtoppel wil absoluut geen kinderen, dan hoeft'ie ook geen wijf te hebben.
JOHNNY HEITINGA
pi_46751623
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:08 schreef Apropos het volgende:

[..]

Heb je ze al in praktijk gebracht, dan?
Zo nu en dan eens. De strategie heeft niet zo zeer met het benaderen van vrouwen te maken. Je moet er op een 1 of andere manier voor zorgen dat vrouwen op JOU afstappen, en dat jij de JACKPOT bent. Zo moet je beredeneren. Dat geeft mannen een spannend karakter, en mits je je uiterlijk mee hebt, ook nog eens sexueel aantrekkelijk. Je moet vrouwen het idee geven dat ze NIKS WAARD zijn, dat ze maar gewoon een TOETJE voor achteraf zijn en dus niet de hoofdmaaltijd (dat ben jij immers). Voordat je uit gaat helpt het echt als je hardop tegen jezelf zegt: "FUCK-IT, FUCK de bitches (niet letterlijk), ik WIL het gewoon gezellig hebben met mn vrienden en lol trappen". Dit moet er dan op een 1 of andere manier voor zorgen dat je aantrekkelijk wordt voor vrouwen. .

Tot dusver heeft deze strategie bij mij nog geen effect gehad
  dinsdag 27 februari 2007 @ 22:17:18 #275
8369 speknek
Another day another slay
pi_46751661
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:10 schreef Apropos het volgende:
En toch wil ik een klinker kopen.
f_ppen
pi_46752193
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:16 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik vind het ook een enigzins psychotische methode. Als ik een vrouw het gevoel zou willen geven dat ze niets waard was, zou ik haar in elkaar rammen.
Kijk, ik behoor allerminst tot de ´´vuige players´´ waar eerder sprake van was en ik heb er ook niet echt zin in om mijn avond zo te spenderen. Toch heb ik over belangstelling niet te klagen. Ik heb inmiddels al zo vaak te horen gekregen dat ik behoorlijk knap ben dat ik het zelf ben gaan geloven en verder beschik ik ook over enig gevoel voor humor. Verder zie ik wel wat er gebeurt.

Het is inderdaad belangrijk om jezelf niet terstond aan haar uit te leveren, maar denk je niet dat je onherroepelijk enorm krampachtig zult doen wanneer je vanuit je huidige gemoedstoestand probeert op te stijgen naar een soort onaantastbaarheid? Probeer eerst eens gewoon wat zelfvertrouwen op te bouwen. Naarmate dat toeneemt, kun je je misschien ongenaakbaar opstellen. Tenminste, zo zou ik het proberen als ik jou was.

Ik lees wel altijd dat die Daviddeangelotechnieken enorm goed werken en vrouwen gebiologeerd raken door de acteurs die ze ter harte nemen, maar ik blijf het een sip tijdverdrijf vinden. Volgens mij zijn die lui ook niet helemaal goed bij hun hoofd.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 23:26:59 #277
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_46755181
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:27 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik vind het ook een enigzins psychotische methode. Als ik een vrouw het gevoel zou willen geven dat ze niets waard was, zou ik haar in elkaar rammen.
Kijk, ik behoor allerminst tot de ´´vuige players´´ waar eerder sprake van was en ik heb er ook niet echt zin in om mijn avond zo te spenderen. Toch heb ik over belangstelling niet te klagen. Ik heb inmiddels al zo vaak te horen gekregen dat ik behoorlijk knap ben dat ik het zelf ben gaan geloven en verder beschik ik ook over enig gevoel voor humor. Verder zie ik wel wat er gebeurt.

Het is inderdaad belangrijk om jezelf niet terstond aan haar uit te leveren, maar denk je niet dat je onherroepelijk enorm krampachtig zult doen wanneer je vanuit je huidige gemoedstoestand probeert op te stijgen naar een soort onaantastbaarheid? Probeer eerst eens gewoon wat zelfvertrouwen op te bouwen. Naarmate dat toeneemt, kun je je misschien ongenaakbaar opstellen. Tenminste, zo zou ik het proberen als ik jou was.

Ik lees wel altijd dat die Daviddeangelotechnieken enorm goed werken en vrouwen gebiologeerd raken door de acteurs die ze ter harte nemen, maar ik blijf het een sip tijdverdrijf vinden. Volgens mij zijn die lui ook niet helemaal goed bij hun hoofd.
Jij hebt mijn praktijken nou net gemist op dat SPIL-feestje.

Er zijn zelfs foto's van genomen.
pi_46755315
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 23:26 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Jij hebt mijn praktijken nou net gemist op dat SPIL-feestje.

Er zijn zelfs foto's van genomen.
Daar zijn websites voor .
  dinsdag 27 februari 2007 @ 23:30:33 #279
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_46755343
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 23:29 schreef Apropos het volgende:

[..]

Daar zijn websites voor .
Zij zijn gelukkig niet in het bezit van die foto's.
pi_46756451
quote:
JA
Dan is bij jou de oorzaak in ieder geval heel helder, en weet je wat je er aan had moeten doen.
pi_46760778
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 23:55 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Dan is bij jou de oorzaak in ieder geval heel helder, en weet je wat je er aan had moeten doen.
Neuk jij nog steeds gamma's eigenlijk?
pi_46764040
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 23:55 schreef Haushofer het volgende:

[..]

En sowieso als gay is het anders. Ben wel een keer naar de open dag van de studentvereniging geweest en het enige wat ze deden was zuipen
Girl Power Forever yoehoe
pi_46764446
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:17 schreef speknek het volgende:

[..]

f_ppen
Student meisjes in bed foppen is ook een kunst
A little bit hateful
pi_46768842
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:36 schreef M_Schtoppel het volgende:

Droog.

Maar dat maakt een hoop duidelijk.
pi_46769285
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:18 schreef sammienl het volgende:

[..]

En sowieso als gay is het anders. Ben wel een keer naar de open dag van de studentvereniging geweest en het enige wat ze deden was zuipen
Ik zie de link tussen gay en niet willen zuipen niet .

Zuipen homo's niet?
pi_46769391
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:20 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik zie de link tussen gay en niet willen zuipen niet .

Zuipen homo's niet?
Jawel, wijn.
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:26:01 #287
85962 ioko
I Appear Missing
pi_46769441
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:24 schreef Camplo het volgende:

[..]

Jawel, wijn.
Rosé?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 28 februari 2007 @ 16:59:44 #288
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_46777406
De mijne is wat dat betreft ook volledig geflopt en daar had ik het een tijd heel moeilijk mee. In een later stadium van mijn studententijd zat ik er niet meer zo mee.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_46780989
Al die theorieen over hoe een vrouw te scoren...

Bij het uitgaan keihard zuipen en vervolgens met je zatte kop maar kijken waar het schip strandt is volgens mij nog steeds de meest effectieve methode...
pi_46789811
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 18:58 schreef DonStefano het volgende:
Al die theorieen over hoe een vrouw te scoren...

Bij het uitgaan keihard zuipen en vervolgens met je zatte kop maar kijken waar het schip strandt is volgens mij nog steeds de meest effectieve methode...
Zeg, had jij nou een nieuwe muts of zag ik dat nou verkeerd?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_46791850
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:34 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Zeg, had jij nou een nieuwe muts of zag ik dat nou verkeerd?
Al een paar maanden ja!

Maar loop jij nog steeds op de uni rond dan? Dacht dat je alweer 'n tijdje afgestudeerd was...

[ Bericht 2% gewijzigd door DonStefano op 28-02-2007 23:27:33 ]
  woensdag 28 februari 2007 @ 23:26:48 #292
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_46792002
Raar dat je wacht op het studentenleven voor zoiets.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_46794241
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 02:51 schreef thabit het volgende:

[..]

Neuk jij nog steeds gamma's eigenlijk?
Gamma's? Njet, heb het altijd bij alfa's gehouden
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:52:26 #294
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_46794647
quote:

[..]
Je moet vrouwen het idee geven dat ze NIKS WAARD zijn, dat ze maar gewoon een TOETJE voor achteraf zijn en dus niet de hoofdmaaltijd (dat ben jij immers).
Goed plan inderdaad.

OT: Mijn antwoord is nee.
Gourmetten of steengrillen?
pi_46801709
quote:
Je moet vrouwen het idee geven dat ze NIKS WAARD zijn, dat ze maar gewoon een TOETJE voor achteraf zijn en dus niet de hoofdmaaltijd (dat ben jij immers).
Dit klinkt alsof masturbatie het doel is. Wat dat betreft hoef je dus erg weinig aan je huidige leefgewoonten te veranderen.
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:21:32 #296
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_46808855
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:33 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Gamma's? Njet, heb het altijd bij alfa's gehouden
Haha, ik weet uit betrouwbare bron dat dat niet waar is.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_46813202
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 15:21 schreef Andromache het volgende:

[..]

Haha, ik weet uit betrouwbare bron dat dat niet waar is.
Misschien dat we beide wat anders verstaan onder de noemer "gamma"
pi_46813321
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:15 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Misschien dat we beide wat anders verstaan onder de noemer "gamma"
Ah, hij weet dat je ook in de bouwmarkt neukt
  donderdag 1 maart 2007 @ 17:20:12 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46813358
quote:

Vreemd, want het lijkt me toch echt dé sleutel tot succes bij de vrouwtjes .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 1 maart 2007 @ 17:20:57 #300
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_46813376
Had ik maar wat minder geneukt en meer gestudeerd...
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_46818016
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:22 schreef DonStefano het volgende:

[..]

Al een paar maanden ja!

Maar loop jij nog steeds op de uni rond dan? Dacht dat je alweer 'n tijdje afgestudeerd was...
Ik zie jou ook vaak rondlopen DonStefano. Er zijn weinig mensen die ik zo vaak op de uni zie als jij. Dat wordt een beetje eng he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')