abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46596022
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:53 schreef Keltie het volgende:

[..]

Voor het Europese Voetbal hoeft'ie niet in Mokum te blijven.
Tsjah het schijnt dat hij geen zin heeft om met een helm op te trainen.
pi_46596738
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:31 schreef erkel het volgende:

[..]

Ik hoop dat ie aan het einde van het seizoen vertrekt, zeg nou eerlijk: Met zulke spitsen win je de oorlog toch niet, oftewel te weinig kwaliteit en geen echte Feyenoorder. Koop maar iemand of zet er iemand neer vanuit de jeugd, alles beter dan zo'n zwakzinnige Griek
Je snapt me niet. Ik bedoelde dat iedereen wel eerst flink protesteert als er een jood komt, maar na een paar gewonnen wedstrijden iedereen het weer doodleuk accepteert omdat ie zo goed zijn best doet. Dan wordt er zelfs voor hem geklapt en gaan er mensen zelfs een eigen lied voor hem verzinnen .
Feijenoord Rotterdam
pi_46598526
Houd van een lijntje.
pi_46598663
Toen was Maduro nog goed.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 18:33:55 #55
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_46601438
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Maduro in de kuip
Wieberen
  vrijdag 23 februari 2007 @ 18:35:25 #56
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_46601469
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:56 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Je snapt me niet. Ik bedoelde dat iedereen wel eerst flink protesteert als er een jood komt, maar na een paar gewonnen wedstrijden iedereen het weer doodleuk accepteert omdat ie zo goed zijn best doet. Dan wordt er zelfs voor hem geklapt en gaan er mensen zelfs een eigen lied voor hem verzinnen .
Helaas zullen we het wel moeten accepteren; eigen spelers uitfluiten is ook een joodsch principe, weg gaat ie toch niet zomaar, kapitaalvernietiging enzo. Voor 'm klappen vind ik persoonlijk ook al niets, een lied voor hem zingen is zum kotsen.
pi_46601563
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:35 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Helaas zullen we het wel moeten accepteren; eigen spelers uitfluiten is ook een joodsch principe, weg gaat ie toch niet zomaar, kapitaalvernietiging enzo. Voor 'm klappen vind ik persoonlijk ook al niets, een lied voor hem zingen is zum kotsen.
Ik dacht dat je nooit in de kuip kwam?
Houd van een lijntje.
pi_46602131
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:35 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Dit bedoel ik nou.
Feijenoord Rotterdam
pi_46602141
quote:
'Van Hooijdonk kan naar Australië'

Perth Glory heeft zijn oog laten vallen op Pierre van Hooijdonk. Dat weet de assistent-trainer van de Australische club Dave Mitchell te melden. Perth Glory wil de routinier voor exact zeven wedstrijden vastleggen.

"We volgen al een tijdje de verrichtingen van Van Hooijdonk", onthult Mitchell in de Australische media. "Hij is nog steeds in beeld bij ons. Hij heeft een goede naam en heeft voor enkele grote clubs gespeeld. Hij speelt nog steeds op topniveau, nu bij Feyenoord."

Perth Glory wil Van Hooijdonk tijdelijk strikken door middel van de constructie 'gastopredens'. Volgens de FIFA is het toegestaan om een speler zeven wedstrijden mee te laten doen als gast. Romario maakte eerder al eens gebruik van deze constructie.
http://nieuws.voetbalprimeur.nl/
  vrijdag 23 februari 2007 @ 19:20:28 #60
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_46602644
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:38 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ik dacht dat je nooit in de kuip kwam?
Jij denkt wel meer. En nu weer terug naar je eigen topicje
  vrijdag 23 februari 2007 @ 19:23:08 #61
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_46602731
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 19:02 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Dit bedoel ik nou.
Wil niet zeggen dat 't geen kutaankoop blijft die ik zo snel mogelijk weg heb, en waar de verantwoordelijke voor met de billen bloot moeten. Maar als je hem persoonlijk dermate aanpakt dat hij gelijk door kan naar RBC met 3 miljoen verlies en je eindigt zelf buiten de play-offs is dat ook niet je van het
  vrijdag 23 februari 2007 @ 19:35:06 #62
167723 sanni
Acima de seu
pi_46603048
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef 013 het volgende:
Omdat de rest van het elftal zo goed "presteert" valt zijn inzet op ja.

