abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:20:25 #51
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_46544301
Als je 25 ben zou ik er inderdaad niet voor gaan, maar als je ouder wordt..
Het ligt er natuurlijk ook helemaal aan hoe je er zelf naar kijkt, misschien geef je er geen moer om, en is een vrouw een vrouw, maar misschien ook wel en zweer je bij relaties.
joyridin' with police cars
pi_46544772
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:44 schreef Corelli het volgende:
Ik (man) had er zoveel van verwacht. Tijdens mijn studietijd zou ik wel eventjes flink gaan scoren, had ik mezelf wijs gemaakt. Overschot aan te aantrekkelijke studentes in dit land dus dat moet geen probleem zijn.

Nu ben ik bijna burger maar het is mij allemaal een beetje tegengevallen de afgelopen vele jaren. De teller staat op 0. Ik kan bibliotheken volschrijven over waarom ik niks gescoord/geneukt heb maar daarmee blijft de teller wel op 0 staan.

Al met al is het een beetje een deceptie. Tijdens je studententijd moet je scoren is een beetje de heersende gedachte. Niet voor mij helaas. Voor jullie?

Mijn ouders hebben me al een boek gegeven hoe je vrouwen kan scoren (van strauss) maar daar heb ik niet heel veel vertrouwen in, ik ben dus nog niet begonnen met lezen. Ze begonnen het ook een beetje raar te vinden dat ze nog nooit een meisje naast me hadden gezien. De ben-je-homo vraag heb ik gelukkig (nog) niet gehoord.
Ik leef met je mee makker. Ik dacht dat ik ze ook allemaal aan mn genots-spies ging rijgen, but how was I wrong.......Feit is dat er veel concurentie is in een land als Nederland waar vrouwen maar JA hoeven te blaten en ze liggen al te wippen. Its a sad, sad, very saaaaaad world.

Maar OT: vrouwen kicken op EXTRAverte mannen, en niet op introverte, intelligente, strategisch doordachte en goed opgeleide mannen. Face it, vrouwen kick op scumbags, mannen met je wie je elke dag goed kan lachen en een lekkere wip mee kan hebben zo nu en dan. Zorg dat je ipv een introvert, een extraverte man wordt, en alles komt dan goed. (hoe bedoel je, je eigen persoonlijkheid veranderen om een ONS te scoren)
pi_46544851
nja eigk wel... in de anderhalf jaar dat ik studeer heb ik maar 3 verschillende gehad... en met twee daarvan een relatie gehad maar toen kon ik dus ook niet vreemdgaan
Geile Breezerhoer!
Webicon max 100kB, geen 508kB
pi_46544936
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:33 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Ik leef met je mee makker. Ik dacht dat ik ze ook allemaal aan mn genots-spies ging rijgen, but how was I wrong.......Feit is dat er veel concurentie is in een land als Nederland waar vrouwen maar JA hoeven te blaten en ze liggen al te wippen. Its a sad, sad, very saaaaaad world.

Maar OT: vrouwen kicken op EXTRAverte mannen, en niet op introverte, intelligente, strategisch doordachte en goed opgeleide mannen. Face it, vrouwen kick op scumbags, mannen met je wie je elke dag goed kan lachen en een lekkere wip mee kan hebben zo nu en dan. Zorg dat je ipv een introvert, een extraverte man wordt, en alles komt dan goed. (hoe bedoel je, je eigen persoonlijkheid veranderen om een ONS te scoren)
Man, wat een kuthouding. Wat een zielige reactie.
Je moet heus geen lul te zijn om te scoren, je kan ook gewoon extravert + zelfzeker zijn. Of intravert + zelfzeker, lekker boeiend. Het ligt alleen maar aan jou, hoor. Niet aan de 'vrouwen'.
pi_46545022
feit is wel dat alle vrouwen kuthoeren zijn ....
Geile Breezerhoer!
Webicon max 100kB, geen 508kB
pi_46545105
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:41 schreef Concordsky het volgende:
feit is wel dat alle vrouwen kuthoeren zijn ....
Jaja, uiteraard.
pi_46545112
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Báh .

Ik zou echt in lachen uitbarsten van zulke uitgekauwde, cliché, ronduit ranzige openingszinnen . Valt me mee dat 'Jij hebt een opening en ik heb zin' er niet tussen staat .

TS, je verwachtingen liggen gewoon te hoog en je zoekt wanhopig hard. Zulke dingen kan je niet forceren, maar je kan wel aan jezelf werken. Wanhopigheid bij mannen werkt als een luchtalarm voor vrouwen. Wat zekerder van je zaak zijn en dingen z'n beloop laten gaan helpt al een heel stuk.
Hey Clown, jij sluit altijd mijn topics, hoe ze kansloos ook zijn. Maar goed, ik vergeef je daarvoor.

Jij hebt makkelijk praat, jij hebt zeker al sexervaring of ervaring met liefde in je leven gehad? Voor mensen die nog nooit een vrouw hebben gezoend, of ook maar een simpele verkering hebben gehad met een meisje op de basisschool of middelbare school, is het gewoon heel erg frustrerend (in mijn geval dus omdat ik nogal verlegen ben als het op vrouwen aanspreken aankomt). Dan kan je wel makkelijk lullen, van niet wanhopig op zoek gaan enzo, maar als 999 van de 1000 mannen al voor zn 23ste levensjaar heeft gescoord, dan begin je toch wel een naar gevoel te krijgen.

Kun je je verplaatsen in mijn situatie, dan wel van de TS? Alvast bedankt. Als je dat kan, begin dan maar met advies geven.

Grtz, TheHamsterSlayer
pi_46545212
Feit is dus dat vrouwen ook wel eens is een keer op een verlegen jongen mogen afstappen!
pi_46545220
MIsschien is er gewoon iets mis met je!
pi_46545460
Toch zonde van je studententijd. Niet elke student neukt zich een slag in de rondte, en dat hoeft ook niet. Maar je gehele studie verstoken blijven van seks en/of liefde lijkt mij ook niet bepaald ideaal...

Maar toch, het verleden is het verleden, de toekomst de toekomst. Ergens heb je wat laten liggen. Het is zaak om nu maar eens het heft in eigen hand te nemen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_46545461
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:38 schreef Paltos het volgende:

[..]

Man, wat een kuthouding. Wat een zielige reactie.
Je moet heus geen lul te zijn om te scoren, je kan ook gewoon extravert + zelfzeker zijn. Of intravert + zelfzeker, lekker boeiend. Het ligt alleen maar aan jou, hoor. Niet aan de 'vrouwen'.
Aan je reactie op te maken heb jij al is een keer een vriendin gehad of ervaring met liefde? Ik totaal niet in iede r geval. Echter Ik ben niet lelijk, ben intelligent, heb fantastisch gevoel van humor (errug droog volgens vrienden), maar probleem is dat ik beetje verlegen ben (met vrouwen ALLEEN) en dat ik beneden de 1.65m ben.....Zo genoeg?

Ik zou ook wel eens willen weten hoe het voelt om iemand naast je te hebben, iemand die echt om je geeft, onvoorwaardelijke liefde, gewoon dat warme en onbezorgde gevoel. Sex is hiernaast maar een bijzaak. Logisch toch dat ik een klein beetje gefrustreerd wordt en de vrouwtjes dan maar de schuld ga geven, want aan mij ligt het niet.
pi_46545585
Nou ja, ik ken je niet dus ga geen oordelen vellen over waarom jij geen vriendin kan krijgen. Aan verlegenheid valt écht wel iets te doen. Twee jaar geleden (toen was ik 15) was ik ook verlegen, ik had daar geen zin meer in, heb er iets aan gedaan en wordt nu gezien als grote mond in elke groep. En dat vind ik zelf ook fijner. En reken maar dat je meer aandacht krijgt dan, ja. Als je toch zoveel te bieden hebt, bied het dan ook.
pi_46545646
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:55 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]
en de vrouwtjes dan maar de schuld ga geven, want aan mij ligt het niet.
Nee het ligt idd aan ALLE vrouwen dat jij er geen kan krijgen. Op vrouwen.fok.nl waar jij niet op kan komen loopt er een speciale reeks over jou en maken ze ALLEMAAL grappen over jou en spreken ze af dat ze je niet gaan zoenen.

Mên, ga gewoon s naar een goede stad. Utrecht, Groningen, Maastricht...grof mannentekort dus als je dáár niet slaagt kan je het beter vergeten

En btw over die extraverte 'klootzakken' die wel allemaal vrouwen versieren. Zijn het niet gewoon klootzakken omdat ze iets voor elkaar krijgen wat jou niet lukt?

En btw, vrouwen willen uiteindelijk trouwen met een lieve man hoor Dus als ze je zien als een 'klein broertje' zit je geramd
pi_46545660
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:00 schreef Paltos het volgende:
Nou ja, ik ken je niet dus ga geen oordelen vellen over waarom jij geen vriendin kan krijgen. Aan verlegenheid valt écht wel iets te doen. Twee jaar geleden (toen was ik 15) was ik ook verlegen, ik had daar geen zin meer in, heb er iets aan gedaan en wordt nu gezien als grote mond in elke groep. En dat vind ik zelf ook fijner. En reken maar dat je meer aandacht krijgt dan, ja. Als je toch zoveel te bieden hebt, bied het dan ook.
The alpha-male
pi_46545781
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:01 schreef DaFan het volgende:

Mên, ga gewoon s naar een goede stad. Utrecht, Groningen, Maastricht...grof mannentekort dus als je dáár niet slaagt kan je het beter vergeten
Ook onzin. Je kunt een man die totaal niet met vrouwen overweg kan bij wijze van spreken alleen op een eiland met 100.000 vrouwen zetten, 'scoren' zal ie niet.

Maar met vrouwen omgaan valt te leren.
pi_46545883
Hier ben ik!! ( haha)
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
pi_46546120
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:00 schreef Paltos het volgende:
Ok, nu ben ik nieuwsgierig geworden. Wat heb je dan zoal gedaan dat je nu van je verlegenheid af bent. Let wel op, dat ik alleen met de omgang van (mooie) vrouwen verlegen ben. Met mannen en minder aantrekkelijke vrouwen kan ik gek genoeg zeer goed opschieten.

Overigens als je vanaf je geboorte een introvert, rustig, kalm persoon bent, HOE in vredesnaam kan je dan opeens een persoon worden die vaak de grootste mond in de groep heeft. Dat lijkt me zeer sterk. Maar goed, ik ben benieuwd.
pi_46546166
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:10 schreef badgirl18 het volgende:
Hier ben ik!! ( haha)
op de 1 of andere manier lijk je op 1 van die foto's op die ene snotaap van Home Alone
  donderdag 22 februari 2007 @ 00:18:23 #69
111964 Jitse
add goes here
pi_46546182
Student in Nederland.. en het wil niet lukken?
Drink je wel genoeg naar studentennormen als je uitgaat?

Enkele keren van het studentenleven geproefd, en de Nederlandse studentes waren toch wel echt makkelijk hoor. Aan mijn Vlaams accent zal het allesinds niet liggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jitse op 22-02-2007 00:28:42 ]
or here.. contact me for further information or prices
pi_46546221
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:02 schreef DaFan het volgende:

[..]

The alpha-male
Exactly, and not the Beta-male.....
  donderdag 22 februari 2007 @ 00:21:33 #71
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_46546290
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:55 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Aan je reactie op te maken heb jij al is een keer een vriendin gehad of ervaring met liefde? Ik totaal niet in iede r geval. Echter Ik ben niet lelijk, ben intelligent, heb fantastisch gevoel van humor (errug droog volgens vrienden), maar probleem is dat ik beetje verlegen ben (met vrouwen ALLEEN) en dat ik beneden de 1.65m ben.....Zo genoeg?

Ik zou ook wel eens willen weten hoe het voelt om iemand naast je te hebben, iemand die echt om je geeft, onvoorwaardelijke liefde, gewoon dat warme en onbezorgde gevoel. Sex is hiernaast maar een bijzaak. Logisch toch dat ik een klein beetje gefrustreerd wordt en de vrouwtjes dan maar de schuld ga geven, want aan mij ligt het niet.
Hier maak je een fundamentele denkfout. Alles heeft altijd twee kanten. Een deel zou aan de vrouwen kunnen liggen maar ook een deel aan jouw! Als je iets wil bereiken moet je iets investeren. Jij moet investeren in jezelf.
Dat je verlegen bent met vrouwen kan ik goed begrijpen maar op een gegeven moment moet je ze toch gewoon echt aanspreken. Dat is best eng enzo maar op een gegeven moment zul je merken dat het geen fuck voorsteld gewoon even wat ouwehoeren en niks verwachten. Je moet er niet vanuit gaan dat als je haar aanspreekt dat het dan wat gaat worden, maar gewoon een gezellig babbeltje dus.
Alle grote dingen beginnen met een kleine stap. Als je op de bushalte staat te wachten (ik noem maar iets) en er staat een meisje gewoon mee gaan ouwehoeren. Goh hoe laat komt de bus? weertje he? gewoon smalltalk. Als je dit goed kan ga je weer een stapje verder totdat je op een gegeven moment die droom meid zo je bed in lult
Zoals ik al zei: alles begint met de eerste stap de beklimming van de Mount everest begint ook met een stap.
Succes
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
pi_46546415
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:16 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Ok, nu ben ik nieuwsgierig geworden. Wat heb je dan zoal gedaan dat je nu van je verlegenheid af bent. Let wel op, dat ik alleen met de omgang van (mooie) vrouwen verlegen ben. Met mannen en minder aantrekkelijke vrouwen kan ik gek genoeg zeer goed opschieten.

Overigens als je vanaf je geboorte een introvert, rustig, kalm persoon bent, HOE in vredesnaam kan je dan opeens een persoon worden die vaak de grootste mond in de groep heeft. Dat lijkt me zeer sterk. Maar goed, ik ben benieuwd.
Gewoon schijt hebben aan wat anderen denken. Dat lukt me heus nog niet altijd.
Dingen doen waar je schrik voor hebt. Veel mensen spreken/aanspreken.
Je zelfzeker voelen.
pi_46546461
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:01 schreef DaFan het volgende:

[..]

Nee het ligt idd aan ALLE vrouwen dat jij er geen kan krijgen. Op vrouwen.fok.nl waar jij niet op kan komen loopt er een speciale reeks over jou en maken ze ALLEMAAL grappen over jou en spreken ze af dat ze je niet gaan zoenen.

En btw over die extraverte 'klootzakken' die wel allemaal vrouwen versieren. Zijn het niet gewoon klootzakken omdat ze iets voor elkaar krijgen wat jou niet lukt?

En btw, vrouwen willen uiteindelijk trouwen met een lieve man hoor Dus als ze je zien als een 'klein broertje' zit je geramd
Alpha-males zijn inderdaad klootzakken als zij WEL kunnen scoren en ik niet, omdat zij smooth talking capabilities hebben en ik niet.

Uiteindelijk zijn de Beta-males succesvol als het op een langeduur-relatie aankomt, dat weet ik ook wel. Maar zo nu en dan in bed liggen met verschillende vrouwen tijdens je "wilde" studententijd is ook wel fijn. Leuk om later aan je kleinkindertjes te vertellen. Niet leuk om te vertellen, is dat je vroegah een nerd was die meteen met de eerste de beste vrouw die je kon krijgen, mee ging trouwen en daarna nooit meer met een andere vrouw heeft gescoord. Snappez vous?
pi_46546495
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:25 schreef Paltos het volgende:

[..]

Gewoon schijt hebben aan wat anderen denken. Dat lukt me heus nog niet altijd.
Dingen doen waar je schrik voor hebt. Veel mensen spreken/aanspreken.
Je zelfzeker voelen.
Ik spreek ook veel mensen aan, alleen nooit vrouwen....Misschien ben ik wel anti-vrouw, en een homo?
pi_46546546
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Ik spreek ook veel mensen aan, alleen nooit vrouwen....Misschien ben ik wel anti-vrouw, en een homo?
Verander daar dan wat aan. Het is echt niet zo moeilijk.
pi_46546584
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:17 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

op de 1 of andere manier lijk je op 1 van die foto's op die ene snotaap van Home Alone
Leuk he? Vrouwen afzeiken omdat je ze niet kunt krijgen?
  donderdag 22 februari 2007 @ 00:33:19 #77
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_46546657
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat je echt wilt veranderen, maar ik zal het toch maar proberen.

Zoals eerder gezegd in dit topic, wees sociaal dominant, spreek vreemde mensen aan, ook mannen.
Maak grapjes, praat in het openbaar/in de groep, durf mensen direct aan te spreken.
Straal zekerheid uit, wees makkelijk en ongedwongen in de omgang, wanneer je een (mooie) vrouw aanspreekt, doe dit dan niet gelijk zozeer met de intentie om haar te 'versieren' of wat dan ook, maar gewoon nonchalant om een praatje met haar aan te knopen. Vanzelf zal je zien dat dat soort vrouwen niet enger zijn dan andere mensen en zal het in het vervolg ook makkelijker gaan wanneer je wel 'into the game' bent.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_46546680
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:31 schreef nozem het volgende:

[..]

Leuk he? Vrouwen afzeiken omdat je ze niet kunt krijgen?
Meisjes afzeiken heeft anders vaak onverwachte gevolgen.
pi_46546693
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:21 schreef Shadowlyse het volgende:

[..]

Hier maak je een fundamentele denkfout. Alles heeft altijd twee kanten. Een deel zou aan de vrouwen kunnen liggen maar ook een deel aan jouw! Als je iets wil bereiken moet je iets investeren. Jij moet investeren in jezelf.
Dat je verlegen bent met vrouwen kan ik goed begrijpen maar op een gegeven moment moet je ze toch gewoon echt aanspreken. Dat is best eng enzo maar op een gegeven moment zul je merken dat het geen fuck voorsteld gewoon even wat ouwehoeren en niks verwachten. Je moet er niet vanuit gaan dat als je haar aanspreekt dat het dan wat gaat worden, maar gewoon een gezellig babbeltje dus.
Alle grote dingen beginnen met een kleine stap. Als je op de bushalte staat te wachten (ik noem maar iets) en er staat een meisje gewoon mee gaan ouwehoeren. Goh hoe laat komt de bus? weertje he? gewoon smalltalk. Als je dit goed kan ga je weer een stapje verder totdat je op een gegeven moment die droom meid zo je bed in lult
Zoals ik al zei: alles begint met de eerste stap de beklimming van de Mount everest begint ook met een stap.
Succes
Geloof mij, ik ben goed in kleine onbenullige dingetjes vragen aan vrouwen, over onderwerpen dus die helemaal nergens over gaan. Alleen al die gedachte weerhoud mij er van zulke onbenullige dingen te vragen. Waarom vragen vrouwen nooit wat aan mannen hoe laat het is of over het weer gaan lullen, behalve dan die oma's die in het bushokje naast je staan en je oren van je kop aflullen. Blijkbaar vallen alleen hoogbejaarde vrouwen op mij.
pi_46546756
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:34 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Geloof mij, ik ben goed in kleine onbenullige dingetjes vragen aan vrouwen, over onderwerpen dus die helemaal nergens over gaan. Alleen al die gedachte weerhoud mij er van zulke onbenullige dingen te vragen. Waarom vragen vrouwen nooit wat aan mannen hoe laat het is of over het weer gaan lullen, behalve dan die oma's die in het bushokje naast je staan en je oren van je kop aflullen. Blijkbaar vallen alleen hoogbejaarde vrouwen op mij.
Jij doet het toch ook niet? Waarom zouden zij het dan doen? Wil je wel veranderen?
pi_46546784
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:34 schreef Paltos het volgende:

[..]

Meisjes afzeiken heeft anders vaak onverwachte gevolgen.
Die optie bestaat natuurlijk. Ik denk alleen dat vrouwen niet zo graag vergeleken willen worden met dit sujet:

pi_46546865
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:34 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Die omaatjes vallen niet op je. Die hebben gewoon niet veel om handen en worden wellicht te weinig bezocht door hun kleinkinderen. Ik vermoed dat ze geen seksuele bedoelingen hebben wanneer ze een gesprek met je aanknopen.
pi_46546867
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:18 schreef Jitse het volgende:
Student in Nederland.. en het wil niet lukken?
Drink je wel genoeg naar studentennormen als je uitgaat?

Enkele keren van het studentenleven geproefd, en de Nederlandse studentes waren toch wel echt makkelijk hoor. Aan mijn Vlaams accent zal het allesinds niet liggen.
Is het daar makkelijker dan in hier in Vlaanderen?
pi_46546898
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:40 schreef Paltos het volgende:

[..]

Vlaamse meisjes zijn erg kuis. Heb ik eens gehoord van een Vlaming.
pi_46546934
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:41 schreef nozem het volgende:

[..]

Vlaamse meisjes zijn erg kuis. Heb ik eens gehoord van een Vlaming.
Ach joh, dat valt wel mee.
pi_46546996
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:36 schreef Paltos het volgende:

[..]

Jij doet het toch ook niet? Waarom zouden zij het dan doen? Wil je wel veranderen?
Veranderen vind ik een eng woord, en helemaal als het betrekking heeft op wie je bent, wat je doet en waar je voor staat. Kortom verandering in je gehele persoonlijkheid; daar ben ik idd tegenstander van. Als dat noodzakelijk is om een relatie aan te gaan of een ONS te scoren, dan kunnen vrouwen de pot op. Vrouwen hebben maar te accepteren hoe IK ben, ik ga mij niet als iemand anders voordoen dan wie ik werkelijk ben. Ik ben gewoon een rustig, aardig, grappig persoon ajs je me wat beter leert kennen. Hoe kan ik dan veranderen in een persoon die vrolijk in een bushokje een vrouw gaat aanspreken?
pi_46547006
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:44 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Hey Clown, jij sluit altijd mijn topics, hoe ze kansloos ook zijn. Maar goed, ik vergeef je daarvoor.

Jij hebt makkelijk praat, jij hebt zeker al sexervaring of ervaring met liefde in je leven gehad? Voor mensen die nog nooit een vrouw hebben gezoend, of ook maar een simpele verkering hebben gehad met een meisje op de basisschool of middelbare school, is het gewoon heel erg frustrerend (in mijn geval dus omdat ik nogal verlegen ben als het op vrouwen aanspreken aankomt). Dan kan je wel makkelijk lullen, van niet wanhopig op zoek gaan enzo, maar als 999 van de 1000 mannen al voor zn 23ste levensjaar heeft gescoord, dan begin je toch wel een naar gevoel te krijgen.

Kun je je verplaatsen in mijn situatie, dan wel van de TS? Alvast bedankt. Als je dat kan, begin dan maar met advies geven.

Grtz, TheHamsterSlayer
hierin heb je helemaal gelijk!:)
die mensen weten niet beter.
pi_46547016
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:42 schreef Paltos het volgende:

[..]

Ach joh, dat valt wel mee.
Ze zijn vaak wel schattig. Ze stralen tevens uit dat ze een gedegen opvoeding hebben genoten. En het BreEzaH-gehalte ligt een stuk lager in Vlaanderen. Nu was dat toch al niet mijn doelgroep, maar soit.
pi_46547044
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:44 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Veranderen vind ik een eng woord, en helemaal als het betrekking heeft op wie je bent, wat je doet en waar je voor staat. Kortom verandering in je gehele persoonlijkheid; daar ben ik idd tegenstander van. Als dat noodzakelijk is om een relatie aan te gaan of een ONS te scoren, dan kunnen vrouwen de pot op. Vrouwen hebben maar te accepteren hoe IK ben, ik ga mij niet als iemand anders voordoen dan wie ik werkelijk ben. Ik ben gewoon een rustig, aardig, grappig persoon ajs je me wat beter leert kennen. Hoe kan ik dan veranderen in een persoon die vrolijk in een bushokje een vrouw gaat aanspreken?
Stop dan met zagen.
pi_46547102
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:45 schreef nozem het volgende:

[..]

Ze zijn vaak wel schattig. Ze stralen tevens uit dat ze een gedegen opvoeding hebben genoten. En het BreEzaH-gehalte ligt een stuk lager in Vlaanderen. Nu was dat toch al niet mijn doelgroep, maar soit.
Je beeld klinkt wel erg cliché. Maar ik ben al jaren niet in Nederland geweest dus ik kan niet echt vergelijken! Toch eens naartoe gaan..
pi_46547159
Om even antwoord te geven op je topictitel: Neuh

pi_46547162
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:47 schreef Paltos het volgende:

[..]

Je beeld klinkt wel erg cliché. Maar ik ben al jaren niet in Nederland geweest dus ik kan niet echt vergelijken! Toch eens naartoe gaan..
Natuurlijk. Ik ben dol op clichés. Meestal kloppen ze namelijk.
pi_46547204
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:45 schreef Paltos het volgende:

[..]

Stop dan met zagen.
maar................... I want to know what love iiiiiiiiiiiiiiiis, I want you to show meeeeeeeeeeeeee
pi_46547216
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:17 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 22 februari 2007 @ 00:52:48 #95
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_46547267
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:44 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Als je niet wil veranderen zal jouw situatie ook niet veranderen!
Je hoeft ook niet je persoonlijkheid te veranderen dat kan gewoon niet alleen je gedrag moet bijsturen hier en daar. Als je straks ergens gaat werken ga je toch ok niet tot je 65 hetzelfde doen.? Als je een kunstje eenmaal goed kan dan wil je weer wat anders bevoorbeeld een leidinggevende functie. In die zin ben je dan ook veranderd. Veranderen is niet je persoonlijkheid omgooien maar groeien in bepaalde dingen. Dingen die je eerst niet zo goed kon kun je na een tijdje beter.
Nogmaals als jij je poot stijf houd en niks wil investeren of veranderen gebeurt er ook niks!
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
pi_46547304
Volgens mij is TS gewoon een goed bedachte kloon.
  donderdag 22 februari 2007 @ 00:56:32 #97
111964 Jitse
add goes here
pi_46547350
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:40 schreef Paltos het volgende:

[..]

Absoluut man, die hollandse meiden zijn ronduit sletten!

Neej kidding, maar naar mijn ervaring vind ik dat je hier harder je best moet doen.
Onze Vlaamse schone zijn naar mijn inziens een pak minder los en minder sociaal.

/edit

En nee nozem, da's nie positief. Dan lijkt het alsof het bitch gehalte weer veel hoger ligt dan in Nederland.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jitse op 22-02-2007 01:04:39 ]
or here.. contact me for further information or prices
pi_46547517
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:52 schreef Shadowlyse het volgende:

[..]

Als je niet wil veranderen zal jouw situatie ook niet veranderen!
Je hoeft ook niet je persoonlijkheid te veranderen dat kan gewoon niet alleen je gedrag moet bijsturen hier en daar. Als je straks ergens gaat werken ga je toch ok niet tot je 65 hetzelfde doen.? Als je een kunstje eenmaal goed kan dan wil je weer wat anders bevoorbeeld een leidinggevende functie. In die zin ben je dan ook veranderd. Veranderen is niet je persoonlijkheid omgooien maar groeien in bepaalde dingen. Dingen die je eerst niet zo goed kon kun je na een tijdje beter.
Nogmaals als jij je poot stijf houd en niks wil investeren of veranderen gebeurt er ook niks!
"groeien" om vrouwen te kunnen scoren..... Alleen die gedachte al. Ik ga nu meteen een SWOT-analyse maken en daarna een POP schrijven...... Hier alvast een opzet:

Strenghts: onbenullige dingetjes vragen aan vrouwen die in een bushokje staan te wachten, vrouw-onvriendelijk gedrag vertonen, inhoudelijk goed verhaal,

Weaknesses: introvert tegenover vrouwen, kleiner dan 1.65m, spleetogen, 100% allochtoon, etx.

POP (persoonlijk ontwikkelingsplan): vrouwen vragen hoe laat het is als ik sta te wachten op de bus, of met vrouwen praten over hoe mooi het weer wel niet is, of vrouwen een drankje aanbieden,
pi_46547537
Gewoon goed je best doen op school. Mooie baan, auto, huisje. Dan ben je zo 30 en dan willen al die wijven een lief mannetje die een goede vader kan zijn. M.a.w: dan ga je gewoon misbruik maken van de situatie, ze valse hoop geven, en dan vertellen dat ze toch niet je typ is. Uiteraard nadat je ze hebt uitgetest

Soms lees je die verhalen, dan denk je "damn, wat zal het heerlijk zijn als de rollen straks zijn omgedraaid wanneer die vrouwen van 25+ in snel tempo verlelijken en een man willen voor het te laat is "

Uiteraard ligt het aan jezelf als je niet kan scoren nu...en later. Of je bent een lompe boer, of je bent gewoon lelijk, of een combinatie van
pi_46547552
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:54 schreef Stupiditeit het volgende:
Volgens mij is TS gewoon een goed bedachte kloon.
Was het maar zo'n feest, dan lag ik nu wel te wippen met 3 vrouwen in mn bed....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')