abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46595045
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:53 schreef speknek het volgende:

[..]

Ken jij veel vrouwen die op een man afstappen dan? Ik ken vrijwel niemand die veel verschillende mensen neukt, behalve een paar jongens die de hele avond bezig zijn een meisje te versieren. Ja, als je zo je avond wil spenderen.
Vrouwen geven signalen af, maar doen zelf in feite vrij weinig. Of ze komen met een redelijk belabberde openingszin. Vrouwen zijn heel slechte versierders. Het ligt ze gewoon niet denk ik.

Maar waar ik op reageerde is je opmerking over 'patsertjes met een vuig glijverhaal etc...'
Ja, ik kan in mijn stad zeker 10 tenten aanwijzen waar dat inderdaad zo is, maar dat wil niet zeggen dat 'de Nederlandse vrouw' in het algemeen openstaat voor vuige glijverhalen van patsertjes.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:06:53 #202
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_46595202
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:47 schreef nozem het volgende:

[..]

Volgens mij hebben alle mannen die 'bite' waar jij het over hebt. Het is namelijk heel simpel en je hebt het zelf al geschetst:

Doe je ding. Schaam je niet voor hetgeen jij graag doet. Laat niet over je heenlopen. Geef een vrouw niet altijd haar zin, dat doe je bij je vrienden of je ouders ook niet. Lul niet altijd met haar mee, maar kom voor je mening uit. Wees assertief.

En dan kun je best een lieve jongen zijn. Heel goed zelfs.
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar niet wat betreft die 'bite' die ik in het leven geroepen heb.

Die hebben niet alle mannen. (Kan praktisch gezien ook niet, want dat is wat voor mij het kaf van het koren scheidt - en anders zou ik met een beetje veel koren zitten, wat helaas dus niet zo is )
Anyway, tuurlijk is het zo dat het al dan niet hebben van een 'bite' zeer subjectief en afhankelijk van de beoordelaar is. (oftewel: biased ) Maar er zitten echt genoeg mannen in de populatie die gewoonweg geen uitdaging zijn voor een vrouw die het kunnen geven van een beetje tegengas (op een positieve manier) en het hebben van een ruggengraat belangrijk vind.

Zoals ik ook al eerder in dit topic zei :gelukkig zijn ook niet alle vrouwen daar naar op zoek. Maar idd mannen van Nederland, vergeet dat "ik moet een eikel zijn voordat ze me leuk vinden" , doe je ding and listen to granny.

En dan kun je best een lieve interessante jongen zijn. Heel goed zelfs.

Couldn't help it.

@ Speknek. What a load of crap. Ik ben vrouw, heb een hekel aan gladde mannen, en als ik iets wil laat ik dat heus niet aan een man over. Whatever

Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_46595483
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:06 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar niet wat betreft die 'bite' die ik in het leven geroepen heb.

Die hebben niet alle mannen. (Kan praktisch gezien ook niet, want dat is wat voor mij het kaf van het koren scheidt - en anders zou ik met een beetje veel koren zitten, wat helaas dus niet zo is )
Anyway, tuurlijk is het zo dat het al dan niet hebben van een 'bite' zeer subjectief en afhankelijk van de beoordelaar is. (oftewel: biased ) Maar er zitten echt genoeg mannen in de populatie die gewoonweg geen uitdaging zijn voor een vrouw die het kunnen geven van een beetje tegengas (op een positieve manier) en het hebben van een ruggengraat belangrijk vind.

Zoals ik ook al eerder in dit topic zei :gelukkig zijn ook niet alle vrouwen daar naar op zoek. Maar idd mannen van Nederland, vergeet dat "ik moet een eikel zijn voordat ze me leuk vinden" , doe je ding and listen to granny.

En dan kun je best een lieve interessante jongen zijn. Heel goed zelfs.

Couldn't help it.

@ Speknek. What a load of crap. Ik ben vrouw, heb een hekel aan gladde mannen, en als ik iets wil laat ik dat heus niet aan een man over. Whatever

Hmmm. Wat ik eigenlijk meer bedoelde is dat alle mannen die 'bite' in zich hebben. Ik denk alleen dat sommige mannen in het bijzijn van een leuke vrouw zichzelf compleet kwijtraken en al hun assertiviteit verliezen en dus veranderen in een goedlachs schoothondje dat niet veel verder komt dan 'ja' en 'amen'.
Andere mannen gaan zich in dat soort gevallen juist een enorme machohouding aanmeten. Het zijn allebei 'poses', geen van beiden 'werkt'. Volgens mij hebben vrouwen een extra zintuig voor mannen die 'nep' zijn. En het stikt van de neppe mannen. Over neppe vrouwen zal ik het nu maar even niet hebben, dat gaat enigszins aan de materie voorbij.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:25:02 #204
147235 Bombardier
The artillery man
pi_46595745
Cutebutpsycho, die hoeveelheid aan Engelse stopwoordjes. Is dat hip ofzo?
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_46595879
Nou, ik ben 2e jaars HBO student en ik moet zeggen. Ik kom aardig op gang, sinds het uit is met mijn vriend.
Delivered without an information leaflet
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:41:27 #206
8369 speknek
Another day another slay
pi_46596274
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:01 schreef nozem het volgende:
Vrouwen geven signalen af, maar doen zelf in feite vrij weinig.
Ja, ik geef ook aan de lopende band signalen af .
quote:
Of ze komen met een redelijk belabberde openingszin. Vrouwen zijn heel slechte versierders. Het ligt ze gewoon niet denk ik.
Mwach, het is vooral cultureel. Amerikaanse meisjes zijn bijvoorbeeld heel makkelijk en flirten erop los. Nederlandse meisjes laten zich vooral graag inpalmen. Vandaar m'n opmerking over het geglij, dat is natuurlijk overdreven (alhoewel ik jouw voorbeelden ook heel goed ken). Als je dus (veel) wil neuken moet je een vrouw in kunnen palmen. Of anders moet je het doen met de momenten dat je echt een soulmate vindt, op je werk of je studie ofzo.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_46596301
Ik heb gelachen, gehuild, met mannen gezoend, met vrouwen geneukt. Dronken geworden en katers gehad, drugs gebruikt en door bedden heen gezakt. Heb veel mooie, aparte mensen leren kennen die ik anders nooit ontmoet had. Ben wakker geworden naast vrouwen waarvan ik de naam niet meer wist en heb mijn tanden gepoetst met bier. Uit ramen gepist en meubels gegooid, zwarte gaten gehad en groote hoogtes beleefd.

Het was wel aardig!
pi_46596549
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:48 schreef nozem het volgende:

[..]

Selectieve observatie heet dat speknek.
Vind ik wel mee vallen, versieren is grotendeels toch een soort kunstje waar je goed in bent of niet. Waar jij het over hebt heeft in mijn ogen meer betrekking op wat duurzamere contacten dan wel relaties, daarvoor is het wel degelijk belangrijk jezelf te zijn.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:53:41 #209
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46596637
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:58 schreef henkway het volgende:

[..]

Waarom gaan jullie niet eens lekker op vakantie, de kroegen af , KRETA of SHARM, O ja jullie houden niet van kroegen, nou dan een bibliotheek of zo, of een leuke museum
Zit elke week wel meermalen in een kroeg, doe erg veel sociale dingen zoals dansen, ga elk jaar op vakantie, dus DAT is het niet

Er zijn zo nog wel 100 dingen te noemen waarvan ik weet dat het dat niet is, dus dat hoef ik niet te veranderen. Er zijn bij mij een paar dingen die WEL dienen te veranderen en daar ben ik nu dan ook knettertje hard mee bezig.
Internetjosti!
pi_46596736
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:50 schreef Frezer het volgende:

[..]

Vind ik wel mee vallen, versieren is grotendeels toch een soort kunstje waar je goed in bent of niet. Waar jij het over hebt heeft in mijn ogen meer betrekking op wat duurzamere contacten dan wel relaties, daarvoor is het wel degelijk belangrijk jezelf te zijn.
Ik ben ook meer van de duurzame contacten.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:07:11 #211
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_46597051
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Vrouwen zijn toch ook sexobjecten? Je moet het immers ook andersom zien, vrouwen stappen ook vaak alleen af op de mooie en dus aantrekkelijke mannen. Waarom is dat? Dat is heus geen toeval. Conclusie is dat vrouwen, de mannen ook als sexobjecten zien. Dus who is wrong? We, beta-males, are all fucked 4 life !!! (helaas niet letterlijk dan)
Kerel, hoe meer berichten ik van jou in dit topic lees hoe beter ik begrijp dat het bij jou allemaal niet zo wil lukken met de vrouwtjes. De ene reactie is nog sneuer en zieliger dan de andere. Ik klink nu heel onaardig maar ik wordt dan ook helemaal kotsmisselijk van die vreselijke mentaliteit.

Als een boer niet kwam zwemmen ligt het aan het water en als jij niet kan versieren ligt het aan de vrouwen.

Gaat er nou echt nergens bij je een belletje rinkelen dat je zelf misschien iets niet goed doet? Lijkt me toch logisch als van de miljoenen vrouwen er geen enkele zich tot jou aangetrokken voelt. De meeste jongens kunnen een vriendin krijgen dun, dik, dom, knap, lelijk, verlegen, introvert, stoer, Intelligent, slap, aardig, onaardig etc. En ik impliceer hier helemaal niet mee dat jij totaal kansloos bent. Maar je doet gewoon iets grondig verkeerd waardoor het nooit lukt.

Je zou eens moeten nagaan waarom jij geen vriendin kan krijgen en wat er precies misgaat. Eb dat ligt niet aan de vrouwen maar een jou. En alleen als je de dingen anders aanpakt dat je tot nu toe hebt gedaan. En ik snap dat het lastig is als je verlegen bent. Dat kost moeite, energie en oefening maar het is niet anders. Maar zoals ik in dit topic lees maak je niet echt aanstalten daartoe. Nee alle vrouwen zijn maar stom en moeten maar veranderen. Het liefst zou je hebben dat er eentje zich hier uit medeleven aanbiedt. Maar helaas. Er is geen sociaal stelsel voor liefde in Nederland. Er bestaan geen Melkert-vrouwen en de liefdesmarkt is volledig gelibertariseerd. Grijp daarin zelf je kansen of delf het onderspit.
pi_46597350
Hexagon
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:23:31 #213
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46597579
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Mooie reactie. Je hebt helemaal gelijk. Ik kan TheHamsterSlayer's frustratie echter wel begrijpen. Het begint bij mij nu echter te dagen dat het (onder andere dan ) DIE houding is die ervoor zorgt dat het nooit lukt. Pak het nou eens gewoon aan. Ik ben in mijn leven nog geen uitdaging uit de weg gegaan en ik ben er glansrijk voor geslaagd. Er zijn nu genoeg dingen die minder aandacht verdienen omdat dat toch wel gebakken zit. Zo gaat het qua studie allemaal prima lukken (nooit aan getwijfeld ook), hoef ik me geen zorgen te maken over een baan (krijg er nu al zat aangeboden), hoef ik me geen zorgen te maken over mijn uiterlijk (want dat is gewoon prima in orde), hoef ik me geen zorgen te maken over mijn sociale activiteiten want die zijn er zat...

Echter, op sex/relatie gebied loop ook IK nog achter. Des te meer energie kan ik erin stoppen om zoiets voor elkaar te krijgen. Het heeft echter ontzettend veel te maken met je houding t.o.v. vrouwen en nog wel veel meer dingen. Op het moment ben ik dusdanig aan het verbeteren (veranderen is mss niet helemaal het goede woord, omdat er niet zozeer sprake is van een verandering, ik blijf gewoon mezelf) dat ik ook vast nog wel iets voor elkaar moet krijgen. Ben nu echt heel erg aan een onwrikbaar zelfvertrouwen aan het werken en daarnaast aan mijn houding (niet op zoek zijn, relaxed blijven, leuke gesprekjes aanknopen met meiden).

To be continued...
Internetjosti!
pi_46597860
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:07 schreef Hexagon het volgende:
Melkert-vrouwen
Dude!
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_46598170
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:16 schreef IvusDartelt het volgende:

- Mijn magische horloge zegt dat jij geen ondergoed draagt. WEL! Oh, dan loopt ie weer een uur voor...
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:46:25 #216
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_46598451
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:23 schreef BttD het volgende:

[..]

Mooie reactie. Je hebt helemaal gelijk. Ik kan TheHamsterSlayer's frustratie echter wel begrijpen. Het begint bij mij nu echter te dagen dat het (onder andere dan ) DIE houding is die ervoor zorgt dat het nooit lukt. Pak het nou eens gewoon aan. Ik ben in mijn leven nog geen uitdaging uit de weg gegaan en ik ben er glansrijk voor geslaagd. Er zijn nu genoeg dingen die minder aandacht verdienen omdat dat toch wel gebakken zit. Zo gaat het qua studie allemaal prima lukken (nooit aan getwijfeld ook), hoef ik me geen zorgen te maken over een baan (krijg er nu al zat aangeboden), hoef ik me geen zorgen te maken over mijn uiterlijk (want dat is gewoon prima in orde), hoef ik me geen zorgen te maken over mijn sociale activiteiten want die zijn er zat...

Echter, op sex/relatie gebied loop ook IK nog achter. Des te meer energie kan ik erin stoppen om zoiets voor elkaar te krijgen. Het heeft echter ontzettend veel te maken met je houding t.o.v. vrouwen en nog wel veel meer dingen. Op het moment ben ik dusdanig aan het verbeteren (veranderen is mss niet helemaal het goede woord, omdat er niet zozeer sprake is van een verandering, ik blijf gewoon mezelf) dat ik ook vast nog wel iets voor elkaar moet krijgen. Ben nu echt heel erg aan een onwrikbaar zelfvertrouwen aan het werken en daarnaast aan mijn houding (niet op zoek zijn, relaxed blijven, leuke gesprekjes aanknopen met meiden).

To be continued...
Kijk zo mag ik het horen. Een paar tips van me:

-Je moet eens naar andere jongens, die enigzins van hetzelfde type zijn, kijken hoe die dat nou eigenlijk doen. Observeer het hele spelletje eens tijdens het uitgaan. Toen ik als 16 jarige nog niet gezoend had bedacht ik me om eens te kijken hoe de andere jongens dat deden, deed ze gewoon na, en bingo!

-Vraag eens jongens die je kent hoe ze hun vriendin ontmoet hebben. Dan komt er een heel wat handiger en eerlijker antwoord dan dat je vraagt hoe je moet versieren. Dit kan best leuke inzichten geven

-Praat eens met een meisje dat je goed kent, en waar je verder niet verliefd op bent, over het hele kwestie van versieren en wat ze aantrekkelijk vinden in jongens. Of beter nog, laat het een vriend voor je doen, bij mannen die er niet mee zitten zijn vrouwen veel eerlijker. Ik heb wel eens een jongen met hetzelfde probleem geholpen door gewoon met mn vriendin te praten over zn probleem waar hij niet bij was. De nieuwe inzichten die daaruit kwamen hebben m echt geholpen.

Maar..

Zoek wel een beetje een stijl uit die bij je past en daarbij ook de vrouwn die bij je passen. Als je een boer bent kun je moeilijk de bohemien uit gaan hangen en als je een corpsbal bent moeilijk de hiphopper. Zoek uit wat je identiteit eigenlijk is en zoek er de vrouwen en je versierstijl bij.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:52:52 #217
167706 Ramses_De_Grote
Ain't no mountain high en
pi_46598701
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:41 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja, ik geef ook aan de lopende band signalen af .
[..]

Mwach, het is vooral cultureel. Amerikaanse meisjes zijn bijvoorbeeld heel makkelijk en flirten erop los. Nederlandse meisjes laten zich vooral graag inpalmen. Vandaar m'n opmerking over het geglij, dat is natuurlijk overdreven (alhoewel ik jouw voorbeelden ook heel goed ken). Als je dus (veel) wil neuken moet je een vrouw in kunnen palmen. Of anders moet je het doen met de momenten dat je echt een soulmate vindt, op je werk of je studie ofzo.
Spek, ik kan me ene Natasja herinneren.... Die je toen zo ingepalmd hebt.
~Financieel genie met rock 'n roll neiging~
bETuWe Jeweettoch
pi_46599891
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:56 schreef nozem het volgende:

[..]

