Maar zijn dat er genoeg om elke (paar) weken een nieuw iemand in je bed te hebben liggen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
En buiten discotheken om zijn er genoeg leuke vrouwen die niet op patsertjes vallen.
Ja. Je hebt er maar 15 per jaar nodig hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar zijn dat er genoeg om elke (paar) weken een nieuw iemand in je bed te hebben liggen?
Dat is nooit m'n doel geweest, maar volgens mij kan het best. Weesperflatfeestjes en zo.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar zijn dat er genoeg om elke (paar) weken een nieuw iemand in je bed te hebben liggen?
Je gaat de dorpshoer pakken?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:48 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
to expand the boundaries where nobody hasn't been before!
Als hij denkt dat ie haar boundaries nog kan expanden, zit het toch nog best aardig met z'n eigendunk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:21 schreef Apropos het volgende:
Je gaat de dorpshoer pakken?
Kan net zo goed je lus in een krater douwen, voel je nog meer!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Als hij denkt dat ie haar boundaries nog kan expanden, zit het toch nog best aardig met z'n eigendunk.
STOMME NERD!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:00 schreef sammienl het volgende:
JA![]()
Ben nooit op kamers gaan wonen en was geen lid van een studentenvereniging
Boeiend, ik ook niet, en toch een leuke studietijd gehad. Je kunt toch kennismaken met mensen op school / uni?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:00 schreef sammienl het volgende:
JA![]()
Idem. Ik heb nu alweer heimwee.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:42 schreef Roellio het volgende:
Ik heb gelachen, gehuild, met mannen gezoend, geneukt. Dronken geworden en katers gehad, door bedden, wc's en balkons heen gezakt. Heb veel mooie, aparte mensen leren kennen die ik anders nooit ontmoet had. Ben wakker geworden naast mannen waarvan ik de naam niet meer wist en heb mijn tanden gepoetst met bier altijd netjes gepoetst. Uit ramen meubels gegooid, zwarte gaten gehad en groote hoogtes beleefd.
Het was wel aardig!
ik ben wel degelijk pro actief. Zit bij sportverenigingen, zit bij een studentenvereneging. Kom op feestjes en borrels. En dan nog niks. Corelli en vrouwen matcht gewoon niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:21 schreef ioko het volgende:
Ik snap de frustratie van TS wel een beetje, ik ben zelf ook absoluut niet proactief genoeg geweest in mijn studententijd (die nu wel een beetje voorbij is). Ben veel leuke vrouwen tegengekomen, maar heb er zelden echt werk van gemaakt, en als ik dat wel deed werd het verder niets. Ik heb daar maar een beetje spijt van, ik heb een leuke tijd gehad (zonder zuipen, kotsen en neuken). Ik zie het probleem verder niet zo.
Heb je al D. DeAngelo gelezen? Hij heeft echt hele nuttige tips en praktische oefeningen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:28 schreef Corelli het volgende:
[..]
ik ben wel degelijk pro actief. Zit bij sportverenigingen, zit bij een studentenvereneging. Kom op feestjes en borrels. En dan nog niks. Corelli en vrouwen matcht gewoon niet.
Heb je ze al in praktijk gebracht, dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:07 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Heb je al D. DeAngelo gelezen? Hij heeft echt hele nuttige tips en praktische oefeningen.
En toch wil ik een klinker kopen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef speknek het volgende:
Praktische oefeningen voor mannen die geen wijf kunnen krijgen. Deze is te makkelijk.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
Sommige mannen hebben het gewoon niet. Erg jammer.........
Kutzooi.
De evolutie heeft vast gedacht, die Schtoppel wil absoluut geen kinderen, dan hoeft'ie ook geen wijf te hebben.
Zo nu en dan eens. De strategie heeft niet zo zeer met het benaderen van vrouwen te maken. Je moet er op een 1 of andere manier voor zorgen dat vrouwen op JOU afstappen, en dat jij de JACKPOT bent. Zo moet je beredeneren. Dat geeft mannen een spannend karakter, en mits je je uiterlijk mee hebt, ook nog eens sexueel aantrekkelijk. Je moet vrouwen het idee geven dat ze NIKS WAARD zijn, dat ze maar gewoon een TOETJE voor achteraf zijn en dus niet de hoofdmaaltijd (dat ben jij immers). Voordat je uit gaat helpt het echt als je hardop tegen jezelf zegt: "FUCK-IT, FUCK de bitches (niet letterlijk), ik WIL het gewoon gezellig hebben met mn vrienden en lol trappen". Dit moet er dan op een 1 of andere manier voor zorgen dat je aantrekkelijk wordt voor vrouwen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
Heb je ze al in praktijk gebracht, dan?
f_ppenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:10 schreef Apropos het volgende:
En toch wil ik een klinker kopen.
Ik vind het ook een enigzins psychotische methode. Als ik een vrouw het gevoel zou willen geven dat ze niets waard was, zou ik haar in elkaar rammen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:16 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Tot dusver heeft deze strategie bij mij nog geen effect gehad![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt mijn praktijken nou net gemist op dat SPIL-feestje.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:27 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik vind het ook een enigzins psychotische methode. Als ik een vrouw het gevoel zou willen geven dat ze niets waard was, zou ik haar in elkaar rammen.
Kijk, ik behoor allerminst tot de ´´vuige players´´ waar eerder sprake van was en ik heb er ook niet echt zin in om mijn avond zo te spenderen. Toch heb ik over belangstelling niet te klagen. Ik heb inmiddels al zo vaak te horen gekregen dat ik behoorlijk knap ben dat ik het zelf ben gaan gelovenen verder beschik ik ook over enig gevoel voor humor. Verder zie ik wel wat er gebeurt.
Het is inderdaad belangrijk om jezelf niet terstond aan haar uit te leveren, maar denk je niet dat je onherroepelijk enorm krampachtig zult doen wanneer je vanuit je huidige gemoedstoestand probeert op te stijgen naar een soort onaantastbaarheid? Probeer eerst eens gewoon wat zelfvertrouwen op te bouwen. Naarmate dat toeneemt, kun je je misschien ongenaakbaar opstellen. Tenminste, zo zou ik het proberen als ik jou was.
Ik lees wel altijd dat die Daviddeangelotechnieken enorm goed werken en vrouwen gebiologeerd raken door de acteurs die ze ter harte nemen, maar ik blijf het een sip tijdverdrijf vinden. Volgens mij zijn die lui ook niet helemaal goed bij hun hoofd.
Daar zijn websites voorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:26 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jij hebt mijn praktijken nou net gemist op dat SPIL-feestje.
Er zijn zelfs foto's van genomen.![]()
Zij zijn gelukkig niet in het bezit van die foto's.quote:
Dan is bij jou de oorzaak in ieder geval heel helder, en weet je wat je er aan had moeten doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:00 schreef sammienl het volgende:
JA![]()
Neuk jij nog steeds gamma's eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:55 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dan is bij jou de oorzaak in ieder geval heel helder, en weet je wat je er aan had moeten doen.
En sowieso als gay is het anders. Ben wel een keer naar de open dag van de studentvereniging geweest en het enige wat ze deden was zuipenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:55 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dan is bij jou de oorzaak in ieder geval heel helder, en weet je wat je er aan had moeten doen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
De evolutie heeft vast gedacht, die Schtoppel wil absoluut geen kinderen, dan hoeft'ie ook geen wijf te hebben.
Ik zie de link tussen gay en niet willen zuipen nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:18 schreef sammienl het volgende:
[..]
En sowieso als gay is het anders. Ben wel een keer naar de open dag van de studentvereniging geweest en het enige wat ze deden was zuipen![]()
Jawel, wijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zie de link tussen gay en niet willen zuipen niet.
Zuipen homo's niet?
Zeg, had jij nou een nieuwe muts of zag ik dat nou verkeerd?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:58 schreef DonStefano het volgende:
Al die theorieen over hoe een vrouw te scoren...![]()
Bij het uitgaan keihard zuipen en vervolgens met je zatte kop maar kijken waar het schip strandt is volgens mij nog steeds de meest effectieve methode...![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:34 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zeg, had jij nou een nieuwe muts of zag ik dat nou verkeerd?![]()
Gamma's? Njet, heb het altijd bij alfa's gehoudenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:51 schreef thabit het volgende:
[..]
Neuk jij nog steeds gamma's eigenlijk?
Goed plan inderdaad.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:16 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Je moet vrouwen het idee geven dat ze NIKS WAARD zijn, dat ze maar gewoon een TOETJE voor achteraf zijn en dus niet de hoofdmaaltijd (dat ben jij immers).
Dit klinkt alsof masturbatie het doel is. Wat dat betreft hoef je dus erg weinig aan je huidige leefgewoonten te veranderen.quote:Je moet vrouwen het idee geven dat ze NIKS WAARD zijn, dat ze maar gewoon een TOETJE voor achteraf zijn en dus niet de hoofdmaaltijd (dat ben jij immers).
Haha, ik weet uit betrouwbare bron dat dat niet waar is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:33 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Gamma's? Njet, heb het altijd bij alfa's gehouden![]()
Misschien dat we beide wat anders verstaan onder de noemer "gamma"quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:21 schreef Andromache het volgende:
[..]
Haha, ik weet uit betrouwbare bron dat dat niet waar is.![]()
Ah, hij weet dat je ook in de bouwmarkt neuktquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:15 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Misschien dat we beide wat anders verstaan onder de noemer "gamma"![]()
Vreemd, want het lijkt me toch echt dé sleutel tot succes bij de vrouwtjesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:16 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Tot dusver heeft deze strategie bij mij nog geen effect gehad![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |