VIquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:52 schreef Canisfire het volgende:
Compliment voor Koeman op de laatste bladzijde van VI.
had je al geboekt Happel voor spurs - feijenoord destijds? Aangezien de wedstrijd niet doorgaat, ga je nog een andere wedstrijd bezoeken dan?quote:
Heb er ook zin in.Morgenochtend om 09:15 zit deze jongen lekker in 't vliegtuig.Zateravond weer terug.quote:
Zou toch leuk zijn. Ze kopen altijd de verkeerde de laatste tien jaar. Denneboom heeft al 4 jaar niks gepretesteerd de laatste 7 wedstrijden aardig.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:55 schreef Luni het volgende:
[..]
Zeg het niet te hard, straks lezen ze mee!
Gaaf, op het uitvak?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Charlton United - West Ham op zaterdag.
Drie dagen zuipen, erg vervelend.
quote:Feyenoord-straf precedent voor Lille of Man. United?
www.voetbalonline.nl, 21 februari 2007 22:15 - De wanordelijkheden rond de CL-wedstrijd Lille – Manchester United hebben geleid tot een officieel UEFA-onderzoek. Met de straf van Feyenoord in het achterhoofd is het interessant te zien hoe de Europese bond dit gaat aanpakken.
Op het veld gebeurden de nodige onverkwikkelijkheden, met arbiter Braamhaar in het middelpunt, we berichtten er al eerder over. Op de tribunes gebeurde er echter ook van alles. Zo werd een aantal Manchester United-fans platgedrukt tegen een hek, waarbij een van hen bewusteloos moest worden afgevoerd. Verder kregen de United-fans allerlei voorwerpen naar het hoofd geslingerd. Gary Neville werd er zelfs door geraakt. Ten slotte kreeg Edwin van der Sar last van het traangas dat door de oproerpolitie was verspreid.
Waar doet dit toch aan denken? Een novemberavond in Nancy wellicht? En wat gaat de UEFA nu doen? In ieder geval kijken naar “mogelijke overtredingen van bindende UEFA-regels ten aanzien van veiligheid en beveiligingsinstructies. Bovendien wordt gekeken naar eventuele misdragingen van beide supportersgroepen”, zoals de officiële verklaring luidde.
Hoeft ook niet, hij moet het erin schoppen... Niet dat'ie dat kan maargoed.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:00 schreef don-diablo het volgende:
en nee geen denneboom, die slaat geen deuk in een pakje boter![]()
Ja de politie wordt toch niet bestraft, alleen de uitclub maarquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:04 schreef erkel het volgende:
De Franse politie strooiden weer rijkelijk met hun traangasnet zoals tegen Feyenoord
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:07 schreef Erasmusch het volgende:
[afbeelding]
Mag dit hoogtepunt van het seizoen misschien in de OP?![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:07 schreef Erasmusch het volgende:
[afbeelding]
Mag dit hoogtepunt van het seizoen misschien in de OP?![]()
Betekent dan wel het einde van de technische staf gok ikquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik heb echt zwaar het vermoede dat Feyenoord aan gaat kloppen bij Ajax voor Maduro......
Ik mag het toch hopen van niet![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me niet dat ze weer zo'n fout maken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik heb echt zwaar het vermoede dat Feyenoord aan gaat kloppen bij Ajax voor Maduro......
![]()
![]()
![]()
Wat zijn je bronnen dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:38 schreef Vakkie_W het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat zou wat zijn zeg!quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:38 schreef Vakkie_W het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ie aan het einde van het seizoen vertrekt, zeg nou eerlijk: Met zulke spitsen win je de oorlog toch niet, oftewel te weinig kwaliteit en geen echte Feyenoorder. Koop maar iemand of zet er iemand neer vanuit de jeugd, alles beter dan zo'n zwakzinnige Griekquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:52 schreef zevenkamp het volgende:
Al komt ie, iedereen accepteert het toch wel. Zie die kankergriek. Eerst even protesteren en uiteindelijk vind iedereen het wel best omdat ie zo goed zen best doet.
quote:Bosz: 'Over Koeman geen zorgen'
Geschreven door Pieter Ooms op vrijdag, 23 februari om 10:14
Het lijkt wel of Feyenoord dit seizoen niets bespaard blijft. Slecht en wisselvalig voetbal, enkele fikse straffen van de UEFA en een crisis op bestuurlijk niveau. Om niet nog zo’n jaar mee te willen maken, zal er een hoop werk gedaan moeten worden in Rotterdam Zuid.
Eén van die onderwerpen betreft het aanblijven van Erwin Koeman. Ondanks alle tegenslagen bleef de trainer prijzenswaardig rustig. Maar of hij ook volgend seizoen nog hoofdverantwoordelijke bij Feyenoord wil blijven? Technisch directeur Peter Bosz heeft er het volste vertrouwen in.
“Over de trainer maak ik me geen zorgen. Hij heeft nog een tweejarig contract. Ik ga er voor honderd procent vanuit dat hij volgend seizoen ook nog trainer is van Feyenoord," verklaart hij tegenover Sportweek.
Alsof Maduro zelf naar Feyenoord zou willenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef 013 het volgende:
Omdat de rest van het elftal zo goed "presteert" valt zijn inzet op ja.
Maargoed, mijn zoontje van 4 wil nog steeds niet met hem op de foto dus die is in ieder geval wel goed opgevoed
Verder hoop ik niet dat ze die Maduro echt halen want dat zou nog erger zijn voor mijn gevoel.
Kluivert, zou ook wat geweest zijn !!!
Goh, komt ineens weer een kerstdeuntje opzetten in mijn hoofd
Voor het Europese Voetbal hoeft'ie niet in Mokum te blijven.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Alsof Maduro zelf naar Feyenoord zou willen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |