Huysegems de man van 2,5 miljoen die uit de basis is gespeeld door Kolkka?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Huysegems zit bij Studio Voetbal zo.
Hoe is het met Marcel Boekhoorn dan? Laat Feyenoord maar eens met hem gaan praten.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Geef mij maar een persoon met veel geld.
Hmm schaars zit erquote:Op zondag 25 februari 2007 21:01 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Huysegems de man van 2,5 miljoen die uit de basis is gespeeld door Kolkka?
Nou nou, ze hebben wel interessante gasten daar. Eerst Bosz, nu Huysegemsquote:Op zondag 25 februari 2007 20:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Huysegems zit bij Studio Voetbal zo.
Tsss, had ik net m'n DVD-recorder al helemaal goed ingesteldquote:Op zondag 25 februari 2007 21:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hmm schaars zit er
mijn fout.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar van zulke gasten wordt je totaal niets beter. Zie schreuder. Goeie gozer, maar buiten dat hij gewoon het niveau niet aan kan is hij ook dermate blessure-gevoelig dat je nooit op hem zal kunnen rekenen. Dan kan je nog beter Boussaboun omscholen tot centrale middenvelder ofzo; die kan het niveau ook niet aan, maar dan kan hij het tenminste elke wedstrijd niet aan. Hetzelfde geld voor Mols, hij is niet alleen te slecht, hij is ook totaal niet fit meer. En dan vind ik het de fout van onder andere Koeman ja.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Koeman, maar aan de beschikbare (geen) transfergelden.
Hij is niet uit de basis gespeeld door Kolkka, hij is uit de basis gezet door een totaal onkundig trainer.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:01 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Huysegems de man van 2,5 miljoen die uit de basis is gespeeld door Kolkka?
Mwah kost nog best een miljoen euro salaris denk ik.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:57 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar van zulke gasten wordt je totaal niets beter. Zie schreuder. Goeie gozer, maar buiten dat hij gewoon het niveau niet aan kan is hij ook dermate blessure-gevoelig dat je nooit op hem zal kunnen rekenen. Dan kan je nog beter Boussaboun omscholen tot centrale middenvelder ofzo; die kan het niveau ook niet aan, maar dan kan hij het tenminste elke wedstrijd niet aan. Hetzelfde geld voor Mols, hij is niet alleen te slecht, hij is ook totaal niet fit meer. En dan vind ik het de fout van onder andere Koeman ja.
Kolkka is ook zo iets. Zeg wat je wilt, ik krijg zowaar bewondering voor die gozer, maar over 1 of 2 seizoenen gaat hij met pensioen. Een Huysegems is eigenlijk veels te licht voor wat Feyenoord zou moeten zijn, maar ondertussen heeft hij wel 6x gescoord. In vergelijking met z'n aantal gespeelde minuten en z'n positie doet hij het dan alsnog veel beter dan Kolkka en Harry. Een Kolkka mag van mij bijtekenen, kost niets, doet 't aardig, klaagt niet, maar is gewoon niet meer dan een breedtespeler, uiteindelijk is Huysegems er 1 die het zal moeten doen.
Ik vind koeman gewoon een zeer matige trainer.
Ik zou de salaris schaal niet weten binnnen Feyenoord. Ik ken alleen Football Manager. Maar Bosz kent dat ook alleen geloof ikquote:Op zondag 25 februari 2007 23:30 schreef M.Melandri het volgende:
1 mil??? dat verdient de best betaalde speler van feyenoord misschien maar kolkka echt niet
Morgen is de herhalingquote:Op zondag 25 februari 2007 21:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tsss, had ik net m'n DVD-recorder al helemaal goed ingesteld
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Morgen is de herhaling, wil je schaars die te gast is bij Studio Ajax nog opnemen.
Maar waarneer krijgen jullie nou een nieuwe kledingsponser , al die shirtjes gaat straks gewoon teveel geld kosten, vandaag was die van PI- ¤ weer een gescheurd.
No way. Weet niet wat hij verdient, maar zeker zoveel niet. Zelf schat ik 't op een ton of 3/4. En voor een andere speler ben je dat salaris (of meer) ook kwijt, en helaas hebben we geen geld om betere bankzitters te kopen dus...quote:Op zondag 25 februari 2007 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mwah kost nog best een miljoen euro salaris denk ik.
Daarnaast heb ik maar 1 goede wedstrijd van hem gezien en dat was in Tilburg.
Ben een van de weinige die dat live in het stadion heeft gezien![]()
dat shirt heeft mn broer nogquote:
Ik heb hem ook nog liggen.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
dat shirt heeft mn broer nog![]()
ik vind de huidige shirt best oke, maar ik heb dan ook geen xxxxxxxxl nodig, zodat mn shirt een beetje ruim zitDoe maar eentje van huidig seizoen in maatje L
Ik doe hem haast ook nooit meer aan.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:46 schreef Happel het volgende:
Had vrijdag het uit-shirt van Feyenoord in mijn handen. Wat een flutmateriaal.
quote:Mols: als ik benaderd wordt door Feyenoord ga ik misschien toch door
Michael Mols ontkende tegenover Radio Rijnmond dat hij gepolst is door Feyenoord om opvolger te worden van Pierre van Hooijdonk. Erwin Koeman had dat op vrijdag laten weten tegenover het PZC. De spits liet weten gevleid te zijn door de interesse. Hij gaf aan zeker niet uit te sluiten dat hij alsnog een vervolg wil geven aan zijn carriere als Feyenoord hem daadwerkelijk zal benaderen.
Hij scoort regelmatig, doet enorm zn best. Zie niet wat er mis is met Charisteas... Je zou ook moeilijk doen toen Cruijf kwam?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet zo gek als je je openlijk af gaat vragen wat er mis is met (ex-)Ajacieden.
En feyenoord dan? Wat sneu toch.quote:Ook PSV houdt spelers concurrentie in de gaten
26/2/2007 10:07
Hoewel PSV nog in de race voor drie prijzen (kampioenschap, Champions League en KNVB-beker), is de club al volop bezig met de invulling van de selectie voor volgend seizoen. Een van de topaanvallers zou wel eens kunnen vertrekken uit Eindhoven, terwijl coach Ronald Koeman in navolging van AZ niet uitsluit dat het een speler tracht aan te trekken van een van de vaderlandse concurrenten.
In Het Parool liet Koeman weten het 'vrij normaal' te vinden dat Jefferson Farfán en Arouna Koné komende zomer wellicht naar een buitenlandse topclub willen vertrekken. 'Dat is een gezonde ambitie. Als een van hen vertrekt, zal er veel geld binnenkomen.'
Geld dat gebruikt kan worden om spelers te behouden en nieuwe aan te trekken. PSV hoopt dat verdediger Alex nóg een seizoen in Eindhoven blijft, maar is daarbij afhankelijk van Chelsea dat over de eigendomsrechten van de Braziliaan beschikt.
Daarnaast gaat PSV binnenkort de toekomst van Otman Bakkal bespreken. FC Twente wil de gehuurde speler definitief overnemen, maar Koeman heeft de middenvelder ook nog niet afgeschreven. 'Hij heeft iets wat er bij ons soms aan ontbreekt, diepte in zijn spel', liet de trainer zich ontvallen in het Algemeen Dagblad.
In diezelfde krant liet Koeman weten dat PSV in de zoektocht naar versterking het vizier met name richt op spelers met de Nederlandse nationaliteit. PSV wil het evenwicht binnen de selectie bewaren. Koeman sluit niet uit dat de landskampioen zich gaat melden bij de concurrentie om een speler over te nemen. 'Waarom niet? Als je de Nederlandse kern wilt versterken, kom je terecht bij Ajax en AZ.'
Ja.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij scoort regelmatig, doet enorm zn best. Zie niet wat er mis is met Charisteas... Je zou ook moeilijk doen toen Cruijf kwam?
Dan ben je idd kortzichtig. Heb ook t idee dat Feyenoord daar meer last van heeft tov Ajax, PSV en AZ.quote:
Gelul.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan ben je idd kortzichtig. Heb ook t idee dat Feyenoord daar meer last van heeft tov Ajax, PSV en AZ.
Kijk hoe die gozer zn best doet. Niets mis met Charisteas. Maar gewoon lekker zo doorgaan, worden jullie iig nooit meer kampioen![]()
Je bent t dus met me eens dat het onzin is om spelers van Ajax, PSV? en AZ? te boycotten?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gelul.
Cruijff toen kreeg ook weerstand.. Wat zijn we dat jaar geworden?
Nee, lezen is moeilijk of niet?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent t dus met me eens dat het onzin is om spelers van Ajax, PSV? en AZ? te boycotten?
Dus je bent tegen de komst, maar daardoor kampioen worden is wel goed?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, lezen is moeilijk of niet?
Sjezus.
Nee, debieltje.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus je bent tegen de komst, maar daardoor kampioen worden is wel goed?![]()
Debieltje ben je ook hey, pleurt lekker een eind op ofzoquote:Feyenoord heeft op dit moment weinig te willen. Nemen jullie Mols maar lekker en doe Charisteas weg![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, debieltje.
[..]
Debieltje ben je ook hey, pleurt lekker een eind op ofzo
Je hebt al aangetoond dat niet te snappen, dus dan heeft verdere inhoudelijke reacties geen zin meer.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Fijn dat je ook inhoudelijk kan reageren
![]()
Verdere inhoudelijke reacties?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je hebt al aangetoond dat niet te snappen, dus dan heeft verdere inhoudelijke reacties geen zin meer.
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Verdere inhoudelijke reacties?Je hebt er nog geen 1 gegeven. Als dit bij jullie discussieren is dan kunnen jullie het idd beter bij "KOEMAN ROT OP!" houden
Dat viel me ook al op toen ik het lasquote:Op maandag 26 februari 2007 10:21 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
En feyenoord dan? Wat sneu toch.![]()
Waar ik op doel is dat jullie willen dat er dingen veranderen, maar niet in staat zijn om op een normale manier te converseren. Of Koeman moet blijven of gaan maakt mij eigenlijk vrij weinig uitquote:Op maandag 26 februari 2007 12:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
"Koeman gaat heen" is beter voor je oortjes?
Geef mij eens 1 reden waarom Koeman zou moeten blijven en dit niet zijn schuld is? Een graag 1 zonder dat je overkomt als een kleine Derksen, die lul snapt er helemaal geen kut van.
Zijn we wel, maar als je nou een spreekkoortje wil doen is:quote:Op maandag 26 februari 2007 12:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar ik op doel is dat jullie willen dat er dingen veranderen, maar niet in staat zijn om op een normale manier te converseren. Of Koeman moet blijven of gaan maakt mij eigenlijk vrij weinig uit
Nogmaals t gaat me niet om het spreekkoor. Ik denk dat jij degene bent die de dingen niet begrijpt. Jullie hebben het hier over praten met 'Feyenoord' zodat er dingen veranderen. Maar als ik gewoon een inhoudelijke vraag stel dan reageer je met debieltjequote:Op maandag 26 februari 2007 12:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zijn we wel, maar als je nou een spreekkoortje wil doen is:
"Koeman rot op" wat makkelijker als: "Meneer Koeman, wilt u alsjeblieft weggaan want onder u krijgen we meer doelpunten terwijl de verdediging niet nadelig is veranderd" terwijl het beide hetzelfde betekend.
Niet te hoog. Converseren met jou behoort gewoon niet tot mijn prioriteiten.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals t gaat me niet om het spreekkoor. Ik denk dat jij degene bent die de dingen niet begrijpt. Jullie hebben het hier over praten met 'Feyenoord' zodat er dingen veranderen. Maar als ik gewoon een inhoudelijke vraag stel dan reageer je met debieltje. Converseren op een normaal niveau is te hoog gegrepen?
En de Hammers ook nog eens dik verloren.......quote:Op zondag 25 februari 2007 17:12 schreef Happel het volgende:
Leuke thuiskomst vandaag.
Heeft iemand dat artikel op pagina 2 wel gelezen? Zie allemaal verhalen over spelers die gehaald moeten worden. Wees blij dat de club nog bestaat. Het is een grote tyfusbende bij Feijenoord. Daar moet wat aan gedaan worden. Zolang dat niet gebeurd zullen er geen goede spelers komen. Iedereen accepteert het maar, lijkt het wel. Dat is imo nog het grootste gevaar. Niemand geeft er meer om en laat het gebeuren. Treurig...
Namen, zoals Mols, zullen we in de toekomst steeds vaker horen.
Tja het gros van het uitvakvolk erger ik me ook altijd dood aan.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:54 schreef footbal_lad het volgende:
Ik had beter nog 'n dagje extra in London kunnen blijven.Wat 'n ongelooflijke .........wedstrijd zeg.En dan van die gasten in 't uitvak die ook nog proberen te beweren dat 't Koeman er niks aan ken doen.Je moet je tegenwoordig nog inhouden ook om je eigen supporters niet op de bek te slaan...