Ik ben ook meer van de duurzame contacten.
Ik had alleen het idee dat de TS het over anderssoortige contacten had, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  vrijdag 23 februari 2007 @ 19:57:45 #219
170143 Markal
Prat at the back
pi_46603803
Tsja, als 25-jarige student die op het punt staat af te studeren en nog steeds maagd is zal ik mijn medelotgenoten wat advies geven. Luister naar wat mensen als Hexogon jullie vertellen! Je zult toch echt bij jezelf te rade moeten gaan. Niks doen en slechts verbitterd uthalen naar al die klootzakken van kerels die alle meiden inpikken en naar al die verdorven, domme vrouwen die altijd gaan voor de klootzakken en niet willen erkennen wat voor een geweldige, lieve man jij wel niet bent......Tsja, in dat geval kan je lang op een vriendin blijven wachten.....Of een importbruid uit Oekraine laten overkomen.

1. Ga niet wanhopig gaan zitten zoeken naar een vriendin. Zoals velen voor mij al hebben opgemerkt pikken vrouwen dat onmiddelijk op en dan is het over en sluiten. Als ik jouw verhalen hoor benader je iedere meid als een soort potentiele vriendin dan wel one night stand. Ik zou zeggen neem het advies van posters als Nosh aan benader vrouwen met de intentie slechts een gezellig sgesprek met ze te voeren en niet met de intentie ze je bed in the krijgen.

"Oh, maar als ik straks 30 ben en eindelijk misschien een vriendin krijg dan zal ze me vast verlaten wanneer ze erachter komt dat ik nog steeds een maagd ben! Oh, the humanity of it all!"

Ik betwijfel ten zeerste dat het voor een vrouw die oprecht in jou geinteresseerd is veel uitmaakt of jij wel of geen maagd bent op de dertigste. Misschien dat de hier aanwezige vrouwen hier wat ligt op kunnen laten schijnen, maar ik kan mij niet voorstellen dat het enkele feit dat jij als dertigplusser nog maagd bent voor haar voldiende reden zal zijn om de relatie af te kappen. Dus, wederom, nothing to worry about.

2. Je bent geen fan van discotheken of cafebezoek. Niks mis mee, ik zelf ben daar ook geen fan van. Concentreer je in dat geval op hobbies, verenigingen en dergelijke. Denk er eens over om aan een sport te gaan doen. Dit doet wonderen voor je conditie, je zelfvertrouwen, je sociale contacten en geeft je ook nog eens een interessant gespreksonderwerp, vooral as je een aparte sport doet zoals middeleeus/japans zwaardvechten, capoeira of leeuwenworstelen in de Serengeti.

3. Dit spreekt eigenlijk voor zichzelf en is al eerder genoemd in deze thread maar ik herhaal het toch maar even: Schone kleren en tanden, lekker geurtje etc. Geen enkel meisje is geinteresseerd in een kerel die eruit ziet en ruikt als de Creature from the Black Lagoon. Let ook op je huding. als je ineegezakt in een hoekje staat met een norse uitdrukking op je gezicht dan kan je net zo goed naar huis gaan. Sta open voor andere mensen en wees niet bang hen aan te spreken. Ikzelf ben ook van nature introvert dus ik weet dat dat best eng kan zijn. De waarheid is dat de vele rampscenarios ("Ze zullen me utlachen" "Ze zullen me vast niet aardig vinden" etc) in feite gewoon bullshit zijn en de meeste mensen zullen meer dan bereid zijn met je te praten.

Tenslotte kan ik alleen nog maar nogmaals benadrukken vooral niet wanhopig te gaan lopen zoeken naar een vriendin. Don't worry, be happy en durf jezelf te zijn (wat niet betekent dat je jezelf niet kan verbeteren, zoals BttD terecht stelt). Okay, dus je bent 25 en nog steeds maagd? So what? Je bent nog niet iemand die zijn eigenwaarde volledig laat afhangen van het feit of hij zijn pik wel of niet in een vrouw haar kut heeft gestoken? (om het maar even cru te formuleren)? Bedenk alleen dat zolang jijzelf niet lekker in je vel zit en slechts gefixeerd bent op het krijgen van een vriendin dat je een vriendin wel op je buik kunt schrijven.
pi_46607278
Man o man o man. Genoeg vrouwen gehad voordat ik ging studeren. Eerste weken van mijn studie ook een beetje aangemodderd. Maar toen ontmoette ik mijn huidige vriendin en we zijn altijd nog samen. Heerlijk tof wijf , met een goede studentenbite Ik heb en had genoeg kansen om op studentenfeestjes te scoren, en soms denk ik wel dat ik iets mis, maar aan de andere kant , weegt het niet op tegen mijn relatie op dit moment Doe dus ook iets wat bij je past. Als je niet een womanizer bent, ga dan niet op zoek naar one-night stands , maar zoek een fijne relatie. Ik vind, ondanks dat ik makkelijk kon scoren in mijn studentenleven hier , niets gemist heb (tot nu toe). Ik ben gewoon echt gelukkig met mijn vriendin.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:53:40 #221
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_46611620
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:48 schreef _Qmars_ het volgende:
[bla bla bla] Heerlijk tof wijf , met een goede studentenbite [bla bla bla]
Heerlijk om mijn 'bite' in de praktijk gebruikt te zien worden !

Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  zaterdag 24 februari 2007 @ 00:26:34 #222
8369 speknek
Another day another slay
pi_46612558
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:52 schreef Ramses_De_Grote het volgende:
Spek, ik kan me ene Natasja herinneren.... Die je toen zo ingepalmd hebt.
Het was m'n leren jas .
Nee hoor, die had mij ingepalmd .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_46613159
Ik ben vandaag naar de Ikea geweest. Daar zijn echt mooie vrouwen, my kind of girl. Maar ik zal jullie wijze opmerkingen mee nemen in mijn plan van aanpak.

@Hexagon. Kerel, is het nou echt zo moeilijk om je in mijn situatie te verplaatsen? Leef je zelf is in een anderman situatie in en ga dan pas bekritiseren. Hoe durf je mijn mentaliteit vreselijk te noemen?!?!? Als jij op je 22ste als man zijnde nog nooit een vrouw of zelfs ook maar een meisje heb gezoend (afgezien van de "familiezoentjes", dan blijf je niet eeuwig happy van "ow, ik moet gewoon me zelf blijven, moet initiatief nemen, MOET vrolijk tegenover vrouwen blijven, Moet dit, MOET zus, MOET dat. Ik MOET zoveel om mijn behoeften te bevredigen als het om vrouwen gaat.

Wat ik ook graag wil vermelden, ook al heeft het geen relevante bijdrage omdat het als "in de grond willen stampen" gezien wordt, is het feit dat ik gewoon altijd een normaal persoon ben geweest. Alleen de laatste maanden begin ik mij gewoon steeds meer af te vragen van "waarom ZIJ wel, en waarom IK niet". Al die jaren ben ik toch gewoon een normaal, verlegen, rustig persoon geweest? Wat is er dan godsnaam mis met mij dat vrouwen mij niet eens aanspreken in een kroeg, disco, school, op straat, in de supermarkt, etc? Ben ik soms lelijk, ben ik soms niet spontaan genoeg? Zeg dat dan meteen, dan spring ik meteen voor een trein.

Het zijn gewoon die frustraties en onbegripvolle reacties van Gripper en Hexagon waar ik alleen maar nog meer gefrustreerder van wordt. Echter, Gripper en Hexagon hebben vast al ervaring gehad met vrouwen omdat zij "natuurlijke capaciteiten" hebben die ik dan niet heb. Dat is de reden waarom jullie zo eenvoudig over mij kunnen oordelen, zeggen dat ik een loser ben (daar komt het op neer), dat ik een misselijkmakend karakter heb. Nu misschien wel waar, maar vraag je zelf eens af hoe dat komt.....

Ik zal de nuttige adviezen wel proberen op te volgen en in de praktijk brengen. Maar ik verwacht ook wel wat begrip op mijn situatie.
pi_46613368
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:23 schreef BttD het volgende:

[..]

To be continued...
Wat is dan nu je houding tegenover vrouwen dan? Wat maakt je nu meer succesvoller met vrouwen dan voorheen? HamsterSlayer is nieuwgierig geworden. Heb je nu al succes gehad met die nieuwe houding?
pi_46614375
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:53 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Heerlijk om mijn 'bite' in de praktijk gebruikt te zien worden !

Ik vond het een tof woord ''Studentenbite''
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 02:01:40 #226
78918 SeLang
Black swans matter
pi_46615042
Vrouwen zijn overrated
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 24 februari 2007 @ 09:45:19 #227
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_46617534
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:49 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik ben vandaag naar de Ikea geweest. Daar zijn echt mooie vrouwen, my kind of girl. Maar ik zal jullie wijze opmerkingen mee nemen in mijn plan van aanpak.

@Hexagon. Kerel, is het nou echt zo moeilijk om je in mijn situatie te verplaatsen? Leef je zelf is in een anderman situatie in en ga dan pas bekritiseren. Hoe durf je mijn mentaliteit vreselijk te noemen?!?!? Als jij op je 22ste als man zijnde nog nooit een vrouw of zelfs ook maar een meisje heb gezoend (afgezien van de "familiezoentjes", dan blijf je niet eeuwig happy van "ow, ik moet gewoon me zelf blijven, moet initiatief nemen, MOET vrolijk tegenover vrouwen blijven, Moet dit, MOET zus, MOET dat. Ik MOET zoveel om mijn behoeften te bevredigen als het om vrouwen gaat.

Wat ik ook graag wil vermelden, ook al heeft het geen relevante bijdrage omdat het als "in de grond willen stampen" gezien wordt, is het feit dat ik gewoon altijd een normaal persoon ben geweest. Alleen de laatste maanden begin ik mij gewoon steeds meer af te vragen van "waarom ZIJ wel, en waarom IK niet". Al die jaren ben ik toch gewoon een normaal, verlegen, rustig persoon geweest? Wat is er dan godsnaam mis met mij dat vrouwen mij niet eens aanspreken in een kroeg, disco, school, op straat, in de supermarkt, etc? Ben ik soms lelijk, ben ik soms niet spontaan genoeg? Zeg dat dan meteen, dan spring ik meteen voor een trein.

Het zijn gewoon die frustraties en onbegripvolle reacties van Gripper en Hexagon waar ik alleen maar nog meer gefrustreerder van wordt. Echter, Gripper en Hexagon hebben vast al ervaring gehad met vrouwen omdat zij "natuurlijke capaciteiten" hebben die ik dan niet heb. Dat is de reden waarom jullie zo eenvoudig over mij kunnen oordelen, zeggen dat ik een loser ben (daar komt het op neer), dat ik een misselijkmakend karakter heb. Nu misschien wel waar, maar vraag je zelf eens af hoe dat komt.....

Ik zal de nuttige adviezen wel proberen op te volgen en in de praktijk brengen. Maar ik verwacht ook wel wat begrip op mijn situatie.
Oh mijn reactie moet je niet als onbegripvol opvatten. Ik reageer hier niet om jou de grond in te stampen want dan had ik al die moeite niet genomen, maar ik reageer om jou eens een ander inzicht te geven. Als het je beledigt excuses daarvoor. Ik heb informatica gestudeerd dus ik ken wel wat lotgenoten van je. Ik snap dat het erg kut is. Maar bij de pakken neerzitten helpt geen zier. Het is niet zo dat god voor ons bepaald heeft wie wel en niet mag. Dat bepalen we zelf doorhet op een bepaalde manier aan te pakken. En dat kan ook bij jou prima lukken.

Ik werd alleen een beetje moe van die vrouwonvriendelijke en ongenuanceerde reacties waarbij ik ook nog als klootzak geimpliceerd wordt. En dat je overal de schuld bij zoekt behalve bij jezelf. Die mentaliteit van "vrouwen vallen enkel op klootzakken en lieve jongens als mij hoeven ze niet" en "Ik ben verlegen en dus doe ik gewoon helemaal niks en doe ik ook niks om dat te veranderen want de vrouwen moeten mij maar versieren" is echt niet goed. Ik kan me maar lastig voorstellen dat iemand met een dergelijk opleidingsnivo er zulke simpistische en ongenuanceerde denkbeelden omtrent vrouwen op nahoudt.

En wellicht ben je een prima jongen. Maar dan gaat er in de communicatie toch echt wat fout. Of je weet je leukigheid niet te berkopen of je ziet gewoon helemaal niet of een vrouw je leuk vind. Het is puur een gedrags en inzichtskwestie.

Wat dat betreft is versieren net solliciteren. Als je met een vieze broek aankomt en je gaat in je neus peuteren dan krijg je die baan ook niet. Verder moeten de baan en jouw achtergrond ook bij elkaar passen. En als het niet luk kijk je weer in de krant voor een nieuwe betrekking. Het vershil is dat je niet hoeft te wachten tot al je concurrenten geweest zijn.

En over mijn "natuurlijke capaciteiten". Die zijn niet zo vanzelfsprekend hoor. Daar heb ik jaren voor geoefend en ontzettend veel fouten gemaakt. Maar het was het waard.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:04:13 #228
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_46618520
quote:

Wat veel mensen je proberen duidelijk maken is dat je je profileert als slachtoffer op de liefdesmarkt. Het is ontzettend kut dat jij nog niet aan de bak geweest bent maar iedereen probeert je hier duidelijk te maken dat jij verantwoordelijk moet worden voor je eigen acties en daden en je niet als slachtoffer moet opstellen.
Als jij een tentamen verneukt bv zou dat enerzijds kunnen liggen aan het feit dat het tentamen te moeilijk was en anderzijds dat je wellicht niet goed genoeg geleerd hebt.
Zo gaat het met alles in het leven. Het heeft twee kanten. En de kant waar je direct invloed op hebt is de kant waar jezelf wat aan kunt doen. Als het om vrouwen gaat stel dan niet te hoge eisen (dit betekend niet dat je moet richten op lelijke vrouwen maar probeer niet meteen de super babes) en gewoon gaan met die banaan Oefenen oefenen oefenen oefenen. Ja soms is het kut dan gaat het niet meer, maar leer van je fouten blijf proberen het gaat ook jouw zeker lukken, mits je bereid bent er wat voor te doen!

Een user als Bttd heeft het goed begrepen. Iedereen probeert jouw hier dezelfde mentaliteit aan te meten. Sommige geven je een harde schop onder je kont andere proberen het wat genuanceerder
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:50:16 #229
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46620665
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:56 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Wat is dan nu je houding tegenover vrouwen dan? Wat maakt je nu meer succesvoller met vrouwen dan voorheen? HamsterSlayer is nieuwgierig geworden. Heb je nu al succes gehad met die nieuwe houding?
"When you feel how depressingly
slowly you climb,
it's well to remember that
Things Take Time.
" Piet Hein (1966)

Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat ik ook niet van de ene op de andere dag in plaats van hoe ik nu ben ineens COMPLEET veranderd ben. Dat duurt een tijd. Ik moet mezelf nog veel en veel meer in sociale situaties gaan verplaatsen. Hoewel dat nu ook al veel gebeurt. Een keer per week uitgaan, langsgaan bij goede bekenden en vrienden. Daar heb ik er talloze van, alleen zijn het bijna allemaal kerels (ik studeer informatica). Ik moet mezelf harder gaan opstellen. Wat ik hiermee bedoel is niet dat je onaardig moet worden, maar zorg eerst maar eens dat je je overal een mening over vormt en daar ook achter blijft staan. Kijk eens om je heen en vorm je compleet eigen mening over bepaalde onderwerpen. Als er dan ooit naar gevraagd wordt dan kun je dmv argumenten aangeven waarom je dat zo vindt. Het is maar een klein voorbeeld.

Wat je ook moet doen is vrouwen benaderen als gesprekspartners en niet met het doel om 'een lekker hapje te scoren' of weet ik veel hoe je dat normaal doet. True, ik ben ook jaloers geweest op lui die in één avond een meid in bed kunnen praten, maar DAT moet niet je doel zijn, want dat kunnen wij nou eenmaal gewoon niet. Zorg er WEL voor dat je hier en daar wat rake opmerkingen maakt, houdt (zeker in eerste instantie) afstand en zorg ervoor dat jij degene bent die HAAR aan het testen is in plaats van andersom. Om even iemand aan te halen die ook wel verstand van het onderwerp heeft: David de Angelo beschrijft het als 'cocky & funny' humor. Die doet het extreem goed bij veel vrouwen. DISCLAIMER: Ik bekijk DDA nu met hele andere ogen. Hij heeft echt niet de waarheid in pacht, maar hij heeft een heleboel extreem goede ideeen omtrent het versieren van vrouwen en indruk maken.

Vergeet niet om signalen op te vangen en te reageren of om zelf signalen uit te zenden. Wat nu volgt is een van de moeilijkste dingen die ik ken in omgang met vrouwen: Houdt afstand. Probeer maar eens om gewoon een tijd niet te reageren op dat smsje. Probeer maar eens om niet de hele tijd een mogelijkheid te vinden om te zoenen maar houdt in eerste instantie wat afstand.

Nog een verbetering dan op een heel ander niveau: fysiek verbeteren. Ga nu elke dag een uur trainen in de sportschool. Al was het maar gewoon om die endorfinen (of hoe heten die dingen die vrijkomen bij het sporten en waardoor je je beter gaat voelen) vrij te laten komen. Daardoor voel je je na de training meteen stukken zekerder van jezelf. Grappig bij effect is dat je ook je houding, je uithoudingsvermogen en de vorm van je lichaam verbetert .

Nog een laatste dan: Spreek gewoon meiden aan. Waar het ook is (volgens mij kwam die tip ook al naar voren door iemand anders). Begin gewoon een gesprek over niets, dan leer je vanzelf wel hoe ze reageren op bepaalde dingen of wat ze graag horen, wat ze graag doen. Natuurlijk is elk meisje verschillend, maar je kunt wel je omgang met vrouwen verbeteren (want die was bij mij ook gewoon ronduit slecht).

Om maar wat dingen te noemen. Ik ga ze niet allemaal opschrijven want dat kost teveel tijd. Daar kan ik een heel topic aan reacties mee vullen. Waar het om gaat is dat JIJ jeZELF steeds beter en beter voelt en zorg ervoor dat die vrouwen je als een soort 'onoverwinnelijk' gaan zien. Dat is niet zo makkelijk als het lijkt, maar als je voor jezelf een bepaald doel stelt dan moet je dat doel kunnen bereiken. Mijn motivatie om hiermee te beginnen was een meisje die ik erg leuk vond die WEDEROM al haar interesse kennelijk verloren was (ze was al de 5e). Nou dan weet je zeker dat je gewoon iets grondig maar dan ook echt HEEL grondig fout aan het doen bent. Dat KUN je veranderen.

"If you think you can or can't, you are right" Henry Ford.

Jullie horen nog meer van mij!!!

BONUS: kernwoorden =>
WEL: zelfvertrouwen, eigen mening, goede verzorging, gentleman gedrag, laten zien dat je er mag zijn, humor (laat dat nou een van de eigenschappen zijn die ik hiervan helaas slechts in zeer beperkte mate bezit, maar ben ermee aan het werk. Jammer genoeg is het ook DE eigenschap waarmee je de meeste vrouwen aantrekt), 'cocky & funny' houding.
NIET: onderdanig gedrag, te happig zijn (laat ze maar eens moeite doen voor je), niet ondernemend zijn, saaie persoonlijkheid of saai karakter, sociaal van niets weten...

Mogelijkheden te over. Ik probeer de WEL eigenschappen (dit zijn er nog maar een deel) flink te verbeteren en de NIET eigenschappen compleet te elimineren. Houd er bij dit alles rekening mee dat je wel compleet je eigen ding blijft doen en jezelf blijft. Wederom een mooi cliché, maar hij blijft geldig.

Nog een allerlaatste tip die misschien kan werken al naar gelang je situatie (hier komt mijn drive ook een beetje uit voort) is: handel alsof je wil zeggen 'die vrouwen die mij nu afgewezen hebben gaan ENORM VEEL spijt krijgen dat ze dat gedaan hebben'. Natuurlijk is dat niet letterlijk zo maar het geeft voor jezelf een enorme motivatie om te veranderen (ze hebben je namelijk afgewezen met een reden).

Succes. Ik ga nu stoppen want anders heeft niemand meer zin om dit verhaal te lezen

[ Bericht 0% gewijzigd door BttD op 24-02-2007 12:58:23 ]
Internetjosti!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:51:35 #230
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46620690
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:04 schreef Shadowlyse het volgende:

[..]
Een user als Bttd heeft het goed begrepen. Iedereen probeert jouw hier dezelfde mentaliteit aan te meten. Sommige geven je een harde schop onder je kont andere proberen het wat genuanceerder
Kleine kanttekening, het heeft mij ook tijd gekost dit alles in te zien. Tot een paar maanden terug leken mijn reacties nogal op die van TheHamsterSlayer. Ik zie nu in dat het ook heel anders kan
Internetjosti!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 13:27:41 #231
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_46621574
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:16 schreef shifto het volgende:
Het is wel echt te tering triest als je 1e keer met een hoer is.
Zo triest toch ook weer niet
pi_46625337
Ik heb nog niet al die lange verhalen hierboven gelezen, maar TheHamsterSlayer: Jij hebt die "natuurlijke capaciteiten" ook! Je weet ze alleen nog niet te vinden!
Op een gegeven moment heb je zo'n omslag/click en dan kan je echt los. Voor mijn studententijd en in mn eerste jaar was het ook huilen met de pet op maar op een gegeven moment heb je het door en dan kan je los!

En je kan inderdaad prima met vrouwen vragen hoe ze versiert willen worden of wat ze leuk vinden. Het beste daarvan is dat je a) lang met ze staat te praten b) je leert goed versieren en c) jij weet hoe zij reageren als je ze gaat versieren.
JE moet echt de ommezwaai maken en dan komt het allemaal goed
pi_46627110
Tijdens mijn studentenleven hield ik me bezig met andere zaken die het daglicht niet kunnen verdragen.

Qua sex/relaties absoluut een flop. Maar dat maakt niet uit. Je kan niet álles tegelijk hebben.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zondag 25 februari 2007 @ 00:14:46 #234
140245 base3ball
State Of Mind
pi_46642819
quote:

Nee je bent niet eeuwig happy als je lang single bent. I've been there. Tot mijn 24e had ik nooit dates en nooit gezoend. En dan geb je momenten dat je je kut voelt, maar het is echt niet het einde van de wereld. Er zijn zoveel leuke dingen om te doen. En je gedragen als een verzuurde oude man is dan toch echt niet nodig hoor/

Slechte houding. Je moet juist denken: de volgende keer ben ik dat! Zo denk ik iig. En misschien dat het niet lukt, dan een andere keer wel.

Nogmaals je wint geen respect met je zelf heel erg zielig vinden. Je ziet het aan de manier hoe Bttd nu behandeld wordt. Omdat hij niet meer zielig doet. Je bent namelijk helemaal niet zielig. Luister naar de adviezen en heb vooral veel plezier. En wat Hexagon zegt, het zijn geen natuurlijke capaciteiten. We moeten er allemaal wel wat aan doen. Datzelfde geld voor het vinden van een baan, het afronden van een opleiding enz.

Dus kijk eens in de spiegel. Kijk goed naar jezelf. Kijk naar je goede eigenschappen. En wees daar trots op, draag dat uit. Kijk ook naar je slechte eigenschappen. Accepteer ze of probeer ze in positieve zin te veranderen. Daarnaast kun je slechte kanten gebruiken als zelfspot, waardoor je jezelf relativeert en t werkt ook positief voor anderen. Maar voer dit niet tever door dan wordt het juist weer zielig.

Kortom kom uit die negatieve vicieuze cirkel en ga ervoor
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  zondag 25 februari 2007 @ 03:54:50 #235
111964 Jitse
add goes here
pi_46646376
Topic Starter; eigelijk ben ik net zoals jou. Nog nooit is een leuke meid op me afgestapt, ben vrij verlegen, onzeker en durf zelf niet goed op meisjes af te stappen ed.

Het enige verschil is dat er toch een 13 vrouwtjes bij me in bed beland zijn en 'k er met 50+ heb mogen zoenen. Vaak ook nog eens meisjes waar sommige vrienden zwaar jaloers van worden. (meisjes die werkte als model bv)

De gevoelens blijven, ik ben nog steeds onzeker, verlegen, etc. Of het ooit weggaat weet ik dus niet, bij mij dus waarschijnlijk niet. Ben ondertussen aan mijn 3de "serieuze" relatie, ook 22 jaar en laatstejaarstudent.

Hoe kom ik dan aan die score? Gewoon beetje praatjes maken denk ik, de looks zijn het iig niet.

Bij mezelf is er zoiets als wat ik noem: "Het Grote Boek Van Jitse" Dat boek zit in mijn hoofd, en staat vol leuke korte verhaaltjes. Als ik leuke meiden ontmoet gaat dat boek open. De meeste verhalen zijn echt gebeurd, soms zijn het versierblunders bij andere meisjes of dingen die ik in het buitenland heb meegemaakt. Reisverhalen doen het over het algemeen wel goed. (natuurlijk vaak wel wat aangedikt) Ook zit er altijd wel wat straf recent nieuws tussen voor in noodgevallen.

Maar komt erop neer dat wanneer meisjes me ontmoeten, ze allemaal ongeveer dezelfde verhaaltjes voorgeschoteld krijgen, en vaak slikken ze die als pap. Via oogcontact en soms een beetje fysiek contact probeer ik te flirten terwijl ik vertel. Vaak weet ik na een kwartiertje al of een meisje mss meer wil dan praten.

Zoek een goede vriend, en ga op reis, ga desnoods op erasmus. De avonturen komen dan vanzelf. Ze zijn niet alleen leuk om te beleven, achteraf te herinneren / vertellen, maar vaak scoor je er nog eens mee ook. Als je goed Engels kan, probeer dan praatjes te slaan op reis. Zelf heb ik me een beetje een australisch accent proberen aanleren. (nederlands/vlaams accent is niet echt sexy)

Werkt echt. (Bijna de helft van mijn bedpartners is buitenlands)

Nog even vermelden dat ik geen player ofzo ben, en alles zeer spontaan gebeurde. Meestal voerde ik gewoon die gesprekken om de dames wat te entertainen en kwam er meer van zonder dat ik ook maar iets verwachtte.

Makkelijke benaderingsposities vind ik:
- via via (vrienden van..) uitgaan met groepje dus
- proberen afspreken irl met een meisje via het net
- op reis: in het hotel, lift, strand, huis, zwembad..

suc6
or here.. contact me for further information or prices
  zondag 25 februari 2007 @ 03:58:50 #236
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_46646425
Plak er nog een studie aan vast. Psychologie bijvoorbeeld.
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
  zondag 25 februari 2007 @ 13:12:25 #237
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46652148
quote:
Op zondag 25 februari 2007 03:58 schreef bofneger het volgende:
Plak er nog een studie aan vast. Psychologie bijvoorbeeld.
Communicatiewetenschap
Internetjosti!
pi_46657341
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:12 schreef BttD het volgende:

[..]

Communicatiewetenschap
Voor vrouwen is IT er aan te raden
Partyagenda;
Outdated....
  zondag 25 februari 2007 @ 17:35:34 #239
153940 Corelli
1653 - 1713
pi_46662705
quote:
Ik ben vandaag naar de Ikea geweest. Daar zijn echt mooie vrouwen, my kind of girl.
was mij ook al opgevallen.
pi_46667776
Lukt je wel joh. Het studentenleven is ook maar een relatief begrip
pi_46668458
Een boek krijgen van je ouders hoe je moet scoren
pi_46672831
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:01 schreef nozem het volgende:

[..]

Vrouwen geven signalen af, maar doen zelf in feite vrij weinig. Of ze komen met een redelijk belabberde openingszin. Vrouwen zijn heel slechte versierders. Het ligt ze gewoon niet denk ik.

Maar waar ik op reageerde is je opmerking over 'patsertjes met een vuig glijverhaal etc...'
Ja, ik kan in mijn stad zeker 10 tenten aanwijzen waar dat inderdaad zo is, maar dat wil niet zeggen dat 'de Nederlandse vrouw' in het algemeen openstaat voor vuige glijverhalen van patsertjes.
Ik denk dat het gros van de vrouwen uiteindelijk het meest geinteresseerd zijn in die ronselende patsertjes. Dat denk ik niet alleen, maar kan ik weekend na weekend staven. Ze zeggen dat ze er niets van moeten hebben, maar als die patsertjes maar lang genoeg blijven drammen en aandringen met wat borrels op...

Ach vrouwen die op mannen afstappen, dat zijn indianenverhalen. Misschien stappen ze wel op nerds af, de drempel is toch wat lager om het daarop uit te proberen he. Ik moet zeggen dat de vrouwen die wel op mannen afstappen, zelden de leuksten zijn. Dat zijn vaak de vriendinnetjes van leuke meiden die wat te zwaar of lelijk zijn. Je moet het dus toch vooral zelf doen en op zijn tijd is dat best leuk ook nog eens.

Om even terug te komen op de OP, studentes zijn niet echt zo boeiend. Tijdens mijn studententijd heb ik meer erbuiten 'gescoord' dan in het wereldje. Het zijn vaak toch lui die een chronisch gebrek aan levenservaring en een zeker overschot aan naieviteit compenseren met een bovengemiddeld IQ.

De vermeende makkelijkheid van die dames, daarvoor moet je een vrouwenstudie gaan doen, op veel societeitsfeestjes komen of bij een studentenvereniging. Daar is het schering en inslag, maar ikzelf heb geen enkele interesse in dat soort volk.
Verbaal terrorist
pi_46672950
Gebruik dan jullie innerlijke loverboy tactieken. Succes gegarandeerd. Meisjes die uitgaan zijn moeilijker dan boekwurmpjes zonder al te veel mannelijke aandacht
A little bit hateful
pi_46674129
quote:
Op zondag 25 februari 2007 21:35 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Ik denk dat het gros van de vrouwen uiteindelijk het meest geinteresseerd zijn in die ronselende patsertjes. Dat denk ik niet alleen, maar kan ik weekend na weekend staven. Ze zeggen dat ze er niets van moeten hebben, maar als die patsertjes maar lang genoeg blijven drammen en aandringen met wat borrels op...

So true
quote:
Ach vrouwen die op mannen afstappen, dat zijn indianenverhalen. Misschien stappen ze wel op nerds af, de drempel is toch wat lager om het daarop uit te proberen he. Ik moet zeggen dat de vrouwen die wel op mannen afstappen, zelden de leuksten zijn. Dat zijn vaak de vriendinnetjes van leuke meiden die wat te zwaar of lelijk zijn. Je moet het dus toch vooral zelf doen en op zijn tijd is dat best leuk ook nog eens.

Buiten de kroeg/discotheek zijn het toch vaak wel de leuke vrouwen die het initiatief nemen hoor...
quote:
Om even terug te komen op de OP, studentes zijn niet echt zo boeiend. Tijdens mijn studententijd heb ik meer erbuiten 'gescoord' dan in het wereldje. Het zijn vaak toch lui die een chronisch gebrek aan levenservaring en een zeker overschot aan naieviteit compenseren met een bovengemiddeld IQ.

De vermeende makkelijkheid van die dames, daarvoor moet je een vrouwenstudie gaan doen, op veel societeitsfeestjes komen of bij een studentenvereniging. Daar is het schering en inslag, maar ikzelf heb geen enkele interesse in dat soort volk.
Mwoah, gewoon een willekeurig studentenfeestje is palen nou niet écht moeilijk
  zondag 25 februari 2007 @ 22:21:00 #245
140245 base3ball
State Of Mind
pi_46675280
Moet toch nog even denken aan een quote uit The Rock:

Stanley Goodspeed: I'll do my best.
John Mason: Your "best"! Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_46687586
quote:
Buiten de kroeg/discotheek zijn het toch vaak wel de leuke vrouwen die het initiatief nemen hoor...

Ik doelde op situaties in het uitgaansleven of situaties waar de drempel iets hoger is dan in de collegebank zelf.
quote:
Mwoah, gewoon een willekeurig studentenfeestje is palen nou niet écht moeilijk
Ik moet zeggen dat ik er aardig wat ben geweest en het volk is nog bij vlagen preuts ook, dus meer dan zoenen zit er niet in. Nu zal dat waarschijnlijk per 'studie' verschillen, dus deze even onder voorbehoud.
Verbaal terrorist
pi_46719656
Ik ben nu het boek van D. DeAngelo aan het lezen. Jullie horen binnenkort van mij over mijn bevindingen.

The quest and search of women goes further, to expand the boundaries where nobody hasn't been before! Warp-drive initiated.
pi_46722896
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:48 schreef TheHamsterSlayer het volgende:The quest and search of women goes further, to expand the boundaries where nobody hasn't been before! Warp-drive initiated.
Met zulke praatjes kan je het in elk geval vergeten sherminator.
pi_46730071
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:51 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
True. Ik sta nu ook op het punt om het allemaal maar te accepteren dat mijn leven op het gebied van vrouwen totaal mislukt is en dat ik daar niet veel meer aan ga of kan doen. Het is ongelooflijk om te accepteren dat je de rest voor je leven gewoon een maagd blijft als je niet over je verlegenheid komt, maar anderzijds heeft het natuurlijk wel wat heiligs en goed.
Ach kerel, je bent pas echt een loser als je zoals ik bijna 38 bent en nog nooit een wijf hebt gehad. Maar net als jij mogelijk van plan bent, rag ik me soms te pletter met een lekker jong hoerechickie.

En dit is niet om mezelf omlaag te halen, het zijn gewoon de feiten.

Voor de rest heb ik een zeer goede baan, perfecte gezondheid, leuke hobby's, mag dus eigenlijk niet al te veel klagen.
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:53:09 #250
8369 speknek
Another day another slay
pi_46730918
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 08:55 schreef WrineX-Joske het volgende:
Met zulke praatjes kan je het in elk geval vergeten sherminator.
Nou, die eindigde wel met Nadia!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:55:54 #251
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_46731008
Nee, mijn studentenleven is totnutoe precies zoals het hoort geweest, op het eerste jaar na. Aanrader, mensen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:58:47 #252
11923 I.R.Baboon
pi_46731111
Ik geloof overigens helemaal niets van dat vrouwen<->patsertjes verhaal. Natuurlijk zijn die er, maar in die kringen moet je uberhaupt niet komen. En buiten discotheken om zijn er genoeg leuke vrouwen die niet op patsertjes vallen.

Of ik moet natuurlijk een enorme patser zijn geworden, maar ik heb geen gouden kettingen dus dat zal wel meevallen.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 14:11:15 #253
8369 speknek
Another day another slay
pi_46731528
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
En buiten discotheken om zijn er genoeg leuke vrouwen die niet op patsertjes vallen.
Maar zijn dat er genoeg om elke (paar) weken een nieuw iemand in je bed te hebben liggen?
pi_46731641
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 14:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Maar zijn dat er genoeg om elke (paar) weken een nieuw iemand in je bed te hebben liggen?
Ja. Je hebt er maar 15 per jaar nodig hoor
  dinsdag 27 februari 2007 @ 14:25:05 #255
8369 speknek
Another day another slay
pi_46731964
Ik had ook Politicologie moeten studeren.
pi_46732248
Een vriend van mij noemt dat de 'kansrijk' of 'kansloos'-theorie. Om vrouwen te krijgen in dat soort werelden moet je of kansrijk (goed uiterlijk, patserig) of kansloos ( nerdy, kneuzerig) zijn om leuk gevonden te worden.

Ik weet niet of dat waar is, maar een kern van waarheid kun je er wel in vinden.
Verbaal terrorist
  dinsdag 27 februari 2007 @ 14:35:42 #257
11923 I.R.Baboon
pi_46732323
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 14:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat is nooit m'n doel geweest, maar volgens mij kan het best. Weesperflatfeestjes en zo.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 15:21:28 #258
85962 ioko
I Appear Missing
pi_46733949
Ik snap de frustratie van TS wel een beetje, ik ben zelf ook absoluut niet proactief genoeg geweest in mijn studententijd (die nu wel een beetje voorbij is). Ben veel leuke vrouwen tegengekomen, maar heb er zelden echt werk van gemaakt, en als ik dat wel deed werd het verder niets. Ik heb daar maar een beetje spijt van, ik heb een leuke tijd gehad (zonder zuipen, kotsen en neuken). Ik zie het probleem verder niet zo.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_46733956
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:48 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
to expand the boundaries where nobody hasn't been before!
Je gaat de dorpshoer pakken?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 15:30:52 #260
8369 speknek
Another day another slay
pi_46734239
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 15:21 schreef Apropos het volgende:
Je gaat de dorpshoer pakken?
Als hij denkt dat ie haar boundaries nog kan expanden, zit het toch nog best aardig met z'n eigendunk.
pi_46735257
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 15:30 schreef speknek het volgende:

[..]

Als hij denkt dat ie haar boundaries nog kan expanden, zit het toch nog best aardig met z'n eigendunk.
Kan net zo goed je lus in een krater douwen, voel je nog meer!
pi_46735308
JA
Ben nooit op kamers gaan wonen en was geen lid van een studentenvereniging
Girl Power Forever yoehoe
  dinsdag 27 februari 2007 @ 16:09:51 #263
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_46735711
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 16:00 schreef sammienl het volgende:
JA
STOMME NERD!
pi_46735844
quote:
JA
Boeiend, ik ook niet, en toch een leuke studietijd gehad. Je kunt toch kennismaken met mensen op school / uni?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:00:23 #265
159116 Mr.Morrison
Forever TwentySeven
pi_46742125
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:20 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Neuh.
It hurts to set you free but you'll never follow me
pi_46744204
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:42 schreef Roellio het volgende:
Ik heb gelachen, gehuild, met mannen gezoend, geneukt. Dronken geworden en katers gehad, door bedden, wc's en balkons heen gezakt. Heb veel mooie, aparte mensen leren kennen die ik anders nooit ontmoet had. Ben wakker geworden naast mannen waarvan ik de naam niet meer wist en heb mijn tanden gepoetst met bier altijd netjes gepoetst. Uit ramen meubels gegooid, zwarte gaten gehad en groote hoogtes beleefd.

Het was wel aardig!
Idem. Ik heb nu alweer heimwee.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  dinsdag 27 februari 2007 @ 21:28:09 #267
153940 Corelli
1653 - 1713
pi_46748993
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 15:21 schreef ioko het volgende:
Ik snap de frustratie van TS wel een beetje, ik ben zelf ook absoluut niet proactief genoeg geweest in mijn studententijd (die nu wel een beetje voorbij is). Ben veel leuke vrouwen tegengekomen, maar heb er zelden echt werk van gemaakt, en als ik dat wel deed werd het verder niets. Ik heb daar maar een beetje spijt van, ik heb een leuke tijd gehad (zonder zuipen, kotsen en neuken). Ik zie het probleem verder niet zo.
ik ben wel degelijk pro actief. Zit bij sportverenigingen, zit bij een studentenvereneging. Kom op feestjes en borrels. En dan nog niks. Corelli en vrouwen matcht gewoon niet.
pi_46749486
Sommige mannen hebben het gewoon niet. Erg jammer.........

Kutzooi.

De evolutie heeft vast gedacht, die Schtoppel wil absoluut geen kinderen, dan hoeft'ie ook geen wijf te hebben.
Gaap Goals rulezzz!
pi_46751131
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:28 schreef Corelli het volgende:

[..]

ik ben wel degelijk pro actief. Zit bij sportverenigingen, zit bij een studentenvereneging. Kom op feestjes en borrels. En dan nog niks. Corelli en vrouwen matcht gewoon niet.
Heb je al D. DeAngelo gelezen? Hij heeft echt hele nuttige tips en praktische oefeningen.
pi_46751189
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:07 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Heb je al D. DeAngelo gelezen? Hij heeft echt hele nuttige tips en praktische oefeningen.
Heb je ze al in praktijk gebracht, dan?
  dinsdag 27 februari 2007 @ 22:09:38 #271
8369 speknek
Another day another slay
pi_46751255
Praktische oefeningen voor mannen die geen wijf kunnen krijgen. Deze is te makkelijk.
pi_46751303
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef speknek het volgende:
Praktische oefeningen voor mannen die geen wijf kunnen krijgen. Deze is te makkelijk.
En toch wil ik een klinker kopen.
pi_46751311
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
Sommige mannen hebben het gewoon niet. Erg jammer.........

Kutzooi.

De evolutie heeft vast gedacht, die Schtoppel wil absoluut geen kinderen, dan hoeft'ie ook geen wijf te hebben.
JOHNNY HEITINGA
pi_46751623
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:08 schreef Apropos het volgende:

[..]

Heb je ze al in praktijk gebracht, dan?
Zo nu en dan eens. De strategie heeft niet zo zeer met het benaderen van vrouwen te maken. Je moet er op een 1 of andere manier voor zorgen dat vrouwen op JOU afstappen, en dat jij de JACKPOT bent. Zo moet je beredeneren. Dat geeft mannen een spannend karakter, en mits je je uiterlijk mee hebt, ook nog eens sexueel aantrekkelijk. Je moet vrouwen het idee geven dat ze NIKS WAARD zijn, dat ze maar gewoon een TOETJE voor achteraf zijn en dus niet de hoofdmaaltijd (dat ben jij immers). Voordat je uit gaat helpt het echt als je hardop tegen jezelf zegt: "FUCK-IT, FUCK de bitches (niet letterlijk), ik WIL het gewoon gezellig hebben met mn vrienden en lol trappen". Dit moet er dan op een 1 of andere manier voor zorgen dat je aantrekkelijk wordt voor vrouwen. .

Tot dusver heeft deze strategie bij mij nog geen effect gehad
  dinsdag 27 februari 2007 @ 22:17:18 #275
8369 speknek
Another day another slay
pi_46751661
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:10 schreef Apropos het volgende:
En toch wil ik een klinker kopen.
f_ppen
pi_46752193
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:16 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik vind het ook een enigzins psychotische methode. Als ik een vrouw het gevoel zou willen geven dat ze niets waard was, zou ik haar in elkaar rammen.
Kijk, ik behoor allerminst tot de ´´vuige players´´ waar eerder sprake van was en ik heb er ook niet echt zin in om mijn avond zo te spenderen. Toch heb ik over belangstelling niet te klagen. Ik heb inmiddels al zo vaak te horen gekregen dat ik behoorlijk knap ben dat ik het zelf ben gaan geloven en verder beschik ik ook over enig gevoel voor humor. Verder zie ik wel wat er gebeurt.

Het is inderdaad belangrijk om jezelf niet terstond aan haar uit te leveren, maar denk je niet dat je onherroepelijk enorm krampachtig zult doen wanneer je vanuit je huidige gemoedstoestand probeert op te stijgen naar een soort onaantastbaarheid? Probeer eerst eens gewoon wat zelfvertrouwen op te bouwen. Naarmate dat toeneemt, kun je je misschien ongenaakbaar opstellen. Tenminste, zo zou ik het proberen als ik jou was.

Ik lees wel altijd dat die Daviddeangelotechnieken enorm goed werken en vrouwen gebiologeerd raken door de acteurs die ze ter harte nemen, maar ik blijf het een sip tijdverdrijf vinden. Volgens mij zijn die lui ook niet helemaal goed bij hun hoofd.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 23:26:59 #277
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_46755181
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:27 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik vind het ook een enigzins psychotische methode. Als ik een vrouw het gevoel zou willen geven dat ze niets waard was, zou ik haar in elkaar rammen.
Kijk, ik behoor allerminst tot de ´´vuige players´´ waar eerder sprake van was en ik heb er ook niet echt zin in om mijn avond zo te spenderen. Toch heb ik over belangstelling niet te klagen. Ik heb inmiddels al zo vaak te horen gekregen dat ik behoorlijk knap ben dat ik het zelf ben gaan geloven en verder beschik ik ook over enig gevoel voor humor. Verder zie ik wel wat er gebeurt.

Het is inderdaad belangrijk om jezelf niet terstond aan haar uit te leveren, maar denk je niet dat je onherroepelijk enorm krampachtig zult doen wanneer je vanuit je huidige gemoedstoestand probeert op te stijgen naar een soort onaantastbaarheid? Probeer eerst eens gewoon wat zelfvertrouwen op te bouwen. Naarmate dat toeneemt, kun je je misschien ongenaakbaar opstellen. Tenminste, zo zou ik het proberen als ik jou was.

Ik lees wel altijd dat die Daviddeangelotechnieken enorm goed werken en vrouwen gebiologeerd raken door de acteurs die ze ter harte nemen, maar ik blijf het een sip tijdverdrijf vinden. Volgens mij zijn die lui ook niet helemaal goed bij hun hoofd.
Jij hebt mijn praktijken nou net gemist op dat SPIL-feestje.

Er zijn zelfs foto's van genomen.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_46755315
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 23:26 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Jij hebt mijn praktijken nou net gemist op dat SPIL-feestje.

Er zijn zelfs foto's van genomen.
Daar zijn websites voor .
  dinsdag 27 februari 2007 @ 23:30:33 #279
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_46755343
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 23:29 schreef Apropos het volgende:

[..]

Daar zijn websites voor .
Zij zijn gelukkig niet in het bezit van die foto's.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_46756451
quote:
JA
Dan is bij jou de oorzaak in ieder geval heel helder, en weet je wat je er aan had moeten doen.
pi_46760778
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 23:55 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Dan is bij jou de oorzaak in ieder geval heel helder, en weet je wat je er aan had moeten doen.
Neuk jij nog steeds gamma's eigenlijk?
pi_46764040
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 23:55 schreef Haushofer het volgende:

[..]

En sowieso als gay is het anders. Ben wel een keer naar de open dag van de studentvereniging geweest en het enige wat ze deden was zuipen
Girl Power Forever yoehoe
pi_46764446
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:17 schreef speknek het volgende:

[..]

f_ppen
Student meisjes in bed foppen is ook een kunst
A little bit hateful
pi_46768842
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:36 schreef M_Schtoppel het volgende:

Droog.

Maar dat maakt een hoop duidelijk.
pi_46769285
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:18 schreef sammienl het volgende:

[..]

En sowieso als gay is het anders. Ben wel een keer naar de open dag van de studentvereniging geweest en het enige wat ze deden was zuipen
Ik zie de link tussen gay en niet willen zuipen niet .

Zuipen homo's niet?
pi_46769391
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:20 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik zie de link tussen gay en niet willen zuipen niet .

Zuipen homo's niet?
Jawel, wijn.
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:26:01 #287
85962 ioko
I Appear Missing
pi_46769441
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:24 schreef Camplo het volgende:

[..]

Jawel, wijn.
Rosé?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 28 februari 2007 @ 16:59:44 #288
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_46777406
De mijne is wat dat betreft ook volledig geflopt en daar had ik het een tijd heel moeilijk mee. In een later stadium van mijn studententijd zat ik er niet meer zo mee.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_46780989
Al die theorieen over hoe een vrouw te scoren...

Bij het uitgaan keihard zuipen en vervolgens met je zatte kop maar kijken waar het schip strandt is volgens mij nog steeds de meest effectieve methode...
pi_46789811
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 18:58 schreef DonStefano het volgende:
Al die theorieen over hoe een vrouw te scoren...

Bij het uitgaan keihard zuipen en vervolgens met je zatte kop maar kijken waar het schip strandt is volgens mij nog steeds de meest effectieve methode...
Zeg, had jij nou een nieuwe muts of zag ik dat nou verkeerd?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_46791850
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:34 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Zeg, had jij nou een nieuwe muts of zag ik dat nou verkeerd?
Al een paar maanden ja!

Maar loop jij nog steeds op de uni rond dan? Dacht dat je alweer 'n tijdje afgestudeerd was...

[ Bericht 2% gewijzigd door DonStefano op 28-02-2007 23:27:33 ]
  woensdag 28 februari 2007 @ 23:26:48 #292
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_46792002
Raar dat je wacht op het studentenleven voor zoiets.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_46794241
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 02:51 schreef thabit het volgende:

[..]

Neuk jij nog steeds gamma's eigenlijk?
Gamma's? Njet, heb het altijd bij alfa's gehouden
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:52:26 #294
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_46794647
quote:

[..]
Je moet vrouwen het idee geven dat ze NIKS WAARD zijn, dat ze maar gewoon een TOETJE voor achteraf zijn en dus niet de hoofdmaaltijd (dat ben jij immers).
Goed plan inderdaad.

OT: Mijn antwoord is nee.
Gourmetten of steengrillen?
pi_46801709
quote:
Je moet vrouwen het idee geven dat ze NIKS WAARD zijn, dat ze maar gewoon een TOETJE voor achteraf zijn en dus niet de hoofdmaaltijd (dat ben jij immers).
Dit klinkt alsof masturbatie het doel is. Wat dat betreft hoef je dus erg weinig aan je huidige leefgewoonten te veranderen.
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:21:32 #296
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_46808855
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:33 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Gamma's? Njet, heb het altijd bij alfa's gehouden
Haha, ik weet uit betrouwbare bron dat dat niet waar is.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_46813202
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 15:21 schreef Andromache het volgende:

[..]

Haha, ik weet uit betrouwbare bron dat dat niet waar is.
Misschien dat we beide wat anders verstaan onder de noemer "gamma"
pi_46813321
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:15 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Misschien dat we beide wat anders verstaan onder de noemer "gamma"
Ah, hij weet dat je ook in de bouwmarkt neukt
  donderdag 1 maart 2007 @ 17:20:12 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46813358
quote:

Vreemd, want het lijkt me toch echt dé sleutel tot succes bij de vrouwtjes .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 1 maart 2007 @ 17:20:57 #300
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_46813376
Had ik maar wat minder geneukt en meer gestudeerd...
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')