Maargoed, mijn zoontje van 4 wil nog steeds niet met hem op de foto dus die is in ieder
geval wel goed opgevoed
Wat een bekrompen en domme Rotterdam-Zuid uitspraak weer. Ik zou je bijna een vlag met
een swastika in je hand stoppen.
quote:
Verder hoop ik niet dat ze die Maduro echt halen want dat zou nog erger zijn voor mijn
gevoel. Kluivert, zou ook wat geweest zijn !!!
feyenoord zou in zijn handen mogen knijpen als dit soort spelers naar de Kuip
zouden komen. Blijf maar so denken en rond je heenslaan als het weer misgaat.
Er hebben vele ex-Ajax spelers -w.o de grootste - in de Kuip opgetreden en daar
hoor je niets over maar alleen omdat er een paar klootviolen bij het trainingsveld
rondhangen met de bekende grote bek en weinig realiteitsgevoel blijft het aanklooien
met de stadionclub. feyenoordgevoel laat me niet lachen. Die is allang weg. Wat
er tegenwoordig in De Kuip zit is veelal uiteelt dat veelal uit Dortrecht e.o komt. En
echte Rotterdam-Zuid spelers? Ja... als je van een veredeld VN elftal houdt...
  vrijdag 23 februari 2007 @ 19:42:12 #63
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_46603244
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 19:35 schreef sanni het volgende:
Flikker op idioot.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  vrijdag 23 februari 2007 @ 19:51:55 #64
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_46603557
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 19:42 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Flikker op idioot.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 20:56:44 #65
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_46605652
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 19:42 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik ben een idioot.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_46606957
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 19:52 schreef zevenkamp het volgende:
Al komt ie, iedereen accepteert het toch wel. Zie die kankergriek. Eerst even protesteren en uiteindelijk vind iedereen het wel best omdat ie zo goed zen best doet.
Die griek moet nog steeds ophoeren
"..and in my brain it's going wrong.."
  vrijdag 23 februari 2007 @ 21:50:35 #67
75556 erkel
back from Dagestan
pi_46607350
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:56 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Ik had wel je bericht gequote (denk ik), maar was niet echt een reactie daarop. Spuide mijn gal gewoon even over Charisteas
Weisst
  vrijdag 23 februari 2007 @ 21:54:16 #68
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_46607481
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:56 schreef JoeyT het volgende:

[..]
hup, terug naar 020 jij
  vrijdag 23 februari 2007 @ 21:59:19 #69
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_46607651
Overigens... misschien een hele rare gedachte... maar volgend jaar zou 'het feestjaar' worden, we zouden kampioen worden, het gouden logo kwam terug, gio kwam terug etc...
Nu is besloten dat het gouden logo pas in 2008/2009 terug komt op het shirt. Zou de directie als het ware besloten hebben het feestjaar over de zomer heen te tillen, en heeft gio daarom bijgetekend? bedoel, iedereen ziet dat Barca nu weer ff op z'n retour is, dus voor het spel hoeft ie het niet te doen (uiteraard nog veel beter dan Feyenoord, maar 'dit barca' lijkt over z'n top), er is ook erg veel rumoer rond zowel spelers als de trainer, voor het geld ook niet, hij is allang binnen.

eigenlijk verzin ik dergelijke achterlijke theorieen ook maar uit hoop op een betere toekomst
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:04:17 #70
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_46609876
ach, vind niet dat je charisteas kan bestempelen als jood. laten we eerlijk zijn, een amsterdams of ajax verleden zoals een sneijder of maduro heeft ie totaal niet. die jongen heeft slechts een paar maandjes in amsterdam gevoetbald en zit nu al een tijd in rotterdam....gewoon een brood-voetballer maar wel eentje met inzet en toch wel kwaliteit, dus zie niet echt reden waarom ie niet populair zou kunnen zijn in de kuip.
zou een ander verhaal zijn als gasten als sneijder of heijtinGAY die stap zouden maken, al zie ik heitingay eerder naar een club als utrecht of willem 2 gaan
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:20:02 #71
168255 J.Herrer
pi_46610439
Lol prutser...
Feyenoord zou maar al te graag een verdediger van het kaliber Heitinga willen
Hoeveel tegendoelpunten had Feyenoord ook alweer?
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:34:26 #72
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_46610994
Met Heitinga erbij iig wat meer
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:39:30 #73
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_46611153
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:54 schreef Erasmusch het volgende:
Hebbie al kaartjes geregeld dan?

kutfransen, anders hadden we nu lekker in London gezeten
Paris Saint Germain - AEK Athene was geweldig
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:43:09 #74
75556 erkel
back from Dagestan
pi_46611275
Alsof Heitinga zo'n wereldverdediger is
Weisst
pi_46611282
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:04 schreef Backdoorman het volgende:
die jongen heeft slechts een paar maandjes in amsterdam gevoetbald
Slechts 18 maanden ja.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_46617373
en toch ... liever Harry dan die Leonardo, die hoort daar in 020 thuis met zijn arrogante gedrag
  zaterdag 24 februari 2007 @ 10:23:25 #77
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_46617909
Nadat ik donderdag en vrijdag naar Paris Saint Germain - AEK Athene was, me weer opladen voor zondag dan naar Den Haag voor ADO - Feyenoord

Wie gaat er nog meer
pi_46617989
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 09:20 schreef 013 het volgende:
en toch ... liever Harry dan die Leonardo, die hoort daar in 020 thuis met zijn arrogante gedrag
Vinden wij ook
pi_46618318
quote:
Feyenoord wil twee ervaren spelers

Wil Feyenoord de stap weer maken om de aansluiting met de top 3 van Nederland te vinden, zal de ploeg minimaal twee ervaren spelers moeten aantrekken. Dat laat Feyenoord-trainer Erwin Koeman vandaag in De Telegraaf weten.

“Zulke spelers zijn belangrijk voor ons jonge elftal. Zie de impact van de terugkeer van Alfred Schreuder, die anderen beter laat voetballen”, aldus de oefenmeester. Voor één van de posities waar zeker een speler voor aan moet worden getrokken, is die van ‘breekijzer’ Pierre van Hooijdonk. Maar of de financiën dat toelaten? “Of er geld is? Daarvoor moet je niet bij mij zijn.”

Koeman gaf ook meer duidelijkheid op de vraag of hij ook volgend seizoen nog als hoofdverantwoordelijke in de Kuip zal zijn. “Ik heb een doorlopend contract tot 2008 en normaalgesproken zit ik hier volgend seizoen ook nog.”
Eerst waren het er nog 3
Kut beleid
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  zaterdag 24 februari 2007 @ 13:01:04 #80
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_46620915
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Nadat ik donderdag en vrijdag naar Paris Saint Germain - AEK Athene was, me weer opladen voor zondag dan naar Den Haag voor ADO - Feyenoord

Wie gaat er nog meer
ik

hoe was het bij psg? nog foto's genomen?? was het druk/vuurwerk/sfeer etc etc??
pi_46621189
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:50 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Eerst waren het er nog 3
Kut beleid
Reken maar op niks met nog dik 15 miljoen schuld!
pi_46621626
Schreuder een ervaren speler Dan halen ze zeker meteen Penders en Slot van NAC
  zaterdag 24 februari 2007 @ 13:36:28 #83
168255 J.Herrer
pi_46621826
Ik ken nog een Paul Bosvelt bij Heerenveen, is dat niks voor Feyenoord?
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_46621986
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:50 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Eerst waren het er nog 3
Kut beleid
Ja maar toen wisten we nog niet dat Schreuder zo zou schitteren

Als ze nou het lef hadden om eens wat geld uit te geven, hadden ze Zenden moeten proberen

[ Bericht 16% gewijzigd door dlebrok op 24-02-2007 13:54:59 ]
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:03:25 #85
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_46622502
quote:
Erwin Koeman polste Mols

Door: Cas Broxterman
Trainer Erwin Koeman heeft Michael Mols onlangs gevraagd bij Feyenoord te komen spelen. De aanvaller zou na het seizoen naar Rotterdam moeten komen. Mols is er echter niet op in gegaan, omdat hij na dit seizoen stopt met voetbal.
In de Zeeuwse Courant bevestigde Koeman dat Feyenoord interesse heeft voor de spits van ADO Den Haag. De oefenmeester wist er echter nog niet in te slagen hem over te halen.

Feyenoord is overigens niet onbekend met spelers van ADO Den Haag. Romeo Castelen en Joonas Kolkka verruilden de afgelopen seizoenen ook al de aanval van de Hagenaren voor die van de Rotterdammers. Bovendien namen Pascal Bosschaart en Cory Gibbs onlangs de omgekeerde weg.
voetbalprimeur.nl

Mols
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_46622538
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:03 schreef Corksterr het volgende:

[..]

voetbalprimeur.nl

Mols
Nekschot voor die tyfus-Koeman
pi_46622558
Hij heeft wel ervaring
Houd van een lijntje.
pi_46622683
Wim Jansen bekijkt AS Nancy-Shaktar Donetsk, Tymoschuk weer in beeld?

Technisch adviseur Wim Jansen was donderdag aandachtig toeschouwer bij AS Nancy-Shaktar Donetsk. Voor wie Jansen bij het UEFA Cup duel was is onduidelijk. Feyenoord kent Nancy natuurlijk van het onderlinge treffen. Bij Donetsk speelt Tymoschuk die Feyenoord vorige zomer zo graag wilde strikken.

feyenoord.netwerk.to

zaterdag 24 februari 2007 @ 14:12:06 #89
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_46622723
quote:
Feyenoords jaarcijfers slechter dan huidig spel
Datum: 24-02 | Bron: FR-Fans.nl / Hand in Hand

In Hand in Hand staat een pittig stuk over de financiën van Feyenoord. Tijdens het Supporters Platform maakte Onno Jacobs de jaarcijfers van 2005-2006 bekend. Het verliep allemaal vlotjes. Er was gesneden in de kosten, er was minder schuld en ja, er was zelfs een winstje geboekt.

Het kan aan de presentatie van de vriendelijkheid zelve, Onno Jacobs, liggen maar de financiële leek ging bijna geloven dat Feyenoord in een financieel paradijsje was beland.

Niets is minder waar... Een financieel deskundige riep van achter uit de zaal: "Ik snap niet dat je hier zo blij mee kunt zijn". Onno Jacobs: "Maar dat ben ik ook niet". Vervolgens liet een supporter een aantal berekeningen los op Onno en sloot zijn relaas af met "Als het klopt wat ik nu uitreken, dan heeft Feyenoord tussen de 15 a 20 miljoen schuld, klopt dit?" Omdat deze persoon voorin de zaal zat en geen microfoon had hoorde het overgrote deel de vraag niet. Ook het: "Ja dat klopt" van Onno ontging het overgrote deel. Vooral omdat het na deze vraag direct pauze was.

Hand in Hand heeft een financieel deskundige (Frank Wensveen) uitgenodigd om eens naar de jaarcijfers te kijken. "Om te beginnen zijn de cijfers mij nog meer tegengevallen dan ik had voorzien. Zou het hier een normaal bedrijf betreffen, dan is het bedrijf zo failliet"

"Het resultaat van Feyenoord over het seizoen 2005-2006 is t.o.v. het seizoen 2004-2005 met 8 miljoen verbeterd. In 2005 was er echter 5,5 miljoen verlies terwijl er nu in 2006 een positief resultaat is van 2,3 miljoen. Dus een verbetering van 8 miljoen."

"Deze verbetering is echter schone schijn. In dit resultaat is immers de verkoop van spelers verwerkt. Indien Feyenoord zijn tafelzilver niet had verkocht, dan zou Feyenoord ongeveer 7,5 miljoen verlies hebben gedraaid."

"Volgens de jaarcijfers is voor 17.379.000 Euro aan spelers verkocht. Het zogenaamde snijden in de kosten heeft echter niets opgeleverd. Sterker nog. De bruto bedrijfslasten zijn dit jaar met bijna 2 miljoen Euro toegenomen. Dit komt voornamelijk door de opbrengst van verkochte spelers."

"Het groepsvermogen is nog steeds negatief. Dit betekent dat het totaal van de bezittingen te weinig is om alle schulden af te betalen. Feyenoords activa, oftewel de som van alle bezittingen is volledig met vreemd geld gefinancieerd. Dit maakt de club bijzonder kwetsbaar."

"Met name de liquiditeitspesitie staat zwaar onder druk. Het kan zomaar zijn dat Feyenoord bij wijze van spreken morgen de terreinknecht of wasvrouw niet meer contant kan betalen. Om hierin te voorzien zijn dit jaar kortlopende leningen aangetrokken en worden schuldeisers later terug betaald. De crediteurenpositie is opgelopen met minder dan 2 miljoen Euro. Naar alle waarschijnlijkheid worden bij Feyenoord de rekeningen van leveranciers pas na 80 dagen betaald."

Interessant om te weten is waar de overige schulden uit bestaan. Deze zijn van 5 miljoen Euro opgelopen tot bijna 11 miljoen Euro. Je moet er niet aan denken maar er hoeven maar twee lastige crediteuren zijn en een aanvraag tot faillissement ligt er."

"Onbegrijpelijk is dat Feyenoords vorderingen zijn opgelopen. Feyenoord krijgt nog 23 miljoen Euro van derden, maar in de jaarcijfers lees je hier geen woord over. Heel vreemd. Je zou verwachten dat Onno Jacobs of de accountant hierover iets zouden mededelen. Niet dus. Het is trouwens niet te hopen dat dit dubieuze debiteuren zijn. Want als dit zo is, dan is dat de doodsteek voor Feyenoord."

"Los van de schulden aan derden heeft Feyenoord voor 8,5 miljoen Euro aan lange leningen en 13,5 miljoen aan korte leningen. Feyenoord heeft totaal voor 22 miljoen Euro geleend. Dit is inclusief de beruchte Ghana lening a raison van 3,5 miljoen tegen 12% rente. Overigens mocht de rente geadministreerd worden, dan ligt de effectieve rente van de Ghana lening nog hoger."

Conclusie
- Feyenoord heeft een negatief vermogen / werkkapitaal.
- Feyenoord heeft enorme liquiditeitskrapte.
- Feyenoord kampt dagelijks met betalingsproblemen.

"Gebaseerd op deze cijfers: Feyenoord staat er beroerd voor. Feyenoord heeft totaal een schuld van afgerond 52 miljoen Euro. Het klopt dat Feyenoord beschikt over een arsenaal van spelers dat geld waard is. Echter, de boekwaarde van deze spelers is volledig gefinancierd door derden. Deze spelersgroep is niets anders dan een dekking t.b.v. deze financiers. Ofwel, met de opbrangst van de spelers wordt een deel van de schuld afgelost. Pas als Feyenoord een speler verkoopt voor meer dan hij op de balans staat, pas dan maakt Feyenoord echt een winst(je)."

Bij het horen van 52 miljoen slaat de angst je om je Feyenoord-hart. Deze angst is volledig terecht. Maar behoeft wel enige uitleg. Want tegenover deze schuld (aan financiers, belasting, banken etc.) staan ook de bezittingen van Feyenoord. Denk hierbij aan spelers."

De schuld van Feyenoord is eigenlijk precies het zelfde als een gezin met een hypotheek en een huis. Het gezin heeft een schuld (= de hypotheek) en het huis is het onderpand. Bij Feyenoord zijn het bijvoorbeeld de spelers. Alleen naar Feyenoord vertaald is de schuld hoger dan de spelers. Tel erbij op dat als Onno Jacobs de kas van Feyenoord opent hij vooral een hele grote echo hoort en de financiële problemen van Feyenoord mogen inmiddels duidelijk zijn.

"Het is overigens van de zotte dat het voorstel er ligt om deze 2,3 miljoen winst uit te keren als dividend aan de aandeelhouders. Wie zijn trouwens deze aandeelhouders? Feyenoord zal alle zeilen bij moeten zetten om het hoofd boven water te houden en elke Euro in het bedrijf moeten steken. Zolang de winst niet uit de bedrijfsresultaten komt, doch slechts uit de meerwaarde van jonge spelers, is dit geld van Feyenoord."

"Ik heb mij gebasseerd op de geconsolideerde cijfers. Naar mijn idee geven zij een getrouw beeld. Ik geloof niet dat er eventueel 'off balance' is gewerkt, behoudens een aantal huurverplichtingen en toezeggingen aan derden om te participeren. Overigens kan dit bedrag op jaarbasis nog aardig oplopen. Dat er stille reserves aanwezig zijn, geloof ik niet"

"Tenslotte nog dit: in het verslag van de directie schrijft iemand optimistisch dat het financieel met Feyenoord beter gaat. Als dit het niveau van Feyenoords directie is dan vrees ik met grote vreze voor de toekomst."
damn
pi_46622728
edit

steve was me voor
pi_46622784
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:12 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

damn
Feyenoord gaat eraan Laat a.u.b. een Scheringa opstaan bij ons, anders kunnen we wel op gaan doeken.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:19:36 #92
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_46622920
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:03 schreef Corksterr het volgende:

[..]

voetbalprimeur.nl

Mols
Werkelijk, die gozer moeten ze echt preventief ruimen hoor... WTF MOLS Die gozer kan niet eens meer langer dan een half uur op zijn top spelen voor tie versleten is, en dan is zijn top al niet als te hoog. Dan kan je nog beter piet proberen over te halen een jaar bij te tekenen

Denk niet dat we de komende 5-10 jaar ook nog maar iets hoeven te verwachten. Hoe wil je in vredesnaam zo'n hoge schuld wegwerken... Het is tijd voor Willem. Heb een hele hoge pet op van die gozert. Met een beetje geluk haal je dan CL, en kan je in een paar jaar tijd eindelijk eens van je schulden af komen. KOEMAN ROT OP
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:23:13 #93
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_46623003
We mogen hopen dat er wat jeugdspelers extra doorbreken A la Drenthe, dat spaart je een paar miljoen aan transfergeld en een paar miljoen aan hoge salarissen. Als ze slim zijn leggen ze Drenthe, Vincken en De Guzman tot 2012 vast.
pi_46623044
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:23 schreef Steve_I. het volgende:
We mogen hopen dat er wat jeugdspelers extra doorbreken A la Drenthe, dat spaart je een paar miljoen aan transfergeld en een paar miljoen aan hoge salarissen. Als ze slim zijn leggen ze Drenthe, Vincken en De Guzman tot 2012 vast.
Vlaar en Ekramy ook.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:26:07 #95
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_46623079
weet niet of deze al was geplaatst;
quote:
Benieuwd ben ik naar wat Michel Platini vindt van de ongeregeldheden tijdens Lille-Manchester United. De nieuwe voorzitter van de Europese voetbalbond was onlangs stellig in zijn oordeel over (de achterban van) Feyenoord. Volkomen terecht dat die club eventjes geen Europees voetbal mag spelen.

Geen woord over de warboel die (zijn vroegere club) Nancy er organisatorisch van had gemaakt. Ondanks waarschuwingen van de leiding van Feyenoord werden er toch kaarten in de vrije verkoop gedaan. Ook de Franse politie is niets verweten. Zij sloten Rotterdamse wilden (zonder kaartjes) niet op in een of andere legerkazerne, nee, ze werden losgelaten in het stadion. Er kwam traangas aan te pas, die zelfs de spelers hinderde.

De rest is geschiedenis. Tijdens Lille-Manchester United is Europa misschien wel aan een klein Heizeldrama ontsnapt. Engelse fans werden bijna platgedrukt en door het hek te forceren ontsnapten ze aan een wisse dood. Ik zag Edwin van der Sar net als Timmer een paar weken geleden snakken naar adem, vanwege het traangas. Het trieste is: de leiding van Manchester United wil dat Lille wordt uitgesloten van verdere deelname aan de Champions League, maar de Fransen willen dat Manchester wordt geschorst.

Een diepgaand onderzoek zou klaarheid moeten brengen. Hoe kon het dat het ‘Engelse’ vak zó vol zat? Zijn er in Engeland op grote schaal kaarten vervalst of liet de Franse controle te wensen over? Waarom kwam de Franse politie zo kort na Nancy weer op de proppen met traangas, en was dat wel nodig en verantwoord? Wat doet Michel Platini? Ik kan het wel voorspellen. Als Fransman offert hij Lille niet en een reus als Manchester United durft hij niet uit de competitie te laten nemen. Het wordt een berisping, een opgeheven vingertje als laf compromis. Let maar op. Matsen heet dat.

Bron: AD - Auteur: Hugo Borst
Ik vind Hugo maar een nare man, maar dit keer ben ik het werkelijk voor 110% met hem eens.
pi_46623090
We moeten volgend seizoen echt wel wat kunnen met dit elftal (veel talent) maar dan moet Feyenoord slim genoeg zijn om een transfer ala Engelaar bij Twente te doen. Helaas is Koeman een zwakzinnige boer die Schreuder nog zou scouten als Ronaldinho en Schreuder voor z'n neus stonden en beiden wilden tekenen.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:28:35 #97
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_46623149
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:25 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Vlaar en Ekramy ook.
true.... Al denk ik dat Ekramy daar weinig behoefte aan heeft. Is nu geloof ik al 23, heeft alles voor Feyenoord opgegeven, zelfs z'n vrouw daar soort van achtergelaten, en speelt nog steeds vrijwel nooit. Wat dat betreft heeft 020 geluk; die kunnen het zich veroorloven een keeper een paar jaar het vertrouwen te geven om zich te ontwikkelen. Denk dat Ekramy 8x meer talent heeft, maar als hij nooit de kans krijgt........
pi_46623151
Mag die Borst ook niet, maar hier heeft hij gewoon een punt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:31:05 #99
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_46623232
Feyenoord moet gewoon een goede trainer hebben. Zo slecht is de selectie niet. Wedstrijden tegen AZ, PSV en Blackburn (toch niet de minsten) waren hoopvol.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:32:02 #100
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_46623259
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag die Borst ook niet, maar hier heeft hij gewoon een punt.
Inderdaad.

UEFA
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')