Pfff, hou op. Die waren echt slecht. Daar wint zelfs dit Feijenoord nog van. Sfeertje was geweldig, het cynisme van de West Ham supporters ook heerlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:13 schreef Luni het volgende:
[..]
En de Hammers ook nog eens dik verloren.......
Nee, niet te hooggegrepen.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals t gaat me niet om het spreekkoor. Ik denk dat jij degene bent die de dingen niet begrijpt. Jullie hebben het hier over praten met 'Feyenoord' zodat er dingen veranderen. Maar als ik gewoon een inhoudelijke vraag stel dan reageer je met debieltje. Converseren op een normaal niveau is te hoog gegrepen?
Ach kom op. Feyenoord presteert al jaren als een natte krant.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
"Koeman gaat heen" is beter voor je oortjes?
Geef mij eens 1 reden waarom Koeman zou moeten blijven en dit niet zijn schuld is? Een graag 1 zonder dat je overkomt als een kleine Derksen, die lul snapt er helemaal geen kut van.
Je hebt nog helemaal niet gezegd wat je zelf vindt... Lees je reacties op mn posts eens terug. Je kan me moeilijk op een ander standpunt brengen als je je eigen standpunt niet geeft...quote:Op maandag 26 februari 2007 13:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, niet te hooggegrepen.
Maar een conversatie hebben met iemand die alleen maar z'n eigen puntjes blijft zien/geloven en het andere punt niet aan wil nemen is inderdaad een debieltje, debieltje.
Als je dat zegt moet je dat tekstje aanpassen van "Fantastisch wijf" naar "Blind wijf".quote:Op maandag 26 februari 2007 13:49 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ach kom op. Feyenoord presteert al jaren als een natte krant.
Lees m'n reactie eens terug, denk dan eens wat harder na dan dat je hebt gedaan en bekijk dan de rest van je debiele reacties eens terug.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt nog helemaal niet gezegd wat je zelf vindt... Lees je reacties op mn posts eens terug. Je kan me moeilijk op een ander standpunt brengen als je je eigen standpunt niet geeft...
Dit is mijn volgens jou debielerige reactie:quote:Op maandag 26 februari 2007 13:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Lees m'n reactie eens terug, denk dan eens wat harder na dan dat je hebt gedaan en bekijk dan de rest van je debiele reacties eens terug.
Ik zal mijn eerste reactie eens uitkauwen:
"Johan Cruijff werd ook niet met open armen ontvangen en toch werd Feijenoord in dat jaar kampioen, het maakt dus helemaal niet uit dat die Griek zoveel weerstand vanuit de supportersgroep krijgt. "
Hierin zeg ik niets over het wel of niet boycotten van bepaalde spelers, omdat we het hier toch niet over eens worden.
EDIT:
Dat jij op die post debielerig inhaakte, tsjah.
Ik ga er dus gewoon verder op in. Cruijf werd het moeilijk gemaakt maar waarom? Hij heeft Feyenoord iets gegeven waar nu nog steeds over gesprokent wordt. Die weerstand zorgt er wel voor dat spelers zich nog even achter de oren krabben voordat ze naar Feyenoord komen. En dat terwijl Feyenoord zich die luxe niet kan permiteren. Feyenoord is geen aantrekkelijke club om te spelen ivm PSV, Ajax en AZ...quote:Op maandag 26 februari 2007 10:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent t dus met me eens dat het onzin is om spelers van Ajax, PSV? en AZ? te boycotten?
Je moet gewoon de beste spelers halen die tot de mogelijkheden behoren. Waar ze ook vandaan komen. Feyenoord hoort niet eens meer bij de grote 3 en ik denk niet dat de jonge talenten nog voor Feyenoord zouden gaan als ze ook bij bovenstaande 3 kunnen spelen. Spijtig maar waar...
Op het moment misschien wat minder, maar Feyenoord heeft een grote aantrekkingskracht op de volkse jongens en met zijn rijke historie heeft Feyenoord ook nog wel status in het buitenland.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:06 schreef JoeyT het volgende:
Ik ga er dus gewoon verder op in. Cruijf werd het moeilijk gemaakt maar waarom? Hij heeft Feyenoord iets gegeven waar nu nog steeds over gesprokent wordt. Die weerstand zorgt er wel voor dat spelers zich nog even achter de oren krabben voordat ze naar Feyenoord komen. En dat terwijl Feyenoord zich die luxe niet kan permiteren. Feyenoord is geen aantrekkelijke club om te spelen ivm PSV, Ajax en AZ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |