VIquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:52 schreef Canisfire het volgende:
Compliment voor Koeman op de laatste bladzijde van VI.
had je al geboekt Happel voor spurs - feijenoord destijds? Aangezien de wedstrijd niet doorgaat, ga je nog een andere wedstrijd bezoeken dan?quote:
Heb er ook zin in.Morgenochtend om 09:15 zit deze jongen lekker in 't vliegtuig.Zateravond weer terug.quote:
Zou toch leuk zijn. Ze kopen altijd de verkeerde de laatste tien jaar. Denneboom heeft al 4 jaar niks gepretesteerd de laatste 7 wedstrijden aardig.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:55 schreef Luni het volgende:
[..]
Zeg het niet te hard, straks lezen ze mee!
Gaaf, op het uitvak?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Charlton United - West Ham op zaterdag.
Drie dagen zuipen, erg vervelend.
quote:Feyenoord-straf precedent voor Lille of Man. United?
www.voetbalonline.nl, 21 februari 2007 22:15 - De wanordelijkheden rond de CL-wedstrijd Lille – Manchester United hebben geleid tot een officieel UEFA-onderzoek. Met de straf van Feyenoord in het achterhoofd is het interessant te zien hoe de Europese bond dit gaat aanpakken.
Op het veld gebeurden de nodige onverkwikkelijkheden, met arbiter Braamhaar in het middelpunt, we berichtten er al eerder over. Op de tribunes gebeurde er echter ook van alles. Zo werd een aantal Manchester United-fans platgedrukt tegen een hek, waarbij een van hen bewusteloos moest worden afgevoerd. Verder kregen de United-fans allerlei voorwerpen naar het hoofd geslingerd. Gary Neville werd er zelfs door geraakt. Ten slotte kreeg Edwin van der Sar last van het traangas dat door de oproerpolitie was verspreid.
Waar doet dit toch aan denken? Een novemberavond in Nancy wellicht? En wat gaat de UEFA nu doen? In ieder geval kijken naar “mogelijke overtredingen van bindende UEFA-regels ten aanzien van veiligheid en beveiligingsinstructies. Bovendien wordt gekeken naar eventuele misdragingen van beide supportersgroepen”, zoals de officiële verklaring luidde.
Hoeft ook niet, hij moet het erin schoppen... Niet dat'ie dat kan maargoed.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:00 schreef don-diablo het volgende:
en nee geen denneboom, die slaat geen deuk in een pakje boter![]()
Ja de politie wordt toch niet bestraft, alleen de uitclub maarquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:04 schreef erkel het volgende:
De Franse politie strooiden weer rijkelijk met hun traangasnet zoals tegen Feyenoord
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:07 schreef Erasmusch het volgende:
[afbeelding]
Mag dit hoogtepunt van het seizoen misschien in de OP?![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:07 schreef Erasmusch het volgende:
[afbeelding]
Mag dit hoogtepunt van het seizoen misschien in de OP?![]()
Betekent dan wel het einde van de technische staf gok ikquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik heb echt zwaar het vermoede dat Feyenoord aan gaat kloppen bij Ajax voor Maduro......
Ik mag het toch hopen van niet![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me niet dat ze weer zo'n fout maken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik heb echt zwaar het vermoede dat Feyenoord aan gaat kloppen bij Ajax voor Maduro......
![]()
![]()
![]()
Wat zijn je bronnen dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:38 schreef Vakkie_W het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat zou wat zijn zeg!quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:38 schreef Vakkie_W het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ie aan het einde van het seizoen vertrekt, zeg nou eerlijk: Met zulke spitsen win je de oorlog toch niet, oftewel te weinig kwaliteit en geen echte Feyenoorder. Koop maar iemand of zet er iemand neer vanuit de jeugd, alles beter dan zo'n zwakzinnige Griekquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:52 schreef zevenkamp het volgende:
Al komt ie, iedereen accepteert het toch wel. Zie die kankergriek. Eerst even protesteren en uiteindelijk vind iedereen het wel best omdat ie zo goed zen best doet.
quote:Bosz: 'Over Koeman geen zorgen'
Geschreven door Pieter Ooms op vrijdag, 23 februari om 10:14
Het lijkt wel of Feyenoord dit seizoen niets bespaard blijft. Slecht en wisselvalig voetbal, enkele fikse straffen van de UEFA en een crisis op bestuurlijk niveau. Om niet nog zo’n jaar mee te willen maken, zal er een hoop werk gedaan moeten worden in Rotterdam Zuid.
Eén van die onderwerpen betreft het aanblijven van Erwin Koeman. Ondanks alle tegenslagen bleef de trainer prijzenswaardig rustig. Maar of hij ook volgend seizoen nog hoofdverantwoordelijke bij Feyenoord wil blijven? Technisch directeur Peter Bosz heeft er het volste vertrouwen in.
“Over de trainer maak ik me geen zorgen. Hij heeft nog een tweejarig contract. Ik ga er voor honderd procent vanuit dat hij volgend seizoen ook nog trainer is van Feyenoord," verklaart hij tegenover Sportweek.
Alsof Maduro zelf naar Feyenoord zou willenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef 013 het volgende:
Omdat de rest van het elftal zo goed "presteert" valt zijn inzet op ja.
Maargoed, mijn zoontje van 4 wil nog steeds niet met hem op de foto dus die is in ieder geval wel goed opgevoed
Verder hoop ik niet dat ze die Maduro echt halen want dat zou nog erger zijn voor mijn gevoel.
Kluivert, zou ook wat geweest zijn !!!
Goh, komt ineens weer een kerstdeuntje opzetten in mijn hoofd
Voor het Europese Voetbal hoeft'ie niet in Mokum te blijven.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Alsof Maduro zelf naar Feyenoord zou willen![]()
Tsjah het schijnt dat hij geen zin heeft om met een helm op te trainen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voor het Europese Voetbal hoeft'ie niet in Mokum te blijven.
Je snapt me niet. Ik bedoelde dat iedereen wel eerst flink protesteert als er een jood komt, maar na een paar gewonnen wedstrijden iedereen het weer doodleuk accepteert omdat ie zo goed zijn best doet. Dan wordt er zelfs voor hem geklapt en gaan er mensen zelfs een eigen lied voor hem verzinnenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie aan het einde van het seizoen vertrekt, zeg nou eerlijk: Met zulke spitsen win je de oorlog toch niet, oftewel te weinig kwaliteit en geen echte Feyenoorder. Koop maar iemand of zet er iemand neer vanuit de jeugd, alles beter dan zo'n zwakzinnige Griek![]()
Helaas zullen we het wel moeten accepteren; eigen spelers uitfluiten is ook een joodsch principe, weg gaat ie toch niet zomaar, kapitaalvernietiging enzo. Voor 'm klappen vind ik persoonlijk ook al niets, een lied voor hem zingen is zum kotsen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:56 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Je snapt me niet. Ik bedoelde dat iedereen wel eerst flink protesteert als er een jood komt, maar na een paar gewonnen wedstrijden iedereen het weer doodleuk accepteert omdat ie zo goed zijn best doet. Dan wordt er zelfs voor hem geklapt en gaan er mensen zelfs een eigen lied voor hem verzinnen.
Ik dacht dat je nooit in de kuip kwam?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:35 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Helaas zullen we het wel moeten accepteren; eigen spelers uitfluiten is ook een joodsch principe, weg gaat ie toch niet zomaar, kapitaalvernietiging enzo. Voor 'm klappen vind ik persoonlijk ook al niets, een lied voor hem zingen is zum kotsen.
Dit bedoel ik nou.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:35 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Helaas zullen we het wel moeten accepteren; eigen spelers uitfluiten is ook een joodsch principe, weg gaat ie toch niet zomaar, kapitaalvernietiging enzo. Voor 'm klappen vind ik persoonlijk ook al niets, een lied voor hem zingen is zum kotsen.
http://nieuws.voetbalprimeur.nl/quote:'Van Hooijdonk kan naar Australië'
Perth Glory heeft zijn oog laten vallen op Pierre van Hooijdonk. Dat weet de assistent-trainer van de Australische club Dave Mitchell te melden. Perth Glory wil de routinier voor exact zeven wedstrijden vastleggen.
"We volgen al een tijdje de verrichtingen van Van Hooijdonk", onthult Mitchell in de Australische media. "Hij is nog steeds in beeld bij ons. Hij heeft een goede naam en heeft voor enkele grote clubs gespeeld. Hij speelt nog steeds op topniveau, nu bij Feyenoord."
Perth Glory wil Van Hooijdonk tijdelijk strikken door middel van de constructie 'gastopredens'. Volgens de FIFA is het toegestaan om een speler zeven wedstrijden mee te laten doen als gast. Romario maakte eerder al eens gebruik van deze constructie.
Jij denkt wel meer. En nu weer terug naar je eigen topicjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nooit in de kuip kwam?
Wil niet zeggen dat 't geen kutaankoop blijft die ik zo snel mogelijk weg heb, en waar de verantwoordelijke voor met de billen bloot moeten. Maar als je hem persoonlijk dermate aanpakt dat hij gelijk door kan naar RBC met 3 miljoen verlies en je eindigt zelf buiten de play-offs is dat ook niet je van hetquote:
Wat een bekrompen en domme Rotterdam-Zuid uitspraak weer. Ik zou je bijna een vlag metquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef 013 het volgende:
Omdat de rest van het elftal zo goed "presteert" valt zijn inzet op ja.
Maargoed, mijn zoontje van 4 wil nog steeds niet met hem op de foto dus die is in ieder
geval wel goed opgevoed
feyenoord zou in zijn handen mogen knijpen als dit soort spelers naar de Kuipquote:Verder hoop ik niet dat ze die Maduro echt halen want dat zou nog erger zijn voor mijn
gevoel. Kluivert, zou ook wat geweest zijn !!!
Flikker op idioot.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:35 schreef sanni het volgende:
quote:
Die griek moet nog steeds ophoerenquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:52 schreef zevenkamp het volgende:
Al komt ie, iedereen accepteert het toch wel. Zie die kankergriek. Eerst even protesteren en uiteindelijk vind iedereen het wel best omdat ie zo goed zen best doet.
Ik had wel je bericht gequote (denk ik), maar was niet echt een reactie daarop. Spuide mijn gal gewoon even over Charisteasquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:56 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Je snapt me niet. Ik bedoelde dat iedereen wel eerst flink protesteert als er een jood komt, maar na een paar gewonnen wedstrijden iedereen het weer doodleuk accepteert omdat ie zo goed zijn best doet. Dan wordt er zelfs voor hem geklapt en gaan er mensen zelfs een eigen lied voor hem verzinnen.
Paris Saint Germain - AEK Athene was geweldigquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:54 schreef Erasmusch het volgende:
Hebbie al kaartjes geregeld dan?
kutfransen, anders hadden we nu lekker in London gezeten![]()
Slechts 18 maanden ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:04 schreef Backdoorman het volgende:
die jongen heeft slechts een paar maandjes in amsterdam gevoetbald
Vinden wij ookquote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:20 schreef 013 het volgende:
en toch ... liever Harry dan die Leonardo, die hoort daar in 020 thuis met zijn arrogante gedrag
Eerst waren het er nog 3quote:Feyenoord wil twee ervaren spelers
Wil Feyenoord de stap weer maken om de aansluiting met de top 3 van Nederland te vinden, zal de ploeg minimaal twee ervaren spelers moeten aantrekken. Dat laat Feyenoord-trainer Erwin Koeman vandaag in De Telegraaf weten.
“Zulke spelers zijn belangrijk voor ons jonge elftal. Zie de impact van de terugkeer van Alfred Schreuder, die anderen beter laat voetballen”, aldus de oefenmeester. Voor één van de posities waar zeker een speler voor aan moet worden getrokken, is die van ‘breekijzer’ Pierre van Hooijdonk. Maar of de financiën dat toelaten? “Of er geld is? Daarvoor moet je niet bij mij zijn.”
Koeman gaf ook meer duidelijkheid op de vraag of hij ook volgend seizoen nog als hoofdverantwoordelijke in de Kuip zal zijn. “Ik heb een doorlopend contract tot 2008 en normaalgesproken zit ik hier volgend seizoen ook nog.”
ikquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Nadat ik donderdag en vrijdag naar Paris Saint Germain - AEK Athene was, me weer opladen voor zondag dan naar Den Haag voor ADO - Feyenoord![]()
Wie gaat er nog meer
Reken maar op niks met nog dik 15 miljoen schuld!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:50 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Eerst waren het er nog 3![]()
Kut beleid
Ja maar toen wisten we nog niet dat Schreuder zo zou schitterenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:50 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Eerst waren het er nog 3![]()
Kut beleid
voetbalprimeur.nlquote:Erwin Koeman polste Mols
Door: Cas Broxterman
Trainer Erwin Koeman heeft Michael Mols onlangs gevraagd bij Feyenoord te komen spelen. De aanvaller zou na het seizoen naar Rotterdam moeten komen. Mols is er echter niet op in gegaan, omdat hij na dit seizoen stopt met voetbal.
In de Zeeuwse Courant bevestigde Koeman dat Feyenoord interesse heeft voor de spits van ADO Den Haag. De oefenmeester wist er echter nog niet in te slagen hem over te halen.
Feyenoord is overigens niet onbekend met spelers van ADO Den Haag. Romeo Castelen en Joonas Kolkka verruilden de afgelopen seizoenen ook al de aanval van de Hagenaren voor die van de Rotterdammers. Bovendien namen Pascal Bosschaart en Cory Gibbs onlangs de omgekeerde weg.
quote:Feyenoords jaarcijfers slechter dan huidig spel
Datum: 24-02 | Bron: FR-Fans.nl / Hand in Hand
In Hand in Hand staat een pittig stuk over de financiën van Feyenoord. Tijdens het Supporters Platform maakte Onno Jacobs de jaarcijfers van 2005-2006 bekend. Het verliep allemaal vlotjes. Er was gesneden in de kosten, er was minder schuld en ja, er was zelfs een winstje geboekt.
Het kan aan de presentatie van de vriendelijkheid zelve, Onno Jacobs, liggen maar de financiële leek ging bijna geloven dat Feyenoord in een financieel paradijsje was beland.
Niets is minder waar... Een financieel deskundige riep van achter uit de zaal: "Ik snap niet dat je hier zo blij mee kunt zijn". Onno Jacobs: "Maar dat ben ik ook niet". Vervolgens liet een supporter een aantal berekeningen los op Onno en sloot zijn relaas af met "Als het klopt wat ik nu uitreken, dan heeft Feyenoord tussen de 15 a 20 miljoen schuld, klopt dit?" Omdat deze persoon voorin de zaal zat en geen microfoon had hoorde het overgrote deel de vraag niet. Ook het: "Ja dat klopt" van Onno ontging het overgrote deel. Vooral omdat het na deze vraag direct pauze was.
Hand in Hand heeft een financieel deskundige (Frank Wensveen) uitgenodigd om eens naar de jaarcijfers te kijken. "Om te beginnen zijn de cijfers mij nog meer tegengevallen dan ik had voorzien. Zou het hier een normaal bedrijf betreffen, dan is het bedrijf zo failliet"
"Het resultaat van Feyenoord over het seizoen 2005-2006 is t.o.v. het seizoen 2004-2005 met 8 miljoen verbeterd. In 2005 was er echter 5,5 miljoen verlies terwijl er nu in 2006 een positief resultaat is van 2,3 miljoen. Dus een verbetering van 8 miljoen."
"Deze verbetering is echter schone schijn. In dit resultaat is immers de verkoop van spelers verwerkt. Indien Feyenoord zijn tafelzilver niet had verkocht, dan zou Feyenoord ongeveer 7,5 miljoen verlies hebben gedraaid."
"Volgens de jaarcijfers is voor 17.379.000 Euro aan spelers verkocht. Het zogenaamde snijden in de kosten heeft echter niets opgeleverd. Sterker nog. De bruto bedrijfslasten zijn dit jaar met bijna 2 miljoen Euro toegenomen. Dit komt voornamelijk door de opbrengst van verkochte spelers."
"Het groepsvermogen is nog steeds negatief. Dit betekent dat het totaal van de bezittingen te weinig is om alle schulden af te betalen. Feyenoords activa, oftewel de som van alle bezittingen is volledig met vreemd geld gefinancieerd. Dit maakt de club bijzonder kwetsbaar."
"Met name de liquiditeitspesitie staat zwaar onder druk. Het kan zomaar zijn dat Feyenoord bij wijze van spreken morgen de terreinknecht of wasvrouw niet meer contant kan betalen. Om hierin te voorzien zijn dit jaar kortlopende leningen aangetrokken en worden schuldeisers later terug betaald. De crediteurenpositie is opgelopen met minder dan 2 miljoen Euro. Naar alle waarschijnlijkheid worden bij Feyenoord de rekeningen van leveranciers pas na 80 dagen betaald."
Interessant om te weten is waar de overige schulden uit bestaan. Deze zijn van 5 miljoen Euro opgelopen tot bijna 11 miljoen Euro. Je moet er niet aan denken maar er hoeven maar twee lastige crediteuren zijn en een aanvraag tot faillissement ligt er."
"Onbegrijpelijk is dat Feyenoords vorderingen zijn opgelopen. Feyenoord krijgt nog 23 miljoen Euro van derden, maar in de jaarcijfers lees je hier geen woord over. Heel vreemd. Je zou verwachten dat Onno Jacobs of de accountant hierover iets zouden mededelen. Niet dus. Het is trouwens niet te hopen dat dit dubieuze debiteuren zijn. Want als dit zo is, dan is dat de doodsteek voor Feyenoord."
"Los van de schulden aan derden heeft Feyenoord voor 8,5 miljoen Euro aan lange leningen en 13,5 miljoen aan korte leningen. Feyenoord heeft totaal voor 22 miljoen Euro geleend. Dit is inclusief de beruchte Ghana lening a raison van 3,5 miljoen tegen 12% rente. Overigens mocht de rente geadministreerd worden, dan ligt de effectieve rente van de Ghana lening nog hoger."
Conclusie
- Feyenoord heeft een negatief vermogen / werkkapitaal.
- Feyenoord heeft enorme liquiditeitskrapte.
- Feyenoord kampt dagelijks met betalingsproblemen.
"Gebaseerd op deze cijfers: Feyenoord staat er beroerd voor. Feyenoord heeft totaal een schuld van afgerond 52 miljoen Euro. Het klopt dat Feyenoord beschikt over een arsenaal van spelers dat geld waard is. Echter, de boekwaarde van deze spelers is volledig gefinancierd door derden. Deze spelersgroep is niets anders dan een dekking t.b.v. deze financiers. Ofwel, met de opbrangst van de spelers wordt een deel van de schuld afgelost. Pas als Feyenoord een speler verkoopt voor meer dan hij op de balans staat, pas dan maakt Feyenoord echt een winst(je)."
Bij het horen van 52 miljoen slaat de angst je om je Feyenoord-hart. Deze angst is volledig terecht. Maar behoeft wel enige uitleg. Want tegenover deze schuld (aan financiers, belasting, banken etc.) staan ook de bezittingen van Feyenoord. Denk hierbij aan spelers."
De schuld van Feyenoord is eigenlijk precies het zelfde als een gezin met een hypotheek en een huis. Het gezin heeft een schuld (= de hypotheek) en het huis is het onderpand. Bij Feyenoord zijn het bijvoorbeeld de spelers. Alleen naar Feyenoord vertaald is de schuld hoger dan de spelers. Tel erbij op dat als Onno Jacobs de kas van Feyenoord opent hij vooral een hele grote echo hoort en de financiële problemen van Feyenoord mogen inmiddels duidelijk zijn.
"Het is overigens van de zotte dat het voorstel er ligt om deze 2,3 miljoen winst uit te keren als dividend aan de aandeelhouders. Wie zijn trouwens deze aandeelhouders? Feyenoord zal alle zeilen bij moeten zetten om het hoofd boven water te houden en elke Euro in het bedrijf moeten steken. Zolang de winst niet uit de bedrijfsresultaten komt, doch slechts uit de meerwaarde van jonge spelers, is dit geld van Feyenoord."
"Ik heb mij gebasseerd op de geconsolideerde cijfers. Naar mijn idee geven zij een getrouw beeld. Ik geloof niet dat er eventueel 'off balance' is gewerkt, behoudens een aantal huurverplichtingen en toezeggingen aan derden om te participeren. Overigens kan dit bedrag op jaarbasis nog aardig oplopen. Dat er stille reserves aanwezig zijn, geloof ik niet"
"Tenslotte nog dit: in het verslag van de directie schrijft iemand optimistisch dat het financieel met Feyenoord beter gaat. Als dit het niveau van Feyenoords directie is dan vrees ik met grote vreze voor de toekomst."
Feyenoord gaat eraanquote:
Werkelijk, die gozer moeten ze echt preventief ruimen hoor... WTF MOLSquote:
Vlaar en Ekramy ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:23 schreef Steve_I. het volgende:
We mogen hopen dat er wat jeugdspelers extra doorbreken A la Drenthe, dat spaart je een paar miljoen aan transfergeld en een paar miljoen aan hoge salarissen. Als ze slim zijn leggen ze Drenthe, Vincken en De Guzman tot 2012 vast.
Ik vind Hugo maar een nare man, maar dit keer ben ik het werkelijk voor 110% met hem eens.quote:Benieuwd ben ik naar wat Michel Platini vindt van de ongeregeldheden tijdens Lille-Manchester United. De nieuwe voorzitter van de Europese voetbalbond was onlangs stellig in zijn oordeel over (de achterban van) Feyenoord. Volkomen terecht dat die club eventjes geen Europees voetbal mag spelen.
Geen woord over de warboel die (zijn vroegere club) Nancy er organisatorisch van had gemaakt. Ondanks waarschuwingen van de leiding van Feyenoord werden er toch kaarten in de vrije verkoop gedaan. Ook de Franse politie is niets verweten. Zij sloten Rotterdamse wilden (zonder kaartjes) niet op in een of andere legerkazerne, nee, ze werden losgelaten in het stadion. Er kwam traangas aan te pas, die zelfs de spelers hinderde.
De rest is geschiedenis. Tijdens Lille-Manchester United is Europa misschien wel aan een klein Heizeldrama ontsnapt. Engelse fans werden bijna platgedrukt en door het hek te forceren ontsnapten ze aan een wisse dood. Ik zag Edwin van der Sar net als Timmer een paar weken geleden snakken naar adem, vanwege het traangas. Het trieste is: de leiding van Manchester United wil dat Lille wordt uitgesloten van verdere deelname aan de Champions League, maar de Fransen willen dat Manchester wordt geschorst.
Een diepgaand onderzoek zou klaarheid moeten brengen. Hoe kon het dat het ‘Engelse’ vak zó vol zat? Zijn er in Engeland op grote schaal kaarten vervalst of liet de Franse controle te wensen over? Waarom kwam de Franse politie zo kort na Nancy weer op de proppen met traangas, en was dat wel nodig en verantwoord? Wat doet Michel Platini? Ik kan het wel voorspellen. Als Fransman offert hij Lille niet en een reus als Manchester United durft hij niet uit de competitie te laten nemen. Het wordt een berisping, een opgeheven vingertje als laf compromis. Let maar op. Matsen heet dat.
Bron: AD - Auteur: Hugo Borst
true.... Al denk ik dat Ekramy daar weinig behoefte aan heeft. Is nu geloof ik al 23, heeft alles voor Feyenoord opgegeven, zelfs z'n vrouw daar soort van achtergelaten, en speelt nog steeds vrijwel nooit. Wat dat betreft heeft 020 geluk; die kunnen het zich veroorloven een keeper een paar jaar het vertrouwen te geven om zich te ontwikkelen. Denk dat Ekramy 8x meer talent heeft, maar als hij nooit de kans krijgt........quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag die Borst ook niet, maar hier heeft hij gewoon een punt.
Het zou natuurlijk totaal achterlijk zijn als Schreuder contractverlenging krijgt. Niet alleen omdat hij a) te oud is b) niet het gewenste niveau haalt in het veld maar ook c) blessuregevoelig blijft en d) langzaam herstelt van die blessures. Hou hem er maar bij als 'begeleider' ofzo (en knip de helft van z'n loon).quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:26 schreef dlebrok het volgende:
We moeten volgend seizoen echt wel wat kunnen met dit elftal (veel talent) maar dan moet Feyenoord slim genoeg zijn om een transfer ala Engelaar bij Twente te doen. Helaas is Koeman een zwakzinnige boer die Schreuder nog zou scouten als Ronaldinho en Schreuder voor z'n neus stonden en beiden wilden tekenen.
Het is kenmerkend voorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:31 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord moet gewoon een goede trainer hebben. Zo slecht is de selectie niet. Wedstrijden tegen AZ, PSV en Blackburn (toch niet de minsten) waren hoopvol.
Ekramy moet inderdaad gewoon eens eerste doelman worden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:28 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
true.... Al denk ik dat Ekramy daar weinig behoefte aan heeft. Is nu geloof ik al 23, heeft alles voor Feyenoord opgegeven, zelfs z'n vrouw daar soort van achtergelaten, en speelt nog steeds vrijwel nooit. Wat dat betreft heeft 020 geluk; die kunnen het zich veroorloven een keeper een paar jaar het vertrouwen te geven om zich te ontwikkelen. Denk dat Ekramy 8x meer talent heeft, maar als hij nooit de kans krijgt........
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:01 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
ik![]()
hoe was het bij psg? nog foto's genomen?? was het druk/vuurwerk/sfeer etc etc??
quote:![]()
Paris Saint Germain - AEK Athene
![]()
![]()
De wedstrijd was in begin niet zo goed. Maar door een mooie aanval wel 1-0 bij rust. De sfeer zat er echt 90 min lang goed in. Aan alle kanten werd er wel gezongen. Ook nog heel de tijd door de Griekse fans. Hier een paar foto's.
30 euro @ 1.71![]()
De wedstrijd heeft me ook nog 20 euro opgeleverd. Omdat ik woensdag nog 30 euro had ingezet op winst voor Paris Saint Germain.
Weet ik niet, het kan snel gaan. Vorig jaar deden we zomaar opeens tot ver in het seizoen mee om de titel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:35 schreef Steve_I. het volgende:
Kampioenschap hoeven we ons helaas niet meer op te richten tot 2010 ofzo.
Ik denk van welquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:24 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Weet ik niet, het kan snel gaan. Vorig jaar deden we zomaar opeens tot ver in het seizoen mee om de titel.
Ik snap overigens niet dat iedereen de Kromme zo graag als trainer ziet. Ik heb een beetje het gevoel dat 'zolang het maar een echte Feyenoorder is' het wel goed is bij velen. Hij moet echter ook nog goed kunnen trainer en een veel betere trainer dan Koeman is ie denk ik ook niet.
Echt heel heel heel jammer, en vooral stom, dat Timmer niet verkocht is in de winter...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ekramy moet inderdaad gewoon eens eerste doelman worden.
Die jongen kan het echt wel. Niets geen rijpen meer met die gast gewoon er in zetten en Timmer wordt maar lekker met Lodewijks keepertrainer ofzo.
Been heeft in het recente verleden bewezen dat ie een team kan bouwen, talenten beter kan maken en goed overweg kan met jonge spelers.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:02 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ik denk van wel![]()
Regelmatig doet hij uitspraken over begeleiden van jonge jongens, bouwen van een team, vertrouwen geven etc etc. waarvan ik denk; daar zou koeman nog een hoop van kunnen leren. Ik heb juist weer weinig vertrouwen in Been die veel anderen hier wel terug willen 'omdat het een echte Feyenoorder is'.
doet het nu anders niet bijzonder goed.... Denk dat zijn excelsior gewoon is onderschat, maar zo'n toptrainer lijkt het me de komende 5 jaar nog niet. Doe Been maar als opvolger van de Kromme. Overigens hebben beiden wel de persoonlijkheid die ik wil zien, en waar je ook een echt team mee opbouw.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:24 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Been heeft in het recente verleden bewezen dat ie een team kan bouwen, talenten beter kan maken en goed overweg kan met jonge spelers.
De Kromme weet daarentegen ws niet eens wat een Ipod is
Ik bedoelde dus dat de Kromme denk ik te oud(erwets) is om met jongens als Drenthe om te gaan en de huidige jeugd te snappen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:30 schreef Steve_I. het volgende:
Maar is het zo belangrijk of hij weet wat een Ipod is?
quote:die dingen zijn toch voor breezersletjes![]()
jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:49 schreef sjimz het volgende:
Ben jij dat op de foto jorien?
Geloof ik niets van. Hij is er juist van om zo veel mogelijk met de jonge jongens te praten. Hij heeft dat al meerdere keren geuit, onder andere over de Guzman. Misschien is hij ouderwets, maar de basis waar het om draait blijft toch hetzelfdequote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:35 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat de Kromme denk ik te oud(erwets) is om met jongens als Drenthe om te gaan en de huidige jeugd te snappen.
[..]
jaquote:Tuurlijk joh. Dus 90 % van de huidige voetballers zijn breezersletjes?
Nee. Bert is bijna een tweede Koeman. Misschien wel iets beter, maar niet veel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:15 schreef erkel het volgende:
Iemand Bert van Marwijk?
Maar vooralsnog krijgt Koeman van mij nog het voordeel van de twijfel, al doet zijn interesse voor Mols niet veel goeds.
Bert heeft weer een lading aan ervaring meegenomen uit Dortmund en het is gewoon een goede trainer, die zich niet gek laat maken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:19 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Nee. Bert is bijna een tweede Koeman. Misschien wel iets beter, maar niet veel.
Mee eens.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:19 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Nee. Bert is bijna een tweede Koeman. Misschien wel iets beter, maar niet veel.
Koeman laat zich ook niet gek maken. "We moeten gewoon die vijfde plaats vast houden, dat is de realiteit."quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:21 schreef erkel het volgende:
[..]
Bert heeft weer een lading aan ervaring meegenomen uit Dortmund en het is gewoon een goede trainer, die zich niet gek laat maken.
Supporters polsen beul Saddam.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Koeman polst Mols. Wat een lul zeg
Dat ook nog eens, maar het feit dat ie niet kan voetballen is al helemaal erg.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:20 schreef DenniZZ het volgende:
Mols
Nog een amsterdammer!!! BAH! dit is Feyenoord niet meer!
PSV wil zenden hebben. waarom zou Zenden naar Feyenoord gaan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:55 schreef hello_moto1992 het volgende:
Feyenoord kan toch ook proberen Zenden te halen?
Omdat we Koeman eruit gaan flikkeren en de weg omhoog weer inzetten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
PSV wil zenden hebben. waarom zou Zenden naar Feyenoord gaan?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:55 schreef hello_moto1992 het volgende:
Feyenoord kan toch ook proberen Zenden te halen?
Klinkt bijna alsof je het graag wilquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zou van mij mogen.
Morgen staat Feyenoord weer voor lul voor heel Nederland.
Denk 2-0 nederlaag ofzo
Zenden zn hart ligt bij psv die gaat absoluut niet naar Feyenoord.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:34 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Omdat we Koeman eruit gaan flikkeren en de weg omhoog weer inzetten.
Ja en Kluivert z'n hart lag bij Ajaxquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zenden zn hart ligt bij psv die gaat absoluut niet naar Feyenoord.
Nou liever niet. Sta je dan om 8 uur op en kom je om 5 uur terug. om te verliezen bij een degradatiekandidaatquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:46 schreef erkel het volgende:
[..]
Klinkt bijna alsof je het graag wil
Kluivert en een hart.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:57 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Ja en Kluivert z'n hart lag bij Ajax
Of ADO wint er van één hahahahhahahaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nou liever niet. Sta je dan om 8 uur op en kom je om 5 uur terug. om te verliezen bij een degradatiekandidaat![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij heeft een hart doen stoppen. Dat is het enige wat hij met een hart heeft![]()
Ajax wilde Kluivert nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:57 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Ja en Kluivert z'n hart lag bij Ajax
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij heeft een hart doen stoppen. Dat is het enige wat hij met een hart heeft![]()
Misschien wil PSV het wel niet, of komen ze er niet uit of zoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
PSV wil zenden hebben. waarom zou Zenden naar Feyenoord gaan?
Uiteraard krijg je OOK HIERVOOR een SV zodra die geweldige nieuwe voetbalwet wordt doorgedrukt!quote:Parkeren op voorplein bij uitwedstrijden verboden
Supporters die bij uitwedstrijden, waarbij verplicht bus-/treinvervoer van toepassing is, de auto parkeren op het voorplein aan de Olympiaweg kunnen een bekeuring tegemoet zien.
Tot op heden werd het parkeren op het voorplein gedoogd, maar de politie en deelgemeente hebben besloten het niet langer door de vingers te zien. Voor aanstaande zondag, als het uitduel met Ado op het programma staat, is de regeling nog niet van kracht.
Bij de eerstvolgende uitwedstrijd waarbij sprake is van vervoer vanaf De Kuip zal de politie wel verbaliserend gaan optreden. Supporters mogen hun voertuigen parkeren op de parkeerplaatsen P3 en P4 rond het stadion. Daarnaast zijn alle normaal aangegeven, maar beperkt aanwezige, parkeerplaatsen en parkeervakken langs de Olympiaweg ook te gebruiken.
Misschien komt het geld van de parkeerboetes ten goede aan de financiële positie van Feyenoord!quote:Op zondag 25 februari 2007 09:05 schreef DenniZZ het volgende:
Wat is de reden dat het niet meer door de vingers wordt gezien? Er is geen enkele aanleiding toe.
Dan is het vast een idee van Chris Worstquote:Op zondag 25 februari 2007 09:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Misschien komt het geld van de parkeerboetes ten goede aan de financiële positie van Feyenoord!
AMSTERDAM - PSV zou in oud-speler Boudewijn Zenden de ideale opvolger voor Phillip Cocu zien. De speler van Liverpool kan niet altijd reken op een basisplaats bij de Reds, en heeft bij de Eindhovenaren een "fantastische tijd gehad", zegt hij zaterdag in de Telegraaf.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:40 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Misschien wil PSV het wel niet, of komen ze er niet uit of zoKan altijd proberen toch
?
quote:
Als het nu scoren was...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lul je, dit team is echt niet zo slecht dat het met 3-3 gelijk speelt tegen de hekkensluiter. Doe je oogkleppen eens af.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:36 schreef renz0r het volgende:
Laat ik duidelijk zijn, hier kan Koeman ook weinig aan doen. Het team is gewoon niet beter.
Zet er een Mourinho neer, net of hij met deze selectie kampioen kan worden...
Halve team wegschoppen en goede spelers aantrekken, dan maken we meer kans...Maarja, geen geld...
Onzin, dit team moet zonder inspanning 5e worden en met inspanning gewoon meedoen voor plek 3.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:36 schreef renz0r het volgende:
Laat ik duidelijk zijn, hier kan Koeman ook weinig aan doen. Het team is gewoon niet beter.
Zet er een Mourinho neer, net of hij met deze selectie kampioen kan worden...
Halve team wegschoppen en goede spelers aantrekken, dan maken we meer kans...Maarja, geen geld...
Dat maakt het alleen maar ergerquote:Op zondag 25 februari 2007 14:53 schreef ruud_fr het volgende:
Koeman
[..]
ja, alleen hun staan 14e en wij 5e
Dus moet er een betere verdediging komen.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:43 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Onzin, dit team moet zonder inspanning 5e worden en met inspanning gewoon meedoen voor plek 3.
Doelsaldo zegt genoeg...
Op de plekken van Kuyt en Kalou na staat er nu een beter elftal dan vorig jaar.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:00 schreef renz0r het volgende:
[..]
Dus moet er een betere verdediging komen.
Ik vind de kwaliteit van de spelers echt 10x minder dan teams van de vorige jaren.
Er schommelt inderdaad wat aan de verdediging en aan de spits, maar Koeman is toch echt wel hoofdoorzaak nummer 1 dat het zo waardeloos gaat. Met dit team moet je echt minstens boven FC Twente (wie? ) kunnen eindigen.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:00 schreef renz0r het volgende:
[..]
Dus moet er een betere verdediging komen.
Ik vind de kwaliteit van de spelers echt 10x minder dan teams van de vorige jaren. Waar zijn de echt scorende spitesen gebleven. Die griek gaat nu eindelijk beter draaien maar wordt door weinige geaccepteerd. Verdediging is net gatenkaas, wat de 51 tegengoals beantwoordt.
Dit team is gewoon een middenmoter, geen topploeg. Koeman is dan niet de beste trainer van de eredivisie, het team zelf is ook 3x niks.
Koeman wou routine en vindt Schreuder en Mols goed genoeg. Dat terwijl Engelaar (die zeer haalbaar was) een klasse beter is dan die 2 en waarom geen Santi Kolk ipv Mols?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er schommelt inderdaad wat aan de verdediging en aan de spits, maar Koeman is toch echt wel hoofdoorzaak nummer 1 dat het zo waardeloos gaat. Met dit team moet je echt minstens boven FC Twente (wie? ) kunnen eindigen.
Die heeft al bij ons onder contract gestaan, dus daar gaan ze dan vast geld aan uitgeven.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:30 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Koeman wou routine en vindt Schreuder en Mols goed genoeg. Dat terwijl Engelaar (die zeer haalbaar was) een klasse beter is dan die 2 en waarom geen Santi Kolk ipv Mols?
quote:
Misschien als grapje bedoelt, maar het lijkt er gewoon op als het hem geen kut interesseert of Feyenoord nou wint of verliest.quote:Koeman: 'Feyenoord maakt teveel fouten'
Geschreven door Jurre de Ruiter op zondag, 25 februari om 15:50
Na afloop van het gelijkspel van Feyenoord tegen ADO Den Haag (3-3), kon trainer Erwin Koeman concluderen dat zijn ploeg de zege niet verdiende. “Het resultaat was gezien het spelbeeld dan ook terecht”, aldus de trainer.
“We maakten te veel fouten om hier een overwinning te boeken. Onze doelpunten waren mooi, maar aan de andere kant verdedigden we soms ook weer kinderlijk eenvoudig”, zo vertelt Koeman. “De laatste twee jaar hebben we hier verloren, nu niet. Eigenlijk is het een topdag voor ons”, zo sloot hij met een lach af.
Ook over de strafschop die ADO Den Haag kreeg, werd nagepraat. Koeman twijfelde of ‘onze vriend’ wel juist handelde, maar collega-trainer Lex Schoenmaker kon zich er logischerwijs absoluut niet druk om maken. “Volgens mij maakte Feyenoord in de eerste wedstrijd tegen ons ook een discutabel doelpunt. En een mazzeltje kunnen we hier wel gebruiken, want we winnen niet zoveel. Zelfs de toss niet.''
Hij zal Koeman rot op ook wel hebben gehoordquote:Op zondag 25 februari 2007 16:13 schreef ViVe het volgende:
[..]
Misschien als grapje bedoelt, maar het lijkt er gewoon op als het hem geen kut interesseert of Feyenoord nou wint of verliest.![]()
Volgens mij is het zelfs Kuyt nooit gelukt om het te doen.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:29 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Tegen fucking ADO. Dat doet mn neefje van 11 wel.
Precies dat dacht ik nou ook toen ik dat stukje las.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:13 schreef ViVe het volgende:
Misschien als grapje bedoelt, maar het lijkt er gewoon op als het hem geen kut interesseert of Feyenoord nou wint of verliest.![]()
Mijn God, wat een mongool.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:13 schreef ViVe het volgende:
[..]
quote:oor het eerst dit seizoen werd Erwin Koeman door de Feyenoord supporters verantwoordelijk gehouden voor de slechte prestaties van dit seizoen. Uit het Feyenoordvak werd: "Koeman rot op" gezongen.
Erwin Koeman reageert nuchter op de uitlatingen van de meegereisde supporters. "Het heeft nog 20 maanden geduurd. Ik kan het aan de ene kant ook wel begrijpen, zij komen om Feyenoord te zien winnen. Maar ze weten niet wat er allemaal speelt binnen de club, ze zijn niet bij besprekingen en alle trainingen. Voor mij veranderd er niets, ik ga keihard door", zegt Erwin Koeman op Radio Rijnmond.
Hij doet er inderdaad altijd veel te luchtig over.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:13 schreef ViVe het volgende:
[..]
Misschien eens tijd voor wat meer openheid van zaken, zou je denken, maar nee.quote:
We hadden niet meer verdiend.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:54 schreef Maikalo het volgende:
Het is gewoon ook triest dat er mensen tevreden kunnen zijn met een fucking gelijkspel bij ADo![]()
Bla bla, maar dan hoef je er nog niet tevreden mee te zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
We hadden niet meer verdiend.
Was allang blij dat we niet verloren.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:01 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Bla bla, maar dan hoef je er nog niet tevreden mee te zijn.
Wat moet er dan gebeuren?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:12 schreef Happel het volgende:
Iedereen accepteert het maar, lijkt het wel. Dat is imo nog het grootste gevaar. Niemand geeft er meer om en laat het gebeuren. Treurig...
Van alles. En nee, het Maasgebouw plus inhoud moet niet gesloopt worden door al die hersenloze randdebielen die bij Feijenoord komen.quote:
Waar en wanneer zou je willen praten? FSP?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Van alles. En nee, het Maasgebouw plus inhoud moet niet gesloopt worden door al die hersenloze randdebielen die bij Feijenoord komen.
Vind het treurig om zo weinig betrokkenheid te zien bij het grootste gedeelte van de supporters. Iedereen zit maar lijdzaam toe te kijken hoe de club steeds verder de afgrond inzakt.
En daar moet op dus alle mogelijke manieren wat aangedaan worden. Praten, wat al veel te vaak zonder effect is gebeurd, behoort ook tot die mogelijkheden.
FSP? das ook gewoon een lachertje, de ene leugen na de andere man.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waar en wanneer zou je willen praten? FSP?
Zeggen dat de guzman kut is mag ook al nietquote:Op zondag 25 februari 2007 17:54 schreef footbal_lad het volgende:
Ik had beter nog 'n dagje extra in London kunnen blijven.Wat 'n ongelooflijke .......wedstrijd zeg.En dan van die gasten in 't uitvak die ook nog proberen te beweren dat 't Koeman er niks aan ken doen.Je moet je tegenwoordig nog inhouden ook om je eigen supporters niet op de bek te slaan...
Ik irriteer me gewoon aan die gasten(het zijn steeds dezelfde bejaarde gasten) die elke uitwedstrijd weer zeggen dat het niet aan Koeman ligt,dat we de club juist meer moeten steunen.Na Twente uit zei een van die bejaarden tijdens de terugreis dat wij juist de club aan 't kapot maken waren.Kijk,'t mogen dan mede Feyenoord-supporters zijn,maar op 'n gegeven moment moeten ze ophouden met dat gezeik en gepreek.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zeggen dat de guzman kut is mag ook al niet![]()
Denk dat je moet gaan zoeken naar spelers in de leeftijd van 32 tot 38 jaar.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:09 schreef Steve_I. het volgende:
Denk dat we een degelijke middenvelder A la tymo (niet per se tymo, die zal wel niet komen) moeten halen, Lucius samen met Vlaar centraal zetten, en Bahia terugsturen het oerwoud in...
Als het aan Koeman ligt wel jaquote:Op zondag 25 februari 2007 18:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk dat je moet gaan zoeken naar spelers in de leeftijd van 32 tot 38 jaar.
Ja en laten we beginnen die klootmongoalen die je elke dag bij het trainingsveldquote:Op zondag 25 februari 2007 17:12 schreef Happel het volgende:
Leuke thuiskomst vandaag.
Heeft iemand dat artikel op pagina 2 wel gelezen? Zie allemaal verhalen over spelers
die gehaald moeten worden. Wees blij dat de club nog bestaat. Het is een grote
tyfusbende bij Feijenoord. Daar moet wat aan gedaan worden.
Zolang de schreeuwracisten blijven rondhangen met hun zogenaamde betere kijk opquote:Zolang dat niet gebeurd zullen er geen goede spelers komen. Iedereen accepteert
het maar, lijkt het wel. Dat is imo nog het grootste gevaar. Niemand geeft er meer
om en laat het gebeuren.
Treurig...
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:47 schreef sanni het volgende:
[..]
Ja en laten we beginnen die klootmongoalen die je elke dag bij het trainingsveld
ziet staan en elke keer geen ex-Ajax spelers/020/snavels lulverhalen ziet afsteken
op te ruimen van de club aangezien zij alleen maar klagen maar nooit verantwoording
willen dragen voor hun gebler. Als feyenoord beter moet worden dan is iedereen
gewoon welkom en dus ook ex-Ajax spelers en trainers. Elke afwijzing staat een
betere toekomst in de weg maar dat zullen de bekrompen schreeuwlelijkers wel
weer niet zo met hun oeverloze gebler en racistische houding jegens anderen.![]()
[..]
Zolang de schreeuwracisten blijven rondhangen met hun zogenaamde betere kijk op
alles blijft de club het lachertje/Calimero van Nederland en Europa. Grow up!![]()
Je hoeft niet na elke regel op enter te drukken hoor, dat gaat vrij automatisch. Al sinds 1803 ongeveer.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:47 schreef sanni het volgende:
[..]
Ja en laten we beginnen die klootmongoalen die je elke dag bij het trainingsveld
ziet staan en elke keer geen ex-Ajax spelers/020/snavels lulverhalen ziet afsteken
op te ruimen van de club aangezien zij alleen maar klagen maar nooit verantwoording
weer niet zo met hun oeverloze gebler en racistische houding jegens anderen.![]()
[..]
alles blijft de club het lachertje/Calimero van Nederland en Europa. Grow up!![]()
Achterlijke imbeciel.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:47 schreef sanni het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:47 schreef sanni het volgende:
[..]
[..]
Je doet zelf anders precies hetzelfde. Ik snap sowieso niet dat jullie geen ex-020ers willen hebben?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Achterlijke imbeciel.
Schreeuwracisten.
Heb jij wel kijk op de club? Laat eens wat van je horen ipv af te geven op anderen, klootmongool.
Wat heeft het nog voor zin om te discussieren als je dat niet begrijpt. Op dat gebied ben ik ongelooflijk kortzichtig, so be it.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je doet zelf anders precies hetzelfde. Ik snap sowieso niet dat jullie geen ex-020ers willen hebben?
Wat boeit t? Reken charisteas gewoon af op zn voetbal kwaliteiten...
Je discussiert nooit Happelquote:Op zondag 25 februari 2007 19:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat heeft het nog voor zin om te discussieren als je dat niet begrijpt. Op dat gebied ben ik ongelooflijk kortzichtig, so be it.
En Vlaarquote:Op zondag 25 februari 2007 20:22 schreef Vakkie_W het volgende:
Heb net de samenvatting gezien, maar wij hadden dat puntje echt niet verdient.
Alleen Charisteas was goed.
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En Vlaar![]()
Kwestie van wachten tot hij weggekocht zal worden.
Jammerquote:Op zondag 25 februari 2007 20:46 schreef erkel het volgende:
Mols wist van niks zei die in een reactie na de wedstrijd
Voetballers liegen altijd.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:46 schreef erkel het volgende:
Niet zo gek als je je openlijk af gaat vragen wat er mis is met (ex-)Ajacieden.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je discussiert nooit HappelJe zegt alleen maar dingen zonder onderbouwing
Hij zal wel 50 euro hebben gekregen van Bosz als Mols het zou ontkennen.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:46 schreef erkel het volgende:
Waarom zou hij er over liegen? Zie er geen reden voorquote:
Hij houdt zijn mond voor 50 euro denk je ?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij zal wel 50 euro hebben gekregen van Bosz als Mols het zou ontkennen.
quote:'Graeme Rutjes gepolst voor functie Algemeen Directeur'
Volgens Radio Rijnmond is de oud-voetballer Graeme Rutjes gepolst voor de functie van Algemeen Directeur bij Feyenoord. Tijdens zijn actieve voetbalcarriere werd hij ‘Professor Eigenwijs’ genoemd, mede vanwege het feit dat hij tijdens zijn voetballoopbaan bedrijfseconomie aan de universiteit studeerde. Hij was de afgelopen jaren onder andere eigenaar van een golfcomplex.
Rutjes werd geboren in Australië, maar is een Nederlander. Op jonge leeftijd kwam deze voetballer al terecht bij Excelsior Rotterdam. In 1980 maakte hij zijn debuut in het betaalde voetbal in de eredivisie. De club degradeerde één keer maar promoveerde een seizoen later, uiteindelijk bleef Graeme Rutjes 5 seizoenen bij Excelsior.
In 1985 trok hij naar België om er bij KV Mechelen te gaan voetballen. Samen met Mechelen won hij in 1988 de Beker der Bekerwinnaars en werd hij een seizoen later landskampioen. In 1990 kwam hij terecht bij die andere topclub uit België, nl. RSC Anderlecht. In Anderlecht vond hij zijn trainer van bij Mechelen terug, de Nederlander Aad de Mos. En enkele seizoenen later ook John Bosman en Marc Emmers (beide ook ex-KV Mechelen).
Met Anderlecht werd hij 4 maal landskampioen en won hij 1 keer de Beker van België. In 1996 sloot hij zijn voetbalcarrière af bij Anderlecht.
Hij speelde 13 maal voor de nationale ploeg van Nederland.
Huysegems de man van 2,5 miljoen die uit de basis is gespeeld door Kolkka?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Huysegems zit bij Studio Voetbal zo.
Hoe is het met Marcel Boekhoorn dan? Laat Feyenoord maar eens met hem gaan praten.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Geef mij maar een persoon met veel geld.
Hmm schaars zit erquote:Op zondag 25 februari 2007 21:01 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Huysegems de man van 2,5 miljoen die uit de basis is gespeeld door Kolkka?
Nou nou, ze hebben wel interessante gasten daar. Eerst Bosz, nu Huysegemsquote:Op zondag 25 februari 2007 20:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Huysegems zit bij Studio Voetbal zo.
Tsss, had ik net m'n DVD-recorder al helemaal goed ingesteldquote:Op zondag 25 februari 2007 21:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hmm schaars zit er
mijn fout.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar van zulke gasten wordt je totaal niets beter. Zie schreuder. Goeie gozer, maar buiten dat hij gewoon het niveau niet aan kan is hij ook dermate blessure-gevoelig dat je nooit op hem zal kunnen rekenen. Dan kan je nog beter Boussaboun omscholen tot centrale middenvelder ofzo; die kan het niveau ook niet aan, maar dan kan hij het tenminste elke wedstrijd niet aan. Hetzelfde geld voor Mols, hij is niet alleen te slecht, hij is ook totaal niet fit meer. En dan vind ik het de fout van onder andere Koeman ja.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Koeman, maar aan de beschikbare (geen) transfergelden.
Hij is niet uit de basis gespeeld door Kolkka, hij is uit de basis gezet door een totaal onkundig trainer.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:01 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Huysegems de man van 2,5 miljoen die uit de basis is gespeeld door Kolkka?
Mwah kost nog best een miljoen euro salaris denk ik.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:57 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar van zulke gasten wordt je totaal niets beter. Zie schreuder. Goeie gozer, maar buiten dat hij gewoon het niveau niet aan kan is hij ook dermate blessure-gevoelig dat je nooit op hem zal kunnen rekenen. Dan kan je nog beter Boussaboun omscholen tot centrale middenvelder ofzo; die kan het niveau ook niet aan, maar dan kan hij het tenminste elke wedstrijd niet aan. Hetzelfde geld voor Mols, hij is niet alleen te slecht, hij is ook totaal niet fit meer. En dan vind ik het de fout van onder andere Koeman ja.
Kolkka is ook zo iets. Zeg wat je wilt, ik krijg zowaar bewondering voor die gozer, maar over 1 of 2 seizoenen gaat hij met pensioen. Een Huysegems is eigenlijk veels te licht voor wat Feyenoord zou moeten zijn, maar ondertussen heeft hij wel 6x gescoord. In vergelijking met z'n aantal gespeelde minuten en z'n positie doet hij het dan alsnog veel beter dan Kolkka en Harry. Een Kolkka mag van mij bijtekenen, kost niets, doet 't aardig, klaagt niet, maar is gewoon niet meer dan een breedtespeler, uiteindelijk is Huysegems er 1 die het zal moeten doen.
Ik vind koeman gewoon een zeer matige trainer.
Ik zou de salaris schaal niet weten binnnen Feyenoord. Ik ken alleen Football Manager. Maar Bosz kent dat ook alleen geloof ikquote:Op zondag 25 februari 2007 23:30 schreef M.Melandri het volgende:
1 mil??? dat verdient de best betaalde speler van feyenoord misschien maar kolkka echt niet
Morgen is de herhalingquote:Op zondag 25 februari 2007 21:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tsss, had ik net m'n DVD-recorder al helemaal goed ingesteld
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Morgen is de herhaling, wil je schaars die te gast is bij Studio Ajax nog opnemen.
Maar waarneer krijgen jullie nou een nieuwe kledingsponser , al die shirtjes gaat straks gewoon teveel geld kosten, vandaag was die van PI- ¤ weer een gescheurd.
No way. Weet niet wat hij verdient, maar zeker zoveel niet. Zelf schat ik 't op een ton of 3/4. En voor een andere speler ben je dat salaris (of meer) ook kwijt, en helaas hebben we geen geld om betere bankzitters te kopen dus...quote:Op zondag 25 februari 2007 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mwah kost nog best een miljoen euro salaris denk ik.
Daarnaast heb ik maar 1 goede wedstrijd van hem gezien en dat was in Tilburg.
Ben een van de weinige die dat live in het stadion heeft gezien![]()
dat shirt heeft mn broer nogquote:
Ik heb hem ook nog liggen.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
dat shirt heeft mn broer nog![]()
ik vind de huidige shirt best oke, maar ik heb dan ook geen xxxxxxxxl nodig, zodat mn shirt een beetje ruim zitDoe maar eentje van huidig seizoen in maatje L
Ik doe hem haast ook nooit meer aan.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:46 schreef Happel het volgende:
Had vrijdag het uit-shirt van Feyenoord in mijn handen. Wat een flutmateriaal.
quote:Mols: als ik benaderd wordt door Feyenoord ga ik misschien toch door
Michael Mols ontkende tegenover Radio Rijnmond dat hij gepolst is door Feyenoord om opvolger te worden van Pierre van Hooijdonk. Erwin Koeman had dat op vrijdag laten weten tegenover het PZC. De spits liet weten gevleid te zijn door de interesse. Hij gaf aan zeker niet uit te sluiten dat hij alsnog een vervolg wil geven aan zijn carriere als Feyenoord hem daadwerkelijk zal benaderen.
Hij scoort regelmatig, doet enorm zn best. Zie niet wat er mis is met Charisteas... Je zou ook moeilijk doen toen Cruijf kwam?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet zo gek als je je openlijk af gaat vragen wat er mis is met (ex-)Ajacieden.
En feyenoord dan? Wat sneu toch.quote:Ook PSV houdt spelers concurrentie in de gaten
26/2/2007 10:07
Hoewel PSV nog in de race voor drie prijzen (kampioenschap, Champions League en KNVB-beker), is de club al volop bezig met de invulling van de selectie voor volgend seizoen. Een van de topaanvallers zou wel eens kunnen vertrekken uit Eindhoven, terwijl coach Ronald Koeman in navolging van AZ niet uitsluit dat het een speler tracht aan te trekken van een van de vaderlandse concurrenten.
In Het Parool liet Koeman weten het 'vrij normaal' te vinden dat Jefferson Farfán en Arouna Koné komende zomer wellicht naar een buitenlandse topclub willen vertrekken. 'Dat is een gezonde ambitie. Als een van hen vertrekt, zal er veel geld binnenkomen.'
Geld dat gebruikt kan worden om spelers te behouden en nieuwe aan te trekken. PSV hoopt dat verdediger Alex nóg een seizoen in Eindhoven blijft, maar is daarbij afhankelijk van Chelsea dat over de eigendomsrechten van de Braziliaan beschikt.
Daarnaast gaat PSV binnenkort de toekomst van Otman Bakkal bespreken. FC Twente wil de gehuurde speler definitief overnemen, maar Koeman heeft de middenvelder ook nog niet afgeschreven. 'Hij heeft iets wat er bij ons soms aan ontbreekt, diepte in zijn spel', liet de trainer zich ontvallen in het Algemeen Dagblad.
In diezelfde krant liet Koeman weten dat PSV in de zoektocht naar versterking het vizier met name richt op spelers met de Nederlandse nationaliteit. PSV wil het evenwicht binnen de selectie bewaren. Koeman sluit niet uit dat de landskampioen zich gaat melden bij de concurrentie om een speler over te nemen. 'Waarom niet? Als je de Nederlandse kern wilt versterken, kom je terecht bij Ajax en AZ.'
Ja.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij scoort regelmatig, doet enorm zn best. Zie niet wat er mis is met Charisteas... Je zou ook moeilijk doen toen Cruijf kwam?
Dan ben je idd kortzichtig. Heb ook t idee dat Feyenoord daar meer last van heeft tov Ajax, PSV en AZ.quote:
Gelul.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan ben je idd kortzichtig. Heb ook t idee dat Feyenoord daar meer last van heeft tov Ajax, PSV en AZ.
Kijk hoe die gozer zn best doet. Niets mis met Charisteas. Maar gewoon lekker zo doorgaan, worden jullie iig nooit meer kampioen![]()
Je bent t dus met me eens dat het onzin is om spelers van Ajax, PSV? en AZ? te boycotten?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gelul.
Cruijff toen kreeg ook weerstand.. Wat zijn we dat jaar geworden?
Nee, lezen is moeilijk of niet?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent t dus met me eens dat het onzin is om spelers van Ajax, PSV? en AZ? te boycotten?
Dus je bent tegen de komst, maar daardoor kampioen worden is wel goed?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, lezen is moeilijk of niet?
Sjezus.
Nee, debieltje.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus je bent tegen de komst, maar daardoor kampioen worden is wel goed?![]()
Debieltje ben je ook hey, pleurt lekker een eind op ofzoquote:Feyenoord heeft op dit moment weinig te willen. Nemen jullie Mols maar lekker en doe Charisteas weg![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, debieltje.
[..]
Debieltje ben je ook hey, pleurt lekker een eind op ofzo
Je hebt al aangetoond dat niet te snappen, dus dan heeft verdere inhoudelijke reacties geen zin meer.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Fijn dat je ook inhoudelijk kan reageren
![]()
Verdere inhoudelijke reacties?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je hebt al aangetoond dat niet te snappen, dus dan heeft verdere inhoudelijke reacties geen zin meer.
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Verdere inhoudelijke reacties?Je hebt er nog geen 1 gegeven. Als dit bij jullie discussieren is dan kunnen jullie het idd beter bij "KOEMAN ROT OP!" houden
Dat viel me ook al op toen ik het lasquote:Op maandag 26 februari 2007 10:21 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
En feyenoord dan? Wat sneu toch.![]()
Waar ik op doel is dat jullie willen dat er dingen veranderen, maar niet in staat zijn om op een normale manier te converseren. Of Koeman moet blijven of gaan maakt mij eigenlijk vrij weinig uitquote:Op maandag 26 februari 2007 12:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
"Koeman gaat heen" is beter voor je oortjes?
Geef mij eens 1 reden waarom Koeman zou moeten blijven en dit niet zijn schuld is? Een graag 1 zonder dat je overkomt als een kleine Derksen, die lul snapt er helemaal geen kut van.
Zijn we wel, maar als je nou een spreekkoortje wil doen is:quote:Op maandag 26 februari 2007 12:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar ik op doel is dat jullie willen dat er dingen veranderen, maar niet in staat zijn om op een normale manier te converseren. Of Koeman moet blijven of gaan maakt mij eigenlijk vrij weinig uit
Nogmaals t gaat me niet om het spreekkoor. Ik denk dat jij degene bent die de dingen niet begrijpt. Jullie hebben het hier over praten met 'Feyenoord' zodat er dingen veranderen. Maar als ik gewoon een inhoudelijke vraag stel dan reageer je met debieltjequote:Op maandag 26 februari 2007 12:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zijn we wel, maar als je nou een spreekkoortje wil doen is:
"Koeman rot op" wat makkelijker als: "Meneer Koeman, wilt u alsjeblieft weggaan want onder u krijgen we meer doelpunten terwijl de verdediging niet nadelig is veranderd" terwijl het beide hetzelfde betekend.
Niet te hoog. Converseren met jou behoort gewoon niet tot mijn prioriteiten.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals t gaat me niet om het spreekkoor. Ik denk dat jij degene bent die de dingen niet begrijpt. Jullie hebben het hier over praten met 'Feyenoord' zodat er dingen veranderen. Maar als ik gewoon een inhoudelijke vraag stel dan reageer je met debieltje. Converseren op een normaal niveau is te hoog gegrepen?
En de Hammers ook nog eens dik verloren.......quote:Op zondag 25 februari 2007 17:12 schreef Happel het volgende:
Leuke thuiskomst vandaag.
Heeft iemand dat artikel op pagina 2 wel gelezen? Zie allemaal verhalen over spelers die gehaald moeten worden. Wees blij dat de club nog bestaat. Het is een grote tyfusbende bij Feijenoord. Daar moet wat aan gedaan worden. Zolang dat niet gebeurd zullen er geen goede spelers komen. Iedereen accepteert het maar, lijkt het wel. Dat is imo nog het grootste gevaar. Niemand geeft er meer om en laat het gebeuren. Treurig...
Namen, zoals Mols, zullen we in de toekomst steeds vaker horen.
Tja het gros van het uitvakvolk erger ik me ook altijd dood aan.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:54 schreef footbal_lad het volgende:
Ik had beter nog 'n dagje extra in London kunnen blijven.Wat 'n ongelooflijke .........wedstrijd zeg.En dan van die gasten in 't uitvak die ook nog proberen te beweren dat 't Koeman er niks aan ken doen.Je moet je tegenwoordig nog inhouden ook om je eigen supporters niet op de bek te slaan...
Pfff, hou op. Die waren echt slecht. Daar wint zelfs dit Feijenoord nog van. Sfeertje was geweldig, het cynisme van de West Ham supporters ook heerlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:13 schreef Luni het volgende:
[..]
En de Hammers ook nog eens dik verloren.......
Nee, niet te hooggegrepen.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals t gaat me niet om het spreekkoor. Ik denk dat jij degene bent die de dingen niet begrijpt. Jullie hebben het hier over praten met 'Feyenoord' zodat er dingen veranderen. Maar als ik gewoon een inhoudelijke vraag stel dan reageer je met debieltje. Converseren op een normaal niveau is te hoog gegrepen?
Ach kom op. Feyenoord presteert al jaren als een natte krant.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
"Koeman gaat heen" is beter voor je oortjes?
Geef mij eens 1 reden waarom Koeman zou moeten blijven en dit niet zijn schuld is? Een graag 1 zonder dat je overkomt als een kleine Derksen, die lul snapt er helemaal geen kut van.
Je hebt nog helemaal niet gezegd wat je zelf vindt... Lees je reacties op mn posts eens terug. Je kan me moeilijk op een ander standpunt brengen als je je eigen standpunt niet geeft...quote:Op maandag 26 februari 2007 13:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, niet te hooggegrepen.
Maar een conversatie hebben met iemand die alleen maar z'n eigen puntjes blijft zien/geloven en het andere punt niet aan wil nemen is inderdaad een debieltje, debieltje.
Als je dat zegt moet je dat tekstje aanpassen van "Fantastisch wijf" naar "Blind wijf".quote:Op maandag 26 februari 2007 13:49 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ach kom op. Feyenoord presteert al jaren als een natte krant.
Lees m'n reactie eens terug, denk dan eens wat harder na dan dat je hebt gedaan en bekijk dan de rest van je debiele reacties eens terug.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt nog helemaal niet gezegd wat je zelf vindt... Lees je reacties op mn posts eens terug. Je kan me moeilijk op een ander standpunt brengen als je je eigen standpunt niet geeft...
Dit is mijn volgens jou debielerige reactie:quote:Op maandag 26 februari 2007 13:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Lees m'n reactie eens terug, denk dan eens wat harder na dan dat je hebt gedaan en bekijk dan de rest van je debiele reacties eens terug.
Ik zal mijn eerste reactie eens uitkauwen:
"Johan Cruijff werd ook niet met open armen ontvangen en toch werd Feijenoord in dat jaar kampioen, het maakt dus helemaal niet uit dat die Griek zoveel weerstand vanuit de supportersgroep krijgt. "
Hierin zeg ik niets over het wel of niet boycotten van bepaalde spelers, omdat we het hier toch niet over eens worden.
EDIT:
Dat jij op die post debielerig inhaakte, tsjah.
Ik ga er dus gewoon verder op in. Cruijf werd het moeilijk gemaakt maar waarom? Hij heeft Feyenoord iets gegeven waar nu nog steeds over gesprokent wordt. Die weerstand zorgt er wel voor dat spelers zich nog even achter de oren krabben voordat ze naar Feyenoord komen. En dat terwijl Feyenoord zich die luxe niet kan permiteren. Feyenoord is geen aantrekkelijke club om te spelen ivm PSV, Ajax en AZ...quote:Op maandag 26 februari 2007 10:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent t dus met me eens dat het onzin is om spelers van Ajax, PSV? en AZ? te boycotten?
Je moet gewoon de beste spelers halen die tot de mogelijkheden behoren. Waar ze ook vandaan komen. Feyenoord hoort niet eens meer bij de grote 3 en ik denk niet dat de jonge talenten nog voor Feyenoord zouden gaan als ze ook bij bovenstaande 3 kunnen spelen. Spijtig maar waar...
Op het moment misschien wat minder, maar Feyenoord heeft een grote aantrekkingskracht op de volkse jongens en met zijn rijke historie heeft Feyenoord ook nog wel status in het buitenland.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:06 schreef JoeyT het volgende:
Ik ga er dus gewoon verder op in. Cruijf werd het moeilijk gemaakt maar waarom? Hij heeft Feyenoord iets gegeven waar nu nog steeds over gesprokent wordt. Die weerstand zorgt er wel voor dat spelers zich nog even achter de oren krabben voordat ze naar Feyenoord komen. En dat terwijl Feyenoord zich die luxe niet kan permiteren. Feyenoord is geen aantrekkelijke club om te spelen ivm PSV, Ajax en AZ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |